sinds wanneerquote:Op maandag 7 september 2009 00:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
teveel uiterlijk en geen innerlijk, en ja daar let ik ook op
Nog een kleine tip: je kunt in de Thalys (bij de bar) een metrokaartje kopen. Kost net zo veel, en dan kun je direct vanuit de trein op de metro stappen zonder eerst heel lang in de rij bij een automaat te hoeven staan.quote:Op maandag 7 september 2009 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is goed. Zal de foto ook wel posten als ik 'm van hem krijg.
[..]
Donderdag*slik*
Welnee, gewoon een variant op twincest.quote:Op maandag 7 september 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch wel een soort ultieme vorm van ijdelheid. Of medelijden.
Ja weet ik, kende het ook van die trailer en het leek me een leuke combi met mythologie en fantasyquote:
Heb ik wel eens een verhaal over geschreven. Alleen niet helemaal precies dat.quote:Op maandag 7 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een variant op twincest..
Mijn hotel zit op loopafstand van Gare du Nord volgens mij.quote:Op maandag 7 september 2009 01:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nog een kleine tip: je kunt in de Thalys (bij de bar) een metrokaartje kopen. Kost net zo veel, en dan kun je direct vanuit de trein op de metro stappen zonder eerst heel lang in de rij bij een automaat te hoeven staan..
Wow. Vroeg.quote:Op maandag 7 september 2009 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ben naar bedjeslaapse iedereen
Daarom kreeg je nu van me een echte, om die ammoniak smaak weg te spoelenquote:Op maandag 7 september 2009 08:58 schreef HuubTuub het volgende:
ik heb net een cappucino opperdepop.
Gezien mijn boeren achtergrond moet ik hier natuurlijk wel de zuivel consumptie stimulerenquote:Op maandag 7 september 2009 09:03 schreef HuubTuub het volgende:
die tweede was beter. Ik denk dat ik misschien na de laatste reinigingsbeurt niet alles goed heb laten doorspoelen...
toch bedankt! want nu is hier de melk op.
Alleen toch maar van de dioxine koeien uit de Likkebaardpolder ?quote:Op maandag 7 september 2009 09:09 schreef HuubTuub het volgende:
Van melk krijg je kanker (maar goed, waar krijg je dat tegenwoordig niet van...)
niet gezien, maar ook niets over gehoord in de mediaquote:Op maandag 7 september 2009 09:24 schreef HuubTuub het volgende:
nou laatst was er een docu die zei dat je van melk kanker kreeg, dus alle melk.
Koffie van de Kiosk? Van het tankstation?quote:Op maandag 7 september 2009 08:27 schreef HuubTuub het volgende:
bah, mijn eerste koffie had een vies ammoniak luchtje.
2e bakkie is beter
Wrom ?quote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en ik ga die "H" ook nog wel doodmaken
Of iemand moet zin hebben om 'm bij te houden?
Donequote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en ik ga die "H" ook nog wel doodmaken
Of iemand moet zin hebben om 'm bij te houden?
Jeps, jij verveelt jequote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Done
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
MisterO is zeker werkenquote:Op maandag 7 september 2009 10:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps, jij verveelt je
O ja, ik ben dinsdag en woensdag in Amsterdam op de Gatwickstraat voor cursus
Nee, gewoon hier thuis. Ik had alleen laatst het koffieapparaat laten reinigen met tabletten en normaal spoel ik dan toch nog alles even door met schoon water (dat is eigenlijk niet nodig), maar ik denk dat ik dat nu niet gedaan heb.quote:Op maandag 7 september 2009 09:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Koffie van de Kiosk? Van het tankstation?
Morgen ziekquote:Op maandag 7 september 2009 10:12 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier thuis. Ik had alleen laatst het koffieapparaat laten reinigen met tabletten en normaal spoel ik dan toch nog alles even door met schoon water (dat is eigenlijk niet nodig), maar ik denk dat ik dat nu niet gedaan heb.
Ik ben vandaag lekker vrij hoorquote:
Volgens mij worden er helemaal geen topics meer centraal gezet. Daar staan alleen "dode" topicsquote:Op maandag 7 september 2009 08:50 schreef Stroekie het volgende:
Grappig dat de H weer terug is, althans, dat wat er van over is
Gaan de modjes ons nu ook weer centraal zetten ?
Ik doe vandaag gewoon wederom niks, alleen op een andere plaats.quote:Op maandag 7 september 2009 10:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lekker vrij hooritt anderen
![]()
Ugh, en meneer had het zo druk met vergaderingen vandaag...quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Done
Ik heb mijn eerste zeikvergadering van vandaag alweer achter de rug.quote:Op maandag 7 september 2009 10:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ugh, en meneer had het zo druk met vergaderingen vandaag...
Nou jaaa, je hebt toch wel heel koel en hard op alles gereageerd?quote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste zeikvergadering van vandaag alweer achter de rug.
Ik wil terug naar bed.quote:Op maandag 7 september 2009 10:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou jaaa, je hebt toch wel heel koel en hard op alles gereageerd?![]()
Het scheelt wel, nu kun je weer aan de koffie
Jij werkt bij het waterschap/hoogheemraadschap, en bent belast met afvalstoffen regelenquote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste zeikvergadering van vandaag alweer achter de rug.
Goh, jij hier?quote:Op maandag 7 september 2009 10:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lekker vrij hooritt anderen
![]()
Is dat verrassend bij SAJ?quote:Op maandag 7 september 2009 10:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou jaaa, je hebt toch wel heel koel en hard op alles gereageerd?![]()
Het scheelt wel, nu kun je weer aan de koffie
Hoezo, heb je niet goed geslapen doordat je zoveel aan mij moest denken?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 11:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo, heb je niet goed geslapen doordat je zoveel aan mij moest denken?
Het kan ja, maar het hoeft nietquote:
Is dat de H van Hoer?quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Done
Ik werk in Leiden, schatquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het kan ja, maar het hoeft niet![]()
Dus jij bent weer in Rotterdam aan het werk ofzo?
Ik zit er niet meer zo goed in eigenlijk... dus nee, geen tipsquote:Op maandag 7 september 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, zometeen een fototoestel kopen.
Tips? Gene spiegelreflex, joekel, wisselbare lens etc.
Gewoon, simpel, goed, compact.
Wat heb ik nou aan jou?!quote:Op maandag 7 september 2009 12:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer zo goed in eigenlijk... dus nee, geen tips
Ok lieverd, waarom wil je in Rotterdam wonen danquote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werk in Leiden, schat
Ik wil in Rotterdam wonen
.......... ik voel een afstand.quote:
Canon ixus is een mooi goed toestel met afmeting creditcard, en past dus goed in je broekzakquote:Op maandag 7 september 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, zometeen een fototoestel kopen.
Tips? Gene spiegelreflex, joekel, wisselbare lens etc.
Gewoon, simpel, goed, compact.
Omdat ik Rotterdam geweldig vindquote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok lieverd, waarom wil je in Rotterdam wonen dan
Ah ok, het is wel echt een stad dat leeft, dat geef ik zelfs toequote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik Rotterdam geweldig vind!
En omdat ik hier niet zo heel lang meer wil blijven
Aaaaand you love me for thatquote:
Even denken.... Eindhoven..... nunspeet... nee.... niemandsland.... nee.... wat was 't ook alweer?quote:Op maandag 7 september 2009 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet in Eindhoven gaan wonen
Jeps.. ik heb wat leuke huisjes gezien. Even goed uitzoeken en dan een paar huisjes gaan bekijkenquote:Op maandag 7 september 2009 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ok, het is wel echt een stad dat leeft, dat geef ik zelfs toe![]()
Dus je bent huisjes aan het bekijken?
Ja ik kreeg sowieso van de fotograafjes de tip voor Canon te gaan omdat je daar bijna niet mis mee kan gaan. EN ik wil er idd 1 die je zo hopsa in je broekzak kan douwenquote:Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Canon ixus is een mooi goed toestel met afmeting creditcard, en past dus goed in je broekzak
quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even denken.... Eindhoven..... nunspeet... nee.... niemandsland.... nee.... wat was 't ook alweer?
En die hopsa zo uit je broekzak kan glijden als je in de achtbaan zit, of als je staat te hupsen op Lowlands in de modderquote:Op maandag 7 september 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg sowieso van de fotograafjes de tip voor Canon te gaan omdat je daar bijna niet mis mee kan gaan. EN ik wil er idd 1 die je zo hopsa in je broekzak kan douwen
Arthur Numansdorp toch?quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even denken.... Eindhoven..... nunspeet... nee.... niemandsland.... nee.... wat was 't ook alweer?
Ja die grote moet je om je nek hangen of in een très nerdy tasje doenquote:Op maandag 7 september 2009 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die hopsa zo uit je broekzak kan glijden als je in de achtbaan zit, of als je staat te hupsen op Lowlands in de modder
Numansdorp en ambachtsheerlijkheid Cromstrijen horen bij elkaar ja.. waar je de rest vandaan hebt weet ik nietquote:Op maandag 7 september 2009 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arthur Numansdorp toch?
ambachtsheerlijkheid Cromstrijen
Fortis city
belief je nu een koekje ?quote:Op maandag 7 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
Ik zit op school en ik zag net een heel erg lelijk meisje met zwangerschapsstriemen op haar onderarmen. En ik heb mijn groepsopdracht al af en ik moet dat om vier uur pas presenteren. Dus dan zit ik hier vast.
Boehoehoehoehoe
Veeleisend ben je gelukkig nietquote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en een knuffeltje en een cassanova
Hij moet wel een wit pak aantrekken en me optillen en in zijn armen de zonsondergang tegenmoet dragen. En dan, weet je wel, kontsex enzoquote:
valt mee vandaag, heb er al 1 op en voel me goedquote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier aan toe
hoe is het met je bijna-vriendjequote:Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij moet wel een wit pak aantrekken en me optillen en in zijn armen de zonsondergang tegenmoet dragen. En dan, weet je wel, kontsex enzo
Lief heeft het een beetje druk met zijn universitaire studies. Maar deze week heeft hij tijd voor me, zei hij. Waarom heb ik altijd drukke bijna-vriendjes?quote:
Dag romantisch moment ...quote:Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij moet wel een wit pak aantrekken en me optillen en in zijn armen de zonsondergang tegenmoet dragen. En dan, weet je wel, kontsex enzo
Dat kan niet romantischquote:Op maandag 7 september 2009 14:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat jij wil, romantische kontsex dan
Het kan reuze romantisch zijn hoor. Dat weet jij alleen nietquote:Op maandag 7 september 2009 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan niet romantisch
Zelfs 20 duizend kaarsjes om het bed heen maken het niet romantisch
Dan komt het door het woord kontseksquote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het kan reuze romantisch zijn hoor. Dat weet jij alleen niet
Reken er maar op dat het erna wat branderig aanvoelt.quote:Op maandag 7 september 2009 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zeker ..
Wel apart denk ik.. kontseks hebben in een vuurzee
quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het erna wat branderig aanvoelt.
haha nou niet meteen intressant gaan lopen doenquote:Op maandag 7 september 2009 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
same as always zit nu in het leerling informatie centrum
quote:
had ook L.I.C kunnen zeggen maar daar komen jullie ook niet verder meequote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha nou niet meteen intressant gaan lopen doen
komend vanuit jouw vingers niet erg waarschijnijk neequote:Op maandag 7 september 2009 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had ook L.I.C kunnen zeggen maar daar komen jullie ook niet verder mee
Auw!quote:Op maandag 7 september 2009 14:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wie heeft er hier vicks gebruikt in plaats van vaseline?
quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
komend vanuit jouw vingers niet erg waarschijnijk nee
quote:Op maandag 7 september 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]dus hoe gaat het in spanje?
alweer wat rustiger geworden of bleef je expres hier weg?quote:Op maandag 7 september 2009 15:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Goedjes niet al te veel te klagen
hehe expres met welk doel?quote:Op maandag 7 september 2009 15:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alweer wat rustiger geworden of bleef je expres hier weg?
weet ik veelquote:Op maandag 7 september 2009 15:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe expres met welk doel?
om jou te pestenquote:Op maandag 7 september 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet ik veel, misschien vind je ons helemaal niet leuk
had laatste tijd niet echt behoefte om in te haken nee, zelfde gezever zo spannend als groeiend grasquote:Op maandag 7 september 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet ik veel, misschien vind je ons helemaal niet leuk
zo saai ben ik toch niet?quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
had laatste tijd niet echt behoefte om in te haken nee, zelfde gezever zo spannend als groeiend gras
maar uitdelen is zoveel leukerquote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je kan uitdelen kan je ook incasseren, schnoebeltje
don't think so no, maar gaat niet om saai ofzo haha. gewoon geklets waar ik geen joy in zag om mee te doenquote:
Take it like a man, bitchquote:Op maandag 7 september 2009 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar uitdelen is zoveel leuker
spaanse les! hahah lief ja speciaal voor mij AWWquote:Op maandag 7 september 2009 15:08 schreef Yurithemaster het volgende:
en nog ff snel 4 op een rij :S)
gewoon gezicht in kussen drukken heb je daar geen last vanquote:Op maandag 7 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd wel een screamqueen hoor.
joh, dan lig je voor je het weet het te geven aan een lijkquote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gewoon gezicht in kussen drukken heb je daar geen last van
Kheb van die luchtdoorlatende prijzige kussens, geen probleemquote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
joh, dan lig je voor je het weet het te geven aan een lijk
Ik heb slechte kussens van bij de Jysk. Ik studeer.quote:Op maandag 7 september 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Kheb van die luchtdoorlatende prijzige kussens, geen probleem
die uitdrukking ken ik dan vooral van het schaatsen als de commentatoren met een knipoog over de 10 kilometer sprekenquote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
had laatste tijd niet echt behoefte om in te haken nee, zelfde gezever zo spannend als groeiend gras
prima, en met u ?quote:Op maandag 7 september 2009 15:36 schreef Xiance het volgende:
we zijn alweer een topic verder
HALLOO!! WIE GEHTS MIT IHR ALLEN??
afgelopen weekend hebben er toch verschillende mensen aan je uitgedeeldquote:Op maandag 7 september 2009 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar uitdelen is zoveel leuker
volgens mij vindt jij het stiekum wel leuk om het hele huis bij elkaar te gillenquote:Op maandag 7 september 2009 15:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb slechte kussens van bij de Jysk. Ik studeer.
Ik mag dat.
En daarbij ben ik niet zo'n pillowbiterr
goed!quote:
dat had ik dan net weer gemist, schade auf deutshquote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen weekend hebben er toch verschillende mensen aan je uitgedeeld
Hoi lekker dingquote:Op maandag 7 september 2009 15:36 schreef Xiance het volgende:
we zijn alweer een topic verder
HALLOO!! WIE GEHTS MIT IHR ALLEN??
Ik werd wakkergebeld door mijn moederquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:45 schreef Ang3l het volgende:
En Happy birthday Wonderer!
[ afbeelding ]
Neu, maar dat geeft niet. Vanavond gaan we uit eten.quote:Op maandag 7 september 2009 17:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben je al in de watten gelegd vandaag/vanochtend?
Dank je Yuriquote:
eerder jij dan ikquote:Op maandag 7 september 2009 15:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd wel een screamqueen hoor.
maar die hebben niet geraaktquote:Op maandag 7 september 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen weekend hebben er toch verschillende mensen aan je uitgedeeld
is het Youuefilmpje van de dansende Yuri al onlinequote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die hebben niet geraakt
hooguit een foto maar gene filmpjes hoewel er wel een gast was die nice moves hadquote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is het Youuefilmpje van de dansende Yuri al online
Ow geen ideequote:Op maandag 7 september 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En mooi toestelDenk inderdaad dat je met een Canon altijd wel goed zit. Heeft deze versie ook een timelapse functie? Dan maakt ie om de zoveel tijd zelf een foto, kan leuke effecten opleveren
quote:Op maandag 7 september 2009 17:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hooguit een foto maar gene filmpjes hoewel er wel een gast was die nice moves had
Heb je er genoeg geheugenkaartjes bij gekocht? Want je hebt er natuurlijk niks aan als je "rolletje" vol isquote:Op maandag 7 september 2009 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow geen idee![]()
Wel uh, gezichts- en bewegeingsherkenning en optical image stabilizeren HD film functie en 12.1 pixels en groothoeklens (28mm) en 4x optische zoom enzo... zoiets. En .......... hij's blauw!
8Gbquote:Op maandag 7 september 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je er genoeg geheugenkaartjes bij gekocht? Want je hebt er natuurlijk niks aan als je "rolletje" vol is
*slingers ophangt en taart uitdeelt*quote:
Goed zoquote:Op maandag 7 september 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
8Gb
Daar kan ik toch wel ff mee vooruit?
Taartquote:Op maandag 7 september 2009 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
*slingers ophangt en taart uitdeelt*
Angelfoodcake. Is heel caloriearmquote:
Heb je ook iets waarvan ik er niet ga uitzien als een opgeblazen kikkervisje?quote:Op maandag 7 september 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Angelfoodcake. Is heel caloriearm
3 foto's gemaakt, en nog 2468 te gaanquote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zoDenk het ook wel, hoewel ik niet precies weet hoe groot een 12 MP foto is in MB. Mijn camera is "maar" 6 MP en die doen een MB per stuk, afhankelijk van hoe donker/licht de foto's zijn.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 foto's gemaakt, en nog 2468 te gaan
Cheesecake gemaakt met vetvrije cream cheese?quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
wonderer moet uitdelen niet jij
ik hou ook niet van cake, is er niks andersquote:
zijn we nu zusjesquote:Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou ook niet van ake, is er niks anders
wat is nou echt Amerikaanse dan om op je verjaardag te doen?quote:Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, het grappige van hier is dat de jarige dus juist getrakteerd wordt. Waar in Nederland de jarige de benen uit zijn lijf loopt om de visite te bedienen, mag ie hier blijven zitten en wordt hij bediendGoed geregeld!
ake?quote:Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou ook niet van ake, is er niks anders
Uit etenquote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat is nou echt Amerikaanse dan om op je verjaardag te doen?
Pete's sake?quote:
ok doe dat dan maarquote:
Beter geregeld ja!quote:Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, het grappige van hier is dat de jarige dus juist getrakteerd wordt. Waar in Nederland de jarige de benen uit zijn lijf loopt om de visite te bedienen, mag ie hier blijven zitten en wordt hij bediendGoed geregeld!
cake bedoelde ik dus he, lieverdquote:
Een stuk shirt en een stuk broek, met een slotje er aan. Vast symbolisch.quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef Keukenkast het volgende:
Nuno, wat de hell moet jou ava eigenlijk voorstellen?
Valse symboliek danquote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stuk shirt en een stuk broek, met een slotje er aan. Vast symbolisch.
Kuisheidsgordel 2.0quote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een stuk shirt en een stuk broek, met een slotje er aan. Vast symbolisch.
Yeah, ik heb sowieso geen lokale vrienden dus veel bezoek zal er ook niet komenquote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter geregeld ja!
Ik ga morgen echt niks speciaals doen. Een: ik doe er niet veel aan maar als je zin hebt schop ik je niet weg en kan het evt leuk worden.
Normaal vier ik het in het weekend maar afgelopen weekend was het al druk en aankomend weekend zit ik in Parijs, dus.... ach.
wat zei zeggen dusquote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef Keukenkast het volgende:
Nuno, wat de hell moet jou ava eigenlijk voorstellen?
daarom juistquote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel 2.0
En niet echt iets wat ik me bij Nuno voorstel
Dat is een groep junkiesquote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daarom juistwat stel jij dan voor als ava voor mij ?
Ik heb ook geen vrienden, dat scheeltquote:Op maandag 7 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik heb sowieso geen lokale vrienden dus veel bezoek zal er ook niet komen
quote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vrienden, dat scheelt
gewoon zo latenquote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daarom juistwat stel jij dan voor als ava voor mij ?
Ja JIJ, maar ja, jij komt niet zomaar ff langsquote:
full of diseasequote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is een groep junkies
Iets zwoels, latijns-amerikaans en full of disease
hmmm, hoeveel krijg je nu ongeveer voor zo'n ziel?quote:Op maandag 7 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
full of diseaseik ben vorige week nog op halfjaarlijkse controle geweest en alles was goed
toch ook een vorm van tracterenquote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik leen mijn auto uit op mijn verjaardag
is dat ook typisch hollands? Dat je anderen kado's geeft?
Hoe wilde je de rest noemen dan, potentiele bedpartners?quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja JIJ, maar ja, jij komt niet zomaar ff langs
jij bent zo'n aids seeker?quote:Op maandag 7 september 2009 18:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is een groep junkies
Iets zwoels, latijns-amerikaans en full of disease
Ik geloof niet dat Eefje, Rik en TMM onder potentiële bedpartners vallenquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe wilde je de rest noemen dan, potentiele bedpartners?
Nou danquote:Op maandag 7 september 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Eefje, Rik en TMM onder potentiële bedpartners vallen
O dus DAT zijn vriendenquote:
Oh ja, want dat deed jij niet, seks met vrienden.quote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus DAT zijn vriendenMensen die je niet neukt!
Mijn ouders zijn mijn vrienden
Ik snap er geen flikker meer vanquote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus DAT zijn vriendenMensen die je niet neukt!
Mijn ouders zijn mijn vrienden
Nee. Maar wij zijn geen vrienden toch?quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh ja, want dat deed jij niet, seks met vrienden..
Nee, idd. Neuken?quote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar wij zijn geen vrienden toch?
OK. Ben zo bij je. Weet waar je woont.quote:
Bij wie?quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Steve het volgende:
Ik kom op het goeie moment binnenvallen.
Kun je meteen de timelapse optie proberenquote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OK. Ben zo bij je. Weet waar je woont.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je meteen de timelapse optie proberenEn dan mij de foto's sturen, voor mijn verjaardag
Ja ja, ik weet dat ik nog moet douchenquote:
*uitdeel*quote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef MisterO het volgende:
Feli Wonderer!!!
Ik lust ook wel een cheese cake![]()
quote:KVAL zegt (19:34):
you are not going to the cementery
Angel: On tour in 2010 zegt (19:34):
Yes I am.
KVAL zegt (19:35):
over my dead body!
Angel: On tour in 2010 zegt (19:36):
Then we will meet at the cemetery again
alive and dead
KVAL zegt (19:36):
lol
Angel: On tour in 2010 zegt (19:37):
I wanna go!!!!!
*jumps up and down*
KVAL zegt (19:38):
not until you finish your soup!
Angel: On tour in 2010 zegt (19:39):
It's already finished!!!!
KVAL zegt (19:39):
what about your homework?
Yeaaayh, een trio met Ang3l!quote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OK. Ben zo bij je. Weet waar je woont.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:33 schreef MisterO het volgende:
En zo ga je de stad in om een nieuwe nette broek te halen...
Kom je terug met:
Grijs v-hals shirtje
Zwarte v-hals met knoopjes shirtje
zwart/grijze bloes
Zwart/zilveren ring
zwarte riem
Maar geen broek
quote:Op maandag 7 september 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yeaaayh, een trio met Ang3l!![]()
Samenvatting?quote:
De titel.quote:
Ja, tuurlijk, we maken er een ehm.. een quattro van, waarom niet.quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Steve het volgende:
Ik kom op het goeie moment binnenvallen.
Klopt, ik ben geen addictquote:
Dat wordt wel een heeeule gezellige meet zo te horenquote:Op maandag 7 september 2009 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, we maken er een ehm.. een quattro van, waarom niet.
he jongenquote:
ik heb geen zin om me huiswerk te doenquote:Op maandag 7 september 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
hoessie? Tis op sterven na deaud hier. Lijkt wel het laatste seizoen van the Nanny.Dus ik heb niets gemist zeker..
SSDD?
hoe bevalt college?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb geen zin om me huiswerk te doen
Valt volgens mij wel mee, ja ze zijn leuk, en nee niet leuk op die mannierquote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
luie donderstraal![]()
![]()
Kom je nu al om in het huiswerk? Heb je een leuke klasgenoten?
sup sweetie?quote:
wat bedoel je op die manier?quote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, ja ze zijn leuk, en nee niet leuk op die mannier
Sorry, werd afgeleid door mijn nieuwe cameraquote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Ang3l doet er wel lang over om hier te komen..
quote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sup sweetie?![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
*zingt 'Er is er één jarig, hoera, hoera*
(tis maar goed dat ik dit topic heb teruggelezen)
Uit jouw mond is dat... eh... ja.quote:
anders vraag je direct zijn ze neukbaarquote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat bedoel je op die manier?![]()
Nee, ik bedoel zijn ze aardig. Zit je al bij de harde kern? (dat zocht ik altijd meteen op)
Oh. Nou. Als je zo snel bent afgeleid, laat het dan allemaal maar.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, werd afgeleid door mijn nieuwe camera
Ik was hem aan het uitproberen zodat we kunnen filmen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh. Nou. Als je zo snel bent afgeleid, laat het dan allemaal maar.
ja dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
o god ja, ik moet hier weer in mijn sexrolquote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat... eh... ja.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dank je!![]()
ja turning 25 ain't easy.Ik weet 't, maar toch ga ik het nog een keer proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
amateur pr0nquote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was hem aan het uitproberen zodat we kunnen filmen hoor
Nee, had ik al gevraagd. En je gaf aan dat je een big flamer in de klas hebt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders vraag je direct zijn ze neukbaar
Filmen? Ik dacht meer aan een live stream op Cam4, zodat iedereen hier kan meekijken. Als Steve dat tenminste ook goed vindt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was hem aan het uitproberen zodat we kunnen filmen hoor
o god ja, morgen is de big day!quote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar toch ga ik het nog een keer proberen
heb je dat weleens gedaan?quote:
Ow. Uhm.quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Filmen? Ik dacht meer aan een live stream op Cam4, zodat iedereen hier kan meekijken. Als Steve dat tenminste ook goed vindt.
ja, had ik afgelopen donderdag. Op mijn geboortedag nog welquote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef wonderer het volgende:
Hey Mike, had je nou een sollicitatiegesprek enzo? Hoe ging dat?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Beschikbaar als platinum collection.
snel opgemerkt.quote:
maar die heeft al 1 jaar lang een vriendinquote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, had ik al gevraagd. En je gaf aan dat je een big flamer in de klas hebt.![]()
shhhtquote:Op maandag 7 september 2009 20:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Beschikbaar als platinum collection.
vriendin als in girlfriend? En hij speelt hetero? En niemand zegt wat over die roze olifant in the room.quote:Op maandag 7 september 2009 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die heeft al 1 jaar lang een vriendin
hmm, heb je iets uitgespookt?quote:
Jij bent niet degene die hier iets over zou moeten zijn, Mister Pink Elephantus Giganticus himselfquote:Op maandag 7 september 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vriendin als in girlfriend? En hij speelt hetero? En niemand zegt wat over die roze olifant in the room.
o.k. it got lost in translation
Volgens mij is ie wel gewoon hetero maar hij leek in iedergeval meer gay dan ikquote:Op maandag 7 september 2009 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vriendin als in girlfriend? En hij speelt hetero? En niemand zegt wat over die roze olifant in the room.
o.k. it got lost in translation
quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent niet degene die hier iets over zou moeten zijn, Mister Pink Elephantus Giganticus himself
Mja... ik denk niet dat je heel veel keus hebt in deze economie, wel?quote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, had ik afgelopen donderdag. Op mijn geboortedag nog wel. Zie je, hoe ik express niet verjaardag zeg?
![]()
het is bij een Pr-bureau (Marketing & Analyse). Gesprek ging wel goed. Maar had me het toch anders voorgesteld. Tis echt kantoorshit. En dat heb ik nog wel gehad. Ik was onder de impressie dat het meer hands on zou zijn en met klanten and shit.
Ik ben nog in dubio.
niksquote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm, heb je iets uitgespookt?![]()
ik ben er een paar dagen niet. En de wereld is up side down.
oh, dus hij ziet er niet uit als Boy George of Pete Burns?quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel gewoon hetero maar hij leek in iedergeval meer gay dan ik
denk jijquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik ben geen flamer dus ik kan voor hetero doorgaan. Alleen als ik echt dronken ben, schijn ik nog al uitspraken te hebben.
dat ik eventueel maybe door de mand zou vallen.
nope,quote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oh, dus hij ziet er niet uit als Boy George of Pete Burns?
welke titelquote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef mike_hunt het volgende:
Yuri,
wel je titel verdedigd in dagcijfers?![]()
![]()
Topic titel.quote:
Nee das waar. Heb volgende week een ander gesprek.quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja... ik denk niet dat je heel veel keus hebt in deze economie, wel?
*ghetto mode on*quote:
nog naar 'Amsterdam' geweest?quote:
Precies. Als die uitspraken die ie hier doet ook maar voor de helft in het echte leven gemaakt worden dan hoort een dove nog wel dat ie gay is.quote:
dat je de hoogste in de lijst ben van de mensen hier.quote:
ook niet, zou naar de club gaan maar dat ging ook niet door, maar heb wel eindelijk weer eens echt vermaakt in de stamkroeg.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Als die uitspraken die ie hier doet ook maar voor de helft in het echte leven gemaakt worden dan hoort een dove nog wel dat ie gay is.
O ja, ik vergat even dat jij ene dubbelleven hebtquote:Op maandag 7 september 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in welk echt leven, sweetie. Hier of in Nederland?
das altijd leuk!quote:Op maandag 7 september 2009 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook niet, zou naar de club gaan maar dat ging ook niet door, maar heb wel eindelijk weer eens echt vermaakt in de stamkroeg.
dubbelleven?? dat klinkt weer zo zwaar en negatief.quote:Op maandag 7 september 2009 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik vergat even dat jij ene dubbelleven hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |