Daarom kreeg je nu van me een echte, om die ammoniak smaak weg te spoelenquote:Op maandag 7 september 2009 08:58 schreef HuubTuub het volgende:
ik heb net een cappucino opperdepop.
Gezien mijn boeren achtergrond moet ik hier natuurlijk wel de zuivel consumptie stimulerenquote:Op maandag 7 september 2009 09:03 schreef HuubTuub het volgende:
die tweede was beter. Ik denk dat ik misschien na de laatste reinigingsbeurt niet alles goed heb laten doorspoelen...
toch bedankt! want nu is hier de melk op.
Alleen toch maar van de dioxine koeien uit de Likkebaardpolder ?quote:Op maandag 7 september 2009 09:09 schreef HuubTuub het volgende:
Van melk krijg je kanker (maar goed, waar krijg je dat tegenwoordig niet van...)
niet gezien, maar ook niets over gehoord in de mediaquote:Op maandag 7 september 2009 09:24 schreef HuubTuub het volgende:
nou laatst was er een docu die zei dat je van melk kanker kreeg, dus alle melk.
Koffie van de Kiosk? Van het tankstation?quote:Op maandag 7 september 2009 08:27 schreef HuubTuub het volgende:
bah, mijn eerste koffie had een vies ammoniak luchtje.
2e bakkie is beter
Wrom ?quote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en ik ga die "H" ook nog wel doodmaken
Of iemand moet zin hebben om 'm bij te houden?
Donequote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en ik ga die "H" ook nog wel doodmaken
Of iemand moet zin hebben om 'm bij te houden?
Jeps, jij verveelt jequote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Done
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
MisterO is zeker werkenquote:Op maandag 7 september 2009 10:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps, jij verveelt je
O ja, ik ben dinsdag en woensdag in Amsterdam op de Gatwickstraat voor cursus
Nee, gewoon hier thuis. Ik had alleen laatst het koffieapparaat laten reinigen met tabletten en normaal spoel ik dan toch nog alles even door met schoon water (dat is eigenlijk niet nodig), maar ik denk dat ik dat nu niet gedaan heb.quote:Op maandag 7 september 2009 09:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Koffie van de Kiosk? Van het tankstation?
Morgen ziekquote:Op maandag 7 september 2009 10:12 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier thuis. Ik had alleen laatst het koffieapparaat laten reinigen met tabletten en normaal spoel ik dan toch nog alles even door met schoon water (dat is eigenlijk niet nodig), maar ik denk dat ik dat nu niet gedaan heb.
Ik ben vandaag lekker vrij hoorquote:
Volgens mij worden er helemaal geen topics meer centraal gezet. Daar staan alleen "dode" topicsquote:Op maandag 7 september 2009 08:50 schreef Stroekie het volgende:
Grappig dat de H weer terug is, althans, dat wat er van over is
Gaan de modjes ons nu ook weer centraal zetten ?
Ik doe vandaag gewoon wederom niks, alleen op een andere plaats.quote:Op maandag 7 september 2009 10:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lekker vrij hooritt anderen
![]()
Ugh, en meneer had het zo druk met vergaderingen vandaag...quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Done
Ik heb mijn eerste zeikvergadering van vandaag alweer achter de rug.quote:Op maandag 7 september 2009 10:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ugh, en meneer had het zo druk met vergaderingen vandaag...
Nou jaaa, je hebt toch wel heel koel en hard op alles gereageerd?quote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste zeikvergadering van vandaag alweer achter de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |