Reken er maar op dat het erna wat branderig aanvoelt.quote:Op maandag 7 september 2009 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zeker ..
Wel apart denk ik.. kontseks hebben in een vuurzee
quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 7 september 2009 14:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het erna wat branderig aanvoelt.
haha nou niet meteen intressant gaan lopen doenquote:Op maandag 7 september 2009 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
same as always zit nu in het leerling informatie centrum
quote:
had ook L.I.C kunnen zeggen maar daar komen jullie ook niet verder meequote:Op maandag 7 september 2009 14:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha nou niet meteen intressant gaan lopen doen
komend vanuit jouw vingers niet erg waarschijnijk neequote:Op maandag 7 september 2009 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had ook L.I.C kunnen zeggen maar daar komen jullie ook niet verder mee
Auw!quote:Op maandag 7 september 2009 14:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wie heeft er hier vicks gebruikt in plaats van vaseline?
quote:Op maandag 7 september 2009 14:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
komend vanuit jouw vingers niet erg waarschijnijk nee
quote:Op maandag 7 september 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]dus hoe gaat het in spanje?
alweer wat rustiger geworden of bleef je expres hier weg?quote:Op maandag 7 september 2009 15:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Goedjes niet al te veel te klagen
hehe expres met welk doel?quote:Op maandag 7 september 2009 15:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alweer wat rustiger geworden of bleef je expres hier weg?
weet ik veelquote:Op maandag 7 september 2009 15:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe expres met welk doel?
om jou te pestenquote:Op maandag 7 september 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet ik veel, misschien vind je ons helemaal niet leuk
had laatste tijd niet echt behoefte om in te haken nee, zelfde gezever zo spannend als groeiend grasquote:Op maandag 7 september 2009 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet ik veel, misschien vind je ons helemaal niet leuk
zo saai ben ik toch niet?quote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
had laatste tijd niet echt behoefte om in te haken nee, zelfde gezever zo spannend als groeiend gras
maar uitdelen is zoveel leukerquote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je kan uitdelen kan je ook incasseren, schnoebeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |