nee, ik heb geen decadente levensstijlquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij een decadente levenswijze, waar uit dat zich vooral in dan?
ghehe, a dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Ik las slaan
Maar ja, echt heel erg. Ik ga wel kijken in oktober (Nijmegen), ik hoop dat het dan beter is
DA's een waarheid als een koe stierquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ghehe, a dirty mind is a joy forever
ik ga niet, kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Ik las slaan
Maar ja, echt heel erg. Ik ga wel kijken in oktober (Nijmegen), ik hoop dat het dan beter is
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=999816311quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil juist iets dat in mijn broekzak past
Ik ga vooral voor Esther van Boxtel, die zit in het ensemble. De show zelf boeit me niet echt, niet na de "echte" versie van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga niet, kan alleen maar tegenvallen.
goh wat heb jij opeens een wapperhandje, ik dacht dat je nou wel uit dit topic weg zou blijven, omdat je niet geassocieerd wilde worden met deze TTquote:
Yeah, komt niet echt iets nieuws uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:33 schreef Eustace. het volgende:
[..]
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=999816311
Een grote lul.quote:
ik zwaai gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh wat heb jij opeens een wapperhandje, ik dacht dat je nou wel uit dit topic weg zou blijven, omdat je niet geassocieerd wilde worden met deze TT
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een grote lul.
Oh nee, je HEBT een grote lul. Hoopt Stroekie.
[Yurimode]quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zwaai gewoon, en ik laat me niet weg houden door een zooitje nichten
ik ben ook niet decadent, ik heb zelfs merkloze t-shirtsquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, ik heb geen decadente levensstijl
maar ik heb wel een hele dure leren jas, zijden overhemden en dure schoenen in de kast.
dat zou dus stellen als ik die aan heb, dat ik een ontzettend luxe leven leid waar geld vloeit als water.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben ook niet decadent, ik heb zelfs merkloze t-shirts
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben ook niet decadent, ik heb zelfs merkloze t-shirts
Heb jij daar nog iets aan toe te voegen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Je let even niet op, en er is weer een rel..
Over het belang dat iemand hecht aan het kopen van een winterjas..
ik slaap naaktquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar die draag je als pyjama zeker
Als je dit nu even analyseert weet je voor de volgende keer hoe je een rel moet starten als je daar zin in hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Je let even niet op, en er is weer een rel..
Over het belang dat iemand hecht aan het kopen van een winterjas..
People are allowed to go to Hell their own way.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij daar nog iets aan toe te voegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |