21:30 Red mijn vakantie!quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
misschien kan iemand het opnemen voor jequote:Op zondag 6 september 2009 19:57 schreef Dibble het volgende:
is d'r ergens een livestream ofzo, heb momenteel geen tv in de buurt.
Dat wilde ik ook wetenquote:Op zondag 6 september 2009 19:57 schreef Dibble het volgende:
is d'r ergens een livestream ofzo, heb momenteel geen tv in de buurt.
Vorig seizoen stond de aflevering al wel eens op internet, tegenwoordig niet meerquote:
Ja dat gebeurt nogsteeds, binnen een paar uur, maar ik wil live kijkenquote:Op zondag 6 september 2009 20:00 schreef Meddo het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond de aflevering al wel eens op internet, tegenwoordig niet meer
binnen de bebouwde kom zijn de boetes nóg hoger helaasquote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
dat heb ik laatst betaald voor 74 waar je 50 mocht
dat was bbkquote:Op zondag 6 september 2009 20:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
binnen de bebouwde kom zijn de boetes nóg hoger helaas
Volgens mij iets van 1-2 weken, afhankelijk van de OvJ.quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens, hoe lang ben je je rijbewijs kwijt als je 50 km te hard rijdt?
Ligt aan de officier..quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
Als het je eerste keer is bij zo'n overtreding maximaal 10 dagen, komt het vaker door dan bepaalt de OvJ het.`quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
dat dusquote:Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ligt aan de officier..
Meestal als het je eerste keer is en je niet echt exorbitant hard hebt gereden krijg je hem binnen 10 dagen weer terug.
een vriend van mij is het overkomen n maandje geleden, die hebben we keihard uitgelachen (51 km te hardquote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef Rosbief het volgende:
Mij lijkt het wel stoer om je rijbewijs kwijt te raken, kun je lekker mee patsen bij je matties en hoef je niet meer te bewijzen dat je een snelheidsduivel bent. Rij zelf regelmatig meer dan 50km/u te hard maar het is me nog niet gelukt om aangehouden te worden. Waar blijft die erkenning die ik verdien?![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef Rosbief het volgende:
Mij lijkt het wel stoer om je rijbewijs kwijt te raken, kun je lekker mee patsen bij je matties en hoef je niet meer te bewijzen dat je een snelheidsduivel bent. Rij zelf regelmatig meer dan 50km/u te hard maar het is me nog niet gelukt om aangehouden te worden. Waar blijft die erkenning die ik verdien?![]()
en die boetes zijn ook niet om te lachen of je moet een heel lekker inkomen hebben ...quote:Op zondag 6 september 2009 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een vriend van mij is het overkomen n maandje geleden, die hebben we keihard uitgelachen (51 km te hard) dus ga er niet vanuit dat je kan patsen, tenzij je 16 jarige scooterhomies hebt
Daar raak je je papiertje ook niet voor kwijtquote:Op zondag 6 september 2009 20:48 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde maar ik durf niet om met 170 langs een flitspaal te rijden
ik heb gewoon n bijbaantje maar n keer zo'n boete van 140 euro maakt me geen fuck uit, k ga er niet langzamer door rijdenquote:Op zondag 6 september 2009 20:48 schreef swarleyswarley het volgende:
[..]
en die boetes zijn ook niet om te lachen of je moet een heel lekker inkomen hebben ...
het is leuker om de politie eruit te rijden.
dat lukt dus wel
kun je ook 3 avonden keigoed van stappen ... dus wel zondequote:Op zondag 6 september 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb gewoon n bijbaantje maar n keer zo'n boete van 140 euro maakt me geen fuck uit, k ga er niet langzamer door rijden
Echt wel een stukquote:Op zondag 6 september 2009 20:52 schreef TommyGun het volgende:
Dat was de Boschdijk niet, damn veel fouten vandaag
En die boetes maken hem ook niet zoveel uit.quote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Hoe komt zo'n pauper nou aan een dikke S8...
ik hoop het welquote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Kopbal het volgende:
In principe is dit toch ook belediging ambtenaar in functie, oid??
Kampvolk natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Hoe komt zo'n pauper nou aan een dikke S8...
quote:
gevaarlijk rijgedragquote:
Het in gevaar brengen van andere weggebruikers ofzo.quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
wat was zo'n artikel 5 dan ?
Kapstokartikel, dat artikel maakt het de politie mogelijk om bij asociaal weggedrag dat niet 'meetbaar' is, het rijbewijs toch in te nemen.quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
wat was zo'n artikel 5 dan ?
quote:Op zondag 6 september 2009 21:00 schreef PirE het volgende:
Wel handig zo'n tasje, anders had hij mooi geen plek voor al die bonnen
Kijk, dat is nou iets dat ze hier ook moeten invoeren. Gelijk niemand meer die hard rijdquote:Op zondag 6 september 2009 21:00 schreef De_Melkboer het volgende:
In Finland schijnt de boete af te hangen van je inkomen, kan nog aardig oplopen (moet je wel legaal je centen verdienen, en dat weet je met de lui in dit programma ook niet altijd)
Stuur het idee naar sbs 6quote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou iets dat ze hier ook moeten invoeren. Gelijk niemand meer die hard rijd
Dan krijg ik dus hele lage boetes wat ik krijg alleen stufiquote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou iets dat ze hier ook moeten invoeren. Gelijk niemand meer die hard rijd
screenshot?quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef Rosbief het volgende:
Hij heeft strontvlekken in z'n witte broek![]()
quote:
Hij is cool.quote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef Dastan het volgende:
Nou, hem mogen ze ook wel ondertitelen.
daar komen de bonnen uit rollen!quote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
wat voor device heeft hij in zn hand, blaasapparaat?
Gewoon een tolk eisen als je door die gast wordt aangehoudenquote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef Dastan het volgende:
Nou, hem mogen ze ook wel ondertitelen.
Wordt wel gecontroleerd hoor of ze er een heeft.quote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, ze mag gewoon weer verder zonder rijbewijs.
hoe doe je dat zo fucking snel?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe doe je dat zo fucking snel?
mijn geheimquote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ooit van een TV kaart en pc met internet gehoord?quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook dan is het nog fucking snel...!quote:Op zondag 6 september 2009 21:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ooit van een TV kaart en pc met internet gehoord?
Kiwi voor de hele familie !!!!!!!!quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Rosbief het volgende:
Harry Piekema maakt mijn dag weer goed!!![]()
overbodig toch?quote:
Hou maar op dan met je screendumps, je komt hier alleen om te patsen met je snelheidquote:
inderdaad...quote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hou maar op dan met je screendumps, je komt hier alleen om te patsen met je snelheid
Welnee, het zijn geen GB's die je upload.quote:Op zondag 6 september 2009 21:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook dan is het nog fucking snel...!
fuquote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hou maar op dan met je screendumps, je komt hier alleen om te patsen met je snelheid
iddquote:Op zondag 6 september 2009 21:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
fu, is gewoon leuk om bepaalde dialogen/gebeurtenissen te screencappen
en ik gebruik gewoon ziggo tv player...
quote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet iedereen zweet constant als een aap
quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef ASroma het volgende:
is dat stukje met die ferrari s al geweest?
Hou nou eens op zeg...quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef ASroma het volgende:
is dat stukje met die ferrari s al geweest?
Beste stuk ooit, wilde het toen opnemen maar m'n videoband liep vastquote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Hou nou eens op zeg...
Wat een saai stuk was dat zeg
Youtubequote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Beste stuk ooit, wilde het toen opnemen maar m'n videoband liep vast
Hoezo goed?quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
heb je hem nou wel of niet op videoband....? ik heb hem gemist en wil hem graag nogmaals zien op videoband,...quote:Op zondag 6 september 2009 21:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Open er een topic overquote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
heb je hem nou wel of niet op videoband....? ik heb hem gemist en wil hem graag nogmaals zien op videoband,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |