Wanneer komt er een poll waar de naam van je na-geslacht mogen kiezen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:42 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik gebruikte vroeger altijd bison marathon. Moet wel lang drogen en het ziet er niet uit, maar het werkt dan weer wel.
Verkrijgbaar in zwart, wit of transparant. Volgens mij hebben ze dat gewoon bij de bouwmarkt.
valt mee gelukkigquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Goofup het volgende:
Morgen waarschijnlijk wel weer spierpijn..
Er is wel vraag naar hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef Goofup het volgende:
Ben (eindelijk) wel weer toe aan een nieuw plankje, na mijn bezoek aan Ladybird.
Een paar bigspin noseslides geprobeert, maar kwam een paar keer verkeerd tegen het hoekijzer met een mooie chip als gevolg.
Maareh.. ik ga toch een 'normaal' plankje bij de winkel halen.
PS Het feit dat het Duitsers zijn heeft daar niets mee te maken, maar is wel een feit natuurlijk![]()
90 zijn sommige al...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:03 schreef murderH het volgende:
70 euro extra?bij mijn weten kost een plankje nog altijd een euro 0f 60, en ja die betaal ik graag als ik daarmee sowieso iemand help met een eigen zaak die het beste voor heeft met skateboardend nederland.
(70-20) * 4 planken per jaar is 200 euro besparen door een keer 20 euro uit te geven. Ik weet niet hoeveel economie jij hebt gehad, maar volgens mij is dat best een goede investering.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:51 schreef murderH het volgende:
dan weet ik niet waar jij woon, maar in Heerlen/Eindhoven betaal ik nog netjes 60 tot 70 euro
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
(70-20) * 4 planken per jaar is 200 euro besparen door een keer 20 euro uit te geven. Ik weet niet hoeveel economie jij hebt gehad, maar volgens mij is dat best een goede investering.
Ik test nooit een plank, 7,5 7,75 8,0 ik skate alles wel...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef murderH het volgende:
ik sluit me helemaal aan bij Goofup, je koopt toch ook geen auto waarin je geen proefrit gemaakt hebt?
auto was van dealer, en je eerste auto, daar leer je het toch in, boeiend als die iets heeft. Mijn pa had hem technisch al nagekeken, hij was net ingeruildquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:34 schreef murderH het volgende:
ik ook niet hoor, sorry voor de botte reactie.
ik zal mijn vergelijking eens verduidelijken;
als je ooit een skateboard gekocht hebt dat voor jou kwa vorm en breedte het ideale plankje is, en je wilt eigelijk alleen maar verder op deze vorm en breedte dan is het cruciaal dat je in de shop je plankje even vast kunt houden of zelfs er even op kunt staan. het merendeel dat serieus skateboard in nederland heeft eigelijk allemaal een apparte voorkeur kwa concave, breedte en merk(houtsoort) vandaar dat ik de vergelijking maak met een auto. de ene auto is de andere niet, het ene skateboard is het andere niet
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:03 schreef DiabloSam het volgende:
Checkt iedereen hier ook www.theberrics.com ??
Ik ga vrijdag weer naar Everland in Amsterdam! Skate vandaag en morgen nog in Amstelveen, binnenkort nieuw deckje! (chocolate deck, venger trucks en death wish wielen).
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:48 schreef luciferist het volgende:
Ik heb lekker een postadres in Duitsland, ghehehe..
Maar schoenen pas ik zowiezo moeilijk dus dat zal ik dan weer nooit online bestellen..
Maar vraagje: locale skateparkjes hier gaan ff kijken hoelang een grotere partij nu meegaan (+- 10 decks worden getest.) En mits voldoende dan gaan ze voor 20 euro in de verkoop. incl grip. zouden jullie ze dan wel kopen?
Ik bedoel je kan ze vasthouden etc...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |