Ik heb het sowieso niet op een skateboard kopen via internet.
Laatst voor het eerst online schoenen gekocht, nadat ik overtuigd werd dat deze teruggestuurd konden, mochten ze niet passen.
Ik had twee paar schoenen besteld en besloot de mooiste te houden en het andere paar terug te sturen (Titus.de).
Ik moest een formulier invullen en kon kiezen tussen een tegoedbon (had ik geen behoefte aan, omdat ik verder nooit online koop), of een cheque die dan bij de bank is in te wisselen. De schoenen moest ik voor ca. ¤ 10,- terugzenden (woonde ik in Duitsland was retourzending gratis geweest en werd het geld overigens wel op mijn bankrek. gestort).
Ik gaf op het formulier mijn IBAN en BIC aan en dat ik het geld liever gestort kreeg, maar kreeg toch de cheque toegestuurd. Ik ging deze dus verzilveren bij mijn bank... niet dus.
Mijn bank kon niet aan het loket cheques aannemen. Ik moest de cheque aangetekend versturenca. ¤ 7,- aan een centraal adres en dan zou binnen twee weken het geld worden overgemaakt met aftrek van kosten van de bank, ca. ¤ 12,50.
De schoenen kostten ¤ 70,-, maar uiteindelijk heb ik daarvan ca. 40,- van teruggekregen. Had ik beter dat paar kunnen houden, achteraf gezien.
Ik ga dan toch liever gewoon naar de winkel. Dat kost me die paar tientjes dan misschien óók, maar dan heb ik daar niet de ergernis naast.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen: al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.