GADVERDAMME!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Hpzone het volgende:
Had je maar niet in de efteling geboren moeten worden.
Dan leg je dat toch even uit en ga je niet.quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef thloreg het volgende:
Word je vanmiddag uitgenodigd door de buren van m'n vriendin
om even gezellig langs te komen,gaan ze ons allerlei moorkoppen
en tompoezen aanbieden terwijl die kazen toch moeten weten dat
het rammadan is en eten de drinken even nu uitgesloten is.
Klacht? Uit beleefdheid 15 minuten gebleven maar daarna weer
opgestapt want moest tegen allerlei hoofden aankijken die al
schrokkend allerlei tompoezen en moorkoppen in hun mond
propten en erna een slok koffie tegenaan gooiden! Daarbij heb
ik liever dit als gebak!
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Neroje het volgende:
En als we niks aanbieden zijn we weer krenten
is tie waarschijnlijk niet opgekomen, doet toch rare dingen met je hoor, zo´n hongerstakingquote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan leg je dat toch even uit en ga je niet.
Baklava is kapot lekker. Fok niet met baklava.quote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef PiRANiA het volgende:
wow, dat achter die link ziet er echt niet lekker uit
Das het ergste, dit is zijn landquote:Op zondag 6 september 2009 17:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan vertrek je toch naar je eigen land?
Dan moet het wel lekkere baklava zijn, niet alsof het eruit ziet als stront.quote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Baklava is kapot lekker. Fok niet met baklava.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Das het ergste, dit is zijn land
Vertel eens, wat zien we daar allemaal?quote:
"e:
quote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan leg je dat toch even uit en ga je niet.
Dat is heul niet de gedachte achter de ramadan.quote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
Ramadan
"Kijk ik eet niet overdag nu voel ik me als die mensen die in een gebied waar de hongersnood leven"
Frietquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 17:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Baklava.![]()
Gelukkig heb ik heel veel meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
Gast, jank niet zo.quote:Op zondag 6 september 2009 17:29 schreef Limey het volgende:Je bevindt je in Nederland, niet in Saoedi-Arabië. In Nederland dien JIJ, als persoon die in de MINDERHEID is, rekening te houden met de hier gangbare normen.
Moet je ze een keer bij een behoorlijke banketbakker halen en niet bij de Aldi uit de diepvries.quote:Op zondag 6 september 2009 17:08 schreef makko het volgende:
tompoezen zijn smerig
Ga jij maar PvdA stemmen. lutser.quote:Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Appelknaller het volgende:
Ik zie hier al zo een paar mensen die op stormfront beter op hun plek zijn
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ga jij maar PvdA stemmen. lutser.
en na zonsondergang vreten ze zich helemaal kapotquote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
Ramadan
"Kijk ik eet niet overdag nu voel ik me als die mensen die in een gebied waar de hongersnood leven"
quote:
MINDERHEID BOEHOEHOE huilen vind ik nog erger.quote:Op zondag 6 september 2009 17:52 schreef Limey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jank niet zo? Hij jankt, omdat hem een gebakje aangeboden wordt. Je kunt ook gewoon beleefd weigeren.
Wat dan wel?quote:Op zondag 6 september 2009 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is heul niet de gedachte achter de ramadan.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
Ramadan
Dat is zo kutquote:
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 18:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is zo kutVan die nep nederlanders uit Brabant die zakken patat verkopen hier. Patat hoort in bakjes!!!!
Ja en je klauwen worden ook nog goor omdat je die onderste patatten wilt pakken om er nog mayo op te kunnen doenquote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
InderdaadJe hebt 10 patatten met fucking veel mayonaise en de rest mag je droog opeten.
Inderdaad, en als ze dan iedereen wat aanbieden en de turk niet, dan zijn het opeens weer racisten.quote:Op zondag 6 september 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Jezus, zeiksnor, alsof elke kerel met vettig donker haar en een vlassnorretje moslim is, hoe moeten die buren dat nou weer ruiken.
Hadden ze dan maar helemaal geen eten en drinken op hun feestje moeten hebben omdat ze een turk hebben uitgenodigd? Of is uitleggen dat je vast teveel moeite en is het weer de schuld van de kaaskop.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
In het echte Nederland ja, de boven-de-rivieren vertaling daarvan is PATAT
quote:Op zondag 6 september 2009 17:29 schreef Limey het volgende:Je bevindt je in Nederland, niet in Saoedi-Arabië. In Nederland dien JIJ, als persoon die in de MINDERHEID is, rekening te houden met de hier gangbare normen.
Apart en slim zijn 2 dingenquote:Op zondag 6 september 2009 18:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
[..]
Jij bent zo te zien overal een beetje apart mee.
Omdat ik wel slim ben, kom nou je info op het net gooien is nou niet bepaald handig hé.quote:Op zondag 6 september 2009 18:19 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zegt het persoon met 0,0 info in zijn/haar profile+fobo
quote:Op zondag 6 september 2009 17:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dan vertrek je toch naar je eigen land?
volgens mij verwar je een Nazi met een Natie..quote:
... vandaar de 'quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
volgens mij verwar je een Nazi met een Natie..
Van een natiestaat spreken we als de natie en de staat samen vallen. Geleerden, maar ook gewone mensen, zijn het lang niet altijd eens wanneer dat wel of niet het geval is. Over het algemeen wordt aangenomen dat Nederland een natiestaat is. Het is haar inwoners immers in de Tachtigjarige Oorlog gelukt om tot staatsvorming te komen.
Sarcasme kan zich bedienen van de stijlvorm der ironie, maar beide begrippen zijn niet aan elkaar gelijk. Beperken we ons tot verbale ironie (er bestaan ook andere vormen, zoals situationele ironie en kosmetische ironie), dan is er altijd een contrast tussen wat wordt gezegd en wat wordt bedoeld. Uiting en bedoeling zijn elkaars tegengestelde. Deze ironie kan, mits voldoende agressief, een sarcastische vorm aannemen; omgekeerd geformuleerd: veel sarcasme bedient zich van ironie, en wordt daarmee een bijtende vorm van ironie:quote:Op zondag 6 september 2009 18:24 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
volgens mij verwar je een Nazi met een Natie..
Van een natiestaat spreken we als de natie en de staat samen vallen. Geleerden, maar ook gewone mensen, zijn het lang niet altijd eens wanneer dat wel of niet het geval is. Over het algemeen wordt aangenomen dat Nederland een natiestaat is. Het is haar inwoners immers in de Tachtigjarige Oorlog gelukt om tot staatsvorming te komen.
Je hebt idd veel aan m'n voornaam en woonplaatsquote:Op zondag 6 september 2009 18:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Omdat ik wel slim ben, kom nou je info op het net gooien is nou niet bepaald handig hé.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:27 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je hebt idd veel aan m'n voornaam en woonplaats
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2009 18:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die aan ramadan doen komen oorspronkelijk niet uit dit landquote:Op zondag 6 september 2009 17:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Das het ergste, dit is zijn land
3e generatie?quote:Op zondag 6 september 2009 18:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Mensen die aan ramadan doen komen oorspronkelijk niet uit dit land
quote:Op zondag 6 september 2009 18:34 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 19:06 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik ben je vader!!
En ookal weten ze het wel, je gaat toch niet denken dat ik mijn feestje zou aanpassen voor een stelletje moslims?quote:Als of elke nederlander weet wanneer het ramadan is. Er zijn waarschijnlijk zelfs nog zat mensen die niet eens weten wát het is.
En als ik dan zeg dat "Van Ex***" je achternaam is? Wordt het dan al iets vervelender?quote:Op zondag 6 september 2009 18:27 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je hebt idd veel aan m'n voornaam en woonplaats
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2009 20:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En als ik dan zeg dat "Van Ex***" je achternaam is? Wordt het dan al iets vervelender?
Misschien wil je er over gebeld worden? 06242693** ?
Wil je je adres ook nog weten?
OT: Gast, je hoeft niet mee te doen aan dat geloof-gedoe. Kap dus met zeiken.
Eh... ik heb alleen al door in je fobo te kijken meer 'gevonden' van je dan ik wilde... ik pasquote:Op zondag 6 september 2009 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan je dat ook bij mij doen? alleen dan via pm
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 00:31 schreef Geranium_Opa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ennuuuh, LOL!quote:Op maandag 7 september 2009 00:31 schreef Geranium_Opa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Niet zo moeilijk he, whois op een van mijn 10 domeinenquote:Op zondag 6 september 2009 20:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
En als ik dan zeg dat "Van Ex***" je achternaam is? Wordt het dan al iets vervelender?
Misschien wil je er over gebeld worden? 06242693** ?
Wil je je adres ook nog weten?
OT: Gast, je hoeft niet mee te doen aan dat geloof-gedoe. Kap dus met zeiken.
Ik ook.quote:
Niet zeuren, het was goed bedoeld, ik denk niet dat ze dacht "Kom, laten we even lekker de Turkse buurjongen pesten door voor zijn neus allemaal te gaan lopen eten in de Ramadan.quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef thloreg het volgende:
Word je vanmiddag uitgenodigd door de buren van m'n vriendin
om even gezellig langs te komen,gaan ze ons allerlei moorkoppen
en tompoezen aanbieden terwijl die kazen toch moeten weten dat
het rammadan is en eten de drinken even nu uitgesloten is.
Klacht? Uit beleefdheid 15 minuten gebleven maar daarna weer
opgestapt want moest tegen allerlei hoofden aankijken die al
schrokkend allerlei tompoezen en moorkoppen in hun mond
propten en erna een slok koffie tegenaan gooiden! Daarbij heb
ik liever dit als gebak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |