abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72856239
Sara

Wat leuk Renzell! Dat is dus hetzelfde als Morris eigenlijk nu heeft gedaan, die brede schoolactiviteit.
Hij heeft pannenkoeken gebakken en versierd en opgegeten natuurlijk En als het goed is weet hij ook wat de ingrediënten zijn. Hij vond het erg leuk en heeft nu al zin in Circusles

She-wolf, ik vind het best gek dat zo'n moeder niet even kennis heeft gemaakt. Voor ik Morris ergens heen laat gaan wil ik daar toch ook zelf eerst even geweest zijn eigenlijk. Of ik moet de ouders al heel goed kennen van school oid.

Chaca, fijn dat het feest van Fleur geslaagd was
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 september 2009 @ 09:13:44 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72866387
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef renzell het volgende:
She-Wolf; ik zou persoonlijk toch ook op z'n minst willen weten hoe die mensen heten en waar ze wonen hoor! Beetje vreemd inderdaad.

Saar met schoentjes aan in bed.

Ik moest vandaag toneelles geven op een lagere school (groep 5 en 6), in het kader van de 'brede schoolactiviteiten'. Na schooltijd, zijn die lessen. Maar nu zit ik momenteel nog midden in de aanvraagprocedure van gastouderopvang, dus het is deze eerste weken in Rotterdam een beetje schipperen met opvang. Vandaag bijvoorbeeld, was het me gewoon niet gelukt om iemand te vinden. Dus hup, Julius mee op de fiets naar Ommoord. Een half uur trappen met tegenwind over de dijk. En toen de toneelles in, tussen allemaal kinderen van 8 tot 10 jaar.
En Julius heeft bijna de hele les meegespeeld. Zo leuk! Soms verloor hij zich wat in zijn fantasie en kon de opdrachten niet volgen, omdat hij als een op hol geslagen elfje door de zaal bleef fladderen , maar hij heeft alles meegedaan. Behalve de laatste opdracht, dat mocht ie niet van mij. De kinderen moesten zelf een scene bedenken, die voorbereiden en vervolgens presenteren. Hij boos! "Ik wil OOK een scene maken mama!!!"
Mijn acteurtje.
Juul, dat heb je dan toch ook gedaan

Isa is gisteren weer gaan zwemmen, ze vind het nog steeds leuk Maar wel vermoeiend, dus op donderdag vroeg naar bed

Ik vind het ook wel vreemd hoor, She-wolf, zou alttijd willen weten waar Isa heen gaat om te spelen. En meestal worden hier bij het afspreken ook even telefoonnummers uitgewisseld, gewoon voor de zekerheid.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 12:19:00 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72870859
Ik wil ook altijd weten bij wie Christan speelt Zomaar meegeven vind ik niks.

Christan had vanmorgen zijn fietsexamen, ik weet nog niet hoe het afgelopen is. Ben benieuwd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:26:49 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72871057
Spannend Rewimo. Hoelaat komt ie thuis.

Zwemmen is hier ook erg vermoeiend. Dan komt ze thuis en loopt meteen naar boven om d'r pyjama aan te doen, zodat ze na het eten meteen naar bed mag.

En hier wil ik ook altijd weten bij wie ze gaat spelen. Nu is het hier wel heel erg 'ons-kent-ons' maar toch. Ohhh, en die vriendenboekjes zijn in deze gevallen dan toch ook wel erg makkelijk met de telefoonnummers erbij.
pi_72871126
Spannend Rewimo !! Maar t is vast goed gegaan !
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 12:59:00 #156
13151 crew  Rewimo
pi_72871938
Hij is al thuis, maar hij hoort maandag pas of hij geslaagd is. Het was goed gegaan volgens hemzelf, afwachten maar dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:11:22 #157
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_72872303
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Juul, dat heb je dan toch ook gedaan

Ha ha, ja, dat klopt!

Zwemmen lijkt me inderdaad vermoeiend voor die kleintjes. Maar ook heerlijk, daarna zo'n lekker rozig kindje met rode oogjes van het chloor op de bank naast je.

Rewimo, wat leuk zeg, een fietsexamen! Echt weer zo'n 'grotekinderending'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 13:15:34 #158
13151 crew  Rewimo
pi_72872431
Ja, steeds groter... hm.

Ik kan me mijn eigen fietsexamen ook nog goed herinneren, was volgens mij ook in de 4e klas Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog steeds doen op school in NL?
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:46:38 #159
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72873428
Ok, dus het is niet vreemd of para van mij dat ik dat graag zou willen weten, bij wie mijn kind eet of speelt? Gelukkig maar.

Nou ja, het is wel zo dat op de deur van het klaslokaal een lijstje hangt met de namen van alle kindjes en daarbij ook de adressen en telefoonnummers. Maar ja, ik heb dat lijstje ooit eens globaal bekeken. Misschien zijn er moeders die het direct in hun agenda overgenomen hebben zodat ze dat soort dingen nooit meer hoeven vragen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:22:52 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72874662
Afwachten dus voor C.

Er zijn vast van die moeders She-wolf. Maar ik in elk geval niet. Ik zoek me zo af toe nog steeds het schompes naar bepaalde nummers of verjaardagen Die van neefjes nichtjes en achternichtjes zitten er nu redelijk in.... ergens half juli....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 14:25:35 #161
13151 crew  Rewimo
pi_72874755
Wij krijgen hier van de juf een lijst met de namen en telefoonnummers. We hebben ook een "belketen", volgens mij is ie nog nooit gebruikt maar het is wel handig dat hij er is: als het nodig is, belt juf 5 moeders, die dan elk weer iemand anders bellen en zo verder, tot de hele klas is gebeld.

En sinds kort ben ik beheerder van de e-mailadressenlijst
pi_72876313
Hier is van de week weer een telefooncirkel rondgestuurd. Dus ik weet telefoonnummers en (email)adressen van alle ouders uit de klas van Morris.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 15:34:20 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_72877218
Bij ons op school staan alle namen en adressen in de schoolgids. Ik moest daar wel even aan wennen hoor, omdat ook de schoolgids op de website te bekijken is. Ik ga denk ik eens een voorstel doen of het niet slimmer is om dát gedeelte offline te halen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:54:34 #164
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_72881454
Bij ons staan de namen, adressen, telefoonnummers in een bijlage bij de schoolgids. Alleen de ouders krijgen die bijlage en die is dus ook niet on-line te raadplegen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:03:18 #165
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72883343
Even heel onbeschoft, ik heb niks bij gelezen en we gaan morgen weg en nog steeds niks gedaan want honderdduizenddingen nog regelen en doen voor Jolie vandaag. Maar we hadden vandaag een kennismakingsgesprek op de nieuwe school en dat was onwijs spannend....

Maar al snel bleek dat Jolie helemaal geen zin had in dat gesprek en heel zachtjes vroeg ze: 'Mag ik meedoen in de sportzaal?' En daar ging ze gewoon meespelen met de rest en ik mocht weg, het gesprek afhandelen. Dat ging overigens ook goed, het zal best wennen worden want ander systeem en andere visie maar wel op een manier dat ik er een goed gevoel bij heb en Jolie schijnbaar ook want ze wilde niet mee naar huis. Ze wilde de dag afmaken daar!!!

Om 14.00 uur mocht ik terugkomen om te zien hoe ze meedeed met de weekafsluiting, een liedje zong. En kennismaken met de juf en Jolie heeft me meteen haar nieuwe klas laten zien. Zelf.

Het zal nog wel wat worden allemaal en het afscheid nemen is vast niet leuk straks. Maar dit is positief en daar gaat het om.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 19:14:51 #166
13151 crew  Rewimo
pi_72883729
Wat fijn dat Jolie het al zo snel naar haar zin had Dat zal jou ook wel enigszins gerust stellen, toch?

Fijne vakantie!
pi_72884778
Oh wat super LB! En Jolie d'r koppie straalt Fijn dat het zo goed ging

Ik ben met Saartje bij de huisarts geweest. Maandag toch weer plas inleveren, en dan waarschijnlijk een verwijzing naar de kinderarts. Ze gaat steeds meer plassen lijkt het nu wel. Toen we terugkwamen van de huisarts heeft ze in anderhalf uur tijd 4 keer geplast.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 september 2009 @ 19:46:43 #168
13151 crew  Rewimo
pi_72885013
Goed dat je ernaar laat kijken, Fuente. Klinkt toch niet helemaal jofel
pi_72885370
Nou, dat geeft moed denk ik zo: Een heerlijk blije Jolie
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:36:00 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72891746
Dat zijn positieve plaatjes LB. En alvast een hele fijne vakantie!

En fuente, goed dat je met saartje naar de ha bent geweest!

Fleur heeft het moeilijk en alleen ik kan daar wat aan doen. Kan alleen even niet zo snel 1-2-3 een oplossing vinden. Ze kan inmiddels goed rekenen. En als er 7 dagen in de week zitten en mama alleen maar op zondag en woensdag vrij is, dan: "ben JIJ maar 2 dagen bij mij!!! en dat vind ik niet leuk. Ik wil bij JOU zijn" Het heeft me een half uur gekost om dit uit haar koppie te krijgen, maar ik ben zoooo blij dat ze het me verteld heeft. En tegelijker tijd maakt het me ook zoooo ontzettend verdrietig omdat ik het niet zo snel op kan lossen. Ik ga wel zorgen dat er een oplossing komt, maar dat lukt me niet morgen.
pi_72891925
fijn LB, ziet er goed uit! fijne vakantie! succes nog met 't inpakken. en niet teveel meenemen aan kleding, dan kun je er daar nog wat leuks bij shoppen...eh shopper!

fuente, goed dat je 't even laat checken. vervelend zulk plasgedoe. anna heeft ook ineens weer veel te vaak ongelukjes, maar ik heb niet 't gevoel dat dat door een blaasprobleem veroorzaakt wordt. eerder een beetje een terugval door de stress van school enz. rot vind ik 't! maar ook lastig, ik zou liever hebben dat ze die op een andere manier uitte dan met deze vorm van 'passief verzet' (gewoon te weinig/te laat naar de wc gaan).
pi_72892092
chacama, wat sneu voor fleur dat ze daar zo verdrietig om is, maar ook wel begrijpelijk. het is ook best weinig, en ik lees een beetje tussen de regels door dat je dat zelf ook wel als wat te weinig ervaart. maar: waarom kan alleen jij dit oplossen? dit is toch iets wat je bijvoorbeeld echt samen met je man zou kunnen bekijken, wie kan waar evt wat uren schuiven, etc? kan de zaak misschien een dag per week dicht? of zie ik het te simpel misschien. hoe voelt hij zich er eigenlijk over, hij is als ik 't goed begrijp nog minder tijd bij z'n kinderen dan jij. ik bedoel ook een beetje: laadt je 't nu niet teveel alleen op jouw schouders?
misschien heeft fleur er al veel aan dat ze het nu heeft kunnen uiten, en kan ze er wel weer een tijdje tegenaan. met wat goed gedoseerde quality time valt haar gemis misschien ook al voor een deel op te vangen. ik hoop in elk geval dat er snel een 'oplossing' komt, hoe of wat dan ook.
oja en ik las dat haar verjaardagsfeestje geslaagd was, leuk! maar wel balen dat je er zelf niet bij kon zijn ivm hoofdpijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door bixister op 18-09-2009 23:08:05 ]
pi_72892745
Piet baalde van de week vreselijk van 't feit dat ie nog steeds de koprol niet kon maken. want bij gym hadden ze dat moeten doen en 'IEDEREEN kon het mama, behalve ik!!". hij is nogal groot voor z'n leeftijd, en niet zo lenig, dus dit is echt altijd iets geweest waar hij moeite mee had. hij had er ook helemaal geen vertrouwen meer in dat 't ooit nog zou veranderen, we hadden 't ook al eeuwen niet meer geprobeerd. dus heb ik geprobeerd 'm ervan te overtuigen dat ie dat heus kan leren. en Ik heb 'm beloofd: we gaan er op oefenen, tot je 't kunt!
Gistermiddag heb ik daarom z'n kamer leeggemaakt (nou ja, van het meeste speelgoed ontdaan bedoel ik), de matras van ons bed gesleurd en daar neer gelegd, en zijn we gaan oefenen. (op ons bed had ie 't wel eens geprobeerd, maar 't feit dat je dan van die rand af kan vallen beangstigde hem al teveel om het een eerlijke kans te geven). het ging niet bepaald van harte, maar het feit dat ík 't zelfs kon, gaf 'm toch al een beetje hoop. (hij was ervan overtuigd geraakt dat ie gewoon te groot/zwaar was, maar ja, ik ben toch echt vele malen groter en zwaarder. ). en die grote matras in z'n kamer, dat was natuurlijk al erg leuk op zich. anna en hij hebben er na de koproloefeningen (waar anna al niet eens aan mee wilde doen trouwens) lekker op 'gedisco'd'. zo was er in elk geval een beginnetje. vanmiddag hebben we 't hele gebeuren nog eens herhaald, maar dan in de woonkamer. weer hilariteit natuurlijk over die grote matras beneden. en na heel wat tranen en mislukte pogingen, had ie 't vanmiddag dan toch ineens door. en BLIJ dat ie was, prachtig. (en ik ook natuurlijk ).

't was in elk geval een goeie les in 'van proberen kun je leren'. hopelijk kunnen we dat ook even doortrekken naar zwemles, want hij gelooft er ook maar weinig van dat ie dat ooit onder de knie krijgt...

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 18-09-2009 23:16:32 ]
pi_72892983
Piet
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:16:33 #175
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72893120
Wat heb je dat goed aangepakt Bix, zo met die matras en samen oefenen. En héél knap van Piet dat het toch gelukt is!
LB jouw verhaal over jullie kennismaken op de nieuwe school is heel bemoedigend. Afscheid nemen zal inderdaad vast niet gemakkelijk zijn, maar ze zal volgens mij goed op haar plek zijn op de nieuwe school. Natuurlijk is het anders, maar kijk haar nou al meteen meedoen, ik vind het knap hoor.
Fuente sterkte met Saartje!
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:22:37 #176
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72893331
Aerobix Tof aangepakt Goedzo Piet
Jolie met de nieuwe school..fijn dat ze nu al zo enthousiast was
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72898396
Bix wat goed van jou! En dan bedoel ik niet de koprol, maar de aanpak. En voor Piet een super .

Dat ik het alleen maar zelf op kan lossen in misschien ook wel een beetje kort door de bocht maar zo voelde het gisteren wel. Ik heb er vannacht nog een paar keer aan liggen denken en ga kijken of we het volgende voor elkaar kunnen krijgen.
Maandag: gastouder
Dinsdag: zwemles met mama (was al, maar dat telt natuurlijk niet, want zwemles in niet leuk)
woensdag: mama
donderdag: tussendemiddag papa en na school gaat ze naar de BSO omdat de oppas alleen onder de 4 jaar heeft.
vrijdag: om 12 uur vanuit school naar mij bij de zaak. Moet nog even kijken hoe ze er dan komt. En vooral kijken of dat samen gaat. Want ze zal zich toch redelijk zelf bezig moeten houden, zeker als ik met klanten bezig ben. Zal kijken dat ik een plekje voor d'r maak op kantoor met wat eigen knutselspullen en op de laptop kan ze dvd's kijken. En proberen om F. eerder te laten stoppen zodat ik Maud kan gaan halen zodra die wakker is bij de oppas. Vind het namelijk niet eerlijk t.o.v. haar dat Fleur dan bij me is en zij niet, alleen maar omdat ze nog klein is.
zaterdag: Bij de oppas in ons huis. Ze heeft d'r eigen spulletjes en dingen en d'r lieve 'vervelende' zusje om d'r heen. Ze mag wel voor een paar uurtjes naar de zaak, maar niet de hele dag. Zo gaat ze vandaag mee om de bolchrysanten te halen en na het lossen brengt Fred ze dan weer naar huis. Dat ze dan meer mag dan Maud kan ik wel mee leven. Maud mag ook best even het rijk voor zichzelf hebben en als zij groter is, kunnen we het dan gaan afwisselen. Alhoewel ik het streven heb om tegen de tijd dat Maud 4 is (november 2010) niet meer op vrijdagmiddag en de zaterdag te werken. En het liefst zelfs alleen de schooluren...

Waar een nachtje slaap wel niet goed voor is. En ik ga eerst ook eens kijken hoe ze nu is.... want voor hetzelfde geld is het zoals Bix zegt. Ze is het even kwijt en dat scheelt ookal. Dan kan ik dit plan wat rustiger in gang gaan zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 september 2009 @ 08:49:35 #178
13151 crew  Rewimo
pi_72898671
chaca, wat een gepuzzel joh, maar goed dat je mogelijkheden hebt om het wat leuker te maken voor Fleur. Komt vast goed!
pi_72900828
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 08:49 schreef Rewimo het volgende:
chaca, wat een gepuzzel joh, maar goed dat je mogelijkheden hebt om het wat leuker te maken voor Fleur. Komt vast goed!
Ik wist ergens wel dat het eraan zat te komen. Ik worstel er zelf ook al langer mee. En weet ook van haar dat ze het niet leuk vind dat ik zoveel werk. Maar nu heeft ze het dus echt gezegd, dus is nodig om er iets meer over na te gaan denken. Ik weet zeker dat we er uit gaan komen. De ideale situatie van bij de zaak wonen hebben we helaas niet. Maar aan de andere kant hebben we wel een lekker huis dat heel dicht bij school staat en dat is ook veel waard.

Ohhh en ik heb laatst zo genoten van haar wijsheid. Ze had lootjes gekocht met d'r eigen centjes voor iets van de sportvereniging (denk clubactie, papa was erbij) en de hoofdprijs is 10.000 euro. Dus zij zegt, dat zijn een boel centjes. Daar gaan we dan van op vakantie. Mischien naar duitseland. Ze is nog steeds vol van Centerparcs. Daarna kijken we in haar foto-boek en zien de foto's van onze vakantie naar Amerika. Mama, misschien kunnen dan beter van dat geld naar Amerika, want daar is Maud nog niet geweest.... of naar allebei of zou dat niet lukken...denk je....
pi_72901304
nou ja, dat ze benoemt dat ze het niet leuk vindt hoeft natuurlijk niet per se meteen te betekenen dat je er iets aan gaat veranderen. er zijn in 't leven wel meer dingen die niet zo leuk zijn en waar ze dan toch mee om moet leren gaan. maar zoals ik al zei het is natuurlijk wel goed dat ze 't benoemt, dan kun je haar in elk geval wat gerichter troosten dan wanneer ze alleen maar 'vervelend' zou doen ofzo.

(Piet zegt ook vaak dat ie 't niet leuk vindt dat ik er niet altijd ben. dat betekent niet dat ik m'n baan maar op ga zeggen. zoals een collega van me ooit zei: opvoeden is 't leren omgaan met teleurstellingen. omgaan met leuke dingen is niet zo moeilijk. )

maar zo te lezen heb je al wat geschoven en gepuzzeld en komt 't toch al wat gunstiger uit voor Fleur (en Maud, en niet te vergeten jezelf!!) als dit zo gaat lukken. veel succes ermee!

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 19-09-2009 12:47:26 ]
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 12:29:49 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_72902045
Oh chacama, ik snap best dat je je rot voelt, hier gaan ze maar 1 middag naar de BSO en zelfs dat is niet goed en vinden ze dat ik maar wat anders moet gaan doen, vooral René als ze weer eens ergens wil spelen
pi_72904514
absoluut. En het zal ook wel een wisselwerking zijn. Ik vind het zelf niet fijn zoveel te werken en versterkt dat met haar gevoel, waardoor ik weer bevestigd krijg dat het niet goed is om zoveel van huis te zijn. En dat terwijl er wrs. nog wel meer moeders zijn die 4 of zelfs 5 dagen in de week werken. Alleen ziet zij die niet, want in dit mooie en gezellige gehucht zijn het vooral heel veel thuisblijf en deeltijdmoeders (max 3 dagen) die hier wonen.

En inderdaad Moussy als zou ik maar 1 dag werken ook dan zou het wrs. nog teveel zijn. En aan de andere kant. Als we meer dan 3 dagen weg zijn, dan vraagt ze al of ze weer naar de oppas mag, want ze mist haar. En tijdens vakanties belt ze nagenoeg elke dag met d'r. Dus een echte thuisblijfmoeder zal ik niet worden, want dan gaat mijn oudste alsnog theedrinken bij de oppas.
  † In Memoriam † zaterdag 19 september 2009 @ 18:04:26 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_72910420
Oh ja hoor chacama, ben ik vrij gaan ze zelf op visite bij de opvang
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 september 2009 @ 16:31:55 #184
13151 crew  Rewimo
pi_72970568
Christan is geslaagd voor de fietstest
  maandag 21 september 2009 @ 22:30:44 #185
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72984714
da's dan wel fijn om te lezen dat de mijne niet enige is in dat. En een compliment voor de opvang eigenlijk...

voor Christan.

Fleur heeft morgen schoolreisje. Mama.... ik vind het wel spannend... ik ben bang om te laat te komen op school en dan mis ik de bus..... dus morgen maar extra vroeg wakker worden, want anders komen we te laat. Ben benieuwd of ze om 6 uur naast mijn bed staat, aangekleed en wel.
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 09:56:08 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_72992558
Hoe is het met fleur gegaan?

René is vanmorgen op kamp gegaan, en ik weet neit wie er het meest zenuwachtig was

Maar kijk nou, ze is zo groot en klein tegelijk. Pet op, want de nieuwe regel is geen petten meer op school, dus op kamp deed iedereen een pet op!
pi_72993238
Christan, van harte!

Mous, wat spannend zeg, voor het eerst echt op kamp
Ik zou geloof ik ook even moeten slikken.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:33:04 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72993399
Christan van harte

Moussy, spannend!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72993446
oei, ik ook mous. hoe lang gaan ze?
en fleur op schoolreisje, leuk. veel plezier!

christan, knap zeg!

hier was vanmorgen brandalarm op school, precies tijdens de ochtendspits. een oefening maar, gelukkig. de kinderen vonden 't wel spannend, ze liepen allemaal heel braaf in rijtjes de school uit. ik ben benieuwd of 't bij echte brand ook zo geordend zou verlopen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 10:47:39 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_72993807
Ik heb dr buikpijn van Morgen komt ze weer thuis, 1 nachtje dus, maar toch he he-le-maal op texel! Als er wat is kan ik er niet zo maar even naar toe

Het is de tweede keer nu, vorig jaar was ze ook naar Texel op kamp en toen kreeg ik haar ziek thuis, oorpijn en gewoon ziek. Ik heb ook gezegd dat als ze op de boot buiten zijn dat ze dan dr maar capuchon op moet doen, zodat de wind niet in haar oren komt.. ik hoop gewoon dat het goed gaat en dat ze het leuk heeft, ze gaan iig vandaag naar ecomare!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 september 2009 @ 11:27:56 #191
13151 crew  Rewimo
pi_72995053
Spannend, mous! Eind deze maand gaat Christan ook {bibber} twee nachten nog wel... Ze gaan o.a. naar Xanten, naar de Romeinse opgravingen daar. Thema is dan ook de Romeinen (maar dat weten de kinderen zelf nog niet geloof ik, ze moesten eerst door de spanning van de fietstest heen, twee dingen tegelijk was te veel).
pi_73010414
Ik ben benieuwd hoe ze het vindt, moussy
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:26 schreef snoopy het volgende:
Mous, wat spannend zeg, voor het eerst echt op kamp
Ik zou geloof ik ook even moeten slikken.
Had ik ook.
D ging een paar maanden terug voor het eerst een weekend weg met scouting. Hij had er veel zin in maar toen de dag aanbrak wilde hij ineens niet.
Hoewel ik hem het liefste gewoon boven in bed heb liggen 's nachts, heb ik hem toch min of meer gedwongen om te gaan.
Ik ken mijn zoon. Hij heeft vaak gewoon een duwtje nodig.

Man, wat heb ik me schuldig gevoeld die avond en nacht, ongelooflijk. Het was ook nog aan het regenen en ze lagen in een tent.
Ik kon niet wachten tot het voorbij was

En hij vond het dus geweldig en wilde meteen weer

en ik was dan weer trots op mezelf dat ik hem los gelaten had en er zelfs moeite voor had gedaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 september 2009 @ 18:48:30 #193
13151 crew  Rewimo
pi_73012492
Moedig van je hoor, lily
  Jubileum moderator dinsdag 22 september 2009 @ 21:02:27 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73018788
Dat is echt heel goed van je Lily en Mous wat spannend!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73019160
lijkt me ook hartstikke moeilijk zeg, of je dat duwtje dan juist net wel of net niet moet geven. gelukkig heeft 't goed uitgepakt. rené heeft 't vast ook hartstikke leuk mous! bevalt het haar nog steeds goed op de nieuwe school eigenlijk?
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 22:19:07 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_73022056
Ze is helemaal in haar element daar en Cas ook!
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:38:42 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73022890
Mama, had het natuurlijk er veel moeilijker mee dan Fleur. Maar ze heeft het super naar d'r zin gehad. In bus even een moeilijk momentje, maar dat werd super opgelost door begleiders en d'r klasgenootjes zelf. Ze was heel snel de bus in gekropen en zat toen opeens alleen. En toen was het dus huilen. Bebgeleiding zag en daarna d'r klasgenootjes ook. Die trokken d'r meteen erbij en toen zaten er acht meiden in de treinzitten bij elkaar als een gezellig clubje. Dus toen kon het al niet meer stuk. Ze had het super gehad en mocht als slagroom op de taart ook nog logeren bij de oppas. Dus morgenochtend ga ik ze halen en naar school brengen en dan hoor ik de rest van de verhalen.

Lily e Mousy
pi_73028321
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:11 schreef bixister het volgende:
lijkt me ook hartstikke moeilijk zeg, of je dat duwtje dan juist net wel of net niet moet geven. gelukkig heeft 't goed uitgepakt.
Inderdaad.
Het zou weer even anders zijn als dat niet zo zijn geweest.
ze zouden wel bellen als hij het niet trok dan konden we hem ophalen, het was niet ver, dat scheelt natuurlijk
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 08:54:19 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73030349
Heeft Luca ook altijd grootse plannen en als het er dan op aankomt het niet meer hoeft?

Dat vind ik zo zonde want je weet dat ze het eigenlijk wel willen. Ze ontzeggen zichzelf dan gewoon dingen door een vorm van angst ofzo. Of misschien wel gemakszucht, ik weet het niet precies.

Ik probeer dat echt aan te voelen en door te duwen als ik denk dat het goed voor hem is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')