abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 september 2009 @ 10:05:44 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72692433
Gelukkig maar chaca

Ik zit nog een beetje na te genieten van gisteren, Christan, Timo en Merijn hebben heerlijk gespeeld samen. Het is echt leuk om te zien hoe die drie het met elkaar kunnen vinden. Jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72695731
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:05 schreef Rewimo het volgende:

Jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen!
Dan had je maar niet moeten verhuizen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 september 2009 @ 13:05:20 #103
13151 crew  Rewimo
pi_72696138
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:52 schreef easy-going het volgende:
Dan had je maar niet moeten verhuizen
Da's waar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 13 september 2009 @ 19:10:37 #104
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72706606
Wel gezellig als ze allemaal zo gezellig kunnen spelen. Hier ook weer gezien hoe gezellig groot en klein met elkaar kan spelen. Waren op een verjaardag en Fleur en Maud speelden heerlijk met hun grote nichten van 11 en 13. Vooral de grote trampoline vonden ze erg leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 16:51:15 #105
13151 crew  Rewimo
pi_72733445
Christan heeft vandaag een 1- gehaald voor rekenen

In NL zou dat een 10- zijn
  † In Memoriam † maandag 14 september 2009 @ 18:51:36 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72736996
volgens mij is dat een 10+
10 - had toch 1+ moeten zijn?
  maandag 14 september 2009 @ 18:54:50 #107
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72737070
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:51 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij is dat een 10+
10 - had toch 1+ moeten zijn?
Nee, ze tellen alleen terug. 2+ is dan een 9+ en 3- is een 8- etc. Of niet, Rewimo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 september 2009 @ 19:35:00 #108
13151 crew  Rewimo
pi_72738334
Ja zo ongeveer wel 1- is in elk geval net iets minder dan een 1.

Een 2 is ongeveer gelijk aan een 8, een 3 is een 7, een 4 is een 6.

5 en 6 zijn onvoldoende en meer cijfers zijn er niet Je kunt ze dus niet zomaar omkeren zeg maar.

Een 1 krijgen ze alleen maar als het echt foutloos is. Christan had 1 foutje.
  maandag 14 september 2009 @ 20:29:23 #109
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72740361
10 0f 10- hoe dan ook een waard!
  maandag 14 september 2009 @ 23:32:00 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72751094
Ja, hoera voor Christan. Het is me er 1-tje!

Maria straalde van oor tot oor bij haar heuse eerste balletles! Wat is dat lief zeg!
Vooral die voetjes in de eerste positie ("zet je voetjes in de letter Vvvûh"). Maria's armpjes en handjes deden helemaal mee in de letter V. Het was geweldig om te zien.
En! Ze wil erop. Jeuj!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 15-09-2009 07:14:33 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 15 september 2009 @ 06:24:18 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72755911
Ha! Super toch Ik vind dat ook leuk!
En Jolie die kijkt altijd de hele week uit naar die twee uur ballet op vrijdagmiddag
Veel plezier jullie
pi_72755970
Goed van Christan zeg !!! Hier ook 2 heertjes die nu al uitkijken naar de herfstvakantie, niet dat ze het niet naar hun zin hebben op school hoor, dat zit wel snor, maar dan kunnen ze weer met Christan spelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 september 2009 @ 07:13:43 #113
13151 crew  Rewimo
pi_72756009
Wat gaaf dat Maria het leuk vond! Ook voor jou, Sugar
pi_72756019
Wat leuk Sugar !! (een meisje en ballet, vind het altijd zo skattig)
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:31:01 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72760848
voor Maria. Heerlijk!
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:26:55 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_72787972
Hi hi Sugar, wat klink je blij!!!

Fijn dat Marietje het zo leuk vond! En wat heeeeeeeerlijk toch, als kinderen zo stralen!
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:27:36 #117
105888 renzell
pi_72787997
En wat goed van Christan zeg!
  woensdag 16 september 2009 @ 10:11:27 #118
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72794363
Ooo, Marie ook verliefd op ballet!

Ik knalde ook bijna van trots bij de eerste les, afgelopen maandag.
"Weet er iemand een ander pasje waarmee we door de zaal kunnen?"
Luuk stak haar vinger op, en draaide rondjes. Terwijl iedereen keek! En dat vind ze heeeel eng. Ik was zo trots!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 16 september 2009 @ 10:26:13 #119
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72794806
Aaaah, Luuke! Knap! Ging ze ook voor het allereerst nu?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72795525
wat superstoer inderdaad van Luuke! en leuk zeg, al die balletmeisjes. ik zie 't ook helemaal voor me bij Maria en Luuke. bij Anna kan ik 't me nog niet helemaal indenken, maar ze heeft al wel eens gezegd dat ze dat zou willen (maar volgens mij alleen om 't pakje. ). ze heeft voor schoolgym nu ook zo'n ballet-achtig gympakje en daarmee is ze zooo blij. ik zei laatst dat we als 't wat kouder wordt toch ook wat warmere gymspullen in haar gymtas gaan doen maar daar was ze 't echt niet mee eens.
misschien toch maar eens informeren naar de mogelijkheden hier. ik wil haar eigenlijk eerst op zwemles zien te krijgen, daar begint ze nu een klein beetje zin in te krijgen. en als 't meteen twee dingen worden lijkt 't me zo veel tegelijk. niet alleen voor haar hoor, ook voor ons. maar aan de andere kant, als 't te doen is en ze geniet ervan is 't ook wel weer erg leuk. lastig! zitten Luuke en Maria ook al op zwemles eigenlijk?
  woensdag 16 september 2009 @ 14:20:08 #121
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72802320
Bix, misschien kun je van die mouwtjes kopen voor erover, maar dat kan ook teveel omkleedgedoe zijn.
En nee, nog geen zwemles. De wachtlijsten hier zijn zeker 2 jaar. En ik werk op woensdag en donderdag en ik vind het teveel gesleep nu nog even op die vrije middagen. Anders zou ik naar een in de buurt gelegen dorp gaan.
Waar we gaan wonen (ooit :/ ) is de wachtlijst korter dus ik wou haar daar gewoon meteen aanmelden. En stiekem had ik verwacht dat we daar al zouden wonen. Dus voor gewoon ballet.
pi_72802810
Ah, leuk zeg! Maria en Luuke op balletles en Anna misschien ook (leuk pakje trouwens).

Ik vind twee dingen tegelijk ook wat veel, zeker voor die kleintjes (en ja, ook voor ons ).
Hier voor David eerst maar eens zwemles volgend jaar (pfff, ik krijg het nu alweer warm van de gedachte aan de warme kleedlokalen enzo).

Net even een minder moment uit school; Damon komt heel verdrietig naar me toe.
Een jongen uit zijn klas geeft een verjaardagsfeestje vanmiddag en heeft dus alle jongens uit groep 5 uitgenodigd. Ze stonden allemaal bij elkaar buiten.

Allemaal behalve Damon dus.

Hij snapte het niet en de tranen stonden in zijn ogen
Hij is zelfs naar het betreffende jongetje gegaan om te vragen of hij hem niet vergeten was. Van de ene kant vind ik dat stoer maar van de andere kant heb ik liever dat hij de eer aan zichzelf houdt en zich niet onnodig moet kwetsen.
In de auto zei hij; weet je wel hoe pijn dat doet, mama!

Ik leg hem maar lekker in de watten vandaag
pi_72803105
oooh Damon, wat rot zeg... wat superonaardig ook. eigenlijk vind ik 't zelfs wat gek dat zo'n moeder dat goed vindt. als hij ze dan toch allemaal vraagt, vraag Damon dan ook.

wij zitten een beetje met een omgekeerd probleem, Piet kreeg een uitnodiging voor een feestje van iemand waar hij eigenlijk niet bepaald bevriend mee is, die zelfs vaak ronduit vervelend tegen 'm doet. maar ja, ik vind 't ook zo wat om te weigeren. ik heb de keuze aan Piet overgelaten, en die wil toch wel gaan. nu maar hopen dat 't een beetje gezellig is.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:57:52 #124
105888 renzell
pi_72803542
Jeetje Lily, wat ontzettend klote! Oh man, dan breekt je hart toch. Verwen je man maar flink inderdaad. He bah, wat rot toch zeg,dit soort dingen.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:17:14 #125
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72804151
Och Lily, wat zal dat pijn gedaan hebben. Bij jullie alletwee. Ik vind het naar en ook raar van moeder en juf of wiedanook. Iedereen die zoiets hoort. Zou zijn moeder dat weten? Dat hij alleen Damon niet uitnodigd? En zien andere ouders dat groepje niet vertrekken en hem buiten de boot vallen? Ik hoop dat jullie toch een fijne middag hebben en geef hem een extra knuffel van ons allemaal.
pi_72807959
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:17 schreef Lishe het volgende:
En zien andere ouders dat groepje niet vertrekken en hem buiten de boot vallen? Ik hoop dat jullie toch een fijne middag hebben en geef hem een extra knuffel van ons allemaal.
Nah, daar let niemand verder op.
dankjewel voor de knuffel

Ja, stomme dingen zijn dit heh. Ik weet ook niet waarom verder, maar ja..
Niet leuk, maar het gebeurt nu eenmaal soms, helaas
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:46 schreef bixister het volgende:
ik heb de keuze aan Piet overgelaten, en die wil toch wel gaan. nu maar hopen dat 't een beetje gezellig is.
zou ik ook hebben gedaan, komt vast goed

We hebben een leuke middag gehad. Alvin en de Chipmunks gekeken met chips erbij.
Hij is het nu in ieder geval weer vergeten...
  woensdag 16 september 2009 @ 16:54:58 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72808357
Lily wat zielig Wel fijn dat je er een leuke middag van gemaakt hebt voor hem!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 september 2009 @ 17:30:32 #128
13151 crew  Rewimo
pi_72810036
Lily, wat naar is dat zeg, arme Damon. Ik snap zo'n moeder trouwens ook niet hoor, je gaat toch niet 1 kind uitzonderen

Fijn dat jullie er samen een leuke middag van gemaakt hebben!
pi_72811198
O, Lilly, wat rot voor Damon. Ik geloof dat ik me erg zou moeten bedwingen om niet met hem mee te gaan huilen (dat moet ik nu al!). Wat ontzettend raar van die moeder inderdaad!
  woensdag 16 september 2009 @ 18:14:39 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72811977
Oh Lily m`n hart zou breken, wat sneu zeg Ik snap zulke dingen ook nooit..of nodig alle jongetjes uit, of maar een select groepje waar je wel mee optrekt..
I`m not weird. I`m limited edition.
  Jubileum moderator woensdag 16 september 2009 @ 20:29:21 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72817664
Ik moet er bijna van huilen, wat ontzettend sneu en akelig voor Damon
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 20:34:44 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72817916
ik snap die ouders niet hoor
ik zou het niet kunnen, de hele klas uitnodigen op één na.
pi_72817981
Oh Lily, wat ontzettend naar en raar zeg Ik vind 1 kind buitensluiten echt niet kunnen. Bah.
quote:
In de auto zei hij; weet je wel hoe pijn dat doet, mama!

Wat goed dat je Piet zelf laat bepalen Bix. Ik vind dat wel een wijze oplossing.

Hoera voor de balletmeisjes

De kooklessen voor Morris gaan toch door kreeg ik van de week te horen en dat begint morgen en ik heb hem ook al opgegeven voor circus op vrijdag. Ik denk wel dat hij het heel leuk zal vinden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 16 september 2009 @ 20:53:14 #134
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72818676
nou nou, morris heeft straks een agenda nodig
maar wat leuk zeg, circusles en kookles
ik wou dat dat hier ook was.

ik had luca opgegeven voor robotica, maar de lestijden komen totaal niet uit, dus dat kan niet doorgaan helaas
  woensdag 16 september 2009 @ 21:01:12 #135
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72819047
Lily, het doet mij zelfs pijn.
Ik vraag me ook af hoe de discussie daar thuis is gegaan. Zijn ouders zullen ongetwijfeld ook wel geweten hebben dat er een jongen over geslagen werd.
Daar moet toch over gesproken zijn?
Ik vind het echt zo sneu...
Maar morgen kunnen ze zo ineens weer beste vrienden zijn. Hou dat maar in je hoofd.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_72819641
wat is robotica?

snoopy, morris gaat 't echt druk krijgen! maar wel met allemaal erg leuke dingen!

lily, fijn dat 't toch een beetje een leuke middag is geworden, maar 't blijft een vreselijk lompe actie. en dutchie, bij ons zou dat niet zo snel meer gebeuren vrees ik, dat 't dan ineens weer beste vrienden zijn. piet is behoorlijk goed van memorie; als iemand 'm een keer wat heeft geflikt vergeet hij dat niet gauw. Zo kan ie echt nog heel stellig zeggen over iemand waar hij mee in groep 1 zat "O die is helemaal niet aardig die heeft mijn puzzel wel eens expres door elkaar gegooid toen we nog bij juf L. zaten."
  woensdag 16 september 2009 @ 22:09:10 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72821944
Bah, wat een ontzettend rotgevoel geeft dat verhaal van Damon, zeg. Bah. En wat knap dat hij dat zo weet te verwoorden, hoe pijnlijk het ook is. Dat vind ik wel 'fijn', dat ie dat zo kan benoemen en 't ook durft.
Maar bah echt.
  donderdag 17 september 2009 @ 07:54:34 #138
105888 renzell
pi_72829382
Oh Snoop, wat leuk; koken en circus!!! Ik ga toch nog even rondkijken hier in Rotterdam denk ik...

Sugar; hoe was Maria's feest? Ben benieuwd! Of lees ik er overheen?

[ Bericht 29% gewijzigd door renzell op 17-09-2009 07:59:48 ]
pi_72829711
Circusles en kookles voor Morris, dat is echt heel leuk en eens heel wat anders
  donderdag 17 september 2009 @ 09:05:42 #140
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72830315
Ik wou dat dat hier ook was, circusles! En kookles is ook leuk zeg! Morris boft.
pi_72830482
renzell, zie hier maria's feestje!

en ik vind 't ook heel erg leuke en originele cursussen, daar moet toch haast wel meer markt voor zijn bedenk ik me. niet dat ik zelf nou zo'n zin heb om zoiets op te zetten, maar ik denk dat er best veel animo voor zoiets zou zijn als 't ook hier (of elders buiten amsterdam ) werd aangeboden.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:00:15 #142
105888 renzell
pi_72833243
Ah, die had ik even gemist. Thanks Bix!
pi_72834867
Lily, bah wat naar zeg! Wat de anderen ook al zeggen, ik begrijp niet hoe die moeder dat ook zo toe staat. Echt sneu dit, dikke knuffel voor je ventje hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72842540
Sara was zo blij met haar nieuwe gymschoenen voor school, dat ze die 's nachts in bed stiekem heeft aangetrokken

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72843693
wat lief
pi_72845459
Ja he
En tot onze grote vreugde kwam schoonmoederlief hier net aanzetten met Nijn. Nijn was al 3 maanden vermist en Sara was er echt stuk van, Nijn was haar allessie-knuffel, en bleek dus in de speelgoedkist van de buren van opa en oma te liggen.

Verder toch nog even een vraag. Sara bleek dus laatst iets van een infectie in haar urineweg te hebben. Die was na een kuurtje weer over, maar ze plast nog steeds ontzettend vaak, klaagt veel over buikpijn, plast vaak in d'r broek ineens etc. Morgen wel weer een afspraak bij de HA, maar haar urine is alweer gecheckt en er zit geen infectie meer. Ik heb zelf niet het idee dat het van stress o.i.d. is, maar klinkt dit jullie bekend? Ik moet toch morgen afwachten, maar maak me eigenlijk wel zorgen, vooral omdat ze ook veel moe is.
Sara
Merel
Ukje
pi_72845678
Sara

Hier heeft vandaag voor het eerst een vriendinnetje van school tussen de middag hier gegeten. Zo grappig vind ik dat. Ze zit net drie weken op school en nu had ze dat al geregeld. En helemaal trots want het was ook nog een van de 'oudere' kleuters. "Zij is al 5, mam".

In het weekend eten hier regelmatig kindjes uit de buurt mee, tussen de middag of 's avonds, want mijn dochter nodigt altijd iedereen uit. Maar, dat zijn kinderen die ze al wat langer en beter kent. Ik kende dit meisje helemaal niet en ook haar moeder niet, maar die vond het wel prima. Ze vroeg helemaal niet hoe ik heette of waar wij woonden, dat vond ik wel een beetje apart. Of denk ik daar nou te moeilijk over? Hoe doen jullie dat?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 17 september 2009 @ 18:55:51 #148
105888 renzell
pi_72848533
She-Wolf; ik zou persoonlijk toch ook op z'n minst willen weten hoe die mensen heten en waar ze wonen hoor! Beetje vreemd inderdaad.

Saar met schoentjes aan in bed.

Ik moest vandaag toneelles geven op een lagere school (groep 5 en 6), in het kader van de 'brede schoolactiviteiten'. Na schooltijd, zijn die lessen. Maar nu zit ik momenteel nog midden in de aanvraagprocedure van gastouderopvang, dus het is deze eerste weken in Rotterdam een beetje schipperen met opvang. Vandaag bijvoorbeeld, was het me gewoon niet gelukt om iemand te vinden. Dus hup, Julius mee op de fiets naar Ommoord. Een half uur trappen met tegenwind over de dijk. En toen de toneelles in, tussen allemaal kinderen van 8 tot 10 jaar.
En Julius heeft bijna de hele les meegespeeld. Zo leuk! Soms verloor hij zich wat in zijn fantasie en kon de opdrachten niet volgen, omdat hij als een op hol geslagen elfje door de zaal bleef fladderen , maar hij heeft alles meegedaan. Behalve de laatste opdracht, dat mocht ie niet van mij. De kinderen moesten zelf een scene bedenken, die voorbereiden en vervolgens presenteren. Hij boos! "Ik wil OOK een scene maken mama!!!"
Mijn acteurtje.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 17-09-2009 20:15:34 ]
pi_72852293
Wat lief, Renzell. Je hebt al een opvolger voor 't familiebedrijf dus?

Luchtbel, hoe is 't met Jolie? Hebben jullie nog op het plein van haar nieuwe school gespeeld?

Leuk al die hobby-verhalen

Lily, hoe ging het vandaag met Damon? Heb je nog iets gehoord over het feestje, of over de reden om hem niet te vragen? Misschien was 't gewoon slordigheid?
pi_72854406
Lily, goed opgelost en lekker verwend!

saartje. Fleur wilde ook in haar turnpak slapen incl. schoentjes, maar dat is ze niet gelukt.... als ik ze jouw foto laat zien, gaat ze vast vragen waarom zij niet mocht.

Hobby's Fleur zit ook op zwemles, maar dat is moeten. gym/turnen is hier mogen. Ze vind zwemles echt niet leuk. En ze weet ook dat zodra ze d'r A heeft gehaald dat ze dan mag stoppen. Ze doet wel goed mee in de lessen, maar ze heeft er niet echt lol in. Dus vandaar onze keuze om ze toch maar 2 dingen te laten doen. Niet mijn voorkeur, maar voor haar wel leuk.

Renzell wat leuk!

LB, ook hier de vraag hoe het gaat met de gemaakte keuze...

Feest van Fleur was geslaagd. Heb er zelf weinig van mee gekregen door een hoofdpijnaanval, maar papa en de hulpmeester van school (had een prijs gewonnen, meester M. helpt mee met het verjaardagsfeest) hebben het uitstekend gedaan. Prinsessenfeest met picknicken, speurtocht en versieren van kroontjes, taart eten en vooral veel gegiebel. Fleur en ook de andere meiden wisten te bevestigen dat het geslaagd was, vooral meester M. was erg leuk. Hij had, tovenaar mag ik oversteken met ze gedaan en vang de diamant (hand en de stand en de 'diamant' is voor....) want de boze tovenaar had van de betoverde diamant een stuiterdiamant gemaakt. Foto-verslag volgt nog in het feesttopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')