abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72627212
Mss nog dansen op elfenmuziek Suug. EftelingCD'tje?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:11:29 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72627509
Is dat gebruikelijk Sugar, dat er ook wat voor de ouders is?
Wel leuk eigenlijk (wel extra werk maar voor een keertje).
Elfenspeurtoch iets?
Op zoek naar iets elferigs?
(ik ben echt een jongens-mama besef ik me nu, kan echt niks elferigs verzinnen )
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:16:48 #53
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72627718
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ehm, het is toch een kinderfeestje? Of begrijp ik het verkeerd?
Maak het jezelf niet te moeilijk. Ik vind het al hardstikke leuk klinken!
Maar wellicht dat ik tzt ook zo in de stress zit of hetgeen ik heb verzonnen wel (leuk) genoeg zal zijn...
Er is nog geen stress, hoor! Ik vind het hartstikke leuk om te verzinnen.

Maar ik ga bij die hapjes af op Maria, die zou het júist vooral leuk vinden zoiets te maken voor anderen. Ze mogen het zelf opeten, hoor, graag zelfs. Het is alleen om er verhaaltechnisch een draai aan te geven (bezoek bij de Elfen, Elfenhapjes, Elfenfeestje...blablabla) en omdat dat dan het laatste zou zijn voordat ze opgehaald worden. Snapt u het nog?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72627893
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Sugar het volgende:

[..]

Er is nog geen stress, hoor! Ik vind het hartstikke leuk om te verzinnen.
Oh, gelukkig! Have fun!
*Geen inspiratie even.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:24:41 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72628041
En ik zou potverdikkie toch zelf genoeg ervaring moeten hebben met kleuters en spel; ik heb kleuters dramales gegeven vroeger! Toen deed ik zoveel leuke dingen en nu ben ik zomaar blanco. Misschien mijn oude lesvoorbereidingen er weer bij pakken...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72628054
Misschien kan je hier iets tussen vinden: KLIK
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 september 2009 @ 22:29:37 #57
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72628221
En toch hè, ik stond versteld van hoe enthousiast ze hier waren over de speurtocht.
Ik weet dat jij er iets heel leuks van kan maken.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:30:39 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72628273
Ja, man, een speurtocht lijkt me superleuk! Maar ik denk dat het net te veel is om dat er nog bij te doen, dus bewaar ik het nog een jaartje, denk ik.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:31:22 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72628307
Bedankt voor al jullie ideeën! Ik heb er weer een paar bij! En die hapjespagina, snoopy:
  donderdag 10 september 2009 @ 22:33:49 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72628394
Altijd lekkere dingen bij de hand enzo.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:38:21 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72815402
De voorbereidingen!
Snoepjesmemory & vleugels om verder af te freubelen...

Paddenstoeltjes in een kring!

En heuse knakworstbloempjes en paddenstoeltjes

En het feestje begon met lunchtijd, dus eerst aan tafel en pannenkoekjes of poffertjes eten!

Cadeautjes uitpakken met 'toverstafje leggen'. Dat was heel schattig, die oogjes dicht en dan zachtjes meezingen. Het zijn toch echt nog wel kleine kleuters, vind ik dan. Maria was heel blij met een zachte knuffelbeer.

Vleugels versieren met bloemetjes (voorbereid met splitpennetjes erin en gaatjes voorgeprikt in het karton van de vleugels), plakglitterbloemen, glitterlijm, hartjes en stift!

Gewillig op de foto met kransen om hun koppies, schminkbloemetjes op hun wangen en natuurlijk voorá; hun zelfversierde vleugels!

Daarna wilde ik doorstomen naar de paddenstoelendans, maar ze hadden geen zin, wilden spelen! Nou, dat ging dus mooi niet door! Stampvoet. Prima natuurlijk!

Tussendoor de snoepjesmemory gedaan, hartstikke leuk, was ook een echte hit!

Ik heb de stoelendans daarna nog wel voorgesteld en toen hadden er wel een paar zin in, maar het werd een minidrama toen Maria af was. Ze kon het echt even helemaal niet hebben: dikke tranen en woedend was ze. Oeps.
Na één rondje stoelendans was er 0 animo meer voor een 2e ronde, dus ik heb quasi-achteloos de lotto-kleurplaten op tafel gelegd. Niks voorgesteld, niets erover gezegd. En ze kwamen allemaal geïnteresseerd aan tafel erbij, op hun paddenstoelkrukken. Dat was een goede afsluiter, die meisjes vinden het gewoon heel fijn om zo rustig bezig te zijn.

Het was leuk en goed!
pi_72816650
Goed gedaan! Het ziet er gezellig uit en de vleugels zijn zo te zien prima gelukt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 16 september 2009 @ 20:12:06 #63
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72816923
Wat lief Sugar, al die kleine meisjes ... èn Storm .

Hoe vond Maria het? Is ze er helemaal vol van?
  Jubileum moderator woensdag 16 september 2009 @ 20:27:45 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72817606
Het ziet er geweldig uit Sugar, heel erg leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72817666
Het ziet er weer leuk uit Sugar Hoe vond Maria het achteraf?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 16 september 2009 @ 20:42:11 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72818219
Heel leuk, vond ze het! Ze was al aan het verzinnen wat ze volgend jaar wil. Ik weet het al: een speurtocht, for sure! Want ik wil stiekem iets te veel de regie houden, merk ik.

Oh, en zó blij was ze!
pi_72818654
ooh wat leuk en goed gelukt allemaal, en de kransen vind ik een supervondst! (lief, de beer ook een kransje ) (zijn die nou van echte klimop gemaakt?) het ziet er allemaal erg gezellig uit! stoelendans is altijd behoorlijk enerverend, dus niet zo gek dat de bom toen even barstte. en dat er tussendoor echt tijd voor spelen nodig is hebben wij ook gemerkt ja, dat hebben ze echt nodig. mooie vleugels ook! al vind ik 't wel een beetje jammer dat alleen de achterkant versierd is.

en storm die deed stoer mee!
pi_72819098
Oh, een écht Sugarfeestje. Als in pico bello tot in details verzorgd! Het klinkt erg gezellig!
En ik ben helemaal geen fan van stoelendans, loopt 9 van de 10 keer uit op tranen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moonah op 16-09-2009 22:17:05 (even iets verduidelijkt. ;) :*) ]
  woensdag 16 september 2009 @ 21:03:51 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72819152
Ja, ik opperde ook al dat de andere kant ook versierd mocht worden, maar dat zei ik pas nadat ze de glitterlijm ontdekt hadden. En dat spul is nevernooitniet in een mum van tijd droog, dus omdraaien was geen optie meer. Ze wilden thuis verder gaan, geloof ik!
pi_72819206
ik vond stoelendans zelf ook altijd echt stressvol om aan mee te doen, nu ik er aan terugdenk.

hey enne sugar... leuk dat je zelf ook een paar keer op de foto staat!
  woensdag 16 september 2009 @ 21:06:08 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72819218
En de kransen zijn gemaakt van nepklimop van Xenos (avontuurlijk winkelen).
pi_72819259
nou, goed gelukt hoor!
  woensdag 16 september 2009 @ 21:07:40 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72819270
(Hihi, in mijn stippentrui nota bene! Dat was écht toeval, mensen, echt. )
pi_72819606
jaja!
  donderdag 17 september 2009 @ 10:59:28 #75
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_72833216
Hi hi Sugar, wat lief, al die braafjes. Zo keurig rustig blijven, netjes op de foto, zoet een spelletje doen, zitten op een stoeltje en kleuren... Ongelooflijk gewoon! Maria ziet er stralend uit! Lief jurkje heeft ze aan.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:45:20 #76
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72861964
Ik zie geen foto`s

Volgende week vrijdag gaan we voor oudstes kinderfeestje discozwemmen, dat duurt van 19.30 tot 21.00 uur Dat wordt een latertje dus Hij vind het enorm spannend en ik ook wel een beetje
Spelletjes wil hij niet meer, dat vindt hij nu te kinderachtig
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73083337
Succes met het discozwemmen! Lijkt me een relaxed feestje voor jullie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_73663701
In het vorige topic had ik het over het verjaardagsfeestje voor mijn dochter Bente, die in november zeven wordt. Ik had het toen over een fotomodellen-middag, waarbij er een fotograaf met visagiste bij je thuis komt en een studio nabouwt.

Nou ja.........hartstikke leuk natuurlijk, maar gezien de leeftijd van de kinderen en de prijs van de fotograaf (120 euroootjes) heb ik besloten om het gewoon toch maar lekker zelf te doen! Dus:

Feestje met een stuk of zes meiden
Eerst taart eten en cadeautjes natuurlijk.
Dan verkleden! (inclusief hoge hakken, hoeden en jurken)
Dan make-up. Of ik trommel wat vriendinnen op, ofwel ze mogen het zelf doen. We zien wel.
Dan allemaal op de foto. Lekker gek! Allemaal apart voor een mooie achtergrond.
Ik stuur manlief naar de 1-uurservice en ga met de meiden fotolijstjes knutselen.
Lekker pannekoeken eten !
Daarna mogen ze de foto van zichzelf inclusief geknutseld lijstje mee naar huis nemen.

Heb net een gedichtje voor de uitnodigingen zitten verzinnen. Ik heb er echt zin in!!!!!!!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:36:06 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_73664681
Kijk, het idee blijft leuk, maar zo blijft het inderdaad ook betaalbaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73664760
Tezz dat vind ik een enorm leuk idee!! Dat is iets voor op het lijstje voor mijn dame
pi_73664977
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Pvoesss het volgende:
Tezz dat vind ik een enorm leuk idee!! Dat is iets voor op het lijstje voor mijn dame
Bente is zo'n make-upmuts! Ik ga morgen even bij 't Goed langs (kringloopwinkel) en kijk of ik daar nog voor een paar centen wat leuke verkleed-items kan vinden. En natuurlijk bij mijn moeder even in de sieradenkast shoppen (die heeft nog van dat plastic spul uit de jaren 70).

En ik kan het niet laten om even het gedichtje van de uitnodigingen te spammen. Het staat op een A4-tje met een fotocollage van Bente erachter met allerlei verkleed-foto's uit het verleden. Dit rol ik dan op met een roze lintje, naamkaartje en mini-lippenstift eraan.

<spam aan>
Hallo vriendinnetje!

Zeven jaar word ik al weer
Dan ben ik dus al lang geen klein meisje meer!
Het wordt tijd voor make-up en grote-mensen-kleren
Mascara, lipstick en hoeden met veren!

Ik wil wel eens op de foto als een echt model
En dat lijkt me het leukste met een heel stel!
Heb je dus zin in een meidenfeest?
Zorg dan dat je papa of mama deze brief leest!

Je bent uitgenodigd op 14 november, zaterdag
Zorg dat je om 14.00 uur binnenstapt met een lach
Het feestje is in de blablablastraat op nummer achtien
En om 18.00 uur houden we het weer voor gezien.

Je papa of mama kan je dan weer op komen halen
en daar moet je niet te hard van balen
Want na al dat verkleden, knutselen en pannekoeken eten
Ben je vast moe (maar voldaan), zeker weten!

<spam uit>
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_73713526
Dat gaat een leuk feestje worden Tezz! Het klinkt echt als een meidenfeest waar ze het nog lang over gaan hebben.
*OUD heilige*
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:58:51 #83
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77939148
morgenmiddag 'Cato's' allereerst feestje, het moest een prinsen en prinsessenfeestje worden. inclusief broer en zijzelf zijn er morgen 3 prinsen en 4 prinsessen. het programma is al wel ongeveer klaar, maar bestaat wel voor een groot deel uit onderdelen die we ook al bij broerliefs feestjes hebben gedaan.
hebben jullie misschien nog andere leuke ideeën die nou echt iets voor prinsen en prinsessen zijn? we hebben de speurtocht laten vervallen wegens te glad en te koud buiten.

verder gaan we ongeveer 't volgende doen:

- ballonnenspel + kadootjes
- taartjes versieren, en opeten, met limonade uit prinsessen champagne'glas'
- verkleden + schminken
- groeps foto
- tik tik wie ben ik?
- fotolijstje versieren
- 'jasmine zegt..' (van de disney prinsessenfeestdvd )
- wat is er weg?
- snoepjesmemory
- kleine poppenkast voorstelling (evt zelf nog wat poppenkast laten spelen)
- prinsen en prinsessendisco
- pannenkoeken eten
- naar huis

de spelletjes moeten we nog even bekijken, 't is misschien wat veel. we hebben ook nog een aantal andere mogelijkheden, en misschien is 't beter in 2 groepjes te doen ipv met z'n allen. bijvoorbeeld dat memory, het is leuk, maar niet als je te lang op je beurt moet wachten. dus dan gaat de helft memory spelen en de andere helft mag een ander spelletje kiezen. zoiets.

de 'verkleedwinkel' staat in elk geval al klaar:
in de haak.
pi_77939476
leuk trui, volgens mij is het programma goed gevuld hoor, en even gewoon spelen vinden ze ook leuk.
Ik dacht bij prinsessen trouwens wel meteen aan prinsessencakejes bakken en versieren
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:11:54 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77939559
ja die cakejes zijn een must.
in de haak.
pi_77939616
en zo zoet dat het glazuur van je tanden springt....
Meike mag ze straks trakteren op de psz, ze heeft er nu al zin in
veel plezier morgen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:33:59 #87
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77940342
Wel een 'royaal' feestje trui!

Veel plezier!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:52:50 #88
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77957724
Ik was hier even aan het teruglezen, maar wat maken jullie er leuke feestjes van zeg . Ik heb het feestje van Twan nog nooit thuis gevierd, we zijn eigenlijk altijd ergens naartoe gegaan en niets thuis.

Hoe was het feestje van Cato vanmiddag?
Make love, not war ☮
pi_77962583
Hoe ging het trui?
*OUD heilige*
pi_77964044
Daar ben ik ook benieuwd naar!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:44:49 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77964540
het was een groot succes. lang niet alles van 't programma is doorgegaan, maar ze hebben ontzettend veel lol gehad. cato riep ook de hele tijd 'dit is 't leukste verjaardagsfeestje dat ik oooooit heb gehad'. aan 't eind zat ze er wel wat doorheen hoor, maar al met al heeft ze er zelf toch ook ontzettend van genoten. ik ga nu net de foto's bekijken.

[ Bericht 8% gewijzigd door trui op 13-02-2010 20:55:40 ]
in de haak.
pi_77964891
Whahoe, super! Ze hebben lol gehad en Cato vond het leuk, missie geslaagd!

weet je nog van die schoenen? 'mijn cato' is nu gek van die lage laarsjes en een soort van 'schoentjes voor in de kerk' zoals J. ze al noemde, ze blijven een succes
*OUD heilige*
pi_85502773
wij mogen ook weer aan 't werk binnenkort...

de uitnodiging voor z'n vriend(inn)en:
pi_85502887
Bixister _O_

en 7 jaar!!!!!!!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:26:06 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85503829
[/edit sorry verkeerde topic]

[ Bericht 72% gewijzigd door trui op 22-08-2010 00:06:28 ]
in de haak.
pi_85503852
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:41 schreef lily het volgende:
Bixister _O_

en 7 jaar!!!!!!!
ja, wat veel alweer he! :o
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:00:00 #97
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_85563459
COOLE UITNODIGING! _O_
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:18:09 #98
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_85563765
Die uitnodiging is echt gaaf!
Weet je al wat je verder gaat doen Bix?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_85564236
we gaan naar Oud Valkeveen, een leuke buitenspeeltuin.
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:45:39 #100
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_85564433
Leuke speeltuin. Die kende ik nog niet.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')