misschien van een huismerk? Sara heeft nu van C1000 de 4+ volgens mij, die gaat tot 20 kilo ofzo. Sara weegt nu 16,5 kilo en past er nog prima in (echt ruimte op de plakstrippen over). Ik vind ze redelijk goed, heel af en toe lekt ze eens door, maar dat is zelden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:20 schreef Vicky het volgende:
ik kom ff binnenvallen hoor..
Amber is 's nachts nog niet zindelijk en ik heb nu Pampers maat 6 maar die worden echt te klein.
Iemand een tip voor grotere luiers? Er zijn wel van die drynites broekjes maar die vind ik behoorlijk duur..
Vicky, en waarom niet gewoon de stap wagen en haar geen luier meer omdoen 's nachts?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:20 schreef Vicky het volgende:
ik kom ff binnenvallen hoor..
Amber is 's nachts nog niet zindelijk en ik heb nu Pampers maat 6 maar die worden echt te klein.
Iemand een tip voor grotere luiers? Er zijn wel van die drynites broekjes maar die vind ik behoorlijk duur..
Is goed, dank je welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook niet alle kenmerken van coeliakie hoor, dat is ook niet perse nodig.
ik ga er later op inoke?
Dit wordt enorm afgeraden... Wij deden dat ook altijd, maar wat je doet is je kind trainen in het slapen plassen. en niet om te reageren op het sein: volle blaas. Daar moeten ze uit zichzelf wakker van worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:10 schreef renzell het volgende:
[..]
Vicky, en waarom niet gewoon de stap wagen en haar geen luier meer omdoen 's nachts?
Juul plast(e) ook (heel!) vaak in bed, maar tegenwoordig minder, omdat wij hem voor we zelf naar bed gaan, gewoon (halfslapend) nog een keer laten plassen. Dat scheelt enorm! Nu gebeurt het misschien nog 1 keer per week, en da's dan al veel. Ik zou het er gewoon op wagen. Zeiltje eronder, extra beddengoed klaarleggen en goed laten plassen. Komt vast helemaal goed dan!
Sja, je zult best gelijk hebben debuurvrouw. Maar als ik op dit moment moet kiezen tussen elke nacht zijn bed verschonen, of hem nog een keer laten plassen en dan allemaal kunnen doorslapen, dan kies ik toch voor het laatste. Het zal voor ieder kind ook wel anders zijn denk ik. Volgens mij is het bij ons echt een tijdelijke fase, die meer verband houdt met de verhuizing en de (onbewuste) stress die dat met zich meebrengt, dan met iets anders.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit wordt enorm afgeraden... Wij deden dat ook altijd, maar wat je doet is je kind trainen in het slapen plassen. en niet om te reageren op het sein: volle blaas. Daar moeten ze uit zichzelf wakker van worden.
Wij hadden (hierdoor?) een enorm zindelijkheidsprobleem met een van de jongens. Gelukkig groeien ze er (meestal) overheen en gaat het nu al heel lang goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |