quote:Op zondag 6 september 2009 13:55 schreef L.no het volgende:
Even iets anders.. ik wil dit toch maar even delen met jullie.
Mijn nicht heeft een schildpad en het water was heel erg vies. Mijn tante sprak haar erop aan en ze stopte nieuw water in het aquarium. Toen ze de schildpad er weer in stopte, was hij de hele tijd aan het spartelen. Mijn nichtje zegt: "Kijk hoe vrolijk hij sparteld!"
Later stopte hij ineens en stierf.
Wat bleek.. ze had heet water in het aquarium gestopt ipv koude.
Dat is waar.. Als ik langs het voetbalveld loop en daar de dames zie.. ben ik blij dat 100m verder de dames aan het hockeyen zijnquote:Op zondag 6 september 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Anouk is de enige leuke in het team
quote:Op zondag 6 september 2009 13:55 schreef L.no het volgende:
Even iets anders.. ik wil dit toch maar even delen met jullie.
Mijn nicht heeft een schildpad en het water was heel erg vies. Mijn tante sprak haar erop aan en ze stopte nieuw water in het aquarium. Toen ze de schildpad er weer in stopte, was hij de hele tijd aan het spartelen. Mijn nichtje zegt: "Kijk hoe vrolijk hij sparteld!"
Later stopte hij ineens en stierf.
Wat bleek.. ze had heet water in het aquarium gestopt ipv koude.
Nee, nu ff makenquote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar Idz... doet de brievenbus het nog wel? of moet je een nieuwe kopen?
trouwens? heb je nog wel een foto geplaatst van je roze kleding gister?
met een paar wasbeurten is dat er wel weer uit.quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding helemaal vooraan is van mij, dat ding met die print links van dat blauwe ding is van mij, dat ding achter de gele wasknijper is van mij (links en rechts, alleen links is niet verneukt). En een stel sokken.
.
Druk het licht aan?quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet alleen nog steeds de show vinden waarin dat shetche van cake bakken zit. Maar weet niet uit welke show dat kwam.
ach.. en wij mannen kunnen roze toch wel hebben...?quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding helemaal vooraan is van mij, dat ding met die print links van dat blauwe ding is van mij, dat ding achter de gele wasknijper is van mij (links en rechts, alleen links is niet verneukt). En een stel sokken.
.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met een paar wasbeurten is dat er wel weer uit.
Ik weigerquote:Op zondag 6 september 2009 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach.. en wij mannen kunnen roze toch wel hebben...?
Goed zo! roze is voor homo!!quote:
ik heb ook wel eens roze onderbroeken gehad, maar daar is nu niets meer van te zien. Dus niet zeiken.quote:
Ruk Televisie Luxemburgquote:
Ja, maar da's lang niet zo erg..quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens roze onderbroeken gehad, maar daar is nu niets meer van te zien. Dus niet zeiken.
schiet de dader neer.quote:Op zondag 6 september 2009 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar da's lang niet zo erg... Eén van m'n tofste shirts, wat doe je
.
Druk het licht aan...quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet alleen nog steeds de show vinden waarin dat sketche van cake bakken zit. Maar weet niet uit welke show dat kwam.
Je hebt Bootje zojuist homo genoemd.quote:Op zondag 6 september 2009 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goed zo! roze is voor homo!!
dus...?quote:
dan blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op zondag 6 september 2009 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind ik zielig, en je moet nog ff m'n edit lezen
.
niet...?quote:
Je doet maarquote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan blijf ik bij mijn standpunt.
op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wiequote:
Introductiedingeskerel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie
mijn kater is zo goed als over...!quote:Op zondag 6 september 2009 15:04 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug uit Sittard
Tering wat heb ik last van een kater zeg
quote:Op zondag 6 september 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Zou ik ook krijgen als ik in Sittard geweest zou zijn
mooie tijd.quote:Op zondag 6 september 2009 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga trouwens maar eens douchen en een ontbijtje maken...!
niets mis mee toch...?quote:
neequote:
Waarom is die andere dan afgevallen?quote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
neeje loop achter... deze vond ik voor de intro leuk
En ook tijdens en ehm jah... ik vond ze allebei leuk ....maar nu nog maar 1-tje
![]()
omdat 1 van de 2 wel initiatief nam en de ander niet.... ?quote:Op zondag 6 september 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom is die andere dan afgevallen?
wat ouderwets.quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat 1 van de 2 wel initiatief nam en de ander niet.... ?
Cali en ik hebben al heel lang geleden afgesproken dat we een keer zouden double daten, maar weten we allebei niet meer wie die andere twee personen zijn.quote:
Ik was wel elke keer hints aan het gooien maar daar deed hij ook nooit wat op uitquote:
jna en milou? moeten we doen idd! Stage SC meet! (dat gaat er toch nooit van komen)quote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali en ik hebben al heel lang gelden afgesproken dat we een keer zouden double daten, maar weten we allebei niet meer wie die andere twee personen zijn.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was wel elke keer hints aan het gooien maar daar deed hij ook nooit wat op uit![]()
quote:maar goed.... ik ben nu wel helemaal verliefd![]()
Milou zie ik hier ook nooit meer.quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
jna en milou? moeten we doen idd!
Ja en nu wel echt.quote:Stage SC meet! (dat gaat er toch nooit van komen)
Dus wanneer?quote:
vergeet mij niet inderdaadquote:en luctor
Leukquote:Op zondag 6 september 2009 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus wanneer?
[..]
vergeet mij niet inderdaad
Joahwelquote:
Net een paar boterhammen met pindakaas en kaas opquote:Op zondag 6 september 2009 18:52 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo.. weer eens iets nieuws proberen te koken
http://www.intermediair.n(...)74/woordenschat.htmlquote:Op zondag 6 september 2009 19:01 schreef FastFox91 het volgende:
Ik heb morgen voor 't HBO een taaltoets en ik vraag mij af of iemand van die online testjes weet voor mij?
Puree, witte bonen in tomatensaus en een sate schnitzelquote:Op zondag 6 september 2009 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net een paar boterhammen met pindakaas en kaas op
Klinkt goedquote:Op zondag 6 september 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Puree, witte bonen in tomatensaus en een sate schnitzel
Morgen ga ik zoiets proberenquote:Op zondag 6 september 2009 19:18 schreef Californium het volgende:
creatief wezen mensen! maak een wraps, of burritos.... of of of... curry ofzo.... lekker crea bea omdat het kan
pff.. allemaal voor je studie?quote:Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
Mijn hoofd knalt uit elkaar en ik moet nog minstens een artikel van 15 pagina's lezen
Die valt nog wel mee, maar je mag d'r hebben hoorquote:Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef jna het volgende:
[..]
ben je niet goed bij je hoofd ofzo. Heb je de OP niet gezien
Jup. Moet eigenlijk ook nog 6 tentamenopgaven maken voor vrijdagquote:
Tentamen?quote:Op zondag 6 september 2009 19:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup. Moet eigenlijk ook nog 6 tentamenopgaven maken voor vrijdag
Vriendlief stelt z'n studie een half jaar uit ivm Pfeiffer, dus aan hem heb ik geen houvast
Ik begin vrijdag aan mijn nieuwe opleiding (premaster) voor de Master of Science in Accountancyquote:Op zondag 6 september 2009 19:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tentamen?
Je was toch klaar met school.. of doe je nu een master?
Veel succesquote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik begin vrijdag aan mijn nieuwe opleiding (premaster) voor de Master of Science in AccountancyJe moet de stof voorbereiden, dus daar ben ik nu mee bezig.
De tentamenopgaven zijn van oude tentamens, die moeten we maken om te oefenen..
Mwah, het was wel gezellig maar uitrusten zat er niet bijquote:
is het weer boringquote:Op zondag 6 september 2009 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joahwel
Zag weer Cobra 11 niet in de gids staan
wat de fuck...! allemaal hele loten? had je geld te veel?quote:Op zondag 6 september 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik ben een hele stapel staatsloten rijker. Als ik nu niks win ga ik ze aanklagen. Stuk of 15 zijn 't er
.
wat je wint wel eerlijk delen met ons.quote:Op zondag 6 september 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik ben een hele stapel staatsloten rijker. Als ik nu niks win ga ik ze aanklagen. Stuk of 15 zijn 't er
.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat de fuck...! allemaal hele loten? had je geld te veel?
RTL7:quote:Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
is het weer boringAmerikaanse race serie?
Wut?quote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
RTL7:
22:20 Ooggetuige: Je penis afgehakt
23:15 1000 ways to die
Looking forward to that!quote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef The_Dean het volgende:
allemaal van die vage programma'squote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
RTL7:
20:00 RTL GP: MotoGP - San Marino (samenvatting)
21:00 Zware jongens achter tralies
21:30 The first 48 hours
23:55 Andromeda
00:45 Andromeda
01:35 Teleshop 7
01:36 Nachtlounge
03:00 Sneks
trustequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
nu je het zegt... hij poste wel iets over een stuk taart dat hij net op had ...!quote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]en daar heeft hij helemaal niets over verteld.
Denk je dat ik die meuk zelf koopquote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat de fuck...! allemaal hele loten? had je geld te veel?
ik heb ook wel eens taart als ik niet jarig ben....quote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu je het zegt... hij poste wel iets over een stuk taart dat hij net op had ...!
Zoiets hoor je te melden!quote:Op zondag 6 september 2009 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ja dat was er ook nog natuurlijk.
aaaaaah nu wordt alles helemaal duidelijk!quote:Op zondag 6 september 2009 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je dat ik die meuk zelf koop?
van alle dames van de Stage SCquote:
Kinky, dat welquote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van alle dames van de Stage SC
Is 't een Limburgerquote:Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wegmisbruikers is echt te grappig met deze gast die aangehouden is in zn audi S8
ja tuurlijk anders was het geen aapquote:
Dan was 't misschien mijn oomquote:Op zondag 6 september 2009 21:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja tuurlijk anders was het geen aap
dikke buik, wit tshirt, kettingkje aan de binnenspiegelquote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan was 't misschien mijn oom. Zie ik 'm best voor aan, en om dan ook die agenten voor lul te zetten. Beschrijf 'm eens
?
Hij heeft wel een buikje, maar doet niet aan witte t-shirts (nette pakken eerder) en kettingen aan binnenspiegelsquote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dikke buik, wit tshirt, kettingkje aan de binnenspiegel
ik beschreef de man en zn auto alleen maar hor stomme tokkie dat je bent!quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een buikje, maar doet niet aan witte t-shirts (nette pakken eerder) en kettingen aan binnenspiegels![]()
![]()
. 't Is natuurlijk familie van mij dus heeft 'ie wél stijl, 't is geen kamper verdomme
.
oja het is je verjaardag!!quote:
ja maar jou zou ik nooit beledigen...quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar jou zou ik nooit beledigen...![]()
ik kan jou toch niet beledigen? zo'n leuk meisje!quote:
whehequote:Op zondag 6 september 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het stoppen ging te snel![]()
Wat willen ze dan. Geef dan geen stop-teken.
zou het echt Idz zijn...?quote:Op zondag 6 september 2009 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgende week idz die ontsnapt aan de politie.
waarschijnlijk niet.quote:
en dan met een 7-jarig zoontje op de camping.quote:Op zondag 6 september 2009 21:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nu op BNN relatie ding 16-17 jarigen met een baby
Baby te huur..quote:Op zondag 6 september 2009 21:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nu op BNN relatie ding 16-17 jarigen met een baby
Dankje.quote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan jou toch niet beledigen? zo'n leuk meisje!
Kunoquote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan jou toch niet beledigen? zo'n leuk meisje!
Dat was ik vergeten.quote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kuno![]()
... maar hoe zit het dan met de grappen over Limburg....
sssst... ik probeer een vrouw gelukkig te houden hier...!quote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kuno![]()
... maar hoe zit het dan met de grappen over Limburg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
Wetenschap bewijst, borsten blikvanger #1
Dat daar serieus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is...bij baby te huur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met die blonde krullen?Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
ze gaat nu huilen!!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
Wetenschap bewijst, borsten blikvanger #1
Dat daar serieus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is...Dat filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op zondag 6 september 2009 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sssst... ik probeer een vrouw gelukkig te houden hier...!
quote:"Het staren naar borsten is namelijk buitengewoon plezierig, ongeacht de grootte", zo vinden de wetenschappers.
wou je echt trouwen met mij?quote:
niet...?quote:
Niet echt.quote:Op zondag 6 september 2009 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wou je echt trouwen met mij?![]()
oef... gelukkig... want ik ken je namelijk helemaal niet eens...!quote:
dat wel, maar dat je dat ook als conclusie trekt uit zo'n onderzoek.quote:
Altijd leuk. Ipv een blind date, a blind marriage.quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oef... gelukkig... want ik ken je namelijk helemaal niet eens...!
denk je...?quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ipv een blind date, a blind marriage.
quote fail.quote:Op zondag 6 september 2009 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ipv een blind date, a blind marriage.
[/quote}
denk je...?
Maakt toch niet uit?quote:
Slaapse en werkse alvast.quote:Op zondag 6 september 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
scheren en dan naar bed. Morgen weer werken.
heerlijk he...!quote:
Nee, die poppenserie op MTV manquote:
Stom zeg.quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk he...!ik ben er achter gekomen dat ik ook nog 2 vakken moet volgen...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Dit is mijn laatste dag waar ik heel laat kan opblijven.quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef The_Dean het volgende:
Ja, nou ja, dat jij zonodig nog vakantie moet hebben kan ik niks aan doen
ja net gedaan.quote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef L.no het volgende:
Jezus.. check de nieuwe topics.
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:51 schreef jna het volgende:
Is ie weg? Ja?
Cali, moet Luctor echt mee op die date?
ik ben er nog wel...!quote:
kut he...! Morgen om 6 uur op om te werken...!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:51 schreef jna het volgende:
Is ie weg? Ja?
Cali, moet Luctor echt mee op die date?
ik ook, maar kan ook nog niet in slaap komen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kut he...! Morgen om 6 uur op om te werken...!
dan maar een nachtje doortrekken...?quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, maar kan ook nog niet in slaap komen.
5 uur, half zes op de fietsquote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kut he...! Morgen om 6 uur op om te werken...!
Waarom de dag erna?quote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de dag erna met allebei op date mag
Het is goed met je.quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan maar een nachtje doortrekken...?
Dat trek ik niet hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan maar een nachtje doortrekken...?
ok...!quote:
en dan 2 uur fietsen? (fiets je dan eigenlijk naar Groningen toe? of hoeveel km fiets je?)quote:
Waarom niet?quote:
Met zo'n windje als donderdag wel jaquote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ok...!
[..]
en dan 2 uur fietsen? (fiets je dan eigenlijk naar Groningen toe? of hoeveel km fiets je?)
Ik wist het.. je moet de laatste tijd minimaal 3x aangeven dat je gaat vordat je écht gaat.quote:
hij is de neger, hij wacht maar op zijn beurt.quote:
It's not about the size of the boat. It's all about the motion in the ocean.quote:
bij het stappen ga ik gewoon altijd wegquote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist het.. je moet de laatste tijd minimaal 3x aangeven dat je gaat vordat je écht gaat.
quote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef jna het volgende:
even een tip:
Nachtje doortrekken en de volgende dag naar de bios gaan is geen goed idee. Lag ik daar te slapen in de bios
tering... regel dat die auto van je rijd dan..!quote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met zo'n windje als donderdag wel ja
Reken zo'n anderhalf. Net geen 26. Drachten.
quote:Op maandag 7 september 2009 00:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
It's not about the size of the boat. It's all about the motion in the ocean.
Luctor:quote:Op maandag 7 september 2009 00:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
It's not about the size of the boat. It's all about the motion in the ocean.
quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Luctor:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
mooie kustlijnquote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Luctor:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Heb wel een auto die rijd, maar geen geld voor benzinequote:Op maandag 7 september 2009 00:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tering... regel dat die auto van je rijd dan..!
quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Luctor:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Maaruh, neger, je vergeet een ding. Waarom denk je dat ze een orkaan naar me genoemd hebben?quote:
oh ja, dat moet ik ook nog doen, voordat ik weer weg kan met de auto.quote:Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb wel een auto die rijd, maar geen geld voor benzine
Mijn tank is zo leeg, zou een wonder zijn alstie überhaupt nog wil startenquote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, dat moet ik ook nog doen, voordat ik weer weg kan met de auto.
quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn tank is zo leeg, zou een wonder zijn alstie überhaupt nog wil starten
de negernamen waren opquote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maaruh, neger, je vergeet een ding. Waarom denk je dat ze een orkaan naar me genoemd hebben?
Blijf maar koppig wakker, zo ben ik niet alleen.quote:
ik heb nog nooit een orkaan met een negernaam gezien.quote:
What else is new?quote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef jna het volgende:
Alleen de negers kunnen uitslapen?
nee want niemand heeft die overleeft dus daar kan niks over worden teruggevondenquote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een orkaan met een negernaam gezien.
Ja, mijne ook zoiets... Hoop dat ik vandeweek aan de pomp toe kan komenquote:Op maandag 7 september 2009 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dat is ook niet goed voor die auto.
![]()
Bij mij staat het wijzertje net boven het laatste streepje.
Sorry moeder.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 00:30 schreef jna het volgende:
[..]
nee want niemand heeft die overleeft dus daar kan niks over worden teruggevonden
Alright.quote:Op maandag 7 september 2009 00:40 schreef jna het volgende:
Voeg me maar toe op msn. Spreken we daar de locatie af
iedereen wil kleurling zijnquote:Op maandag 7 september 2009 00:41 schreef L.no het volgende:
Sinds wanneer is isdatzo groen?
Heb je een kluis oid? Waar ik m'n portemonnee en andere spullen van waarde kan dumpen?quote:
Laat die dingen toch thuis.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je een kluis oid? Waar ik m'n portemonnee en andere spullen van waarde kan dumpen?
Ah.. zoveel opmerkingen hierover te maken...quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies, m'n e-penis is nu toch wel mooi weer 5cm gegroeid.
Printscreen als bewijs svp.quote:Op maandag 7 september 2009 00:50 schreef jna het volgende:
Maar ondertussen heeft isdatzo me al toegevoegd op msn over dat trio. Waar blijf jij L.no?
Stop die benzine erin voordat je gaat.quote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, jij betaalt mijn benzine enzo? Lief!
Beetje doorrijden en je rijdt 1:10 ofzoquote:Op maandag 7 september 2009 00:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Stop die benzine erin voordat je gaat.
waar woon je dan?quote:Op maandag 7 september 2009 00:57 schreef L.no het volgende:
Neem de trein dan.
*fluistert*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
L.no dan hè.Huilen dan.
wat heb ik nou aan 2 ov kaartenquote:Op maandag 7 september 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je dat m'n OV-kaart veilig is met hem in de buurt?
Steel iets terug dan.quote:Op maandag 7 september 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je dat m'n OV-kaart veilig is met hem in de buurt?
quote:Op maandag 7 september 2009 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*fluistert*dan komt ze maar naar de echte bewoonde wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
L.no dan hè.Jawel, je keek.
Dat zou hij niet op prijs stellen als er een trio komt en hij moet maar toekijken.quote:
kan ie nog wat van lerenquote:Op maandag 7 september 2009 01:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zou hij niet op prijs stellen als er een trio komt en hij moet maar toekijken.
Ik weet toch niet wat hij meeneemt eh.quote:
Oh! Dus als iemand het op zo'n manier doet, dan weigert ie.quote:Snap je de hint niet.
Alright, dan doen/geven (?) we hem een plezier dus.quote:
Ja, dus?quote:Op maandag 7 september 2009 01:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zou hij niet op prijs stellen als er een trio komt en hij moet maar toekijken.
Dat zou jij doen hèquote:Op maandag 7 september 2009 01:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat hij meeneemt eh.Desnoods steel je zijn ondergoed.
Zouden meer mensen moeten doenquote:[..]
Oh! Dus als iemand het op zo'n manier doet, dan weigert ie.![]()
* L.no maakt aantekeningen.
ik was niet van plan om hem te geven eerlijk gezegd. Jou daarintegen.....quote:Op maandag 7 september 2009 01:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Alright, dan doen/geven (?) we hem een plezier dus.
quote:
Zo pervers ben ik niet.quote:
quote:Zouden meer mensen moeten doen.
Geen probleem, alleen ben ik slecht in titels verzinnen.quote:Op maandag 7 september 2009 01:08 schreef jna het volgende:
Ik zit mobiel dus nieuwe openen gaat lastig. Willen jullie t doen mocht ik de lapo hebben
De enige wat we hem geven is een show hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 01:10 schreef jna het volgende:
[..]
ik was niet van plan om hem te geven eerlijk gezegd. Jou daarintegen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |