quote:Op zondag 6 september 2009 13:55 schreef L.no het volgende:
Even iets anders.. ik wil dit toch maar even delen met jullie.
Mijn nicht heeft een schildpad en het water was heel erg vies. Mijn tante sprak haar erop aan en ze stopte nieuw water in het aquarium. Toen ze de schildpad er weer in stopte, was hij de hele tijd aan het spartelen. Mijn nichtje zegt: "Kijk hoe vrolijk hij sparteld!"
Later stopte hij ineens en stierf.
Wat bleek.. ze had heet water in het aquarium gestopt ipv koude.
Dat is waar.. Als ik langs het voetbalveld loop en daar de dames zie.. ben ik blij dat 100m verder de dames aan het hockeyen zijnquote:Op zondag 6 september 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Anouk is de enige leuke in het team
quote:Op zondag 6 september 2009 13:55 schreef L.no het volgende:
Even iets anders.. ik wil dit toch maar even delen met jullie.
Mijn nicht heeft een schildpad en het water was heel erg vies. Mijn tante sprak haar erop aan en ze stopte nieuw water in het aquarium. Toen ze de schildpad er weer in stopte, was hij de hele tijd aan het spartelen. Mijn nichtje zegt: "Kijk hoe vrolijk hij sparteld!"
Later stopte hij ineens en stierf.
Wat bleek.. ze had heet water in het aquarium gestopt ipv koude.
Nee, nu ff makenquote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar Idz... doet de brievenbus het nog wel? of moet je een nieuwe kopen?
trouwens? heb je nog wel een foto geplaatst van je roze kleding gister?
met een paar wasbeurten is dat er wel weer uit.quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding helemaal vooraan is van mij, dat ding met die print links van dat blauwe ding is van mij, dat ding achter de gele wasknijper is van mij (links en rechts, alleen links is niet verneukt). En een stel sokken.
.
Druk het licht aan?quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet alleen nog steeds de show vinden waarin dat shetche van cake bakken zit. Maar weet niet uit welke show dat kwam.
ach.. en wij mannen kunnen roze toch wel hebben...?quote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding helemaal vooraan is van mij, dat ding met die print links van dat blauwe ding is van mij, dat ding achter de gele wasknijper is van mij (links en rechts, alleen links is niet verneukt). En een stel sokken.
.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met een paar wasbeurten is dat er wel weer uit.
Ik weigerquote:Op zondag 6 september 2009 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach.. en wij mannen kunnen roze toch wel hebben...?
Goed zo! roze is voor homo!!quote:
ik heb ook wel eens roze onderbroeken gehad, maar daar is nu niets meer van te zien. Dus niet zeiken.quote:
Ruk Televisie Luxemburgquote:
Ja, maar da's lang niet zo erg..quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens roze onderbroeken gehad, maar daar is nu niets meer van te zien. Dus niet zeiken.
schiet de dader neer.quote:Op zondag 6 september 2009 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar da's lang niet zo erg... Eén van m'n tofste shirts, wat doe je
.
Druk het licht aan...quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
moet alleen nog steeds de show vinden waarin dat sketche van cake bakken zit. Maar weet niet uit welke show dat kwam.
Je hebt Bootje zojuist homo genoemd.quote:Op zondag 6 september 2009 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goed zo! roze is voor homo!!
dus...?quote:
dan blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op zondag 6 september 2009 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind ik zielig, en je moet nog ff m'n edit lezen
.
niet...?quote:
Je doet maarquote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan blijf ik bij mijn standpunt.
op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wiequote:
Introductiedingeskerel.quote:Op zondag 6 september 2009 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie op wie
mijn kater is zo goed als over...!quote:Op zondag 6 september 2009 15:04 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug uit Sittard
Tering wat heb ik last van een kater zeg
quote:Op zondag 6 september 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Zou ik ook krijgen als ik in Sittard geweest zou zijn
mooie tijd.quote:Op zondag 6 september 2009 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga trouwens maar eens douchen en een ontbijtje maken...!
niets mis mee toch...?quote:
neequote:
Waarom is die andere dan afgevallen?quote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
neeje loop achter... deze vond ik voor de intro leuk
En ook tijdens en ehm jah... ik vond ze allebei leuk ....maar nu nog maar 1-tje
![]()
omdat 1 van de 2 wel initiatief nam en de ander niet.... ?quote:Op zondag 6 september 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom is die andere dan afgevallen?
wat ouderwets.quote:Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat 1 van de 2 wel initiatief nam en de ander niet.... ?
Cali en ik hebben al heel lang geleden afgesproken dat we een keer zouden double daten, maar weten we allebei niet meer wie die andere twee personen zijn.quote:
Ik was wel elke keer hints aan het gooien maar daar deed hij ook nooit wat op uitquote:
jna en milou? moeten we doen idd! Stage SC meet! (dat gaat er toch nooit van komen)quote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali en ik hebben al heel lang gelden afgesproken dat we een keer zouden double daten, maar weten we allebei niet meer wie die andere twee personen zijn.
quote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was wel elke keer hints aan het gooien maar daar deed hij ook nooit wat op uit![]()
quote:maar goed.... ik ben nu wel helemaal verliefd![]()
Milou zie ik hier ook nooit meer.quote:Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef Californium het volgende:
[..]
jna en milou? moeten we doen idd!
Ja en nu wel echt.quote:Stage SC meet! (dat gaat er toch nooit van komen)
Dus wanneer?quote:
vergeet mij niet inderdaadquote:en luctor
Leukquote:Op zondag 6 september 2009 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus wanneer?
[..]
vergeet mij niet inderdaad
Joahwelquote:
Net een paar boterhammen met pindakaas en kaas opquote:Op zondag 6 september 2009 18:52 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo.. weer eens iets nieuws proberen te koken
http://www.intermediair.n(...)74/woordenschat.htmlquote:Op zondag 6 september 2009 19:01 schreef FastFox91 het volgende:
Ik heb morgen voor 't HBO een taaltoets en ik vraag mij af of iemand van die online testjes weet voor mij?
Puree, witte bonen in tomatensaus en een sate schnitzelquote:Op zondag 6 september 2009 19:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net een paar boterhammen met pindakaas en kaas op
Klinkt goedquote:Op zondag 6 september 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Puree, witte bonen in tomatensaus en een sate schnitzel
Morgen ga ik zoiets proberenquote:Op zondag 6 september 2009 19:18 schreef Californium het volgende:
creatief wezen mensen! maak een wraps, of burritos.... of of of... curry ofzo.... lekker crea bea omdat het kan
pff.. allemaal voor je studie?quote:Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
Mijn hoofd knalt uit elkaar en ik moet nog minstens een artikel van 15 pagina's lezen
Die valt nog wel mee, maar je mag d'r hebben hoorquote:Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef jna het volgende:
[..]
ben je niet goed bij je hoofd ofzo. Heb je de OP niet gezien
Jup. Moet eigenlijk ook nog 6 tentamenopgaven maken voor vrijdagquote:
Tentamen?quote:Op zondag 6 september 2009 19:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup. Moet eigenlijk ook nog 6 tentamenopgaven maken voor vrijdag
Vriendlief stelt z'n studie een half jaar uit ivm Pfeiffer, dus aan hem heb ik geen houvast
Ik begin vrijdag aan mijn nieuwe opleiding (premaster) voor de Master of Science in Accountancyquote:Op zondag 6 september 2009 19:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tentamen?
Je was toch klaar met school.. of doe je nu een master?
Veel succesquote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik begin vrijdag aan mijn nieuwe opleiding (premaster) voor de Master of Science in AccountancyJe moet de stof voorbereiden, dus daar ben ik nu mee bezig.
De tentamenopgaven zijn van oude tentamens, die moeten we maken om te oefenen..
Mwah, het was wel gezellig maar uitrusten zat er niet bijquote:
is het weer boringquote:Op zondag 6 september 2009 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joahwel
Zag weer Cobra 11 niet in de gids staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |