Mijn ervaring is dat typetjes als jij inderdaad lelijk zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 16:02 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, alleen fucking achterlijke mannen claimen dat ik lelijk ben als ik zoiets zeg.
zeg je gwoon reizenquote:Op maandag 7 september 2009 11:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben nu opeens heel hard aan het nadenken of ik hobby's heb. Er zijn genoeg dingen die ik graag doe, maar die je dus geen hobby mag noemen. Shit, volgens mij ben ik een meisje uit de OP.
Dat gegeven zegt vooral veel over jouw leefomgeving en de waardeloze kwaliteit van mensen waarmee jij interacteert.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat typetjes als jij inderdaad lelijk zijn.
Grote kans dat ze dan gewoon voelen dat hun ego wordt aangetast.. Een vrouw die harder, sneller is en nog meer uithoudingsvermogen heeft ook!quote:Op maandag 7 september 2009 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn hobby is fietsen. En ook daar doen mannen dan wel eens moeilijk over. Moet je echt 4 uur trainen? Waarom train je zoveel, we kunnen toch ook iets anders gaan doen?
Dus, het zijn niet alleen vrouwen met gebrek aan hobby's, het komt bij beide geslachten voor. Oplossing is iemand te zoeken die net zoveel tijd in zijn/haar hobby stopt als jij doet. Ben je van het gezeur af, heb ik ook gedaan.
Vooralsnog ben je de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op maandag 7 september 2009 09:20 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
klopt niks van, ik heb genoeg hobbies, en ik ben gek op kunst... en toch hebben mijn vriend en ik allebei een uitgesproken muziek smaak, (we maken ook allebei muziek) dus dat stukje gaat niet op. Waarschijnlijk geschreven door een of andere Christelijke man die vrouwen nog steeds verantwoordelijk houdt voor de zondeval
en TS; zoek minder oppervlakkige meisjes om mee om te gaan dan
Moet ik je stalken, ja? (is een hobby van me)quote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben geen vrouw ?
Ik heb hobby's, ik hou van paard rijden, lezen, seriemoordenaars (sorry) enzooooo
Daten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |