abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72521984
Mijn hobby is fietsen. En ook daar doen mannen dan wel eens moeilijk over. Moet je echt 4 uur trainen? Waarom train je zoveel, we kunnen toch ook iets anders gaan doen?

Dus, het zijn niet alleen vrouwen met gebrek aan hobby's, het komt bij beide geslachten voor. Oplossing is iemand te zoeken die net zoveel tijd in zijn/haar hobby stopt als jij doet. Ben je van het gezeur af, heb ik ook gedaan.
Haters gonna hate.
pi_72523841
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:02 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, alleen fucking achterlijke mannen claimen dat ik lelijk ben als ik zoiets zeg.
Mijn ervaring is dat typetjes als jij inderdaad lelijk zijn.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_72524350
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:22 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ik ben nu opeens heel hard aan het nadenken of ik hobby's heb. Er zijn genoeg dingen die ik graag doe, maar die je dus geen hobby mag noemen. Shit, volgens mij ben ik een meisje uit de OP.
zeg je gwoon reizen
pi_72524851
Eens met TS.

Overigens zijn er ook genoeg mannen zo, die alleen maar halo'en en dvdtjes kijken...
pi_72524884
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat typetjes als jij inderdaad lelijk zijn.
Dat gegeven zegt vooral veel over jouw leefomgeving en de waardeloze kwaliteit van mensen waarmee jij interacteert.
  maandag 7 september 2009 @ 21:24:36 #106
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_72532573
" Twee Amerikaanse wetenschappers hebben onderzoek gedaan naar de beweegredenen voor vrouwen om seks te hebben. Vrouwen hebben om de gekste redenen seks, maar verveling staat onaantastbaar bovenaan. "

Meeste vrouwen neuken uit verveling

Oooooh dus daarom hebben vrouwen geen hobbies! Heel goed dames!
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:34:57 #107
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_72549214
Terechte klacht. Al ken ik vrouwen die wel een hobby hebben maar dat is wel een minderheid inderdaad. De meeste vrouwen kunnen zichzelf echt niet vermaken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:36:06 #108
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72552289
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn hobby is fietsen. En ook daar doen mannen dan wel eens moeilijk over. Moet je echt 4 uur trainen? Waarom train je zoveel, we kunnen toch ook iets anders gaan doen?

Dus, het zijn niet alleen vrouwen met gebrek aan hobby's, het komt bij beide geslachten voor. Oplossing is iemand te zoeken die net zoveel tijd in zijn/haar hobby stopt als jij doet. Ben je van het gezeur af, heb ik ook gedaan.
Grote kans dat ze dan gewoon voelen dat hun ego wordt aangetast.. Een vrouw die harder, sneller is en nog meer uithoudingsvermogen heeft ook!
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:38:16 #109
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_72557349
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:20 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

klopt niks van, ik heb genoeg hobbies, en ik ben gek op kunst... en toch hebben mijn vriend en ik allebei een uitgesproken muziek smaak, (we maken ook allebei muziek) dus dat stukje gaat niet op. Waarschijnlijk geschreven door een of andere Christelijke man die vrouwen nog steeds verantwoordelijk houdt voor de zondeval
en TS; zoek minder oppervlakkige meisjes om mee om te gaan dan
Vooralsnog ben je de uitzondering die de regel bevestigt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 21 september 2009 @ 03:24:13 #110
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72957090
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben geen vrouw ?
Ik heb hobby's, ik hou van paard rijden, lezen, seriemoordenaars (sorry) enzooooo
Moet ik je stalken, ja? (is een hobby van me)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72957100
Hobby's zijn overschat. Als je ze niet hebt mis je ze niet.
pi_72957130
Vrouwen,altijd maar kankeren op de vrouwen he...
tis eigenlijk heel simpel,
ze hebben maar 1 plicht,dat is zwijg plicht,
een taal,en dat is horizontaal...
1 recht,het aanrecht....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_72957319
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Crack_ het volgende:
ik hou van seriemoordenaars
Daten?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')