Wat zegt een icoontje nou ?quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bekijk het icoon naast mijn nickname nog eens goed
Alsof dat altijd kloptquote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bekijk het icoon naast mijn nickname nog eens goed
Emo, ga krassen!quote:Op zondag 6 september 2009 13:53 schreef gdbasketcase het volgende:
Soort zoekt soort hey.
Geen van mijn vriendinnen zijn zo
Vind ik eigenlijk ook bullshit. Uitgaan is een goede hobby.quote:Op zondag 6 september 2009 14:36 schreef Pencile het volgende:
[..]
Maar ik doe het niet vaak genoeg om het een hobby te noemen. En msn en forums mag vast niet bij hobbys. Want van TS mag uitgaan en shoppen ook al niet.
Dat dus.quote:Op zondag 6 september 2009 13:53 schreef gdbasketcase het volgende:
Soort zoekt soort hey.
Geen van mijn vriendinnen zijn zo
Wat wordt er ook al weer in een gemiddelde discotheek gedraaid?quote:En daarnaast ken ik ook weinig vrouwen die echt een uitgesproken muzieksmaak hebben....tis altijd een antwoord als: "vanalles wat, top40, maakt me niet zoveel uit"
Tennis!quote:
OHHHHHHHHHH!!!!!!quote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef Acinonyx het volgende:
Ze hebben toch geen hobbies nodig als ze gewoon in de keuken staan en hun werk doen ?
Dan blijft optie twee overquote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik kom bijna nooit in dat soort tenten...misschien 10 keer per jaar
Held.quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef fs180 het volgende:
Zeiken dat vrouwen van winkelen houden terwijl al je vrienden auto's als hobby noemen![]()
Jeez, ga zelfkennis kweken!
Nu vind ik auto's ook een beetje een halve hobby, niet echt iets om echt de hele tijd mee bezig te kunnen zijn, maar je kunt er in ieder geval meer mee dan met winkelen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef fs180 het volgende:
Zeiken dat vrouwen van winkelen houden terwijl al je vrienden auto's als hobby noemen![]()
Jeez, ga zelfkennis kweken!
WATquote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nu vind ik auto's ook een beetje een halve hobby, niet echt iets om echt de hele tijd mee bezig te kunnen zijn, maar je kunt er in ieder geval meer mee dan met winkelen.
Auto's kun je over lezen, documentaires over kijken, aan sleutelen, opknappen, schoonmaken en bovendien in rijden.
Winkelen kun je, uhmmm... doen. Meer niet.
Praten over beide onderwerpen vind ik overigens een loos iets, is net zoiets als praten over muziek: muziek is om te luisteren, niet om over te praten.
er zijn vrouwen die geen hobby's hebben net als mannenquote:Op zondag 6 september 2009 15:34 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
jullie hebben me nog een klein beetje om weten te lullen met z'n allen ook!
Maar ik blijf vraagtekens hebben
Ik beweet niets over dat het wel of niet een hobby is maar dat deze dingen juist gelijk aan elkaar liggenquote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nu vind ik auto's ook een beetje een halve hobby, niet echt iets om echt de hele tijd mee bezig te kunnen zijn, maar je kunt er in ieder geval meer mee dan met winkelen.
Auto's kun je over lezen, documentaires over kijken, aan sleutelen, opknappen, schoonmaken en bovendien in rijden.
Praten over beide onderwerpen vind ik overigens een loos iets, is net zoiets als praten over muziek: muziek is om te luisteren, niet om over te praten.
(Rousseau)quote:Vrouwen houden in het algemeen van geen enkele kunst, hebben er geen verstand van en hebben er ook geen enkele aanleg voor.
(Schopenhauer)quote:Noch voor muziek, noch voor poëzie, noch voor beeldende kunst hebben zij ook maar enig gevoel of ontvankelijkheid; als ze voorwenden dit wel te hebben, gebeurt dit alleen uit na-aperij, vanuit hun behoefte te behagen. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse te hebben, en de reden daarvan [..] is de volgende:
De man streeft naar directe beheersing van dingen, door ze te begrijpen of te bedwingen. De vrouw echter, is altijd en overal uitsluitend aangewezen op indirecte beheersing, namelijk via de man, want hij is het enige dat ze direct hoeft te beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alles alleen maar te beschouwen als middel om de man te veroveren, en hun belangstelling voor iets anders is altijd alleen maar geveinsd.
Stelletje paupers.quote:Bijna alle gasten die ik ken hebben wel IETS wat ze heel erg tof vinden! (auto's, voetbal, muziek, tekenen oid
jij bent lekker.quote:Op zondag 6 september 2009 13:57 schreef Pencile het volgende:
*hobbyloos persoon meld zich.![]()
Maar toch zie ik het probleem niet echt, wat maakt het jou uit hoe anderen hun tijd besteden.
Ik ben stiekem toch wel benieuwd wat jij vraagt.quote:Op zondag 6 september 2009 18:35 schreef LXIV het volgende:
In 2009 nog aan een vrouw vragen tijdens het stappen "Wat zijn je hobbies"
+1
quote:Op zondag 6 september 2009 18:43 schreef Realizer het volgende:
[..]
jij bent lekker.
jij heb het recht om geen hobby te hebben
Túúrlijk hang je er wel een waarde oordeel aan.quote:Op zondag 6 september 2009 13:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Het is geen probleem, ik hang er ook geen waarde oordeel aan...maar ik vindt het wel opmerkelijk en vraag me af hoe het komt
Neuken?quote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem toch wel benieuwd wat jij vraagt.
Is dat echt waar?quote:Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef AgLarrr het volgende:
Grotere mannen dan die in dit topic te vinden zijn hebben zich daar ook over gebogen. Ze kwamen tot deze opmerkelijke conclusies:
[..]
(Rousseau)
[..]
(Schopenhauer)
Om je ergens voor de schamen moet je zelfkennis hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 20:07 schreef GoodGovernance het volgende:
Maar TS, even bevestigend:
Laatst moest een aantal meisjes uit mijn mentorgroep iets vertellen over hun favoriete bezigheden/hobby's:
De antwoorden:
* Stappen
* Zuipen
* Met vriendinnetjes afspreken
* Koken
* Winkelen
* Dansen
WO'ers zijn het! Fucking WO'ers. De toekomstige elite van onze samenleving!Ik begrijp nog steeds dat zij dit zonder schaamte durven te zeggen.
![]()
Wat bedoel je? Dat Schopenhauer en Rousseau dit zeiden? Ja, ik citeer letterlijk uit "Over vrouwen" van Schopenhauer, waarin hij zelf Rousseau aanhaalt. Of men de inhoud ook kloppend vindt, laat ik aan de lezer..quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Is dat echt waar?
Opzich eens met het topic btw, veel zinnigs komt er niet uit.
ja ik bedoelde of dat echt uitspraken van hen waren. Oke danquote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat Schopenhauer en Rousseau dit zeiden? Ja, ik citeer letterlijk uit "Over vrouwen" van Schopenhauer, waarin hij zelf Rousseau aanhaalt. Of men de inhoud ook kloppend vindt, laat ik aan de lezer..
Koken en dansen vind ik toch wel erg misplaatst in dat lijstje.quote:Op zondag 6 september 2009 20:07 schreef GoodGovernance het volgende:
Laatst moest een aantal meisjes uit mijn mentorgroep iets vertellen over hun favoriete bezigheden/hobby's:
De antwoorden:
* Stappen
* Zuipen
* Koken
* Winkelen
* Dansen
WO'ers zijn het! Fucking WO'ers. De toekomstige elite van onze samenleving!Ik begrijp nog steeds dat zij dit zonder schaamte durven te zeggen.
![]()
WO is ook gewoon te simpel, elke mongool kan dat. Ik snap nog steeds niet dat het ook makkelijker kan..quote:Op zondag 6 september 2009 20:07 schreef GoodGovernance het volgende:
De antwoorden:
* Stappen
* Zuipen
* Koken
* Winkelen
* Dansen
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 18:43 schreef Realizer het volgende:
[..]
jij bent lekker.
jij heb het recht om geen hobby te hebben
klopt niks van, ik heb genoeg hobbies, en ik ben gek op kunst... en toch hebben mijn vriend en ik allebei een uitgesproken muziek smaak, (we maken ook allebei muziek) dus dat stukje gaat niet op. Waarschijnlijk geschreven door een of andere Christelijke man die vrouwen nog steeds verantwoordelijk houdt voor de zondevalquote:Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef AgLarrr het volgende:
Grotere mannen dan die in dit topic te vinden zijn hebben zich daar ook over gebogen. Ze kwamen tot deze opmerkelijke conclusies:
[..]
(Rousseau)
[..]
(Schopenhauer)
quote:Op maandag 7 september 2009 09:20 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
klopt niks van, ik heb genoeg hobbies, en ik ben gek op kunst... en toch hebben mijn vriend en ik allebei een uitgesproken muziek smaak, (we maken ook allebei muziek) dus dat stukje gaat niet op. Waarschijnlijk geschreven door een of andere Christelijke man die vrouwen nog steeds verantwoordelijk houdt voor de zondeval
en TS; zoek minder oppervlakkige meisjes om mee om te gaan dan
Ik ben nu opeens heel hard aan het nadenken of ik hobby's heb. Er zijn genoeg dingen die ik graag doe, maar die je dus geen hobby mag noemen. Shit, volgens mij ben ik een meisje uit de OP.quote:
Wat is het probleem? Dat hun lekker (lijkt me iig wel aan hobby's te zien) + slim zijn en dat jij lelijk (want je hebt wel echte elite-hobby's) + slim bent?quote:Op zondag 6 september 2009 20:07 schreef GoodGovernance het volgende:
De antwoorden:
* Stappen
* Zuipen
* Koken
* Winkelen
* Dansen
![]()
Enigszins lomp, maar het kan een gedeelte verklaren. Mannen streven een carriere na en willen daarnaast nog iets in de vrije tijd. Als je als vrouw compleet ambitieloos bent, hoef je je vrije tijd ook niet op iets te focusen, daar heb je namelijk heel veel van.quote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef Acinonyx het volgende:
Ze hebben toch geen hobbies nodig als ze gewoon in de keuken staan en hun werk doen ?
In verdediging van de vrouw is winkelen vrijwel hetzelfde als auto's. Kleding en mode daar kun je over lezen, programma's over kijken, combineren, opleuken met nieuwe onderdelen, aanpassen en bovendien dragen. Een man draagt alleen een t-shirt en een spijkerbroek, net zoals een vrouw alleen boeit of de auto rood of blauw is. Zijn twee verschillende werelden.quote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef TimMer1981 het volgende:
Verre reizen maken? Is toch wel een uberhobby.quote:Op maandag 7 september 2009 11:22 schreef Smash-it het volgende:
Ik ben nu opeens heel hard aan het nadenken of ik hobby's heb. Er zijn genoeg dingen die ik graag doe, maar die je dus geen hobby mag noemen. Shit, volgens mij ben ik een meisje uit de OP.
Tuurlijk jongen, alleen fucking achterlijke mannen claimen dat ik lelijk ben als ik zoiets zeg.quote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat hun lekker (lijkt me iig wel aan hobby's te zien) + slim zijn en dat jij lelijk (want je hebt wel echte elite-hobby's) + slim bent?
Misschien is het jouw beperking dat je een hobby nodig hebt om jezelf te vermaken.quote:Op zondag 6 september 2009 13:54 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
NAhhh haha, kijk, ik vind niet dat vrouwen minderwaardig zijn ofzo, maar ik vind het gewoon raar dat ze nooit iets hebben wat ze echt heel tof vinden of waarmee ze zichzelf kunnen vermaken!
Ja...dingen zoals tv kijken, maar dan kijk je ook nog 90% naar het gezeik van anderen
Ja, maar dat is niet echt een dagelijkse/wekelijkse bezigheid. Net als bijv. snowboarden of skydiven. Dat zijn toch geen hobby's? Of wel? TS, help!quote:Op maandag 7 september 2009 11:41 schreef speknek het volgende:
Verre reizen maken? Is toch wel een uberhobby.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |