Wat zegt een icoontje nou ?quote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bekijk het icoon naast mijn nickname nog eens goed
Alsof dat altijd kloptquote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bekijk het icoon naast mijn nickname nog eens goed
Emo, ga krassen!quote:Op zondag 6 september 2009 13:53 schreef gdbasketcase het volgende:
Soort zoekt soort hey.
Geen van mijn vriendinnen zijn zo
Vind ik eigenlijk ook bullshit. Uitgaan is een goede hobby.quote:Op zondag 6 september 2009 14:36 schreef Pencile het volgende:
[..]
Maar ik doe het niet vaak genoeg om het een hobby te noemen. En msn en forums mag vast niet bij hobbys. Want van TS mag uitgaan en shoppen ook al niet.
Dat dus.quote:Op zondag 6 september 2009 13:53 schreef gdbasketcase het volgende:
Soort zoekt soort hey.
Geen van mijn vriendinnen zijn zo
Wat wordt er ook al weer in een gemiddelde discotheek gedraaid?quote:En daarnaast ken ik ook weinig vrouwen die echt een uitgesproken muzieksmaak hebben....tis altijd een antwoord als: "vanalles wat, top40, maakt me niet zoveel uit"
Tennis!quote:
OHHHHHHHHHH!!!!!!quote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef Acinonyx het volgende:
Ze hebben toch geen hobbies nodig als ze gewoon in de keuken staan en hun werk doen ?
Dan blijft optie twee overquote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik kom bijna nooit in dat soort tenten...misschien 10 keer per jaar
Held.quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef fs180 het volgende:
Zeiken dat vrouwen van winkelen houden terwijl al je vrienden auto's als hobby noemen![]()
Jeez, ga zelfkennis kweken!
Nu vind ik auto's ook een beetje een halve hobby, niet echt iets om echt de hele tijd mee bezig te kunnen zijn, maar je kunt er in ieder geval meer mee dan met winkelen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef fs180 het volgende:
Zeiken dat vrouwen van winkelen houden terwijl al je vrienden auto's als hobby noemen![]()
Jeez, ga zelfkennis kweken!
WATquote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nu vind ik auto's ook een beetje een halve hobby, niet echt iets om echt de hele tijd mee bezig te kunnen zijn, maar je kunt er in ieder geval meer mee dan met winkelen.
Auto's kun je over lezen, documentaires over kijken, aan sleutelen, opknappen, schoonmaken en bovendien in rijden.
Winkelen kun je, uhmmm... doen. Meer niet.
Praten over beide onderwerpen vind ik overigens een loos iets, is net zoiets als praten over muziek: muziek is om te luisteren, niet om over te praten.
er zijn vrouwen die geen hobby's hebben net als mannenquote:Op zondag 6 september 2009 15:34 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
jullie hebben me nog een klein beetje om weten te lullen met z'n allen ook!
Maar ik blijf vraagtekens hebben
Ik beweet niets over dat het wel of niet een hobby is maar dat deze dingen juist gelijk aan elkaar liggenquote:Op zondag 6 september 2009 15:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nu vind ik auto's ook een beetje een halve hobby, niet echt iets om echt de hele tijd mee bezig te kunnen zijn, maar je kunt er in ieder geval meer mee dan met winkelen.
Auto's kun je over lezen, documentaires over kijken, aan sleutelen, opknappen, schoonmaken en bovendien in rijden.
Winkelen kun je, uhmmm... doen. Meer niet.
Praten over beide onderwerpen vind ik overigens een loos iets, is net zoiets als praten over muziek: muziek is om te luisteren, niet om over te praten.
(Rousseau)quote:Vrouwen houden in het algemeen van geen enkele kunst, hebben er geen verstand van en hebben er ook geen enkele aanleg voor.
(Schopenhauer)quote:Noch voor muziek, noch voor poëzie, noch voor beeldende kunst hebben zij ook maar enig gevoel of ontvankelijkheid; als ze voorwenden dit wel te hebben, gebeurt dit alleen uit na-aperij, vanuit hun behoefte te behagen. Ze zijn niet in staat een zuiver objectieve interesse te hebben, en de reden daarvan [..] is de volgende:
De man streeft naar directe beheersing van dingen, door ze te begrijpen of te bedwingen. De vrouw echter, is altijd en overal uitsluitend aangewezen op indirecte beheersing, namelijk via de man, want hij is het enige dat ze direct hoeft te beheersen. Daarom ligt het in de aard van de vrouw om alles alleen maar te beschouwen als middel om de man te veroveren, en hun belangstelling voor iets anders is altijd alleen maar geveinsd.
Stelletje paupers.quote:Bijna alle gasten die ik ken hebben wel IETS wat ze heel erg tof vinden! (auto's, voetbal, muziek, tekenen oid
jij bent lekker.quote:Op zondag 6 september 2009 13:57 schreef Pencile het volgende:
*hobbyloos persoon meld zich.![]()
Maar toch zie ik het probleem niet echt, wat maakt het jou uit hoe anderen hun tijd besteden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |