Het idee erachter, dat kameeltje doet er niet toe...het is het idee dat hij iets is kwijtgeraakt dat speciaal voor hem is uitgezocht en wat hij binnen een uur al kwijt is...niet zo leuk als dat meisje vraagt...ik zie mijn kameeltje nergens?quote:Op zondag 6 september 2009 13:04 schreef shmoopy het volgende:
Dit is serieus een topic over een kwijtgeraakt pluchen kameeltje?
ik zal haar ook niet vertellen dat je zo overdreven hebt gereageerd op zoietsquote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef jr1986 het volgende:
Net twee uren terug met een 3 e ontmoeting met een meisje
Maar nu de titel.. Ze was me niet vergeten op vakantie, en had me een klein pluche kameeltje meegebracht. Ik dacht dat ik het in mijn tas had gestopt ( We hebben eerst even was vakantiefoto's van haar bekeken en zijn toen een hapje gaan eten. Daarna stukje gaan lopen en toen haar naar de bus gebracht,en ze smste me toen ze thuis was, ik heb haar toen nog even gebeld en nog heel even weltrusten gewenst...)
Toen ik het had gekregen zaten we op een bankje, en nogmaals ik weet niet of ik het wel in mij tas had gedaan, kwam er gisteravond achter,nadat ik haar gebed had toen ik mijn messenger bag uitpakte, dat die er niet inzat, ben gisteravond in het donker ook nog gaan kijken op die plek. Niks te vinden.
Ik zit momenteel echt een beetje in zak en as en tranen rollen over mijn wangen...en heb overgeefneigingen
Hoe ga ik dit haar vertellen.. Ik ben je cadeautje kwijt?.. Ik schaam me kapot.... Wat moet ze nu wel niet van me denken... Dit is onvervangbaar..... Het gaat om het gebaar...
Ben net voor de tweede keer gaan kijken, maar niks gevonden...![]()
![]()
![]()
Tips en advies, troostende woorden zijn zeer welkom
Ontiegelijke janksnor,quote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef jr1986 het volgende:
Ik zit momenteel echt een beetje in zak en as en tranen rollen over mijn wangen...en heb overgeefneigingen
'Echte mannen willen geen kamelen, die willen tieten!'quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Zeg haar dat je als echte man de pluche kameel hebt weggegooid.
Pluche kameeltje.quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik schaam me kapot en bied namens alle mannen mijn excuses aan dat de OP van een man komt.
Je gaat toch niet hier om huilen, volgens mij is dat meer een afknapper voor dat meisje dan het verliezen van een kameel.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik schaam me kapot en bied namens alle mannen mijn excuses aan dat de OP van een man komt.
Een echte kameel heeft alleen waarde voor mannen uit contreien als Egypte of Afghanistan. Waar zie je ons voor aan?quote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
I know, maar 'kameel' gebruiken leek nog wat hoop te bieden voor wij mannen.
Can't escape the facts ben ik bang..quote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I know, maar 'kameel' gebruiken leek nog wat hoop te bieden voor wij mannen.
Zolang je nog maar naar haar camel toe kan kijken, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef jr1986 het volgende:
Mss niets zeggend voor jullie maar wel voor mij...
Ja, dat zit er nu niet meer in natuurlijk. Kameel kwijt, relatie down the drain.quote:Op zondag 6 september 2009 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang je nog maar naar haar camel toe kan kijken, is er niets aan de hand.
Werkt altijd TSquote:Op zondag 6 september 2009 13:38 schreef Adfundum het volgende:
Zeg dat je hem een mooi plekje had gegeven en dat de hond/kat hem heeft verscheurd. Of gewoon de waarheid, dat je zo in de wolken was dat je er niet meer aan gedacht hebt en dat je je rot geschrokken bent toen ze erachter kwam. Neem een doos chocola mee.
Dude, je komt hier janken om een pluche pop?quote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef jr1986 het volgende:
Net twee uren terug met een 3 e ontmoeting met een meisje
Maar nu de titel.. Ze was me niet vergeten op vakantie, en had me een klein pluche kameeltje meegebracht. Ik dacht dat ik het in mijn tas had gestopt ( We hebben eerst even was vakantiefoto's van haar bekeken en zijn toen een hapje gaan eten. Daarna stukje gaan lopen en toen haar naar de bus gebracht,en ze smste me toen ze thuis was, ik heb haar toen nog even gebeld en nog heel even weltrusten gewenst...)
Toen ik het had gekregen zaten we op een bankje, en nogmaals ik weet niet of ik het wel in mij tas had gedaan, kwam er gisteravond achter,nadat ik haar gebed had toen ik mijn messenger bag uitpakte, dat die er niet inzat, ben gisteravond in het donker ook nog gaan kijken op die plek. Niks te vinden.
Ik denk dat mijn advies als volgt zou luiden: Ze heeft geen mietje nodig dat jankt bij het verliezen van een pop. Een echte vent verzint wel weer iets anders. Koop een dildo ofzo, kun je er samen nog leuke dingen mee doen. Maar een pop? Pfff.... de vrouwen krijgen gelijk. De vent van tegenwoordig is ontzettend verwijfd.quote:Hoe ga ik dit haar vertellen.. Ik ben je cadeautje kwijt?.. Ik schaam me kapot.... Wat moet ze nu wel niet van me denken... Dit is onvervangbaar..... Het gaat om het gebaar...
Ben net voor de tweede keer gaan kijken, maar niks gevonden...![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook zielig voor die kameel, trouwens.quote:Op zondag 6 september 2009 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, dat zit er nu niet meer in natuurlijk. Kameel kwijt, relatie down the drain.
IBTL!quote:Op zondag 6 september 2009 13:43 schreef cerror het volgende:
Ik moet hier gepost hebben.
Christus wat een jankzak.
Jij snapt vrouwen!quote:Op zondag 6 september 2009 13:38 schreef Adfundum het volgende:
Zeg dat je hem een mooi plekje had gegeven en dat de hond/kat hem heeft verscheurd. Of gewoon de waarheid, dat je zo in de wolken was dat je er niet meer aan gedacht hebt en dat je je rot geschrokken bent toen je erachter kwam. Neem een doos chocola mee.
WAT BEN JIJ EEN GEVOELLOZE KLOOTZAKquote:Op zondag 6 september 2009 13:43 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een pop! Ze nam hem helemaal mee uit Egypte!![]()
![]()
EEN PLUCHE KAMEELTJUH!!quote:Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ EEN GEVOELLOZE KLOOTZAK![]()
Het is geen pop, het is een KAMEELTJUH ja!
Dat ding dat eruit komtquote:Op zondag 6 september 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb 'm gevonden TS
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb 'm gevonden TS
![]()
OMG dat zie ik nu pasquote:
Pluche kameeltje.quote:Op zondag 6 september 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG dat zie ik nu pas![]()
Ik snap best dat TS het rot vindt dat hij een uur nadat hij dat kadootje heeft gekregen (ook al was het dan een kutkameel) het ding al kwijt is. Maar om er overgeefneigingen en huilbuien van te krijgen... kom op.
Gewoon zeggen dat het onderweg uit je tas moet zijn gevallen, dat je het heel vervelend vindt en klaar. Ga er niet te dramatisch over doen - da's hier al te laat, maar bij je meissie - want dat is héél onaantrekkelijk.
Nee, overduidelijk niet. Dat doen is hetzelfde als moedwillig kiezen voor een relatie die een emotionele baggerbende gaat worden. Geef ze een vinger en ze nemen je hand. TS, test of manhood. Als je je nu als de softe "ow schatje je kameeltje, het spijt me zo" toy-boy op gaat stellen ben je voor de rest van je relatie de fokking sjaak.quote:
Toont een man eens zijn emoties, is het weer onaantrekkelijk. Kunnen jullie vrouwen nou eens een standpunt innemen en daar bij blijven?quote:
Nee, dat houdt het spannendquote:Op zondag 6 september 2009 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toont een man eens zijn emoties, is het weer onaantrekkelijk. Kunnen jullie vrouwen nou eens een standpunt innemen en daar bij blijven?
Maar het gaat er natuurlijk om, dat TS wel voorziet (en terecht ook) dat dat meisje hem dit tot in lengte der dagen gaat nadragen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik snap best dat TS het rot vindt dat hij een uur nadat hij dat kadootje heeft gekregen (ook al was het dan een kutkameel) het ding al kwijt is. Maar om er overgeefneigingen en huilbuien van te krijgen... kom op.
Gewoon zeggen dat het onderweg uit je tas moet zijn gevallen, dat je het heel vervelend vindt en klaar. Ga er niet te dramatisch over doen - da's hier al te laat, maar bij je meissie - want dat is héél onaantrekkelijk.
Het is iemand uit Staphorst. De heer kijkt mee, en is erg boos dat hij zijn pluche kameeltje kwijt is geraakt. De heer zal hem spoedig straffen! Als er vandaag nog voor klokslag 00 uur op deze mooie gristelijke zondag geen biecht volgt bij de pastor, zal het pluche kameeltje wraak nemen !quote:Op zondag 6 september 2009 13:52 schreef jantco het volgende:
Maar wat zit hierachter? Heb je het idee dat je nooit iets mag verliezen? En als je dat wel doet je erge straf krijgt?
Dus: waar ben je nou precies zo ongelofelijk bang voor?
quote:Op zondag 6 september 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat houdt het spannend![]()
Maar ik denk dat ik namens alle vrouwen spreek als ik zeg dat een man die met rode ogen en al kokhalzende aan je staat uit te leggen dat hij je pluchen kameeltje kwijt is zorgt voor permanente vaginale droogte.
Iemand uit Staphorst biecht niet, en mocht dat onverhoopt toch gebeuren dan al helemaal niet bij een pastoor. Katholieken zijn heidenenquote:Op zondag 6 september 2009 13:59 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Het is iemand uit Staphorst. De heer kijkt mee, en is erg boos dat hij zijn pluche kameeltje kwijt is geraakt. De heer zal hem spoedig straffen! Als er vandaag nog voor klokslag 00 uur op deze mooie gristelijke zondag geen biecht volgt bij de pastor, zal het pluche kameeltje wraak nemen !
quote:Wat is juist: een pluche knuffelbeest of een pluchen knuffelbeest?
[!] Een pluchen knuffelbeest is juist. Pluchen is hier een zogenoemd stoffelijk bijvoeglijk naamwoord; het geeft aan van welke 'stof', welk materiaal, het knuffelbeest gemaakt is, namelijk van pluche. Van de 'stofnaam' pluche wordt dus het bijvoeglijk naamwoord pluchen afgeleid. Vergelijk ook een stoel van leer - een leren stoel en een tafel van hout - een houten tafel.
Waar speeksel al niet goed voor isquote:Op zondag 6 september 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat houdt het spannend![]()
Maar ik denk dat ik namens alle vrouwen spreek als ik zeg dat een man die met rode ogen en al kokhalzende aan je staat uit te leggen dat hij je pluchen kameeltje kwijt is zorgt voor permanente vaginale droogte.
Oh god. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 14:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]Besef je niet dat TS aangetoond heeft door dat beest te verliezen, niet te kunnen zorgen voor anderen? Dat er geen vader in hem schuilt? Dat hij zo'n vader is waarover je in de krant leest omdat ie zijn kind vergeten is op een snikhete dag uit de auto te halen? Dat hij zich niet wil binden? Het verlies van het kameeltje zegt genoeg, geen toekomst meer voor TS.
Okay, nu ben ik misselijk en kan ik ook wel janken.
Ik ben bang dat er in dit geval van TS niet tegenop te spugen is.quote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar speeksel al niet goed voor is
Komen z'n braakneigingen toch nog van pasquote:Op zondag 6 september 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er in dit geval van TS niet tegenop te spugen is.
Excuses zijn in deze niet voldoende!quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:
Dat of huilen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:06 schreef NJ het volgende:
Waarschijnlijk er uit gevallen. Shit happens. Boetekleed aantrekken en er samen om lachen.
Ik zie het al voor me, 2 mensen die naast elkaar zitten op de bank te huilen om een pluchen kameeltjequote:
quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef Silenus het volgende:
Als iemand van de landmacht dit leest weet ik al wat de [ ] geschikt [x] ongeschikt-reclame gaat worden volgende maand.
Serieus, onder meer voor deze figuren zit ik op FOK.
Nope is m nietquote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
http://www.knuffelkwijt.com/KnuffelDetail.aspx?id=2098
Geen dank TS
Al gekotst?quote:
Heb je nou al aan d'r opgebiecht, welke volstrekte rámp zich heeft voltrokken?quote:
En tieten kwijtraken is toch een stuk lastigerquote:Op zondag 6 september 2009 13:13 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
'Echte mannen willen geen kamelen, die willen tieten!'
Zal ze denk ik niet leuk vinden![]()
Zie het als wat goedbedoelde opvoeding, lieverd. We willen je een beetje harder maken zodat jij het later ook gaat redden in de grotebozemensenwereld. Want er gaan nog wel grotere tegenslagen in je leven komen dan het verliezen van een pluche kameeltje (quote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef jr1986 het volgende:
Jullie moeten niet echt denken dat jullie grappig zijn.. jeetje hey wat lopen hier een groot aantal hufters rond zeg
Welkom op Fok!quote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef jr1986 het volgende:
Jullie moeten niet echt denken dat jullie grappig zijn.. jeetje hey wat lopen hier een groot aantal hufters rond zeg
Ja, juist! Die slachtofferrol, dáár worden de vrouwtjes klam van tussen de dijen. Hou dat vast.quote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef jr1986 het volgende:
Kunnen 2 dingen gebeuren: TS maakt een eind aan z'n leven. TS wordt smartlappenzanger, en zingt over zijn knuffel voor zijn liefjuuuhhhhquote:Op zondag 6 september 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, juist! Die slachtofferrol, dáár worden de vrouwtjes klam van tussen de dijen. Hou dat vast.
Gerucht gaat dat er een gratis pluche kameeltje wordt verstrekt bij aankoop van de nieuwe dancevalley cd .quote:Op zondag 6 september 2009 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Tsk, en dan tussen het huilen door wel tijd hebben om je druk te maken over de nieuwe dance valley-cd.
Wat zal ze wel niet denken, dat vriendinnetje van je?
totaal offtopic maar ik moet even kwijt dat ik lachte.quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Zeg haar dat je als echte man de pluche kameel hebt weggegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: in de categorie slechte excuses: zeg haar dat je werd gearresteerd door de politie omdat ze dachten dat je drugs probeerde te smokkelen. Geef de politie de schuld voor het opensnijden van het meest dierbare kameeltje in je leven.
geef haar een pluche konijntje, maar steel het diezelfde dag weer terug zodat zij denkt dat jullie kiet staan! (of misschien meer)
[ Bericht 34% gewijzigd door CaptainConfuzedAlot op 06-09-2009 15:58:42 ]
Je vraagt zelf wat we ervan vinden, huilebalkquote:Op zondag 6 september 2009 15:24 schreef jr1986 het volgende:
Jullie moeten niet echt denken dat jullie grappig zijn.. jeetje hey wat lopen loopt hier een groot aantal hufters rond zeg
Zolang je hem maar niet sluitquote:Op zondag 6 september 2009 16:09 schreef Re het volgende:
ik kreeg een TR van TS, moet k het topic gaan lezen, of hard meelachen?
Dat kun je prima combineren.quote:Op zondag 6 september 2009 16:09 schreef Re het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef jr1986 het volgende:
dat zijn ze zelf al, dusjaquote:Op zondag 6 september 2009 16:38 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van jankballen
Die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden ben ik bangquote:Op zondag 6 september 2009 16:09 schreef Re het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef jr1986 het volgende:
ik heb nog wel wat pluche beesten liggen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:06 schreef jr1986 het volgende:
Het gaat om het lieve gebaar wat ze maakte, ik krijg het van haar en ben het gelijk weer kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een aansteller ben je eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |