Het idee erachter, dat kameeltje doet er niet toe...het is het idee dat hij iets is kwijtgeraakt dat speciaal voor hem is uitgezocht en wat hij binnen een uur al kwijt is...niet zo leuk als dat meisje vraagt...ik zie mijn kameeltje nergens?quote:Op zondag 6 september 2009 13:04 schreef shmoopy het volgende:
Dit is serieus een topic over een kwijtgeraakt pluchen kameeltje?
ik zal haar ook niet vertellen dat je zo overdreven hebt gereageerd op zoietsquote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef jr1986 het volgende:
Net twee uren terug met een 3 e ontmoeting met een meisje
Maar nu de titel.. Ze was me niet vergeten op vakantie, en had me een klein pluche kameeltje meegebracht. Ik dacht dat ik het in mijn tas had gestopt ( We hebben eerst even was vakantiefoto's van haar bekeken en zijn toen een hapje gaan eten. Daarna stukje gaan lopen en toen haar naar de bus gebracht,en ze smste me toen ze thuis was, ik heb haar toen nog even gebeld en nog heel even weltrusten gewenst...)
Toen ik het had gekregen zaten we op een bankje, en nogmaals ik weet niet of ik het wel in mij tas had gedaan, kwam er gisteravond achter,nadat ik haar gebed had toen ik mijn messenger bag uitpakte, dat die er niet inzat, ben gisteravond in het donker ook nog gaan kijken op die plek. Niks te vinden.
Ik zit momenteel echt een beetje in zak en as en tranen rollen over mijn wangen...en heb overgeefneigingen
Hoe ga ik dit haar vertellen.. Ik ben je cadeautje kwijt?.. Ik schaam me kapot.... Wat moet ze nu wel niet van me denken... Dit is onvervangbaar..... Het gaat om het gebaar...
Ben net voor de tweede keer gaan kijken, maar niks gevonden...![]()
![]()
![]()
Tips en advies, troostende woorden zijn zeer welkom
Ontiegelijke janksnor,quote:Op zondag 6 september 2009 13:03 schreef jr1986 het volgende:
Ik zit momenteel echt een beetje in zak en as en tranen rollen over mijn wangen...en heb overgeefneigingen
'Echte mannen willen geen kamelen, die willen tieten!'quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Zeg haar dat je als echte man de pluche kameel hebt weggegooid.
Pluche kameeltje.quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik schaam me kapot en bied namens alle mannen mijn excuses aan dat de OP van een man komt.
Je gaat toch niet hier om huilen, volgens mij is dat meer een afknapper voor dat meisje dan het verliezen van een kameel.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:
Ik schaam me kapot en bied namens alle mannen mijn excuses aan dat de OP van een man komt.
Een echte kameel heeft alleen waarde voor mannen uit contreien als Egypte of Afghanistan. Waar zie je ons voor aan?quote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
I know, maar 'kameel' gebruiken leek nog wat hoop te bieden voor wij mannen.
Can't escape the facts ben ik bang..quote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
I know, maar 'kameel' gebruiken leek nog wat hoop te bieden voor wij mannen.
Zolang je nog maar naar haar camel toe kan kijken, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef jr1986 het volgende:
Mss niets zeggend voor jullie maar wel voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |