Dat er 6 miljoen Nederlanders zijn die naar zulke extreme kutprogramma's kijkenquote:1. POPSTARS SBS 6 1.617.000
2. JOURNAAL 20 UUR NED 1 1.526.000
3. HART VAN NEDERLAND SBS 6 1.463.000
4. VAN DUIN OP Z'N BEST NED 1 1.287.000
5. GOOISCHE VROUWEN RTL 4 1.200.000
6. VERMIST NED 1 1.180.000
7. JOURNAAL 18 UUR NED 1 1.034.000
8. PALINGSOAP NED 1 984.000
9. SHOWNIEUWS LAAT SBS 6 969.000
10. DE WERELD DRAAIT DOOR NED 3 925.000
Het idee erachter vind ik wel goed. Mensen die vermist zijn opsporen vind ik een goede zaak, kijk het alleen nooit, maar tochquote:
uhm.. die programma's zijn toch niet allenaal te gelijk. Er is gewoon een groep van 2 a 3 miljoen mensen die naar al die programma's kijken.quote:
ssstquote:Op zondag 6 september 2009 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
uhm.. die programma's zijn toch niet allenaal te gelijk. Er is gewoon een groep van 2 a 3 miljoen mensen die naar al die programma's kijken.
Zo te zien kijk je zelf dus ook.quote:Op zondag 6 september 2009 12:39 schreef DuTank het volgende:
Kom op. Popstars
Met de Mystery Popstar![]()
![]()
Het idee is wel mooi ja, maar daar is toch geen tv-programma voor nodig?quote:Op zondag 6 september 2009 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het idee erachter vind ik wel goed. Mensen die vermist zijn opsporen vind ik een goede zaak, kijk het alleen nooit, maar toch
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 6 september 2009 12:45 schreef Penisbaard het volgende:
Van duin op zijn best en vermist mag je ook best vet maken, ook pauperprogramma;s
Nee, zo iets kun je ook van andere mensen vernemen. Daarbij komt ook nog eens een keer dat dit overal terugkomt in de reclamesquote:
Idols was nog een stapje erger.quote:Op zondag 6 september 2009 12:51 schreef BlackJack het volgende:
Fok is groot geworden door Big Brother. Het programma dat het slechtste hoofdstuk uit de nationale televisiegeschiedenis opende.
Ja en andere vinden Van Duin flauw, en houden juist van zingen dus jou OP is niet echt objectief.quote:Op zondag 6 september 2009 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het idee erachter vind ik wel goed. Mensen die vermist zijn opsporen vind ik een goede zaak, kijk het alleen nooit, maar toch
6 miljoen?quote:Op zondag 6 september 2009 12:54 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:
6 miljoen kijkers naar Popstarsdat zo'n programma nog steeds goed loopt.
1.6quote:Op zondag 6 september 2009 12:54 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:
1.6 Miljoen kijkers, die 6 is van "SBS 6"quote:Op zondag 6 september 2009 12:54 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:
Maar het begon allemaal met Big Brother. Het idee dat iedere josti, als hij of zij zichzelf maar ver genoeg wil verlagen en BN'er kan worden. Uberhaupt; BN'ersquote:
quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
1.6 Miljoen kijkers, die 6 is van "SBS 6"Ik keek eerst ook verkeerd
quote:Op zondag 6 september 2009 12:39 schreef DuTank het volgende:
Kom op. Popstars
Met de Mystery Popstar![]()
![]()
Die werken niet meer.quote:Op zondag 6 september 2009 13:25 schreef DirkZz het volgende:
maw 30 mensen met zon kut kastje die dit bepaald hebben
quote:Op zondag 6 september 2009 13:28 schreef Adidah het volgende:
Nederlanders. Het enige goede uit Nederland is Ajax en Amsterdam.
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
uhm.. die programma's zijn toch niet allenaal te gelijk. Er is gewoon een groep van 2 a 3 miljoen mensen die naar al die programma's kijken.
Alleen jammer dat een programma als dit was het nieuws dan weer van de buis moet. Dat was een van de weinige programma's die zeiden hoe het echt was en niet alleen maar het land verder de pulp in lieten zakken.quote:Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
Ik kan ook niet anders dan me hierbij aansluiten.
Dit staat op mijn hyves bij gadgets haahhaquote:Op zondag 6 september 2009 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
Ik kan ook niet anders dan me hierbij aansluiten.
Ik zap ook altijd langs de publieke omroep en Discovery channel. Als daar niks leuks op is, wordt het kijken of er een leuke film op is, of wat geinigs op Comedy Centralquote:Op zondag 6 september 2009 13:45 schreef Pritt het volgende:
Triest ja, daardoor zo weinig programma's die wel interessant zijn.
Vrienden worden!?!?!quote:Op zondag 6 september 2009 13:57 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Dit staat op mijn hyves bij gadgets haahha
Inderdaad ja... DWHN is het enige goede programma dat de TROS (quote:Op zondag 6 september 2009 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een programma als dit was het nieuws dan weer van de buis moet. Dat was een van de weinige programma's die zeiden hoe het echt was en niet alleen maar het land verder de pulp in lieten zakken.
Inderdaad was het een prachtig programma met de waarheid maarja, dat mag niet meer op de Nederlandse televisie.quote:Op zondag 6 september 2009 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een programma als dit was het nieuws dan weer van de buis moet. Dat was een van de weinige programma's die zeiden hoe het echt was en niet alleen maar het land verder de pulp in lieten zakken.
Logica kan weer door de WC.quote:Op zondag 6 september 2009 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat er 6 miljoen Nederlanders zijn die naar zulke extreme kutprogramma's kijken
Ok ok, er wordt 6 miljoen keer naar zulke kutprogramma's gekeken, bijdehandje.quote:Op zondag 6 september 2009 14:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Logica kan weer door de WC.
De programma's trekken wel 6 miljoen kijkers bij elkaar zoals jij rap concludeert, maar het zijn geen 6 miljoen unieke kijkers.
Series op zichquote:Op zondag 6 september 2009 14:00 schreef Ericjuh het volgende:
Snap niet wat d'r mis is met gooische vrouwen. Toch één van de beter series die gisteren op tv waren als je het vergelijkt met de paling soap en popstars.
Sorry, maar ik kan er nog steeds geen pepernoten van bakken:quote:Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok ok, er wordt 6 miljoen keer naar zulke kutprogramma's gekeken, bijdehandje.
Ga lekker zitten bitchen over een getalletje, het gaat erom dan er te veel mensen naar dit soort kankerprogramma's kijken. En jij zit in die groep blijkbaar, anders doe je niet zo moeilijkquote:Op zondag 6 september 2009 14:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er nog steeds geen pepernoten van bakken:
[ afbeelding ]
Wat is je probleem dan?quote:Op zondag 6 september 2009 14:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat klopt niet helemaal DuTank, ik vermijd RTL4, RTL5, RTL8, NET5 en SBS6 zoveel waar mogelijk.
Eigenlijk moet TROS ook nog uit het publieke bestel stappen, dan wint de PO aan kwaliteit terug.
Mensen die verkeerde conclusies trekkenquote:Op zondag 6 september 2009 14:29 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, mensen die waarde hechten aan cijfertjes opgesteld aan de hand van 1200 huishoudens![]()
![]()
En BNN, Powned en Wakker Nederland mogen ook lekker optyfen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat klopt niet helemaal DuTank, ik vermijd RTL4, RTL5, RTL8, NET5 en SBS6 zoveel waar mogelijk.
Eigenlijk moet TROS ook nog uit het publieke bestel stappen, dan wint de PO aan kwaliteit terug.
BNN is tofquote:Op zondag 6 september 2009 14:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En BNN, Powned en Wakker Nederland mogen ook lekker optyfen.
Ik heb echt nog nooit van een 'kijkcijferkastje' gehoord, kun je dan checken hoeveel mensen er naar een bepaalde zender aan het kijken zijn oid?quote:Op maandag 7 september 2009 22:19 schreef jaap1068 het volgende:
Kent er dan ook iemand een 'normaal' persoon met een kijkcijfer-kastje?
Volgens mij is het probleem dat alleen paupers blijkbaar zo'n kastje hebben/krijgen...
er zijn in Nederland 1250 huishoudens met een zo'n kastje dat registreert waar ze naar kijken op tv. Op basis van deze steekproef wordt er dan bepaald hoeveel Nederlanders er naar een programma hebben gekeken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van een 'kijkcijferkastje' gehoord, kun je dan checken hoeveel mensen er naar een bepaalde zender aan het kijken zijn oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |