Goed dat je het zegt. Eurosport volgt nu Li-Schiavone.quote:Op zondag 6 september 2009 20:34 schreef nightcowboy het volgende:
Eurosport begint er ook eindelijk aan.
Daar waren ze 2 seconden.quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Eurosport volgt nu Li-Schiavone.
Vind je?quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een slechte partij tussen Nadal en Almagro.
Federer speelt zo vaak slecht. Het gaat erom dat je verder komt in het toernooi.quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een slechte partij tussen Nadal en Almagro.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom doet Nalbandian niet mee eigenlijk? Dat vind ik nou altijd wel een toffe kerel.
Wat romantisch.quote:
Ik hoop dat hij die wint.quote:Nalbandian is nu herstellende van een operatie. Op de Aussie Open staat ie er weer!
Kun je zien wat een held het is.quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Bramaldo11 het volgende:
Theo Bakker, elke partij komt wel een keer naar voren: 'Dat verbaast mij niets als commentator' of 'dat had ik u al voorspeld een aantal maanden terug'
Gelukkig maar, ik miste 'm al.quote:Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Nalbandian is nu herstellende van een operatie. Op de Aussie Open staat ie er weer!
Ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef Foca het volgende:
Die opslag van Djoko had ik gisteren gemist
Da's wel heel kansloos ja.quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef TheGeneral het volgende:
Almagro heeft Nadal 5x gebroken en alle 5x is hij direct teruggebroken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |