Oké, dank je wel.quote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Per maand, en dan kun je vijf banen tegelijk zien op de US Open. (Het is geen super kwaliteit, maar je kan het prima volgen)
Ik zou er niet aan beginnen, je loopt dik achter op het scoreboard, dus zo tof is het allemaal niet.quote:
Ik begin er ook niet aan hoor. Maar ik was blij met de uitleg.quote:Op zondag 6 september 2009 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen, je loopt dik achter op het scoreboard, dus zo tof is het allemaal niet.
5-5.
Graag gedaanquote:Op zondag 6 september 2009 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begin er ook niet aan hoor. Maar ik was blij met de uitleg.![]()
En maar weer eens een break. 5-5 nu.
E weer een rebreak. Inmiddels geloof ik een rererererererebreak.quote:
7-5 eerste set binnenquote:
Ja, meteen erna.quote:Op zondag 6 september 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
Hoelaat begint Williams - Clijsters nou eigenlijk? Na Nadal pas?
Goed dat je het zegt. Eurosport volgt nu Li-Schiavone.quote:Op zondag 6 september 2009 20:34 schreef nightcowboy het volgende:
Eurosport begint er ook eindelijk aan.
Daar waren ze 2 seconden.quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Eurosport volgt nu Li-Schiavone.
Vind je?quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een slechte partij tussen Nadal en Almagro.
Federer speelt zo vaak slecht. Het gaat erom dat je verder komt in het toernooi.quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een slechte partij tussen Nadal en Almagro.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:53 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom doet Nalbandian niet mee eigenlijk? Dat vind ik nou altijd wel een toffe kerel.
Wat romantisch.quote:
Ik hoop dat hij die wint.quote:Nalbandian is nu herstellende van een operatie. Op de Aussie Open staat ie er weer!
Kun je zien wat een held het is.quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Bramaldo11 het volgende:
Theo Bakker, elke partij komt wel een keer naar voren: 'Dat verbaast mij niets als commentator' of 'dat had ik u al voorspeld een aantal maanden terug'
Gelukkig maar, ik miste 'm al.quote:Op zondag 6 september 2009 20:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Nalbandian is nu herstellende van een operatie. Op de Aussie Open staat ie er weer!
Ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef Foca het volgende:
Die opslag van Djoko had ik gisteren gemist
Da's wel heel kansloos ja.quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef TheGeneral het volgende:
Almagro heeft Nadal 5x gebroken en alle 5x is hij direct teruggebroken..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |