HEIDEN! AFVALLIGE! KETTER!quote:Op zondag 6 september 2009 08:50 schreef breaky het volgende:
Daarom heb ik het ook opgegeven om dure hifi-shit te kopen.
Je bent toch nooit tevreden over het geluid.
Nu doe ik het met laptop speakertjes
Alle liefhebberijen kosten geld.quote:
Zelfde hier....quote:Op zondag 6 september 2009 08:50 schreef breaky het volgende:
Daarom heb ik het ook opgegeven om dure hifi-shit te kopen.
Je bent toch nooit tevreden over het geluid.
Nu doe ik het met laptop speakertjes
Maar niet te veel. Ik heb ooit 2 setjes versterker/speakers gekocht van 1100 en 1300 gulden, er komt geweldig geluid uit, en alle audiofielen die Harman-Kadonn versterkers aansluiten met zilveren in azijn geweekte en met roze ruis rijp gemaakte kabeltjes van 140 euro/meter kunnen de boom in.quote:
Het gaat toch niet om 'meegaan'...quote:Op zondag 6 september 2009 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik begrijp TS niet. Luidsprekers gaan tientallen jaren mee, waarom dan nieuwe halen?
Ik heb al dik 10 jaar mijn Kenwood hifi-set - ja, geen dolby-surround maar da's ook onzinnig met 2 speakers (weet je TS, daar zitten allemaal equalizers in, pure vervormers); en als uitschieter erbij een Nakamichi cassettedeck en een losse 1200 Watt double-spooled Woofer aan een 600Watt monoblock. Al jaren.
Geweldig... "SNAP! Power" via een oude TDK cassette op volle sterkte laten pompen, de deuren resoneren in de sponningen... [ afbeelding ]
Je moet ze ook niet in eigeel marineren, maar met wijnazijn.quote:Op zondag 6 september 2009 09:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zelfde hier....
Dure hifishit staat er wel.. Maar de kat eet de kabels elke keer op
Momenteel praten we over een setje Thiels icm een Electrocompaniet versterker. Dat plaatje betekent niets, ik heb (helaas) geen KT88 in huis.quote:Op zondag 6 september 2009 09:49 schreef jhead het volgende:
Welke speakers heb je gekocht en wat voor versterker heb je?
Je hebt een KT88 als plaatje.. zit die ook in jouw versterker?
Buizen op een thiel was toch niet ideaal.quote:Op zondag 6 september 2009 09:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Momenteel praten we over een setje Thiels icm een Electrocompaniet versterker. Dat plaatje betekent niets, ik heb (helaas) geen KT88 in huis.
Ik ga nooit gericht op zoek naar apparaten of speakers, ik kijk vaak op MP en andere sites en wacht tot ik een leuke deal kan maken. Die Electrocompaniet was ook een gouden vondst, net als deze speakers eigenlijk. Het is maar net wat je tegenkomt. Ik wil ook niets nieuw kopen, liefst 2e hands.quote:Op zondag 6 september 2009 10:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Buizen op een thiel was toch niet ideaal.
Je kon toch beter flinke mosfet bak pakken.
De ene speaker is nu eenmaal moeilijker dan de andere.
Van een goed model thiel (er zijn ook wat mindere) staat je broekspijp te wapperen bij een beetje bass. en zo hoort dat.
Maar je zou ook kunnen kiezen voor een makkelijker hoog redement speaker. Denk aan de wat duurdere lijn van JM-Lab die zijn juist heel makkelijk aan te sturen.
Nee dat doe je niet want dan ga je huilen.quote:Op zondag 6 september 2009 10:18 schreef devl1nsect het volgende:
En dan op je dure HIFI mp3 beluisteren en zet je het ook aan bij een DIVX film?
electrocompanietquote:Op zondag 6 september 2009 10:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik ga nooit gericht op zoek naar apparaten of speakers, ik kijk vaak op MP en andere sites en wacht tot ik een leuke deal kan maken. Die Electrocompaniet was ook een gouden vondst, net als deze speakers eigenlijk. Het is maar net wat je tegenkomt. Ik wil ook niets nieuw kopen, liefst 2e hands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |