Ja ja, het is een hele oude klacht!quote:Op zondag 6 september 2009 03:48 schreef trovey het volgende:
Hopelijk heb je voor 2002 je examen gehaald anders heb je nog maar heel weinig aan die 25 gulden in het dagelijks gebruik.
Maar wel eentje die na al die jaren je nog erg dwars zitquote:Op zondag 6 september 2009 03:49 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ja ja, het is een hele oude klacht!
Ik moest er ineens aan denkenquote:Op zondag 6 september 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar wel eentje die na al die jaren je nog erg dwars zit
Zeggen mensen dat dan?quote:Op zondag 6 september 2009 03:51 schreef RicardoSmit het volgende:
Ik dacht dat de klacht ging over mensen die nog steeds gulden zeggen
Ik heb mijn VWO afgemaakt.quote:Op zondag 6 september 2009 03:59 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Dat verdien je als VMBO'er ook niet!
Je houdt het graag kort gezien je net geopende topic?quote:
^quote:Op zondag 6 september 2009 05:53 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat een inhalige arrogante hond ben jij TS
Maar... maar... ik heb zo lang op dat gebaar moeten wachten. Wereldreis, brommer, hippe geluidsinstallatie, mogelijkheden te over! Ik voel me misbruikt!quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom moeten kado's zo groot zijn altijd?
Het gaat toch om het gebaar?
Daar had ze er 20 van moeten geven!quote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Ploertendoder het volgende:
De oude vertrouwde gulden
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS... je moet een gegeven paard niet in zijn bek kijken
quote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS... je moet een gegeven paard niet in zijn bek kijken
Ik kan me goed voorstellen dat de teleurstelling groot is, aangezien de betreffende tante het heeft gehad over een grote verrassing.quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Geef dan een kaart met een gedicht ofzo.quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk, zo hoort het.quote:Op zondag 6 september 2009 10:35 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk nog goedgekomen, vwo gedaan en uni.
quote:Op zondag 6 september 2009 10:24 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees is veel mooier
Jij bent echt zo'n moraalridderquote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee.quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Que?!quote:Op zondag 6 september 2009 10:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kreeg een keyboard-cursus cadeau![]()
Ik had 'm anders ook wel gedaan, maar als ik mijn diploma haalde zou mijn moeder een deel betalen...
HAHHAHA WAT IS DAT?????!!!!!!!!!!!!!quote:
Écht geldquote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Het was ook een grote verrassing, dit zag TS totaal niet aankomen. Waarschijnlijk is zijn tante gewoon een academicus die een HBO'er in spé wilde zieken.quote:Op zondag 6 september 2009 10:27 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat de teleurstelling groot is, aangezien de betreffende tante het heeft gehad over een grote verrassing.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het was ook een grote verrassing, dit zag TS totaal niet aankomen. Waarschijnlijk is zijn tante gewoon een academicus die een HBO'er in spé wilde zieken.
En aan mensen zoals jij gaat nederland naar de klote wegens onrechtvaardig afronden en prijsaanpassingen waar de gewone burger met zijn hoerige kutsalarisje aan ten gronde gaat.quote:
Nu ben je daar 25 euro voor kwijt. So what, nu kun je tenminste snel naar huis rennen om er een topic over te maken op Fok!quote:Op maandag 7 september 2009 16:20 schreef Almelovakr het volgende:
Vroeger ging ik nog met 25 gulden naar de coffeeshop, haalde ik 4 gram wiet en kon ik nog 3 blikjes drinken halen.
Kut hé, die crisis.quote:Op zondag 6 september 2009 03:51 schreef twiFight het volgende:
Mijn moeder had me een vakantie naar Griekenland beloofd![]()
Het werd een bureaustoel
Ik betaal in de coffeeshop op dit moment voor 3 gram ¤24; en nog ¤4,80 voor 3 blikjes drinken.quote:Op maandag 7 september 2009 16:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nu ben je daar 25 euro voor kwijt. So what, nu kun je tenminste snel naar huis rennen om er een topic over te maken op Fok!
Als je met 2 man was ja....quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:21 schreef MikeyMo het volgende:
25 gulden, daar kon in je in die tijd nog 3 rondjes in de kroeg van geven
Oranje. Een geeltje was oranje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:13 schreef stbabylon het volgende:
(ja, ik weet dat de nog oudere 25 gulden geel was, ik ben niet dom)
Ik vind dit geel:quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:55 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Oranje. Een geeltje was oranje.
Toen was 25 gulden nog veel waard.quote:Op zondag 6 september 2009 03:48 schreef trovey het volgende:
Hopelijk heb je voor 2002 je examen gehaald anders heb je nog maar heel weinig aan die 25 gulden in het dagelijks gebruik.
Dit is dan ook inderdaad een geeltje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dit geel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:13 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Toen was 25 gulden nog veel waard.
Tegenwoordig is het vergelijkbaar met > 25 euro, nadat de prijzenvalutasymbolen zijn gewijzigd in 2002
Een glas drinken kostte op bepaalde plaatsen zo'n ƒ2,- à ƒ2,50. Tegenwoordig vind je ze amper onder de ¤ 2,-quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
De prijzen zijn nauwelijks gestegen hoor sinds de euro er is. Ik herinner me nog zo goed dat ik elke vrijdag een broodje gezond van 8 gulden kocht. Met een blikje drinken van 4 gulden erbij.
NOT.
Tegenwoordig is het heel normaal schijnt het heel normaal te zijn dat een blikje drinken 2 euro kost en een broodje ¤ 3,75.
Maar wacht, ik ga offtopic.
dat was zeker net in die periode dat Deuce Biggalow een hit was....quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef Ensaf het volgende:
Ik kreeg van mijn Oma enkel afkeurende woorden over de keuze van mijn vervolgopleiding.
Dit briefje mis ik nog het meest:quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:46 schreef Kwaliteit het volgende:ik krijg heimwee als ik de gulden zie...
Heb hem liever weer terug!
Of 25 gulden van je oma krijgen.quote:Op zondag 6 september 2009 03:51 schreef RicardoSmit het volgende:
Ik dacht dat de klacht ging over mensen die nog steeds gulden zeggen
Mijn oma noemt de euro nog steeds gulden...quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:07 schreef leetzors het volgende:
[..]
Of 25 gulden van je oma krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |