Ja ja, het is een hele oude klacht!quote:Op zondag 6 september 2009 03:48 schreef trovey het volgende:
Hopelijk heb je voor 2002 je examen gehaald anders heb je nog maar heel weinig aan die 25 gulden in het dagelijks gebruik.
Maar wel eentje die na al die jaren je nog erg dwars zitquote:Op zondag 6 september 2009 03:49 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ja ja, het is een hele oude klacht!
Ik moest er ineens aan denkenquote:Op zondag 6 september 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar wel eentje die na al die jaren je nog erg dwars zit
Zeggen mensen dat dan?quote:Op zondag 6 september 2009 03:51 schreef RicardoSmit het volgende:
Ik dacht dat de klacht ging over mensen die nog steeds gulden zeggen
Ik heb mijn VWO afgemaakt.quote:Op zondag 6 september 2009 03:59 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Dat verdien je als VMBO'er ook niet!
Je houdt het graag kort gezien je net geopende topic?quote:
^quote:Op zondag 6 september 2009 05:53 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat een inhalige arrogante hond ben jij TS
Maar... maar... ik heb zo lang op dat gebaar moeten wachten. Wereldreis, brommer, hippe geluidsinstallatie, mogelijkheden te over! Ik voel me misbruikt!quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom moeten kado's zo groot zijn altijd?
Het gaat toch om het gebaar?
Daar had ze er 20 van moeten geven!quote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Ploertendoder het volgende:
De oude vertrouwde gulden
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS... je moet een gegeven paard niet in zijn bek kijken
quote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
TS... je moet een gegeven paard niet in zijn bek kijken
Ik kan me goed voorstellen dat de teleurstelling groot is, aangezien de betreffende tante het heeft gehad over een grote verrassing.quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Geef dan een kaart met een gedicht ofzo.quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk, zo hoort het.quote:Op zondag 6 september 2009 10:35 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk nog goedgekomen, vwo gedaan en uni.
quote:Op zondag 6 september 2009 10:24 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees is veel mooier
Jij bent echt zo'n moraalridderquote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee.quote:Op zondag 6 september 2009 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Que?!quote:Op zondag 6 september 2009 10:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kreeg een keyboard-cursus cadeau![]()
Ik had 'm anders ook wel gedaan, maar als ik mijn diploma haalde zou mijn moeder een deel betalen...
HAHHAHA WAT IS DAT?????!!!!!!!!!!!!!quote:
Écht geldquote:Op zondag 6 september 2009 09:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |