Ze had mij anders wel grof geld opgeleverd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ach Sharapova is toch niet zo knap.
Oei, dat telt wel ja..quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ze had mij anders wel grof geld opgeleverd.Telt dat wel ?
Ik vind het al zenuwslopend, wat zou het voor hen zijnquote:
Voorlopig gaat 't goed hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer. Dan maar in 5. Al heb ik er een hard hoofd in.
quote:Op zondag 6 september 2009 00:00 schreef Norrage het volgende:
Lekkere partij zeg! Verdasco - Haas
En die Oudin, wat een gedrocht zeg...totaal geen uitstraling.... :S maar ze kan leuk tennissen!
Daarom wel jammer dat Ivanovic er uit is. Anaquote:Op zondag 6 september 2009 00:06 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Gedrocht is inderdaad wat overdreven..Jankovic is een gedrocht.
Jankovic is leuk! Ik heb het niet over uiterlijk, maar jankovic heeft tenminste uistraling...die Oudin, die staat op de baan alsof ze 100 kg te veel weegt, ze overal geblesseerd is, al 50 uur aan het spelen etc.etc.quote:Op zondag 6 september 2009 00:06 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Gedrocht is inderdaad wat overdreven..Jankovic is een gedrocht.
En dat Mariaquote:Op zondag 6 september 2009 00:08 schreef Bevin het volgende:
[..]
Daarom wel jammer dat Ivanovic er uit is. Ana
Die is ook niet mis nee.quote:
Ach, het is een meisje van 17 jaar.. Ik vind het zeer knap wat ze doet.. Ze verslaat gewoon Dementieva en Sharapovaquote:Op zondag 6 september 2009 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jankovic is leuk! Ik heb het niet over uiterlijk, maar jankovic heeft tenminste uistraling...die Oudin, die staat op de baan alsof ze 100 kg te veel weegt, ze overal geblesseerd is, al 50 uur aan het spelen etc.etc.
Jankovic kijkt moeilijk na elk punt dat ze verliest.quote:Op zondag 6 september 2009 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jankovic is leuk! Ik heb het niet over uiterlijk, maar jankovic heeft tenminste uistraling...die Oudin, die staat op de baan alsof ze 100 kg te veel weegt, ze overal geblesseerd is, al 50 uur aan het spelen etc.etc.
quote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, het is een meisje van 17 jaar.. Ik vind het zeer knap wat ze doet.. Ze verslaat gewoon Dementieva en Sharapova
Oh dat ontken ik niet, ze tennist geweldig! Ze moet nog wel leren serveren alleen....quote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, het is een meisje van 17 jaar.. Ik vind het zeer knap wat ze doet.. Ze verslaat gewoon Dementieva en Sharapova
Wickmayer doet 't goed tot dusverquote:Op zondag 6 september 2009 00:29 schreef qonmann het volgende:
De Belgische heeft de eerste set gepakt:
Wickmayer - Errani 6-3, 2-2*
quote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wickmayer doet 't goed tot dusver![]()
Verdasco breekt terug.
Wickmayer breekt ook![]()
Sporza zendt het niet uit ..maar op tt-canvas loopt de score meequote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wickmayer doet 't goed tot dusver![]()
Verdasco breekt terug.
4-4 inmidelsquote:
Oeps wat een dagquote:
Ja ik zie Haas ook graag tennisenquote:Op zondag 6 september 2009 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer dat er één moest verliezen. Allebei toffe tennissers.
Eurosport heeft niet voor niets de Engelse soundtrack optiequote:Op zondag 6 september 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
Haas verliest.
En wat een drama die verslaggever.
En daarbij de mazzel dat hij de 5e set mocht beginnen met serveren.quote:Op zondag 6 september 2009 00:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mazzel voor Verdasco, van 30-15 naar 30-40 dankzij 2 netballen..
Jason Goodallquote:Op zondag 6 september 2009 00:49 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Eurosport heeft niet voor niets de Engelse soundtrack optie
Die heb ik niet.quote:Op zondag 6 september 2009 00:49 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Eurosport heeft niet voor niets de Engelse soundtrack optie
Jammer dat er nog een vrouwenpartij tussen zit ja..quote:Op zondag 6 september 2009 00:54 schreef Bevin het volgende:
Zou graag Blake zien, maar dat gaat me iets te laat worden![]()
Nou ja, dat klopt wel. Die lichten van schuin boven rekken de schaduw natuurlijk uit.quote:Op zondag 6 september 2009 00:57 schreef Boe-man het volgende:
The shadow is always bigger then the ball
Drie break points tegen dus zeg het maarquote:Op zondag 6 september 2009 00:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe is Roddick? Aan de stats te zien speelt die Isner nogal alles of niets.
Ging over hawkeye dacht ikquote:Op zondag 6 september 2009 01:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, dat klopt wel. Die lichten van schuin boven rekken de schaduw natuurlijk uit.
Het is ook gewoon dat die Isner knap staat te spelen. Krijgt alles terug.quote:Op zondag 6 september 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie break points tegen dus zeg het maar
Zeker weten.quote:Op zondag 6 september 2009 00:54 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Alle knoppen geprobeerd? Meeste tv's hebben het wel, ook de oudere.
Niets dusquote:Op zondag 6 september 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie break points tegen dus zeg het maar
Goed ideequote:Op zondag 6 september 2009 01:04 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Niets dus? Deze set, die de wedstrijd zal bepalen, wordt echt bepaald op een game als deze. Momentum shift richting Roddick etc. Al kijk ik niet eens
! Zal nu de TV eens aanzetten.
Je hebt het alleen als je digitale tv hebt.quote:Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Wat een passing van Isner
Nahah. Ligt puur aan de tv.quote:Op zondag 6 september 2009 01:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt het alleen als je digitale tv hebt.
Maar hoe heb ik dan jarenlang hier met gewoon kabeltv het commentaar bij ES kunnen switchen?quote:Op zondag 6 september 2009 01:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Ligt aan je digitale ontvanger.
Oh, als dat zo is dan zit ik ernaast.quote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Maar hoe heb ik dan jarenlang hier met gewoon kabeltv het commentaar bij ES kunnen switchen?
Ligt aan je kabelmaatschappij, of die 2 kanalen meesturenquote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Maar hoe heb ik dan jarenlang hier met gewoon kabeltv het commentaar bij ES kunnen switchen?
Ok, nou in het geval van UPC hebben ze dat dus. Raar gedoe ook.quote:Op zondag 6 september 2009 01:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ligt aan je kabelmaatschappij, of die 2 kanalen meesturen
Weten we dat ook weer.quote:Op zondag 6 september 2009 01:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ligt aan je kabelmaatschappij, of die 2 kanalen meesturen
Ik had ook liever het Engelse commentaar gehad ipv de Nederlandse stiltequote:Op zondag 6 september 2009 01:13 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok, nou in het geval van UPC hebben ze dat dus. Raar gedoe ook.
Dit is al beter dan de paar uur hiervoor.quote:Op zondag 6 september 2009 01:15 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik had ook liever het Engelse commentaar gehad ipv de Nederlandse stilte
Gelukkig heb ik dat dan gemist, aan het begin van de avond was er wel goed commentaar vond ik.quote:Op zondag 6 september 2009 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is al beter dan de paar uur hiervoor.
Maar nog steeds mag ie zijn mond houden
Nou, als Isner zo speelt zie ik hem graag in een volgende ronde. Goede ontwikkeling maakt die kerel door.quote:Op zondag 6 september 2009 01:13 schreef Bevin het volgende:
Roddick, Roddick tochVeeg dat jong van de baan
![]()
Niks mis met Frank Kramer iddquote:Op zondag 6 september 2009 01:19 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat dan gemist, aan het begin van de avond was er wel goed commentaar vond ik.
Worden (waarschijnlijk) naar een andere baan verplaatst, had de commentator het net over.quote:Op zondag 6 september 2009 01:43 schreef TheGeneral het volgende:
Dit gaat een latertje worden voor Blake en Robredo...
Deze partij moet nog beslist worden, dan nog een vrouwenpartij en dan nog een mogelijk lange partij tussen Blake en Robredo...
Wozniacki - Cirstea gaat dus naar een andere baan en gaat zo beginnen.quote:Op zondag 6 september 2009 01:45 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Worden (waarschijnlijk) naar een andere baan verplaatst, had de commentator het net over.
Had gewoon 15-30 moeten zijn. Dan moet je nog maar zien oftie die eerste services in klaptquote:Op zondag 6 september 2009 01:51 schreef EddyAlbena het volgende:
Isner pakt zijn games iets te makkelijk, kun je niet van Roddick zeggen. Ik houd mijn hart vast.
Cirsteaquote:
Inderdaad, gaan zo toch weer richting een tie-break.quote:
Safina komt oorspronkelijk nog voor Blake ja, hoe het er nu voor staat weet ik niet ..quote:Op zondag 6 september 2009 02:23 schreef TheGeneral het volgende:
Oh Safina tegen Kvitova moet ook nog beginnen ja![]()
Is die al van baan verplaatst, of komt die nog voor Robredo - Blake?
ik las het fonetisch..de tiebreak dan !quote:Op zondag 6 september 2009 03:05 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van 'instorten'
Dat is wel het voordeel van de (normaal) mindere, die tie-break. Als het geen final set tie-break was geweest, had Roddick op zeker gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2009 03:20 schreef EddyAlbena het volgende:
Jezus ik baal hier echt van. Maarja, het was ook niet dat Roddick slecht was. Isner speelde ook gewoon heel erg goed.
Isner![]()
Andy
Ja sowieso, maarja, uiteindelijk denk ik dat de overwinning verdiend was.quote:Op zondag 6 september 2009 03:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van de (normaal) mindere, die tie-break. Als het geen final set tie-break was geweest, had Roddick op zeker gewonnen.
Is niet live, ze gaan zometeen live naar Safina, daar voor wakker blijven gaat me te ver.quote:Op zondag 6 september 2009 03:27 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ja sowieso, maarja, uiteindelijk denk ik dat de overwinning verdiend was.
Uithuilen en weer doorgaan.
Nu zowaar een chickclash
Hm dat zie ik ook niet zitten. Ga me nu dan nog een helft focussen op landenklassieker van Z-Amerika. Daarna wordt het wel eens tijd.quote:Op zondag 6 september 2009 03:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is niet live, ze gaan zometeen live naar Safina, daar voor wakker blijven gaat me te ver.
Ik kan niet slapenquote:
Het was een schitterende partijquote:Op zondag 6 september 2009 04:01 schreef Szura het volgende:
Jullie lullen gewoon ff 1,5 topic vol in een avondje![]()
Volgens mij was het mooi tennis of niet![]()
Oudin![]()
En RoddickDat was een halve finalist in mijn ogen...
quote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Safina heeft ook verloren van Kvitova.
6-4 2-6 7-65
Weer geen Grand Slam voor Safina dus.
gaat lekker bij de vrouwen.... hahaquote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
6-4 2-6 7-65
Goed nieuws voor Wickmayer dus.quote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
6-4 2-6 7-65
Oh .....quote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
6-4 2-6 7-65
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |