Ach, het is een meisje van 17 jaar.. Ik vind het zeer knap wat ze doet.. Ze verslaat gewoon Dementieva en Sharapovaquote:Op zondag 6 september 2009 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jankovic is leuk! Ik heb het niet over uiterlijk, maar jankovic heeft tenminste uistraling...die Oudin, die staat op de baan alsof ze 100 kg te veel weegt, ze overal geblesseerd is, al 50 uur aan het spelen etc.etc.
Jankovic kijkt moeilijk na elk punt dat ze verliest.quote:Op zondag 6 september 2009 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jankovic is leuk! Ik heb het niet over uiterlijk, maar jankovic heeft tenminste uistraling...die Oudin, die staat op de baan alsof ze 100 kg te veel weegt, ze overal geblesseerd is, al 50 uur aan het spelen etc.etc.
quote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, het is een meisje van 17 jaar.. Ik vind het zeer knap wat ze doet.. Ze verslaat gewoon Dementieva en Sharapova
Oh dat ontken ik niet, ze tennist geweldig! Ze moet nog wel leren serveren alleen....quote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, het is een meisje van 17 jaar.. Ik vind het zeer knap wat ze doet.. Ze verslaat gewoon Dementieva en Sharapova
Wickmayer doet 't goed tot dusverquote:Op zondag 6 september 2009 00:29 schreef qonmann het volgende:
De Belgische heeft de eerste set gepakt:
Wickmayer - Errani 6-3, 2-2*
quote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wickmayer doet 't goed tot dusver![]()
Verdasco breekt terug.
Wickmayer breekt ook![]()
Sporza zendt het niet uit ..maar op tt-canvas loopt de score meequote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wickmayer doet 't goed tot dusver![]()
Verdasco breekt terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |