quote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wickmayer doet 't goed tot dusver![]()
Verdasco breekt terug.
Wickmayer breekt ook![]()
Sporza zendt het niet uit ..maar op tt-canvas loopt de score meequote:Op zondag 6 september 2009 00:33 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wickmayer doet 't goed tot dusver![]()
Verdasco breekt terug.
4-4 inmidelsquote:
Oeps wat een dagquote:
Ja ik zie Haas ook graag tennisenquote:Op zondag 6 september 2009 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer dat er één moest verliezen. Allebei toffe tennissers.
Eurosport heeft niet voor niets de Engelse soundtrack optiequote:Op zondag 6 september 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
Haas verliest.
En wat een drama die verslaggever.
En daarbij de mazzel dat hij de 5e set mocht beginnen met serveren.quote:Op zondag 6 september 2009 00:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mazzel voor Verdasco, van 30-15 naar 30-40 dankzij 2 netballen..
Jason Goodallquote:Op zondag 6 september 2009 00:49 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Eurosport heeft niet voor niets de Engelse soundtrack optie
Die heb ik niet.quote:Op zondag 6 september 2009 00:49 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Eurosport heeft niet voor niets de Engelse soundtrack optie
Jammer dat er nog een vrouwenpartij tussen zit ja..quote:Op zondag 6 september 2009 00:54 schreef Bevin het volgende:
Zou graag Blake zien, maar dat gaat me iets te laat worden![]()
Nou ja, dat klopt wel. Die lichten van schuin boven rekken de schaduw natuurlijk uit.quote:Op zondag 6 september 2009 00:57 schreef Boe-man het volgende:
The shadow is always bigger then the ball
Drie break points tegen dus zeg het maarquote:Op zondag 6 september 2009 00:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe is Roddick? Aan de stats te zien speelt die Isner nogal alles of niets.
Ging over hawkeye dacht ikquote:Op zondag 6 september 2009 01:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, dat klopt wel. Die lichten van schuin boven rekken de schaduw natuurlijk uit.
Het is ook gewoon dat die Isner knap staat te spelen. Krijgt alles terug.quote:Op zondag 6 september 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie break points tegen dus zeg het maar
Zeker weten.quote:Op zondag 6 september 2009 00:54 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Alle knoppen geprobeerd? Meeste tv's hebben het wel, ook de oudere.
Niets dusquote:Op zondag 6 september 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie break points tegen dus zeg het maar
Goed ideequote:Op zondag 6 september 2009 01:04 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Niets dus? Deze set, die de wedstrijd zal bepalen, wordt echt bepaald op een game als deze. Momentum shift richting Roddick etc. Al kijk ik niet eens
! Zal nu de TV eens aanzetten.
Je hebt het alleen als je digitale tv hebt.quote:Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Wat een passing van Isner
Nahah. Ligt puur aan de tv.quote:Op zondag 6 september 2009 01:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je hebt het alleen als je digitale tv hebt.
Maar hoe heb ik dan jarenlang hier met gewoon kabeltv het commentaar bij ES kunnen switchen?quote:Op zondag 6 september 2009 01:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. Ligt aan je digitale ontvanger.
Oh, als dat zo is dan zit ik ernaast.quote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Maar hoe heb ik dan jarenlang hier met gewoon kabeltv het commentaar bij ES kunnen switchen?
Ligt aan je kabelmaatschappij, of die 2 kanalen meesturenquote:Op zondag 6 september 2009 01:11 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Maar hoe heb ik dan jarenlang hier met gewoon kabeltv het commentaar bij ES kunnen switchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |