Dat is wel het voordeel van de (normaal) mindere, die tie-break. Als het geen final set tie-break was geweest, had Roddick op zeker gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2009 03:20 schreef EddyAlbena het volgende:
Jezus ik baal hier echt van. Maarja, het was ook niet dat Roddick slecht was. Isner speelde ook gewoon heel erg goed.
Isner![]()
Andy
Ja sowieso, maarja, uiteindelijk denk ik dat de overwinning verdiend was.quote:Op zondag 6 september 2009 03:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van de (normaal) mindere, die tie-break. Als het geen final set tie-break was geweest, had Roddick op zeker gewonnen.
Is niet live, ze gaan zometeen live naar Safina, daar voor wakker blijven gaat me te ver.quote:Op zondag 6 september 2009 03:27 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ja sowieso, maarja, uiteindelijk denk ik dat de overwinning verdiend was.
Uithuilen en weer doorgaan.
Nu zowaar een chickclash
Hm dat zie ik ook niet zitten. Ga me nu dan nog een helft focussen op landenklassieker van Z-Amerika. Daarna wordt het wel eens tijd.quote:Op zondag 6 september 2009 03:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is niet live, ze gaan zometeen live naar Safina, daar voor wakker blijven gaat me te ver.
Ik kan niet slapenquote:
Het was een schitterende partijquote:Op zondag 6 september 2009 04:01 schreef Szura het volgende:
Jullie lullen gewoon ff 1,5 topic vol in een avondje![]()
Volgens mij was het mooi tennis of niet![]()
Oudin![]()
En RoddickDat was een halve finalist in mijn ogen...
quote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Safina heeft ook verloren van Kvitova.
6-4 2-6 7-65
Weer geen Grand Slam voor Safina dus.
gaat lekker bij de vrouwen.... hahaquote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
6-4 2-6 7-65
Goed nieuws voor Wickmayer dus.quote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
6-4 2-6 7-65
Oh .....quote:Op zondag 6 september 2009 08:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
6-4 2-6 7-65
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |