Ineens vanachter zo een hoekje achter het gordijn.....quote:geregistreerd op: vrijdag 21 november 2008 @ 16:29
laatste bezoek: 38 seconden geleden.
Als die gast werkt, ben ik Mickey Mousequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Flammie het volgende:
en nu lees ik
[..]
Ineens vanachter zo een hoekje achter het gordijn.....
GRAPJEEEE JONGENS HIER BEN IK WEEEER!!
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef _Led_ het volgende:
(Dit is echt on-topic bedoeld dus he)
Even serieus, ik lees net de OP nog eens terug en eigenlijk is dit topic een self-fulfilling prophecy.
Je kon 'r wel een beetje op wachten.
Dit topic is juist een goed voorbeeld van hoe mensen dingen over zich afroepen, en het zelf versterken door hun eigen kijk erop.
Dus eigenlijk geef je aan dat groupsstalking wel degelijk bestaat.. hee toch een plus op dat gebied dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef _Led_ het volgende:
(Dit is echt on-topic bedoeld dus he, maar als een Mod het niet ontopic vindt delete deze post dan maar)
Even serieus, ik lees net de OP nog eens terug en eigenlijk is dit topic een self-fulfilling prophecy.
Je kon 'r wel een beetje op wachten.
Dit topic is juist een goed voorbeeld van hoe mensen dingen over zich afroepen, en het zelf versterken door hun eigen kijk erop.
Omdat het geen erkend iets isquote:Serieus.. jij zoekt op google op groupsstalking en je krijgt een link naar dit topic.. wtf?
Als er 30 mensen zijn, en er rent er eentje weg...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je aan dat groupsstalking wel degelijk bestaat.. hee toch een plus op dat gebied dan.
Nou ja, als er 5 mensen de ene mening hebben en 5 de andere is er niks aan de hand.quote:Maar verder vind ik echt jammer om te zien dat het allemaal wel weer met zn alllen op 1 springen is op een niet zo'n nette manier. Het is je best doen om binnen de kaderen van nettique iemand af te branden.. hele kunst maar erg makkelijk met zn allen.
Toon, zinsopbouw woordkeus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als er 5 mensen de ene mening hebben en 5 de andere is er niks aan de hand.
Maar als er maar 1tje de ene mening heeft en 5 de andere heet het opeens "iemand afbranden"..
Geluidsopnamen maken van zijn burenquote:
quote:
quote:Medewerkers aan het fenomeen moeten nog beter op hun woorden letten, of keihard vluchten, want ik heb geen groep nodig om je kapot te maken. (dit is geen bedreiging, maar een waarschuwing.. subtiel verschil, maar toch.. )
Je bedoelt dit soort dingen? Tja, als je zulke taal gaat bezigen, kan je hem terugverwachten als TS zijnde.quote:Ontkenners van het fenomeen word aangeraden geen ondoordachte opmerkingen te maken, daar ik die met kracht zal ontkrachten.
Als we die link volgen komen we uiteindelijk uit bij diepgaande uitspraken alsquote:While victims usually feel powerless to stop this activity, there is a technique called "boosting" that can be extremely effective in putting an end to this torment. Go to the Women's Warriors page (http://educate-yourself.org/ww/index.shtml) and read what transpires in a typical boosting session. Then contact Lilly Ochescu at <count90210@yahoo.com> and find out about setting up a "boosting" session to target the perpetrators. Victims are not helpless and they can stop this harassment if they take the time and effort to learn about orgone tools and 'etheric resistance'. The orgone movement is growing and more people are now becoming aware that we all have the power within -with the use of our minds and our emotions-to combat these diabolical scum bags and turn the tables on them. Read the information available at the Women Warriors web site (http://www.thewomenwarriors.net) and find out what is necessary to become an 'etheric warrior' and get on board.
Tip: Ook hun forum ( http://thewomenwarriors.net/phpbb2/index.php ) staat bol van de informatieve stukken.quote:We are basically interconnecting ourselves via universal thought on the crystalline matrix that exists everywhere in the universe. All Angelic creation and etheric beings will join us and amplify the energy we are intending to create. Here on earth, we are the closest to the 3 dimensional realm, so in order to initiate change in the higher realms that effect this physical world, WE need to begin the process. Once we do that, ALL higher dimensional and spiritual beings will join in the work. They NEVER fail to come when intention is Pure.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef Lord_of_the_String het volgende:
Wees niet bang om te posten. Een globale oplossing voor dit fenomeen is van Hogerhand onderweg.
Je bent erin getrapt, die vrouw is de stalkster !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:
Het is wel een hele slechte stalker, die bovenste
Of een hele goede, 't is maar net hoe je het ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |