quote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef BasEnAad het volgende:
BN'ers leven allemaal in hun eigen wereld, die vaak niet herkenbaar is voor anderen in het land. Daarom kijkt er ook niemand. Het is gewoon niet interessant, dit gekibbel kan in het café ook, maar dan mag ik zelf meedoen en gaat het over onderwerpen die mij wel aangaan.
Sugar Lee Hooperquote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Mylene het volgende:
Deze vrouwen zou ik graag willen, stuk voor stuk draken van vrouwen,maar wel sterke persoonlijke heden
.
Yvonne Kroonenberg
Cisca Dresselhuys
Carrie Jansen
Fatima Elatik
Wie vult aan?
Goedele Liekens.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Mylene het volgende:
Deze vrouwen zou ik graag willen, stuk voor stuk draken van vrouwen,maar wel sterke persoonlijke heden
.
Yvonne Kroonenberg
Cisca Dresselhuys
Carrie Jansen
Fatima Elatik
Wie vult aan?
Even serieus hè? Er is ook een schrijfster van Marokkaanse of Turkse afkomst met van dat geblondeerde haar. Dat is echt een pittige vrouw. Ik weet alleen de naam van dat mens niet meer.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Mylene het volgende:
.
Yvonne Kroonenberg
Cisca Dresselhuys
Carrie Jansen
Fatima Elatik
Wie vult aan?
Samira Bouchibtiquote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Even serieus hè? Er is ook een schrijfster van Marokkaanse of Turkse afkomst met van dat geblondeerde haar. Dat is echt een pittige vrouw. Ik weet alleen de naam van dat mens niet meer.
Thanksquote:Op donderdag 10 september 2009 23:31 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Samira Bouchibti
[ afbeelding ]
Hella S. Haasse?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef Radegast het volgende:
Die Indisch/Nederlandse schrijfster, kan niet op haar naam komen. Kun je je ook heerlijk aan ergeren.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:31 schreef qonmann het volgende:
Ik kijk/zap weer ..Tjee, wat ziet ABC er lelijk uit vergeleken met Heleen
Ze gaan naar 18.00 uur overigens
Marion Bloem?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef Radegast het volgende:
Die Indisch/Nederlandse schrijfster, kan niet op haar naam komen. Kun je je ook heerlijk aan ergeren.
Nederland is er zeker nog niet klaar voor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:34 schreef MikeyMo het volgende:
Nee het was echt een heel leuk format
neanderthalers zijn we, ik zeg het jequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nederland is er zeker nog niet klaar voor.
Auwquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Navarth het volgende:
Speciaal voor Mikey (en de rest):
[ afbeelding ]
Vanaf maandag. Vandaag is het nog van zeven tot acht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is om 6 uur op PET5? Ik ga even intunen en dan mijn ongezouten mening geven!!!!1 [ afbeelding ]
nou datwas het oorspronkelijke plan, maar als zelfs afleveringen van de nanny meer kijkers trekken is de keus snel gemaaktquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:09 schreef DrDentz het volgende:
Ze gaan er in ieder geval 70 maken, las ik.
Het wordt steeds minderquote:
Tja, iedere vrouw heeft een kut dus dan zit je toch al gauw op 5.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
wat een kutprogramma looollllllllllllllllzzzz
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Nou, ik las het net in de VARA-gids, een interview met Paul de Leeuw. Ongeacht de kijkcijfers gaan ze 70 afleveringen vol kwebbelen, omdat die toch al besteld zijn. En het programma moet nog 'groeien', ..ofzo.
Zou het maandag nog op TV zijn? Een zoveelste herhaling van een willekeurige vrouwenserie levert ze meer kijkers op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:03 schreef SigmundFreud het volgende:
49000 gisteren, het is nu echt over.
Gelukkig, nog even genieten van Daphne op tv.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Nou, ik las het net in de VARA-gids, een interview met Paul de Leeuw. Ongeacht de kijkcijfers gaan ze 70 afleveringen vol kwebbelen, omdat die toch al besteld zijn. En het programma moet nog 'groeien', ..ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |