nee, ik heb geen decadente levensstijlquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij een decadente levenswijze, waar uit dat zich vooral in dan?
ghehe, a dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Ik las slaan
Maar ja, echt heel erg. Ik ga wel kijken in oktober (Nijmegen), ik hoop dat het dan beter is
DA's een waarheid als een koe stierquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ghehe, a dirty mind is a joy forever
ik ga niet, kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Ik las slaan
Maar ja, echt heel erg. Ik ga wel kijken in oktober (Nijmegen), ik hoop dat het dan beter is
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=999816311quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil juist iets dat in mijn broekzak past
Ik ga vooral voor Esther van Boxtel, die zit in het ensemble. De show zelf boeit me niet echt, niet na de "echte" versie van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga niet, kan alleen maar tegenvallen.
goh wat heb jij opeens een wapperhandje, ik dacht dat je nou wel uit dit topic weg zou blijven, omdat je niet geassocieerd wilde worden met deze TTquote:
Yeah, komt niet echt iets nieuws uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:33 schreef Eustace. het volgende:
[..]
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=999816311
Een grote lul.quote:
ik zwaai gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh wat heb jij opeens een wapperhandje, ik dacht dat je nou wel uit dit topic weg zou blijven, omdat je niet geassocieerd wilde worden met deze TT
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een grote lul.
Oh nee, je HEBT een grote lul. Hoopt Stroekie.
[Yurimode]quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zwaai gewoon, en ik laat me niet weg houden door een zooitje nichten
ik ben ook niet decadent, ik heb zelfs merkloze t-shirtsquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, ik heb geen decadente levensstijl
maar ik heb wel een hele dure leren jas, zijden overhemden en dure schoenen in de kast.
dat zou dus stellen als ik die aan heb, dat ik een ontzettend luxe leven leid waar geld vloeit als water.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben ook niet decadent, ik heb zelfs merkloze t-shirts
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben ook niet decadent, ik heb zelfs merkloze t-shirts
Heb jij daar nog iets aan toe te voegen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Je let even niet op, en er is weer een rel..
Over het belang dat iemand hecht aan het kopen van een winterjas..
ik slaap naaktquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar die draag je als pyjama zeker
Als je dit nu even analyseert weet je voor de volgende keer hoe je een rel moet starten als je daar zin in hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Je let even niet op, en er is weer een rel..
Over het belang dat iemand hecht aan het kopen van een winterjas..
People are allowed to go to Hell their own way.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb jij daar nog iets aan toe te voegen?
Dat had je toch wel zelf kunnen bedenken?quote:
misschienquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had je toch wel zelf kunnen bedenken?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:55 schreef Steve het volgende:
Vanavond Bert Visscher: Stoffe jongens op Nederland 1.
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:02 schreef Stroekie het volgende:
ik ben de hort op. Tot vannacht
maar we gaan sowieso naar de hel?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
People are allowed to go to Hell their own way.
vies mannetje!quote:
angsthaasquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vies mannetje!![]()
nee hoor Yuri we hoeven geen bewijs
dat gaat niet om angstquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
angsthaasalsof yuri hier ooit foto's zou plaatsen
Is Skopje afgebrand?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen ging ik dus niet clubben
Het blijft dezelfde boeren/tieners discotheek, altijd dan met een andere naamquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee en tis al geen skopje meer he.
Moet jij niet witte wijn gaan drinken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het blijft dezelfde boeren/tieners discotheek, altijd dan met een andere naam
ga nu waarschijnlijk gewoon de stad inquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het blijft dezelfde boeren/tieners discotheek, altijd dan met een andere naam
Ik vertrek zo ja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet jij niet witte wijn gaan drinken?
Good old fashioned Assen parteeequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga nu waarschijnlijk gewoon de stad in
istie dj dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef Desmonkey het volgende:
Yuri heeft zat plaatjes.
waarschijnlijk hequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Good old fashioned Assen parteee
Well, als je gaat, have funquote:
hoe ging de picknick trouwens?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Well, als je gaat, have funik ben ff tandenpoetsen
In welke richting vertrek je straks?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vertrek zo ja!![]()
Douchen *check
Mooie kleren aan *check
Haar *check
Tandenpoetsen *check
Scheren *check
Ow wacht ik ben nu chips aan het eten... Zometeen nog maar eens tandenpoetsen
Noordelijke richtingquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In welke richting vertrek je straks?
Have fun!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Noordelijke richtingik ga naar de trein
veel plezierquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Noordelijke richtingik ga naar de trein
hij zit op de musicalacademie en het is ook wel echt een schatjequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
wat een gezever weer zeg
Iemand die z'n eigen mening uit wordt afgebrand. Lekker weerAndere meningen zijn belangrijker?
Vond die Hugo, ondanks dat ie oud leek, toch wel cute eigenlijk
lick met kentucky martha ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
en je bent zelf toch altijd de gene met liks
kan yuri toch nog dansenquote:
ik maak me zorgen is dat nodig?quote:
Fantaseer jij over H's? Eewwww.quote:Op zondag 6 september 2009 00:28 schreef Peter het volgende:
Helpt dat je bij het fantaseren over H's?
amerikanen zijn echt gek.quote:Op zondag 6 september 2009 01:46 schreef Great_Expectations het volgende:!
Ben ik nou naïef door te denken dat dit een sketch is, of zijn de amerikanen echt gek..
Neu, was een beetje hangerig lag redelijk op tijd in bed.quote:Op zondag 6 september 2009 10:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker vroeg wakker
Niet uit geweest ofzo vannacht?
Ik stond om kwart voor 8 al onder de douchequote:Op zondag 6 september 2009 10:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Neu, was een beetje hangerig lag redelijk op tijd in bed.
Jij bent er ook vroeg bij, jij zit al in de trein zelfs
Was ook heerlijk, het hangenquote:Op zondag 6 september 2009 10:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik stond om kwart voor 8 al onder de douche
Ik ga vandaag weer een vriend helpen in z'n nieuwe huis in Utrecht
Hangen kan heerlijk zijn! Filmpje er bij, of een goede serie, en dan half in slaap zakken
Ik vind Farscape minder boeiendquote:Op zondag 6 september 2009 10:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Was ook heerlijk, het hangen![]()
Eerst "... en vliegwerk" gekeken en toen nogFarscape
Farscape is leuk, mooi gemaakt enzoquote:Op zondag 6 september 2009 10:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Farscape minder boeiend
Ik ben begonnen met het volgen van Defying Gravity, erg leuke serie...
En ik kan niet wachten tot Caprica gaat beginnen in JanuariEn Stargate Universe in december
Ik ken The Plan helemaal nietquote:Op zondag 6 september 2009 10:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Farscape is leuk, mooi gemaakt enzo![]()
Defying Gravity weet ik niet, wordt er nog niet heel warm van, wat ik er zo even van gelezen heb.
Caprica ben ik ook heel benieuwd naar, maar nog meer naar The Plan
De film van Farscape is ook erg tofquote:Op zondag 6 september 2009 10:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Farscape is leuk, mooi gemaakt enzo![]()
Defying Gravity weet ik niet, wordt er nog niet heel warm van, wat ik er zo even van gelezen heb.
Caprica ben ik ook heel benieuwd naar, maar nog meer naar The Plan
de miniserie van Farscape bedoel je!quote:Op zondag 6 september 2009 11:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
De film van Farscape is ook erg tof
het verloren schaap is terugquote:Op zondag 6 september 2009 12:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
de miniserie van Farscape bedoel je!
The Peacekeeper War!
Het is 's avonds van kwart voor zeven tot kwart voor tien. Tijdens het geplande diner. En ik moet er dan nog heenreizen en wellicht terug. Ben dus een halve dag bezigquote:Op zondag 6 september 2009 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Tentamens duren toch maar een uurtje of 2?
Of is het echt midden op de dag onder het feest?
quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 's avonds van kwart voor zeven tot kwart voor tien. Tijdens het geplande diner. En ik moet er dan nog heenreizen en wellicht terug. Ben dus een halve dag bezig.
quote:
Het was gewoon weer eens echt gezellig drukquote:Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goedemorgen lief nichtje van me, hoe was je uitgaan gisteren
en de rest ook natuurlijk
lekker warm tochquote:pfff was vergeten de AC aan te zetten dus nu is het ongeveer 40 graden in de slaapkamer en dreef ik mijn bed uit
Ang3l heeft dat ook en ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 13:54 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben echt raar, op een of andere manier vind ik het fakking eng en kut om te bellen met mensen.Zelfs als het familie is die ik bel voor de verjaardag.
Alleen bellen met me vriend vind ik niet eng. Weird.
waarom was je niet naar de "Disco"quote:Op zondag 6 september 2009 13:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het was gewoon weer eens echt gezellig druk![]()
[..]
lekker warm toch
arm schaapquote:Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goedemorgen lief nichtje van me, hoe was je uitgaan gisteren
en de rest ook natuurlijk
pfff was vergeten de AC aan te zetten dus nu is het ongeveer 40 graden in de slaapkamer en dreef ik mijn bed uit
Een paar wouden ineens toch niet mee en toen hadden we er ook geen zin meer in, dus zijn we gewoon de stad in geweest waar het gewoon weer eens echt gezellig wasquote:
Stel je niet zo aan je zit er al een paar weken, wen er maar aanquote:en lekker is het niet
ja hallo ga jij maar een uurtje in mijn slaapkamer zitten, het is net een saunaquote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een paar wouden ineens toch niet mee en toen hadden we er ook geen zin meer in, dus zijn we gewoon de stad in geweest waar het gewoon weer eens echt gezellig was
[..]
Stel je niet zo aan je zit er al een paar weken, wen er maar aan![]()
Is goedquote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo ga jij maar een uurtje in mijn slaapkamer zitten, het is net een sauna![]()
heb zelfs 'gedanst'quote:en hoe gezellig was het, gewoon drinken, lachen en praten of meer
je weet niet wat je zegt , maar ok kom maarquote:
met iemand of alleenquote:heb zelfs 'gedanst'
quote:Op zondag 6 september 2009 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niet wat je zegt , maar ok kom maar![]()
Met de rest van die op de dansvloer stondquote:[..]
met iemand of alleen![]()
vast wel een keerquote:Op zondag 6 september 2009 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Had ik eigenlijk al eens een pikgroottepoll gemaakt?.
Dus je hebt het gezellig gehad in Assencity?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 15:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus je hebt het gezellig gehad in Assencity?
Ik ga zo ontbijtenquote:Op zondag 6 september 2009 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]A-Town was da bomb
Hoe was het bij jou?
Waar is de IIII DROOOVEEE ALLL NIGHTTTTquote:Op zondag 6 september 2009 16:30 schreef Xiance het volgende:
oh lordy
kheb paar kleine relletjes gemist zie ik...jammerquote:Op zondag 6 september 2009 16:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
:w
iedereen zal wel naar de kerk zijn zoals gewoonlijk
dan start je gewoon je eigen relquote:Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb paar kleine relletjes gemist zie ik...jammer
nah dat is iets voor nichten :-)...relletjes starten...ik maak ze liever afquote:Op zondag 6 september 2009 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan start je gewoon je eigen rel
Ik sliep al om kwart voor 3 johquote:Op zondag 6 september 2009 16:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de hele nacht opgebleven om te mens-erger-je-nieten?
Je bent toch ook een nichtquote:Op zondag 6 september 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nah dat is iets voor nichten :-)...relletjes starten...ik maak ze liever af
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 6 september 2009 16:59 schreef Vlarp het volgende:
En weer in de trein op Utrecht CS
Onderweg zo naar Rotterdam
rel!quote:
hip gedaan op de kermisquote:Op zondag 6 september 2009 17:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat heb je daarvoor allemaal gedaan?
hehe, kheb er geen energie voor vandaag merk ikquote:
je hebt er de kracht niet voorquote:Op zondag 6 september 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe, kheb er geen energie voor vandaag merk ik
Hoe nepquote:Op zondag 6 september 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe, kheb er geen energie voor vandaag merk ik
dat zou gay zijn om uit te sprekenquote:Op zondag 6 september 2009 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt er de kracht niet voor
ik type het dan ookquote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat zou gay zijn om uit te spreken
*proest*quote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat zou gay zijn om uit te spreken
die ligt onder stapels spullen die allemaal opnieuw de kast in moeten!quote:Op zondag 6 september 2009 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar is de IIII DROOOVEEE ALLL NIGHTTTT
quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
die ligt onder stapels spullen die allemaal opnieuw de kast in moeten!
ben aant fverbouwen, zit te twijfelen of ik niet án passant ook opnieuw de kast in zal gaan
De open dag.quote:
kan toch nog :-) gewoon verhuizenquote:Op zondag 6 september 2009 17:44 schreef Xiance het volgende:
achteraf gezien was ik liever IN de kast gebleven tot mn 70ste
ola Loco taz bem ? Amor de vidaquote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan toch nog :-) gewoon verhuizen
en dan die vreemde eenzame oude man wordenquote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan toch nog :-) gewoon verhuizen
volgens mn nichtjes word ik dat zowiezo welquote:Op zondag 6 september 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan die vreemde eenzame oude man worden
van familie moet je het hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 18:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mn nichtjes word ik dat zowiezo wel
is dat jouw toekomstbeeld Yuri ?quote:Op zondag 6 september 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan die vreemde eenzame oude man worden
ach.. als ik dan zeg dat ome jan dan wel meer cadeautjes voor ze kan kopen, vinden ze het allemaal goed en zijn ze weer helemaal blijquote:Op zondag 6 september 2009 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van familie moet je het hebben
Zo'n solitaire zwijgzame gebroken man met 74 katten?quote:Op zondag 6 september 2009 18:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mn nichtjes word ik dat zowiezo wel
Ik heb hetzelfde probleem met telefoons.quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zo'n solitaire zwijgzame gebroken man met 74 katten?
slijmbal, vc tem muitos 'amores de su vida'quote:
Very likely yeaquote:Op zondag 6 september 2009 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met telefoons.
Met mn mattie in Zaandam ja, het was echt zwaar relaxed johquote:
Daar hebben ze de edit-knop voor uitgevondenquote:Op zondag 6 september 2009 18:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik quote daar even de verkeerde haha
yea me knows.... allang te laat alweer om nog van nut te zijn voor het topic...quote:Op zondag 6 september 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben ze de edit-knop voor uitgevonden
ik zie het voor me...quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zo'n solitaire zwijgzame gebroken man met 74 katten?
LOLquote:
yea, je kent je classiekersquote:
uhuhquote:Op zondag 6 september 2009 19:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea, je kent je classiekers
ugh... zit nog een uur in de auto. Moeilijk hoor, sturen en fokken.quote:
Grey Gardensquote:Op zondag 6 september 2009 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat kan de beste overkomen hoor,Edith Bouvier Beale (inderdaad familie van Jackie Kennedy) en haar gelijknamige 56-jarige dochter woonden in de jaren 70 in een oud vervallen landhuis met tientalle katten
tja soms ontkom je er niet aan... En ik kom nog wel eens hier voorbij, dus het leek me niet zo'n dramaquote:
er is geen oude versie, alleen een oude docu, met de echte personen, nu is er een tv film die wel het kijkien waard schijnt te zijn, en een musical die zeker het kijken waard is.quote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Grey Gardens
heb je die nieuwe versie met Drew Barrymore gezien? Ik nog niet, ik twijfel...
dan let ik gewoon niet goed genoeg opquote:Op zondag 6 september 2009 19:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
tja soms ontkom je er niet aan... En ik kom nog wel eens hier voorbij, dus het leek me niet zo'n drama
Je twitter account staat ook al helemaal vol Streisand ;')quote:Op zondag 6 september 2009 19:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
tja soms ontkom je er niet aan... En ik kom nog wel eens hier voorbij, dus het leek me niet zo'n drama
ja, je moet ergens fan van zijn. En zo'n reisje NYC is wel erg leuk.quote:Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je twitter account staat ook al helemaal vol Streisand ;')
Daar is de trein handiger voorquote:Op zondag 6 september 2009 19:19 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ugh... zit nog een uur in de auto. Moeilijk hoor, sturen en fokken.
tis dus niet HELEMAAL mijn schuld..quote:Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
no problemo Xi, ik was al een tijdje niet meer geweest.
Je kunt best ergens fan van zijn zonder iedereen daar mee lastig te vallenquote:Op zondag 6 september 2009 19:37 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ja, je moet ergens fan van zijn. En zo'n reisje NYC is wel erg leuk.
omdat het een boeiend verhaal is, nu is het een film met ook de achtergronden, sowieso snoepjes voor de actricesquote:Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
Ja dat is wel zo TMM, de eerste versie is de docu. Erg boeiend ook en bijzonder. Ik vond het ook wel vreemd dat ze de docu opnieuw verfilmd hebben.
no problemo Xi, ik was al een tijdje niet meer geweest.
dat zou ook kunnen, maar goed, je koos er zelf voor om mijn twitter te volgen. Maar het is nog maar tot de 7e en dan is het voorbijquote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt best ergens fan van zijn zonder iedereen daar mee lastig te vallen
Worden ze vies van hoor.quote:
Ik ben gister gestompt. Zomaar.quote:Op zondag 6 september 2009 19:48 schreef Xiance het volgende:
ik vind het I-DE-AAL
al dat geemmer met die associale automobilisten..
t zal niet de eerste keer zijn dat ik er bijna eentje op zn bek stomp
Nederland is eigenlijk een van de weinige landen waar je bijna overal kunt komen met het OV en nog redelijk snel ookquote:
Ik zat vanmiddag in een heerlijk rustige coupe. Laptopje er bij, lekker!quote:Op zondag 6 september 2009 19:51 schreef HuubTuub het volgende:
Met de auto is niet altijd even geweldig maar de trein vind ik echt ellende, duur en ik zit altijd bij lawaaimakers en/of stinkers.
Nope.. en het OV wat er is, dat is kutquote:Op zondag 6 september 2009 20:02 schreef wonderer het volgende:
Je kunt hier eigenlijk niks zonder auto
door wie?quote:Op zondag 6 september 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gister gestompt. Zomaar.
Stomme negert. Voel het nog steeds aan m'n rib.
Godzijdank goede verbinding naar Boston. Maar verder dus ook niks.quote:Op zondag 6 september 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nope.. en het OV wat er is, dat is kut
Da's ook een flink eind.quote:Op zondag 6 september 2009 20:09 schreef HuubTuub het volgende:
Die amtrak rit die ik had van Chicago naar San Francisco was perfect.
das echt iets uit een tekenfilmquote:Op zondag 6 september 2009 20:10 schreef Xiance het volgende:
Ang3l, weet je door wie?
en waarom in godsnaam?
zie dat bedoel ik dus.. mensen denken tegenwoordig totaal niet meer aan een ander!
ik hielp laatst een oud vrouwtje het gebouw in (je zit in de dienstverlening of niet..)
en ze dacht gewoon dat ik haar wilde overvallen
Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?!
maar wel erg mooi, volgend jaar LA naar Chicago met THE Southwest Chiefquote:
Amtrak neem ik aan?quote:Op zondag 6 september 2009 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Godzijdank goede verbinding naar Boston. Maar verder dus ook niks.
Jeps.. ik hielp een man uit de trein met zijn reiskoffer (ook omdat ik haast had en er anders niet door konquote:Op zondag 6 september 2009 20:10 schreef Xiance het volgende:
Ang3l, weet je door wie?
en waarom in godsnaam?
zie dat bedoel ik dus.. mensen denken tegenwoordig totaal niet meer aan een ander!
ik hielp laatst een oud vrouwtje het gebouw in (je zit in de dienstverlening of niet..)
en ze dacht gewoon dat ik haar wilde overvallen
Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?!
Ik wil mee!!!quote:Op zondag 6 september 2009 20:22 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
maar wel erg mooi, volgend jaar LA naar Chicago met THE Southwest Chief
quote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das echt iets uit een tekenfilm
En dan slaat ze met haar paraplu of handtasquote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat iemand een oud vrouwtje probeert te helpen en dat dat vrouwtje dat helemaal niet wilt
hehe, met zon rose mutsje op en dat dan staat te zwaaien met haar wandelstok..quote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat iemand een oud vrouwtje probeert te helpen en dat dat vrouwtje dat helemaal niet wilt
Nope, Concord Coach (bus).quote:
Ja hoor, hij heeft net heerlijk gekookt en we gaan zo een dvdje kijkenquote:Op zondag 6 september 2009 19:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
uiteraerd
met jou? naar je zin gehad met SAJ?
Volgens mij doet de machine datquote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft net heerlijk gekookt en we gaan zo een dvdje kijken![]()
oh, en hij kan echt de lekkerste cappuchino maken he!
dat begint vorm te krijgen, wat leuk voor julliequote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
je bent er nog???quote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
http://www.concordcoachlines.com/quote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. zo'n typische Amerikaanse zilveren bus?
iemand zin in een konijneboutje of hazenpeper?quote:
Redelijk typisch Amerikaanse bussenquote:Op zondag 6 september 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.concordcoachlines.com/
Donkerblauw
Ik wacht er gewoon niet op, ok?quote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Xiance het volgende:
treurig..
tis wachten op
10-10-10
11-11-11
12-12-12
en dan hebben we t allemaal weer gehad!
quote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Xiance het volgende:
treurig..
tis wachten op
10-10-10
11-11-11
12-12-12
quote:Op zondag 6 september 2009 21:45 schreef Xiance het volgende:
teveel dus..
en al wachtende gaat het leven aan me voorbij, en voor ik t weet sta ik in t rijtje "oud-fokkers"
Vriend van me wel, maar ik nog nooitquote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef richeser1982 het volgende:
Iemand ook al eens in Sitges op vakantie geweest?
neequote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef richeser1982 het volgende:
Ow... hmm... ik vond 20-10-2010 ook wel grappig eigenlijkquote:
zou het geluk brengen om op 09 09 09 om 09.09 uur een staatslot met eindcijfer 09 te kopen, wat zegt de numerologie daarover ?quote:Op zondag 6 september 2009 21:35 schreef Xiance het volgende:
treurig..
tis wachten op
10-10-10
11-11-11
12-12-12
neen, maar jij gaat ons vertellen hoe fijn het daar isquote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef richeser1982 het volgende:
Er is altijd wel plek in de trein.quote:Op zondag 6 september 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil mee!!!
Damn, met de trein door de States heen, lijkt me super!
Je kan maar een liedje in je kop hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb een donders irritant liedje in mijn hoofd![]()
Het vliegerlied...
klote zooi
Ja een dagje. Strand + waterquote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef richeser1982 het volgende:
niet doen, ga gewoon naar Barcelona, (en ik ben de grootste hoer en ik vond het zelfs niet leukquote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef richeser1982 het volgende:
(homo)badplaats vlakbij Barcaquote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat/waar is sitges eigenlijk
We waren naar de band Hit me TV gaan kijken, en ik zag de zanger al vaak mijn kant op kijken. Halverwege het concert zegt de zanger ineens. "Jongens, ik ben in de war..... ik kijk steeds de zaal in... en ik zie mijn drummer staan daarzo. En dat kan niet, want die zit achter me te drummen!". Blijk ik dus heel erg op de drummer te lijkenquote:
My long lost twinquote:Op maandag 7 september 2009 00:01 schreef wonderer het volgende:
Ja, die foto is echt sprekend jougrappig zeg
Uuuhm, ja volgens mij wel.quote:
Als de topic slet het niet leuk vond dan is er niks aanquote:Op zondag 6 september 2009 23:48 schreef Nuno_G het volgende:
9
[..]
niet doen, ga gewoon naar Barcelona, (en ik ben de grootste hoer en ik vond het zelfs niet leukdit zeg ik even voordat anderen dat over mij zeggen )
D'r liep voornamelijk vergane glorie.. misschien te confronterend?quote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als de topic slet het niet leuk vond dan is er niks aan![]()
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuhm, ja volgens mij wel.
De zanger weet ik niet trouwens.
sorry neequote:Op maandag 7 september 2009 00:21 schreef Peter het volgende:
[..]
D'r liep voornamelijk vergane glorie.. misschien te confronterend?![]()
Is goed. Zal de foto ook wel posten als ik 'm van hem krijg.quote:
Donderdagquote:Wanneer ga je naar Parijs?
Daar denk jij dan weer meteen aanquote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz... Seks met je dubbelganger..
het was teveel, kan het niet goed uitleggenquote:Op maandag 7 september 2009 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom vond je er dan niks aan
Oh vlinder, nog een paar dagen je helemaal opvreten van de zenuwen en dan op je tandvlees die trein in... en dan zes dagen lolquote:Op maandag 7 september 2009 00:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is goed. Zal de foto ook wel posten als ik 'm van hem krijg.
[..]
Donderdag*slik*
te veel homo voor je?quote:Op maandag 7 september 2009 00:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was teveel, kan het niet goed uitleggen
Dat is toch wel een soort ultieme vorm van ijdelheid. Of medelijden.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmmz... Seks met je dubbelganger..
En ik dacht er niet eens aan toen ik hem steldequote:Op maandag 7 september 2009 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ook hoor toen ik de vraag van wonderer las
teveel uiterlijk en geen innerlijk, en ja daar let ik ook opquote:
Ja die treinreis wordt echt een helquote:Op maandag 7 september 2009 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh vlinder, nog een paar dagen je helemaal opvreten van de zenuwen en dan op je tandvlees die trein in... en dan zes dagen lol
Komt een film van he.quote:Op maandag 7 september 2009 00:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die treinreis wordt echt een helIk heb ene nieuw boek ervoor gekocht, maar ik vrees dat ik weinig pagina;s zal lezen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |