Farscape is leuk, mooi gemaakt enzoquote:Op zondag 6 september 2009 10:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Farscape minder boeiend
Ik ben begonnen met het volgen van Defying Gravity, erg leuke serie...
En ik kan niet wachten tot Caprica gaat beginnen in JanuariEn Stargate Universe in december
Ik ken The Plan helemaal nietquote:Op zondag 6 september 2009 10:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Farscape is leuk, mooi gemaakt enzo![]()
Defying Gravity weet ik niet, wordt er nog niet heel warm van, wat ik er zo even van gelezen heb.
Caprica ben ik ook heel benieuwd naar, maar nog meer naar The Plan
De film van Farscape is ook erg tofquote:Op zondag 6 september 2009 10:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Farscape is leuk, mooi gemaakt enzo![]()
Defying Gravity weet ik niet, wordt er nog niet heel warm van, wat ik er zo even van gelezen heb.
Caprica ben ik ook heel benieuwd naar, maar nog meer naar The Plan
de miniserie van Farscape bedoel je!quote:Op zondag 6 september 2009 11:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
De film van Farscape is ook erg tof
het verloren schaap is terugquote:Op zondag 6 september 2009 12:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
de miniserie van Farscape bedoel je!
The Peacekeeper War!
Het is 's avonds van kwart voor zeven tot kwart voor tien. Tijdens het geplande diner. En ik moet er dan nog heenreizen en wellicht terug. Ben dus een halve dag bezigquote:Op zondag 6 september 2009 12:19 schreef Ang3l het volgende:
Tentamens duren toch maar een uurtje of 2?
Of is het echt midden op de dag onder het feest?
quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is 's avonds van kwart voor zeven tot kwart voor tien. Tijdens het geplande diner. En ik moet er dan nog heenreizen en wellicht terug. Ben dus een halve dag bezig.
quote:
Het was gewoon weer eens echt gezellig drukquote:Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goedemorgen lief nichtje van me, hoe was je uitgaan gisteren
en de rest ook natuurlijk
lekker warm tochquote:pfff was vergeten de AC aan te zetten dus nu is het ongeveer 40 graden in de slaapkamer en dreef ik mijn bed uit
Ang3l heeft dat ook en ik ookquote:Op zondag 6 september 2009 13:54 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben echt raar, op een of andere manier vind ik het fakking eng en kut om te bellen met mensen.Zelfs als het familie is die ik bel voor de verjaardag.
Alleen bellen met me vriend vind ik niet eng. Weird.
waarom was je niet naar de "Disco"quote:Op zondag 6 september 2009 13:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het was gewoon weer eens echt gezellig druk![]()
[..]
lekker warm toch
arm schaapquote:Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goedemorgen lief nichtje van me, hoe was je uitgaan gisteren
en de rest ook natuurlijk
pfff was vergeten de AC aan te zetten dus nu is het ongeveer 40 graden in de slaapkamer en dreef ik mijn bed uit
Een paar wouden ineens toch niet mee en toen hadden we er ook geen zin meer in, dus zijn we gewoon de stad in geweest waar het gewoon weer eens echt gezellig wasquote:
Stel je niet zo aan je zit er al een paar weken, wen er maar aanquote:en lekker is het niet
ja hallo ga jij maar een uurtje in mijn slaapkamer zitten, het is net een saunaquote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een paar wouden ineens toch niet mee en toen hadden we er ook geen zin meer in, dus zijn we gewoon de stad in geweest waar het gewoon weer eens echt gezellig was
[..]
Stel je niet zo aan je zit er al een paar weken, wen er maar aan![]()
Is goedquote:Op zondag 6 september 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo ga jij maar een uurtje in mijn slaapkamer zitten, het is net een sauna![]()
heb zelfs 'gedanst'quote:en hoe gezellig was het, gewoon drinken, lachen en praten of meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |