Dat had je toch wel zelf kunnen bedenken?quote:
misschienquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had je toch wel zelf kunnen bedenken?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:55 schreef Steve het volgende:
Vanavond Bert Visscher: Stoffe jongens op Nederland 1.
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:02 schreef Stroekie het volgende:
ik ben de hort op. Tot vannacht
maar we gaan sowieso naar de hel?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
People are allowed to go to Hell their own way.
vies mannetje!quote:
angsthaasquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vies mannetje!![]()
nee hoor Yuri we hoeven geen bewijs
dat gaat niet om angstquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
angsthaasalsof yuri hier ooit foto's zou plaatsen
Is Skopje afgebrand?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen ging ik dus niet clubben
Het blijft dezelfde boeren/tieners discotheek, altijd dan met een andere naamquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee en tis al geen skopje meer he.
Moet jij niet witte wijn gaan drinken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het blijft dezelfde boeren/tieners discotheek, altijd dan met een andere naam
ga nu waarschijnlijk gewoon de stad inquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het blijft dezelfde boeren/tieners discotheek, altijd dan met een andere naam
Ik vertrek zo ja!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet jij niet witte wijn gaan drinken?
Good old fashioned Assen parteeequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga nu waarschijnlijk gewoon de stad in
istie dj dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef Desmonkey het volgende:
Yuri heeft zat plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |