hehe, kheb er geen energie voor vandaag merk ikquote:
je hebt er de kracht niet voorquote:Op zondag 6 september 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe, kheb er geen energie voor vandaag merk ik
Hoe nepquote:Op zondag 6 september 2009 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe, kheb er geen energie voor vandaag merk ik
dat zou gay zijn om uit te sprekenquote:Op zondag 6 september 2009 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt er de kracht niet voor
ik type het dan ookquote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat zou gay zijn om uit te spreken
*proest*quote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat zou gay zijn om uit te spreken
die ligt onder stapels spullen die allemaal opnieuw de kast in moeten!quote:Op zondag 6 september 2009 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar is de IIII DROOOVEEE ALLL NIGHTTTT
quote:Op zondag 6 september 2009 17:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
die ligt onder stapels spullen die allemaal opnieuw de kast in moeten!
ben aant fverbouwen, zit te twijfelen of ik niet án passant ook opnieuw de kast in zal gaan
De open dag.quote:
kan toch nog :-) gewoon verhuizenquote:Op zondag 6 september 2009 17:44 schreef Xiance het volgende:
achteraf gezien was ik liever IN de kast gebleven tot mn 70ste
ola Loco taz bem ? Amor de vidaquote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan toch nog :-) gewoon verhuizen
en dan die vreemde eenzame oude man wordenquote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan toch nog :-) gewoon verhuizen
volgens mn nichtjes word ik dat zowiezo welquote:Op zondag 6 september 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan die vreemde eenzame oude man worden
van familie moet je het hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 18:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mn nichtjes word ik dat zowiezo wel
is dat jouw toekomstbeeld Yuri ?quote:Op zondag 6 september 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan die vreemde eenzame oude man worden
ach.. als ik dan zeg dat ome jan dan wel meer cadeautjes voor ze kan kopen, vinden ze het allemaal goed en zijn ze weer helemaal blijquote:Op zondag 6 september 2009 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van familie moet je het hebben
Zo'n solitaire zwijgzame gebroken man met 74 katten?quote:Op zondag 6 september 2009 18:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
volgens mn nichtjes word ik dat zowiezo wel
Ik heb hetzelfde probleem met telefoons.quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zo'n solitaire zwijgzame gebroken man met 74 katten?
slijmbal, vc tem muitos 'amores de su vida'quote:
Very likely yeaquote:Op zondag 6 september 2009 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met telefoons.
Met mn mattie in Zaandam ja, het was echt zwaar relaxed johquote:
Daar hebben ze de edit-knop voor uitgevondenquote:Op zondag 6 september 2009 18:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik quote daar even de verkeerde haha
yea me knows.... allang te laat alweer om nog van nut te zijn voor het topic...quote:Op zondag 6 september 2009 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben ze de edit-knop voor uitgevonden
ik zie het voor me...quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zo'n solitaire zwijgzame gebroken man met 74 katten?
LOLquote:
yea, je kent je classiekersquote:
uhuhquote:Op zondag 6 september 2009 19:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea, je kent je classiekers
ugh... zit nog een uur in de auto. Moeilijk hoor, sturen en fokken.quote:
Grey Gardensquote:Op zondag 6 september 2009 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat kan de beste overkomen hoor,Edith Bouvier Beale (inderdaad familie van Jackie Kennedy) en haar gelijknamige 56-jarige dochter woonden in de jaren 70 in een oud vervallen landhuis met tientalle katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |