Leer mij een topic vol postenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef Bevin het volgende:
Allright, moet je wel even die andere vol maken
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer mij een topic vol posten
[...]
Pff, je gaat toch niet weer beginnen... Alleen maar van die klaag posts..quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een drama zeg. Betaal ik daar kijk- en luistergeld voor.
3-0* witten nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko breekt niet geheel onverwacht terug: tie-break.
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko breekt niet geheel onverwacht terug: tie-break.
Ik heb al positieve dingen gezegd hoor. Kijk mar terug, over mooie ballen van Federer. Maar je hebt weleens gezegd dat je het goed vindt als ik gewoon mijn mening geeft. Ik ken m'n rechten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pff, je gaat toch niet weer beginnen... Alleen maar van die klaag posts..
Voor het eerst de 16 geplaatste spelers naar de latste 16quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee, weinig gebeurd tot nu toe.
Nee, het maakt me niet uit of het over Federer gaat of dat je daarvoor al goede dingen heb gezegd. Maar constant alleen maar die nutteloze posts zijn een beetje te veel van het goede...quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb al positieve dingen gezegd hoor. Kijk mar terug, over mooie ballen van Federer. Maar je hebt weleens gezegd dat je het goed vindt als ik gewoon mijn mening geeft. Ik ken m'n rechten.
Dat is wel erg saai zegquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst de 16 geplaatste spelers naar de latste 16
Het begon net op eurosport.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:06 schreef Seam het volgende:
Hoe laat beginnen de eerste wedstrijden meestal? Zendt een Nederlandse zender nog live de wedstrijden uit of moet ik echt op eurosport wachten?
Zendt Eurosport alles live uitquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het begon net op eurosport.
Tot diep in de nacht.
Of tekenend voor het niveau.quote:
Jaquote:
Je kunt wel vinden dat ze nutteloos zijn, maar ik geef gewoon mijn mening. Zullen we gewoon aan Ambrosius overlaten wat nuttig is en wat niet?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, het maakt me niet uit of het over Federer gaat of dat je daarvoor al goede dingen heb gezegd. Maar constant alleen maar die nutteloze posts zijn een beetje te veel van het goede...
Ja, neem het even serieus.quote:En kom alsjeblieft niet met die domme opmerkingen als 'ik ken mijn rechten'
Ja, ongeveer wel. Ze beginnen meestal iets later vanwege het wielrennen, maar je hoeft amper wat te missen met ES.quote:
Ja dat halen we bij lange na niet..quote:
Wat is er om 19.00 uur?quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja dat halen we bij lange na niet..
Er zit nog niemand bij de laatste 16quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst de 16 geplaatste spelers naar de latste 16
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dan zou Sharapova beginnen (die sluit aan op Federer - Hewitt)
Nee klopt ik zei het verkeerd de eerste 16 geplaatsten zijn doorquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Er zit nog niemand bij de laatste 16
Ik herken een patroon, dat zal zich t/m set 4 herhalen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:13 schreef TheGeneral het volgende:
*1-0 Djokovic.
Voor het eerst in de Open Era (sinds 1968) staan de 16 hoogst geplaatste spelers allemaal in de derde ronde van een GS.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:12 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Er zit nog niemand bij de laatste 16
okquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor het eerst in de Open Era (sinds 1968) staan de 16 hoogst geplaatste spelers allemaal in de derde ronde van een GS.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:19 schreef TheGeneral het volgende:
Stippel die het topic opvrolijkt:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:
Ja, zeker. 1-1 in sets dus.quote:
Ah Theo is weer bezigquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:32 schreef Ambrosius het volgende:
Kan Theo nog wat anders dan alleen maar zeiken op Federer?
Laatste 2 jaar is het niet veel meer zegt hij eigenlijk, volgens mij toch wat Grand Slams gewonnen en maar een paar weken niet op nummer 1.
En de break terug. 4*-3. Waar is hij in godsnaam mee bezig. Eerste twee partijtjes 1 breakpunt tegen, nu wint hij meer games door te breaken dan door zijn service te houden...quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tering aan Djokovic zeg. Godsamme.
En toch wint iequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een BP voor Hewitt voor 3-1.
Pre-edit: en weg.
40 UE's nu voor Federer.
Hewitt speelt juist goed. Daarom gaat hij nog zo mee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef danusz1986 het volgende:
Jah omdat Hewitt ook niet op zijn top speelt!
Juistquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hewitt speelt juist goed. Daarom gaat hij nog zo mee.
Federer maakt enorm veel fouten. Die houden Hewitt ook behoorlijk in de wedstrijd vind ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hewitt speelt juist goed. Daarom gaat hij nog zo mee.
Sowieso ja. Met 43 UE heeft al wat games cadeau gekregen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer maakt enorm veel fouten. Die houden Hewitt ook behoorlijk in de wedstrijd vind ik.
Dit is idd niet de beste federerquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer maakt enorm veel fouten. Die houden Hewitt ook behoorlijk in de wedstrijd vind ik.
Nee, dat klopt, maar dan speelt hij meestal ook niet zo. Hij speelt vaak zo goed als nodig is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef danusz1986 het volgende:
Tegen iedere top 10 speler zou Federer verliezen als ie zo speelde!
Geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef danusz1986 het volgende:
Kweenie, deze Federer tegen deze Djokovic zou nog best spannend kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef danusz1986 het volgende:
Kijk die return eens.
Klopt, maar dat gebeurd zelden, op Grand Slams.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef danusz1986 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gebeurd zelden, op Grand Slams.
Nadal had gisteren ook verloren van Murray en Djokovic. En normaal ook van Federer maar niet zoals hij vandaag speelt.
Djokovic van vandaag hetzelfde verhaal (hoewel ik bij hem uit ga van de score aangezien ik de partij niet bekijk.)
Tja, als je 50 miljoen op de bank hebt staan is het apart om ook daadwerkelijk wat contant geld te zien..quote:
Nee, dat lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:08 schreef danusz1986 het volgende:
Verrassend! Als je Hewitt niet kan winnen terwijl Federer zo speelde dan wint ie helemaal niet als Federer beter gaat spelen.
Hewitt helpt hem even. DF op 0-15.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:11 schreef qonmann het volgende:
Mooi .. Federer ! nu nog 1 setje gasgeven
Ook, maar als je de wapens niet heb, dan KAN het gewoon niet. Dat zal hij tegen Djokovic / Nadal / Murray altijd hebben. Hij heeft geen grote versnelling. Hij kan stabiel blijven meegaan in een rally maar het niet afmaken..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef Norrage het volgende:
Hewitt.....hij kan gewoon NIET winnen van Fed...maakt gewoon niet uit hoe fed speelt, Hewitt kan het mentaal gewoon niet...
Niet meer. Ooit was het eerder andersom. 8 van de eerste 10 ontmoetingen won Hewitt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef Norrage het volgende:
Hewitt.....hij kan gewoon NIET winnen van Fed...maakt gewoon niet uit hoe fed speelt, Hewitt kan het mentaal gewoon niet...
Ah break alweerquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hewitt helpt hem even. DF op 0-15.
Wat gebeurde er?quote:
Over het net, op de helft van Wittenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Ow, ik zie je edit.
Alweerquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Djoko![]()
![]()
Racket vloog uit zijn handen bij de service
Een aanslag zeg ik jequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:19 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Over het net, op de helft van Witten
Overdrijf niet altijd meteen zo.quote:
Kun je zeggen op welke stand ongeveer? Anders moet ik zo zoeken in die partij om dat beeld eruit te halen voor compilatiequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Djoko![]()
![]()
Racket vloog uit zijn handen bij de service
Niet helemaal plots, is al wel tijdje bekend. Kwartfinale was overigens ook live bij de NOS (op internet).quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
En een eurosport mens post mee in het dames voetbaltopic waar ze ook alles van uitzenden.
Ik kijk dan ook morgen naar eurosport terwijl de NOS nu plots de halve finale uitzendt.
Waarschijnlijk wel, maar geen valse scores bittequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:26 schreef Seam het volgende:
Hewitt er dus uit
3-1* Federer nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen valse scores bitte.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen valse scores bitte.
Nou vooruit..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:31 schreef Seam het volgende:
[..]is goed
Heeft iemand een linkje naar het programma van vandaag ?
Ik doelde meer op het programma van Eurosportquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou vooruit..
http://www.usopen.org/en_(...)ex.html?promo=topnav
Dat is niet bekend, ligt compleet aan het scoreverloop op de verschillende banen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het programma van EurosportDan weet ik wanneer ik vanavond nog moet gaan kijken
Dat is het niet, hij kan gewoon niet beter. Als Djoko op normaal niveau speelt wint Witten 4 games.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
IJzersterk mentaal gestel, die Witten
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Djokochokevic gaat er tegen Stippelnek af dus.
Inderdaad. Als het nou nog een servicekanon was geweest, maar Djokovic staat (blijkbaar) gewoon bagger te serveren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het niet, hij kan gewoon niet beter. Als Djoko op normaal niveau speelt wint Witten 4 games.
Dat hij meerdere keren een dubbele fout slaat op een superbelangrijk moment is niet mentaal? Hij kan volgens jou dus überhaupt niet serveren?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het niet, hij kan gewoon niet beter. Als Djoko op normaal niveau speelt wint Witten 4 games.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Djokochokevic gaat er tegen Stippelnek af dus.
Ik zeg niet dat 'ie niet kan serveren, maar hij is niks beter dan een Sluiter ofzo hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat hij meerdere keren een dubbele fout slaat op een superbelangrijk moment is niet mentaal? Hij kan volgens jou dus überhaupt niet serveren?
En uiteraard is Witten kansloos als Djokovic zijn niveau had gehaald.
Meubelsleper?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij ziet eruit als een meubelsleper of iets dergelijks, die Witten.
Hij is niet echt afgetraind neequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij ziet eruit als een meubelsleper of iets dergelijks, die Witten.
Dat valt natuurlijk uitermate mee, Djoko heeft zoveel meer klasse en talent dat hij dit op 30% nog wint.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:03 schreef Foca het volgende:
[..]
Hij is niet echt afgetraind nee
Wel lachen, dat zo iemand Djokovic tot het uiterste dwingt.
Voorlopig staat Djoko al ruim 3uur op de baan tegen Witten. Dat had niemand verwachtquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk uitermate mee, Djoko heeft zoveel meer klasse en talent dat hij dit op 30% nog wint.
Nee, maar jij zegt dat 'ie 'm tot het uiterste dwingt, dat is lang niet het geval.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef Foca het volgende:
[..]
Voorlopig staat Djoko al ruim 3uur op de baan tegen Witten. Dat had niemand verwacht
Ach, hij heeft het in ieder geval niet echt naar zijn zin op de baan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt dat 'ie 'm tot het uiterste dwingt, dat is lang niet het geval.
Maria begonnen tegen Oudin, ben benieuwd of die Amerikaanse nog een keer kan stunten, het lijkt me sterk.
ES schakelen nu !!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:10 schreef Foca het volgende:
[..]
Ach, hij heeft het in ieder geval niet echt naar zijn zin op de baan.
Hup Maria
Dat als een dikkertje zelfs beter tennist dan zij dat ze dan maar beter kunnen stoppenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef tong80 het volgende:
Djoko gaat gewoon winnen.
Maar aan Witten kunnen de Nederlandse talenten een voorbeeld nemen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Dat als een dikkertje zelfs beter tennist dan zij dat ze dan maar beter kunnen stoppen?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:11 schreef TheGeneral het volgende:
Met deze overwinning is Federer trouwens sowieso nog 1e op de ranking wat er ook nog gebeurd deze US Open.
We krijgen ook geen wilcards voor onze bouwvakkers op een Grand Slam.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
één miljoen tennisers in Nederland. En waar staan ze ?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We krijgen ook geen wilcards voor onze bouwvakkers op een Grand Slam.
Nou ja dan maar de volgende ronde, toch raar omdat ES zoveel dames uitzendtquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. 2 mannenpartijen nu! Wat een feest!
Jammer dat hij het de vorige game liet liggen. Daar had hij kansen op een break. Nu vrees ik dat hij gebroken wordt.quote:
Wie is GGL?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Djoko, ook heel snel vergeten, van pak 'm beet GGL had 'ie verloren in deze vorm.
Oké, bedankt.quote:
Damestennis is goedkoopquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nou ja dan maar de volgende ronde, toch raar omdat ES zoveel dames uitzendt
(kan ook geen stream vinden)
Maria -Oudin 2*-1
Nee, een tweede scherm waar het scoreboard op staat, misschien dat dat het is?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent echt retesnel Ambro, heb je van die scripts om de standen zo panklaar op je scherm te planten?
Heldquote:
Dat record van Sampras komt steeds dichter bijquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:11 schreef TheGeneral het volgende:
Met deze overwinning is Federer trouwens sowieso nog 1e op de ranking wat er ook nog gebeurd deze US Open.
Gewoon een faalactie van Djokovic zeg.quote:
Ach ik kan de underdogs op Grand Slams altijd wel waarderenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon een faalactie van Djokovic zeg.
Kom op zo'n gast die ze uit de Mc Donald's hebben geplukt moet je er binnen 3 simpele sets vanaf vegen.
OUdin trouwens met een dubbele break.
Gaat richting de beslissende set
Maria ondertussen alweer 11 DF![]()
Dat idee heb ik altijd als ze de maandelijke stats hier postenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach ik kan de underdogs op Grand Slams altijd wel waarderen
wat lijkt mijn postgedrag hier veel op tong zeg
Klopt maar ik verwacht wat van Querrey gezien zijn vormquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Soder is verder in zijn ontwikkeling, dit wint hij wel.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:19 schreef nightcowboy het volgende:
DF Sharapovaen dus twee BP's Oudin
nog 1allebei weg
nog een BP , en weer weg![]()
WTF weer een dubbele fout, BP weer weg![]()
nog een BP, drie keer raden
Ja, maar ik vind dat erger van Sharapova. Oudin is een 17 jarig meisje die daar natuurlijk nog 0,0 ervaring in heeft.quote:
Jup, maar door haar schouderblessure, die haar 9 maanden aan de kant heeft gehouden, heeft ze haar service drastisch moeten veranderen en niet veel kunnen oefenen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
21 dubbele fouten, hoor ik dat nou goed?
Ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat erger van Sharapova. Oudin is een 17 jarig meisje die daar natuurlijk nog 0,0 ervaring in heeft.
Als ik meer dan 8 dubbele fouten in een match zou maken, zou ik op zijn 'Safins' de racket hebben verbouwd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:03 schreef qonmann het volgende:
Je zou denken dat ze helemaal gek zou worden dat die service niet loopt en allang de handdoek gegooid zou hebben. Moet wel heel frusterend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |