Ik krijg Krentje gewoon aan het slikken...!quote:
Ik slik altijd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik krijg Krentje gewoon aan het slikken...!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:10 schreef kurk_droog het volgende:
DE LAPO WAS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In elk SC-topic dat ik aanmaak zet ik het erin, als iemand zo zielig is het te verwijderen mag ie z'n gang gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:11 schreef kurk_droog het volgende:
sinds wanneer mag dat bazen/bagger weer?
Ik had niet anders verwachtquote:
Mja, zie het nu al langer staan dus we kunnen weer richting de oude SC?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In elk SC-topic dat ik aanmaak zet ik het erin, als iemand zo zielig is het te verwijderen mag ie z'n gang gaan.
JA. Vandaar ook dit themaquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, zie het nu al langer staan dus we kunnen weer richting de oude SC?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
Laat maar, er is al een zieligerd langsgekomen voor de TT. Ik hoop oprecht dat diegene blij wordt van het veranderen van mijn TT's.
Heeft die nou een clitpiercingquote:
quote:
ja, geil hequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heeft die nou een clitpiercing
rotterdam op z'n bestquote:
30 graden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben de was aan het doen. Maar onze wasmachine heeft 16 functies. Ik wist niet wat ik moest kiezen.
Ik heb gewoon een functie gekozen, die hebben zo'n standaard temperatuur die ik niet kon kiezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |