abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72463309
Hallo, ik ben een meid van 20 jaar en ik zit een beetje met een probleem..
ik heb nu bijna een jaar een relatie met een schat van een jongen (hij is 21). Hiervoor heeft hij een relatie van 4,5 jaar gehad, best lang dus.
Het probleem is: ik was bij hem thuis alleen, hij was stappen. Ik vond zijn werktelefoon want er kwam een sms binnen (ik wist niet dat hij die telefoon gebruikte), ik las uit nieuwsgierigheid het smsje, het bleek van zijn ex-vriendin. Ik keek verder en heel de berichten inbox stond vol met smsjes van haar. Het komt er dus op neer dat zij hem terugwilt. Dat weet mijn vriend ook. Mijn vriend stuurde haar ook smsjes. Toen hij thuis kwam heb ik hem hiermee geconfontreerd en hij werd heel kwaad en hij zei dat IK niet zo moest zeiken. Ik helemaal over de rooie natuurlijk.
Nou nu gaat het wel weer goed tussen ons maar we hebben het nog niet uitgepraat want elke keer als ik erover begin word hij kwaad. Hij zegt wel dat hij van mij houd en niks met haar wil maar waarom doet hij dit dan?
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:22:06 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72463333
Lekker handig in iemand z'n telefoon neuzen
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:22:57 #4
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_72463357
Het is spannend en waarschijnlijk weet hij niet beter omdat hij zolang bij haar is geweest.

Daarnaast moet je je voorbereiden op alle reacties over het feit dat jij zijn smsjes leest...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:23:03 #5
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_72463359
Omdat hij haar niet wil afwijzen?

Lees andermans sms'jes niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_72463431
Dan bel je haar toch ff dat ze je vriend met rust moet laten, omdat ze anders met jou te maken krijgt?
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:30:10 #7
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_72463528
uitmaken een optie? als hij met zijn ex smst, en kwaad wordt als je erover begint, voelt ie zich vast betrapt!

ok smsje's lezen die niet voor jouw zijn is ook niet erg netjes, maargoed
pi_72463558
Blijf dan gewoon met je tengels van zijn troep af
pi_72463606
Waarschijnlijk zeurt zijn ex niet zo.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:32:53 #10
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_72463611
Jezus doe eens niet zo moeilijk. Ik heb ook nog contact mijn een ex van me. Ik wil haar ook niet terug. Ik ben net als jouw vriend heel lang bij die ex geweest. Dan is het niet vreemd dat je nog contact houdt, als je tenminste op een normale manier uit elkaar bent gegaan.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_72463659
Het is wel opvallend dat hij voor dit contact een andere telefoon gebruikt.

Overigens ben je een bitch omdat je in zijn spullen zit te snuffelen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_72463670
Wij meisjes kunnen er niks aan doen dat we altijd alles willen weten en zo ook in andermans mobieltjes zitten (maar jullie vragen er dan ook om!)
Baby darling doll face honey
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 16:35:40 #13
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72463687
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:21 schreef Sunshine89 het volgende:
ik heb nu bijna een jaar een relatie met een schat van een jongen (hij is 21). Hiervoor heeft hij een relatie van 4,5 jaar gehad, best lang dus.
Het probleem is: ik was bij hem thuis alleen, hij was stappen. Ik vond zijn werktelefoon want er kwam een sms binnen (ik wist niet dat hij die telefoon gebruikte), ik las uit nieuwsgierigheid het smsje, het bleek van zijn ex-vriendin. Ik keek verder en heel de berichten inbox stond vol met smsjes van haar. Het komt er dus op neer dat zij hem terugwilt. Dat weet mijn vriend ook. Mijn vriend stuurde haar ook smsjes. Toen hij thuis kwam heb ik hem hiermee geconfontreerd en hij werd heel kwaad en hij zei dat IK niet zo moest zeiken. Ik helemaal over de rooie natuurlijk.
Nou nu gaat het wel weer goed tussen ons maar we hebben het nog niet uitgepraat want elke keer als ik erover begin word hij kwaad. Hij zegt wel dat hij van mij houd en niks met haar wil maar waarom doet hij dit dan?
Zolang hij geen berichten heeft gestuurd zoals: "Ik wil je vanavond aan mijn dikke schwanz priemen" kan je hem moeilijk wat verwijten hè!

En daarbij andermans sms lezen! Nu nog een key logger op zijn pc!
pi_72463754
Even voor de duidelijkheid: die smsjes gingen niet echt over koetjes en kalfjes (van haar kant dan). Er stonden smsjes bij waarin ze vroeg of hij kwam slapen en dat ze met hem wou praten blablabla onzin dus. EN JA, ik weet dat ik niet in zijn telefoon mocht kijken maarja weet ik veel dat dat erin stond!!!! Ik vind het beter dat ik dit nu weet dan dat ik dit nooit geweten zou hebben toch????
pi_72463778
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:38 schreef Sunshine89 het volgende:
Ik vind het beter dat ik dit nu weet dan dat ik dit nooit geweten zou hebben toch????
Volgens mij had je je dan beter gevoeld dan nu toch?

En trouwens, is je vriend wel echt gaan "stappen" vanavond?
pi_72463807
Ja maar je moet toch eerlijk kunnen zijn tegen elkaar als je een relatie hebt? Stel nou dat hij echt vreemd gaat dat heb je toch liever dat je het weet (zodat je hem kan dumpen) dan dat hij het stiekem doet??
pi_72463820
Waarschijnlijk wist ie nu in het vervolg alle SMSjes.
pi_72463825
je moet van zijn mobiel afblijven en al helemaal niet andermans smsjes gaan lezen.
doe je gewoon niet, punt.

ik heb ook gewoon contact met exen, big deal, of ze me nu terug willen of niet.

maak je niet zo druk. als hij haar terug zou willen kan hij dat toch gewoon doen?
waarom zou dat stiekem moeten? hij kan jou dan toch gewoon dumpen?
heeft ie nog niet gedaan he.. dus wil ie vast gewoon bij jou blijven. opgelost.
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 16:42:47 #19
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72463828
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Sunshine89 het volgende:
Ja maar je moet toch eerlijk kunnen zijn tegen elkaar als je een relatie hebt? Stel nou dat hij echt vreemd gaat dat heb je toch liever dat je het weet (zodat je hem kan dumpen) dan dat hij het stiekem doet??
Maar doet ie dat dan? Stond er iets in die smsjes van zijn kant dat je dacht? _>
pi_72463872
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Sunshine89 het volgende:
Hij is ook op de hoogte van het bestaan van dit topic?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_72463875
Ja ik weet bijna zeker dat hij bij haar heeft geslapen toen wij een keertje ruzie hadden (haha) maarja dat vind ik nog geen vreemd gaan. Het is gwoon een kutwijf die ex van hem.
pi_72463887
Probeer er met hem over te praten, laat hem weten hoe jij dit vindt. En vraag hem waarom hij met haar smst en wat hij daarmee wil bereiken.
pi_72463899
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Hij is ook op de hoogte van het bestaan van dit topic?
Haha
pi_72463916
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef Sunshine89 het volgende:
Ja ik weet bijna zeker dat hij bij haar heeft geslapen toen wij een keertje ruzie hadden (haha) maarja dat vind ik nog geen vreemd gaan. Het is gwoon een kutwijf die ex van hem.
90% zeker dat hij haar heeft gebatst.
pi_72463934
quote:
WTF.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_72463941
quote:
Even voor de duidelijkheid: die smsjes gingen niet echt over koetjes en kalfjes (van haar kant dan). Er stonden smsjes bij waarin ze vroeg of hij kwam slapen en dat ze met hem wou praten blablabla onzin dus. EN JA, ik weet dat ik niet in zijn telefoon mocht kijken maarja weet ik veel dat dat erin stond!!!! Ik vind het beter dat ik dit nu weet dan dat ik dit nooit geweten zou hebben toch????
En hij ging daar verder niet op in? Dan is er toch geen probleem. Als hij er nou wel positief op reageerde dan had je een reden om boos te zijn.
pi_72463974
Hij word kwaad omdat hij weet dat hij zwaar de lul is.

Niemand reageert zo defensief tenzij ze iets te verbergen hebben...dat wil zeggen als hij maar kwaad blijft reageren als een klein kind iedere keer dat je erover begint.

Mijn advies begin maar alvast met loslaten.. want dit zal wel weer zo'n mannetje zijn die niet weet wat hij wil.
pi_72463976
Ik weet toch niet of hij op haar smsjes heeft gereageerd? als zij vraagt: kom je bij mij slapen? Dan kan ik niet weten of hij dat wel/niet gedaan heeft.
pi_72463988
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:49 schreef Sunshine89 het volgende:
Ik weet toch niet of hij op haar smsjes heeft gereageerd? als zij vraagt: kom je bij mij slapen? Dan kan ik niet weten of hij dat wel/niet gedaan heeft.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 16:50:00 #30
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72463989
quote:
Verzonden berichten checken
pi_72463993
quote:
Succes, dit hoort bij het volwassen worden. Je komt in aanraking met jaloezie, exen, bedrog, vreemd gaan en exsex. Niks aan de hand. Gewoon een leuke tijd van maken en als je straks 20 vriendjes verder bent lach je hierom
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72464007
quote:
nee maar wel of, en zo ja, WAT hij terug gestuurd heeft.
staat toch gewoon bij verzonden berichten. of heb je dat dan weer NIET gelezen?
pi_72464028
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Succes, dit hoort bij het volwassen worden. Je komt in aanraking met jaloezie, exen, bedrog, vreemd gaan en exsex. Niks aan de hand. Gewoon een leuke tijd van maken en als je straks 20 vriendjes verder bent lach je hierom
Nee dat is lekker volwassen
pi_72464056
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:46 schreef DirkZz het volgende:

[..]

90% zeker dat hij haar heeft gebatst.
maak daar maar 99,999999999% van
pi_72464064
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:50 schreef CR0 het volgende:

[..]

nee maar wel of, en zo ja, WAT hij terug gestuurd heeft.
staat toch gewoon bij verzonden berichten. of heb je dat dan weer NIET gelezen?
Jawel, maar al die berichten stonden door elkaar (data klopten niet) dus ik kon moeilijk achterhalen wat hij erop reageerde. En ze woont in de buurt dus het is makkelijk voor hem om langs te gaan
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 16:54:25 #36
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72464102
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:52 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

maak daar maar 99,999999999% van
Ik bied 100%! Die heeft die ex van hem ws. stokslagen gegeven!
pi_72464223
goed, het was totaal niet netjes van je om die berichten te lezen natuurlijk.
maar als je echt het vermoeden hebt dat hij nog contact met haar heeft (wat geen crime is)
maar hij hier wel heel erg mysterieus en stiekem over doet (kan een crime zijn)
zou ik het gewoon uitmaken.

vertrouwen lijkt mij het fundament van een relatie, en dat is hier niet echt aanwezig.
je vertrouwd hem immers niet volledig, en misschien wel terecht.
pi_72464248
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik bied 100%! Die heeft die ex van hem ws. stokslagen gegeven!
Lijkt me vrij logisch dat ie haar in die 4,5 jaar relatie wel regelmatig volgeblaft heeft.
  † In Memoriam † zaterdag 5 september 2009 @ 17:00:54 #39
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72464268
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:00 schreef swollywood het volgende:

[..]

Lijkt me vrij logisch dat ie haar in die 4,5 jaar relatie wel regelmatig volgeblaft heeft.
Ik denk daarna ook nog wel
pi_72464300
Ik zou ook boos worden als mn vriendin mn smsjes leest. Je geeft daarmee aan dat je hem niet vertrouwt. Als je er niet tegen kan dat hij met andere mensen smst zonder dat je dat mag lezen zou ik je relatie maar beindigen en nooit meer iets beginnen
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:03:45 #41
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_72464345
Hij gaat gewoon vreemd. Dumpen dus.
pi_72464391
Heey Sunshine89,
Je moet gewoon met hem gaan praten en dan gewoon eerlijk en open tegen elkaar zijn van wat jullie nou voor elkaar voelen en wat zijn bedoelingen zijn met die ex. Ik bedoel als jullie daar niet over kunnen praten dan is jullie relatie toch niet echt stabiel en dan gaat het waarschijnlijk toch niet werken. Plus dat hij dan waarschijnlijk iets van plan is en je bent erachter gekomen dat hij iets met zijn ex doet of wil doen.
Want normaal zou je hier wel gewoon over kunnen praten, kijk als het nou echt iets heel ergs is bijvoorbeeld een heel groot probleem of trauma ofzo dan kan ik begrijpen dat je boos word en het moeilijk vind om over te praten maar dit...hier moet je gewoon over kunnen praten.
Echt veel praten is de oplossing voor een relatie, eens in de zoveel tijd een goed gesprek is echt opluchtend en verfrissend, dan weet je ook wat de andere wel en niet leuk vind en kan je er een beetje rekening mee houden. Succes verder.
hoi
pi_72464442
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:05 schreef jg888 het volgende:
Heey Sunshine89,
Je moet gewoon met hem gaan praten en dan gewoon eerlijk en open tegen elkaar zijn van wat jullie nou voor elkaar voelen en wat zijn bedoelingen zijn met die ex. Ik bedoel als jullie daar niet over kunnen praten dan is jullie relatie toch niet echt stabiel en dan gaat het waarschijnlijk toch niet werken. Plus dat hij dan waarschijnlijk iets van plan is en je bent erachter gekomen dat hij iets met zijn ex doet of wil doen.
Want normaal zou je hier wel gewoon over kunnen praten, kijk als het nou echt iets heel ergs is bijvoorbeeld een heel groot probleem of trauma ofzo dan kan ik begrijpen dat je boos word en het moeilijk vind om over te praten maar dit...hier moet je gewoon over kunnen praten.
Echt veel praten is de oplossing voor een relatie, eens in de zoveel tijd een goed gesprek is echt opluchtend en verfrissend, dan weet je ook wat de andere wel en niet leuk vind en kan je er een beetje rekening mee houden. Succes verder.
Ja thanx dit was ik ook wel van plan.. zucht.. alleen nog ff moed verzamelen haha.
pi_72464590
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:07 schreef Sunshine89 het volgende:

[..]

Ja thanx dit was ik ook wel van plan.. zucht.. alleen nog ff moed verzamelen haha.

Waarom ga je niet gewoon meteen met 'm praten ipv op fok te vragen wat je moet doen?
pi_72465187
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon meteen met 'm praten ipv op fok te vragen wat je moet doen?
Soms heeft een mens gewoon feedback nodig van een onpartijdige medemens.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:45:20 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72465625
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:12 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Dan wordt ie boos jeweettog.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72466407
Mijn vriend sms't ook nog gewoon met zijn ex-vriendin. Ik zou er als ik jou was niet zo'n probleem van maken, als hij zegt dat hij haar niet terug wil, zal hij toch wel eerlijk tegen je zijn. Anders had hij wel weer met haar en niet met jou.

Daarbij, wat is verder het probleem dat hij met haar sms't? Of het nou een ex is of een ander meisje... Het lijkt me sowieso dat je voor een ander meisje eerder gevoelens krijgt, het is immers al uit met die ex, niet voor niks.
(edittt: oke, dat bovenstaande had ik niet gelezen verder. Zulke sms'jes gaan wel te ver ja, ook dat hij bij haar slaapt als jullie ruzie hebben (? mooi excuus). Ik zou dan je excuses aanbieden dat je het gelezen hebt, maar er wel met hem over praten)

Praat daar desnoods met hem over. Ook over exen moet gepraat kunnen worden, anders wordt het zo'n onderwerp dat je per se wilt vermijden en dát lijkt me juist niet goed voor eventuele doemgedachten, oid. ~

[ Bericht 15% gewijzigd door intelligentieloos op 05-09-2009 18:30:09 ]
- δεν θ' αφήσω κανένα να σε πονέσεi «³
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:26:33 #48
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72466643
quote:
Zulke smsjes komen natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Resistance is futile
pi_72468748
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:05 schreef jg888 het volgende:
Heey Sunshine89,
Slechtse antwoord in dit topic
"Ik wil even met je praten schat" momenten
pi_72468828
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:07 schreef Sunshine89 het volgende:

[..]

Waarom moed verzamelen? Jij hebt gewoon het recht om te weten wat hij met haar allemaal bespreekt! Als jij is zou smsen met een ex van je, moet je is kijken hoe snel hij hierop zou reageren!

Ik vind het in ieder geval raar dat hij met zen werk telefoon haar loopt te smsen! Wat stond er zoal in de smsjes dan?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_72468850
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:02 schreef Mute_Me het volgende:
Ik zou ook boos worden als mn vriendin mn smsjes leest. Je geeft daarmee aan dat je hem niet vertrouwt. Als je er niet tegen kan dat hij met andere mensen smst zonder dat je dat mag lezen zou ik je relatie maar beindigen en nooit meer iets beginnen
Ach hou toch op zeg, dit slaat natuurlijk nergens op
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_72479444
als ie er niet over wilt praten zegt het al genoeg lijkt me... sorry meisje
pi_72479535
quote:
Geslapen als in.. echt slápen?
pi_72479587
Ik snap dat nooit zo goed, als je een (lange) relatie hebt en je hebt niets te verbergen, waarom zou je vriend/vriendin dan de smsjes niet mogen lezen? Ik zou er in elk geval geen probleem mee hebben. je hebt toch geen geheimen voor elkaar? En alsof smsjes zó bijzonder en prive zijn, iets wat je vriend/vriendin echt niet mag lezen.

Tja, in dit geval snap ik dat de vriend van TS er niet blij mee is, maar hij moet zelf toch ook wel snappen dat dit niet helemaal kan.
pi_72479600
ik zie het probleem niet in hoor...

Ik spreek nog zo vaak af met een ex van me (zelfs dagjes weggaan enzo), en mijn vriendin vindt dat niet erg (sterker nog, ik ben zelfs met een goede vriendin van haar naar een week op reis geweest terwijl zij thuis gebleven is). Omgekeerd ook; zij gaat ook nog naar vrienden waar ze heel close mee was. Ik zie daar écht geen probleem in, het gaat om vertrouwen in elkaar hebben in een relatie. Als ik me elke keer dat ze de gelegenheid heeft om me te bedriegen zou moeten druk maken, dan heb je pas geen leven meer.
Wat er in de SMSjes naar haar staat maakt uit, wat er in de SMS'jes staat die zij naar hem stuurt is toch totaal irrelevant.

@Strawberry; gaat er hem om dat er geen basis van vertrouwen is als zij achter zijn rug zijn smsjes begint te lezen. Als ze dat ook doet als hij erbij is lijkt me dat niet erg, aangezien hij het dan wel weet dat ze het doet en ermee akoord gaat. Hier is dat blijkbaar duidelijk iets anders
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_72479604
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:35 schreef Athmozz het volgende:
ik zie het probleem niet in hoor...

Ik spreek nog zo vaak af met een ex van me (zelfs dagjes weggaan enzo), en mijn vriendin vindt dat niet erg (sterker nog, ik ben zelfs met een goede vriendin van haar naar een week op reis geweest terwijl zij thuis gebleven is). Omgekeerd ook; zij gaat ook nog naar vrienden waar ze heel close mee was. Ik zie daar écht geen probleem in, het gaat om vertrouwen in elkaar hebben in een relatie. Als ik me elke keer dat ze de gelegenheid heeft om me te bedriegen zou moeten druk maken, dan heb je pas geen leven meer.
Wat er in de SMSjes naar haar staat maakt uit, wat er in de SMS'jes staat die zij naar hem stuurt is toch totaal irrelevant.
Het lijkt me dat je toch wel anders naar een vriendschap tussen vriend en ex kijkt op het moment dat er bij die ex nog duidelijk gevoelens zijn.
pi_72479614
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je toch wel anders naar een vriendschap tussen vriend en ex kijkt op het moment dat er bij die ex nog duidelijk gevoelens zijn.
zelfde situatie hier
pi_72479648
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:37 schreef Athmozz het volgende:

[..]

zelfde situatie hier
En jij hebt nu niet het gevoel dat je die ex van je valse hoop geeft en dat ze vroeg of laat een move zal maken?
pi_72479652
Als je mijn vriendin was, en je las mijn smsjes, dan was je sowieso mijn ex geworden, want dan vertrouw je me niet. Zodra het vertrouwen weg is, verdwijnt de rest vanzelf.
pi_72479657
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En jij hebt nu niet het gevoel dat je die ex van je valse hoop geeft en dat ze vroeg of laat een move zal maken?
niet als ik ze al eens uitgelegd heb hoe het voor mij ineen zit. Ze wéét dat het van mijn kant toch nooit meer iets wordt, en dat ik enkel goede vrienden wil blijven. Van haar kant is het (na 2 jaar) trouwens al serieus aan het afzwakken, dus dat verdwijnt wel weer hoor.

Mijn vriendin leest sowieso soms mijn smsjes, aangezien ik soms geen zin heb om naar mijn gsm te lopen en ze ze dan gewoon voor mag voorlezen. Als ze al mijn SMSjes in mijn inbox wil lezen mag ze ook, maar dan krijgt ze van mij een prijs voor doorzetting

10.000+ smsjes lezen waarvan 90% totaal geen inhoud heeft lijkt me niet de meest interessante bezigheid.
pi_72479664
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Als je mijn vriendin was, en je las mijn smsjes, dan was je sowieso mijn ex geworden, want dan vertrouw je me niet. Zodra het vertrouwen weg is, verdwijnt de rest vanzelf.
Smsjes lezen betekent niet persé dat ze je niet vertrouwt.
pi_72479675
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed, als je een (lange) relatie hebt en je hebt niets te verbergen, waarom zou je vriend/vriendin dan de smsjes niet mogen lezen? Ik zou er in elk geval geen probleem mee hebben. je hebt toch geen geheimen voor elkaar? En alsof smsjes zó bijzonder en prive zijn, iets wat je vriend/vriendin echt niet mag lezen.

Tja, in dit geval snap ik dat de vriend van TS er niet blij mee is, maar hij moet zelf toch ook wel snappen dat dit niet helemaal kan.
Het gaat erom dat ze stiekem mijn sms leest. Als mijn vriendin (als ik er op het moment één had), zou vragen aan mij of ze mijn smsjes mag lezen, moet ze klaar zijn om mijn telefoon te vangen, zo rap gaat dat. Maar dan wel met mij erbij zodat ik eventuele contexten uit kan leggen, want smsjes zijn kort en daar hoort een context bij die je niet hebt als je stiekem gaat lezen. En daardoor ga je zelf dingen invullen zoals TS nu doet.
pi_72479680
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Smsjes lezen betekent niet persé dat ze je niet vertrouwt.
WEL als ze het stiekem wordt gedaan.
pi_72479712
Wat een gezeik toch altijd over dat SMSjes lezen
compact en kleverig.
pi_72479714
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind dat niet stiekem, in een relatie moet je best elkaars smsjes kunnen lezen.
Maar het is natuurlijk beter om het in bijzijn met je vriend/vriendin te doen, dat is waar.
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze stiekem mijn sms leest. Als mijn vriendin (als ik er op het moment één had), zou vragen aan mij of ze mijn smsjes mag lezen, moet ze klaar zijn om mijn telefoon te vangen, zo rap gaat dat. Maar dan wel met mij erbij zodat ik eventuele contexten uit kan leggen, want smsjes zijn kort en daar hoort een context bij die je niet hebt als je stiekem gaat lezen. En daardoor ga je zelf dingen invullen zoals TS nu doet.
Daar heb je inderdaad gelijk in.
pi_72479716
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een gezeik toch altijd over dat SMSjes lezen
Inderdaad. Niet te geloven.
pi_72479733
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:43 schreef Athmozz het volgende:

[..]

niet als ik ze al eens uitgelegd heb hoe het voor mij ineen zit. Ze wéét dat het van mijn kant toch nooit meer iets wordt, en dat ik enkel goede vrienden wil blijven. Van haar kant is het (na 2 jaar) trouwens al serieus aan het afzwakken, dus dat verdwijnt wel weer hoor.

Mijn vriendin leest sowieso soms mijn smsjes, aangezien ik soms geen zin heb om naar mijn gsm te lopen en ze ze dan gewoon voor mag voorlezen. Als ze al mijn SMSjes in mijn inbox wil lezen mag ze ook, maar dan krijgt ze van mij een prijs voor doorzetting

10.000+ smsjes lezen waarvan 90% totaal geen inhoud heeft lijkt me niet de meest interessante bezigheid.
Dan snap ik het, maar waarschijnlijk ben jij toch een uitzondering wat ex-en betreft.
pi_72479741
Wel grappig trouwens, in mn vorige relatie verwachtte ik helemaal niet dat mn vriend eerlijk was tegen me
Nu wel en ik zou het hem erg kwalijk nemen als hij loog.

Ik heb geen idee wat ik zou doen als ik achterdochtig werd en hij kon dat niet wegnemen
compact en kleverig.
pi_72479755
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik zou doen als ik achterdochtig werd en hij kon dat niet wegnemen
Ik weet wel wat ik heb gedaan toen mijn ex in die situatie kwam...
pi_72479791
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Uhu, want het ligt altijd alleen maar aan degene die achterdochtig is.
Als mijn vriend om dingen heen blijft draaien en niet direct antwoord geeft en ik heb daardoor het idee dat ie niet eerlijk is, is dat anders dan wanneer je je maar dingen in je hoofd haalt die hij gewoon kan en wil weerleggen lijkt me.

Ik heb mijn ex "betrapt" op vreemdgaan, ging ineens regelmatig bij zijn broer slapen, wat hij daarvoor nooit deed, als zij belde, veranderde zijn manier van praten en hij had geen duidelijke redenen en uitleg voor die zaken.
Uiteindelijk (na 5 weken ontkennen ) gaf hij het toe.
compact en kleverig.
pi_72479811
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Aangezien veel mensen vreemd gaan is die achterdocht soms onvermijdelijk, helemaal als vriend/vriendin in kwestie geen uitleg geeft.
pi_72479986
Ligt niet altijd aan degene die achterdochtig is, maar in mijn geval wel. Ik ga niet vreemd, punt. En als ik dan maanden lang om de haverklap mijzelf tot in den treure moet blijven verdedigen, hou ik er mee op.
pi_72480043
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Ligt niet altijd aan degene die achterdochtig is, maar in mijn geval wel. Ik ga niet vreemd, punt. En als ik dan maanden lang om de haverklap mijzelf tot in den treure moet blijven verdedigen, hou ik er mee op.
Maanden lang...ja, dan wordt het een ander verhaal.
pi_72480074
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maanden lang...ja, dan wordt het een ander verhaal.
Nee, tuurlijk, een keertje wat moeten uitleggen geen probleem. Snap ik ook nog goed, ik ben veel weg voor feestjes, bezoekjes, en ook met veel vrouwen, heb veel vriendinnen, heck, mijn ex past op de poes als ik op vakantie ben en heeft de sleutel. Maar het moet niet continue tot ruzie leiden.
pi_72480130
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk, een keertje wat moeten uitleggen geen probleem. Snap ik ook nog goed, ik ben veel weg voor feestjes, bezoekjes, en ook met veel vrouwen, heb veel vriendinnen, heck, mijn ex past op de poes als ik op vakantie ben en heeft de sleutel. Maar het moet niet continue tot ruzie leiden.
Als je heel open bent hoeft dat geen probleem te zijn inderdaad, maar als je niets vertelt, kan ik me best voorstellen dat je als vrouw daar moeite mee hebt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat doet overigens
compact en kleverig.
pi_72480164
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als je heel open bent hoeft dat geen probleem te zijn inderdaad, maar als je niets vertelt, kan ik me best voorstellen dat je als vrouw daar moeite mee hebt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat doet overigens
Juist toen ik er erg open over was werd ze wantrouwender en was ik weer een uur bezig om uit te leggen dat er echt niks meer gebeurt. Dan hou je op een gegeven moment ook op met alles vertellen. Niet handig, weet ik, maar ik heb geen zin om elke keer weer ruzie te hebben terwijl ik niks verkeerd deed.
pi_72480200
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Juist toen ik er erg open over was werd ze wantrouwender en was ik weer een uur bezig om uit te leggen dat er echt niks meer gebeurt. Dan hou je op een gegeven moment ook op met alles vertellen. Niet handig, weet ik, maar ik heb geen zin om elke keer weer ruzie te hebben terwijl ik niks verkeerd deed.
Dat snap ik.
compact en kleverig.
pi_72480206
quote:

Het gaat nu weer goed tussen jullie, ook al hebben jullie het niet uitgepraat?
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Dat dus.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 6 september 2009 @ 10:58:36 #79
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_72480549
quote:
Dat sms-gedoe daar gelaten.. maar dit?
Dus elke keer als jullie ruzie hebben gaat hij bij ze ex slapen (lees: batsen)?!

Dit klinkt allemaal erg kansloos, misschien tijd om weer's een nieuwe kalverliefde te zoeken?
sterkte met het uitmaken
Je leeft maar één keer...
  zondag 6 september 2009 @ 12:32:12 #80
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72482688
Ik zou het uitmaken. Hij wordt kwaad als je erover wil praten, hij houdt contact met zijn ex achter voor je (en het soort contact I might add ) en weigert op die manier hier overheen te stappen.

Conclusie: vertrouwen geschaad, wantrouwen neemt over en alleen met goed praten kun je hier nog uit. En ik denk niet dat dit zo gaat lukken.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72484885
quote:
Iemand van 21 met 4,5 jaar relatie achter de rug, op die leeftijd !

Ik vraag me af wat voor een relatie dat geweest moest zijn dan. Kan me er weinig bij voorstellen, maargoed. Wat betreft die SMSjes, duidelijk toch? Zijn eerste reactie zou ik al veel waarde aan hechten. Hij werd kwaad, erg vreemd. Hij had dus duidelijk iets te verbergen. En het tweede wat erg merkwaardig is (ik lijk Peter R de Vries wel), is dat hij zijn werktelefoon gebruikt om contact te onderhouden met zijn ex.

Hoe duidelijk wil je het nog hebben dan? Je hebt antwoord op je vraag! Die lul bedriegt je gewoon waar je bij staat. En telkens wordt ie er kwaad over. Gewoon punt achter de relatie zetten. Er zijn genoeg gozers die daar buiten rondlopen, en de moeite waard zijn. Denk je nou dat de wereld alleen om hem draait, en hij de enige is? Ik vind het tijdverspilling, echt zonde van je leven om te hangen bij die gast. Je leven is veel te kort om ervan te genieten. En dat moet je zeker niet doen met die SMS lul.
  zondag 6 september 2009 @ 14:16:18 #82
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72485490
quote:

[..]

Blijkbaar was het wel terecht dat ze zijn smsjes las. Het is toch een stiekeme smeerlap dat ie nog stiekem contact heeft met zn ex. Of all the people. Hij zal zat vrienden hebben, als zn relatie goed is, dan heeft hij verder toch geen behoefte aan zn ex?

En dan blijft hij daar al helemaal niet slapen wanneer er ruzie is. Dat TS daarover zegt 'dat is nog geen vreemdgaan' , daarover lach ik me uit mn slof.
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_72485561
quote:
je moet uit zijn gsm blijven!, of zit hij ook in jouw gsm te neuzen?
ik zou ook pissed zijn, als je in mijn gsm zit
pi_72485655
quote:
Je bent wel een echte zwartkijker, weet je zeker dat je hem wilt als vriend, je boort hem weer heerlijk de grond in, ben je zelf niet het kutwijf?
  zondag 6 september 2009 @ 14:25:00 #85
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72485749
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je bent wel een echte zwartkijker, weet je zeker dat je hem wilt als vriend, je boort hem weer heerlijk de grond in, ben je zelf niet het kutwijf?
Ik zou ook een zwartkijker worden als ik een liegende vriend had.
Halve waarheden zijn namelijk ook leugens, en vaak ligt er dan nog een heleboel meer rotzooi onder de surface. Je gaat niet stiekem met je ex smen. Wat is er zo moeilijk aan gewoon eerlijk zijn tegen elkaar ?

Of schiet je zo uit je slof omdat je zelf zon vreemdgaande asshole bent ?
pi_72485797
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je moet uit zijn gsm blijven!, of zit hij ook in jouw gsm te neuzen?
ik zou ook pissed zijn, als je in mijn gsm zit
Dan heb je wat te verbergen
pi_72487757
quote:

[..]

Stiekem zou naar mijn idee zijn, dat als ze de SMS-jes had gelezen, en vervolgens niets had gezegd. (en de volgende dagen in de telefoon op zoek naar SMS-en zou zijn)
Hier is nu niets stiekems aan geweest, behalve de sjaak dan, die zonder mededeling nog hevige contacten met zijn ex onderhoudt.

Vrouwen moeten nu eenmaal kleine veranderingen in de omgeving kunnen waarnemen om de emotionele toestand van haar medemens te bepalen. Ons er vervolgens op afrekenen, is net zoiets als de heksenjacht.
!! Shut up woman, get on my horse !!
.
In het land der dwazen, zal de grootste dwaas regeren.
pi_72487922
Heel vreemd......
  zondag 6 september 2009 @ 15:51:04 #89
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72488074
Wat een bullshit. Als men zulke geheimen heeft voor elkaar dan is dat wel triest. Vertrouwen en eerlijkheid zijn de peilers voor een goede relatie. Als je niet kunt zeggen dat je nog veel contact hebt met je ex en heel veel smsjes uitwisselt met haar/hem. Wat voor lul/kut ben je dan? Stiekem van twee walletjes eten dan kwaad worden als je betrapt wordt.

Ik zou hem voor de keuze stellen: je kiest voor haar of voor mij.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72488197
Altijd zo moe van dat privacy argument op het moment dat iemand betrapt wordt op vreemdgaan.

Nog even en dan moet TS excuses aanbieden voor het betrappen van haar vriend op vreemdgaan.

> Hij is in ieder geval gewaarschuwd. Hij zal zich niet nog een keer laten betrappen...
pi_72488421
Nou daar ben ik weer... Gister uit eten geweest met vriendlief, en alles uitgepraat. Heeerlijk.
Hij begrijpt mij nu eindelijk en ik hem ook. Hij is niet vreemdgegaan met haar en ik vertrouw hem daarin. Kheb hem wel ff duidelijk gemaakt, nog 1 zo'n actie:

Nou bedankt voor de reacties, kheb me echt kapot gelachen.

Heb trouwens zijn exje nog gebeld en de boodschap is aangekomen .
  zondag 6 september 2009 @ 16:04:42 #92
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72488457
hij heeft zijn keuze gemaakt dus!
Dat is leuk om te horen TS. en tot ziens maar weer
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72488999
quote:
haha
pi_72490333
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Elfy het volgende:

[..]

Ik zou ook een zwartkijker worden als ik een liegende vriend had.
Halve waarheden zijn namelijk ook leugens, en vaak ligt er dan nog een heleboel meer rotzooi onder de surface. Je gaat niet stiekem met je ex smen. Wat is er zo moeilijk aan gewoon eerlijk zijn tegen elkaar ?

Of schiet je zo uit je slof omdat je zelf zon vreemdgaande asshole bent ?
hoezo liegt hij?, hij wordt alleen kwaad als zij erover begint, dat zou ik ook worden, steeds gezeiks aan je kop.
Als zij zo eerlijk was, dan had ze uit zijn gsm moeten blijven,maar nee hoor, vrouwen leren het nooit af, altijd supernieuwsgierig, dit is al de 100ste keer dat ik op FOK leest, dat een vrouw in de gsm van haar vriend/man zit.
Gsm valt gewoon onder briefgeheim, dus de privacy is geschonden. misschien is hij daar kwaad over?
pi_72490374
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:26 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Dan heb je wat te verbergen
onzin, het betekent niet dat als je een relatie hebt, dat je alles met elkaar moet (mede)delen.
pi_72490429
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:51 schreef usrfobiwan het volgende:
Wat een bullshit. Als men zulke geheimen heeft voor elkaar dan is dat wel triest. Vertrouwen en eerlijkheid zijn de peilers voor een goede relatie. Als je niet kunt zeggen dat je nog veel contact hebt met je ex en heel veel smsjes uitwisselt met haar/hem. Wat voor lul/kut ben je dan? Stiekem van twee walletjes eten dan kwaad worden als je betrapt wordt.

Ik zou hem voor de keuze stellen: je kiest voor haar of voor mij.
Waarschijnlijk heeft ie het niet gezegd, omdat hij weet dat zijn huidige vriendin een zeikwijf is, die er steeds weer over begint, je kent het type wel.
die kunnen nooit de zaken laten rusten of accepteren.
pi_72490441
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef Max_Aue het volgende:
Altijd zo moe van dat privacy argument op het moment dat iemand betrapt wordt op vreemdgaan.

Nog even en dan moet TS excuses aanbieden voor het betrappen van haar vriend op vreemdgaan.

> Hij is in ieder geval gewaarschuwd. Hij zal zich niet nog een keer laten betrappen...
zucht, waar staat dat hij is vreemdgegaan?
pi_72491094
THEFXR is TS' vriend?
  zondag 6 september 2009 @ 17:41:25 #99
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72491189
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:03 schreef Sunshine89 het volgende:
Nou daar ben ik weer... Gister uit eten geweest met vriendlief, en alles uitgepraat. Heeerlijk.
Hij begrijpt mij nu eindelijk en ik hem ook. Hij is niet vreemdgegaan met haar en ik vertrouw hem daarin. Kheb hem wel ff duidelijk gemaakt, nog 1 zo'n actie:

Nou bedankt voor de reacties, kheb me echt kapot gelachen.

Heb trouwens zijn exje nog gebeld en de boodschap is aangekomen .
Volgens mij ben je ofwel erg dom ofwel gewoon wat kinds.
Ik zie nergens staan dat hij heeft uitgelegd waarom hij zo boos werd als jij erover begon, terwijl hij degene was die stiekem deed.

En dat jij zelf dat meiske moet bellen als de jaloerse vriendin vind ik ook maar matig. Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte, your a disgrace for the feminine kind. Wat voor mán is dat nou?
Dan belt hij haar toch zelf waar je bij bent, dat het klaar is.
  zondag 6 september 2009 @ 17:41:51 #100
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72491201
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zucht, waar staat dat hij is vreemdgegaan?
geestelijk vreemdgaan
  zondag 6 september 2009 @ 17:44:42 #101
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72491280
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onzin, het betekent niet dat als je een relatie hebt, dat je alles met elkaar moet (mede)delen.
Geen relatie is hetzelfde. Hetzelfde woord 'relatie' wordt gebruikt voor elke verbintenis, maar dat is dan ook het enige wat verschillende relaties met elkaar delen.

In de ene relatie deel je alles, in de andere niet. In de mijne toevallig wel, het is dan ook mn zielsmaatje
pi_72491318
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gsm valt gewoon onder briefgeheim, dus de privacy is geschonden. misschien is hij daar kwaad over?
Onzin. GSM valt niet onder briefgeheim, want is er nou zo geheimzinnig aan die SMSjes dan? Of beter gezegd, je wilt gewoon een kans creeeren dat je de mogelijkheid hebt om eventueel vreemd te gaan? Want als je elkaar vertrouwt heb je ook geen geheimen voor elkaar.

GSM briefgeheim, pff....
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Nee, want eventueel vreemdgaan moet je enigzins af kunnen schermen toch? Of althans die mogelijkheid. Smeerpijpje.
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:37 schreef amata het volgende:
THEFXR is TS' vriend?
Als ik die reacties zo achter elkaar bekijk ga je gelijk krijgen

Ze heeft vast vertelt over dat topic uit misschien wel schuldgevoel nadat alles was bijgelegd tijdens dat etentje. Nu moet vriendlief constateren dat zijn 'zeikwijf' alles met de rest van de wereld deelt. Voor hem eventueel weer aanleiding om ook maar eens weer een topic onder een kloon over haar te openen.

Kijk, zo hou je iets als fok in leven. Maar ik geef die 'relatie' niet heel lang meer. Dit kan nooit goedgaan.....
  zondag 6 september 2009 @ 18:12:47 #103
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_72492148
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Onzin. GSM valt niet onder briefgeheim, want is er nou zo geheimzinnig aan die SMSjes dan? Of beter gezegd, je wilt gewoon een kans creeeren dat je de mogelijkheid hebt om eventueel vreemd te gaan? Want als je elkaar vertrouwt heb je ook geen geheimen voor elkaar.

GSM briefgeheim, pff....
[..]

Nee, want eventueel vreemdgaan moet je enigzins af kunnen schermen toch? Of althans die mogelijkheid. Smeerpijpje.
[..]

Als ik die reacties zo achter elkaar bekijk ga je gelijk krijgen

Ze heeft vast vertelt over dat topic uit misschien wel schuldgevoel nadat alles was bijgelegd tijdens dat etentje. Nu moet vriendlief constateren dat zijn 'zeikwijf' alles met de rest van de wereld deelt. Voor hem eventueel weer aanleiding om ook maar eens weer een topic onder een kloon over haar te openen.

Kijk, zo hou je iets als fok in leven. Maar ik geef die 'relatie' niet heel lang meer. Dit kan nooit goedgaan.....
whaha, je hebt het steeds over vreemdgaan, terwijl dat in dit topic niet aan de orde is.
de TS heeft nu alles goed gepraat en moet oppassen dat ze zelf niet in de verleiding komt om vreemd te gaan, want de meeste vrouwen zijn er goed in, sneaky,sneaky, als een echte spion gaan ze vreemd,maar niemand weet het.
pi_72492295
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

whaha, je hebt het steeds over vreemdgaan, terwijl dat in dit topic niet aan de orde is.
de TS heeft nu alles goed gepraat en moet oppassen dat ze zelf niet in de verleiding komt om vreemd te gaan, want de meeste vrouwen zijn er goed in, sneaky,sneaky, als een echte spion gaan ze vreemd,maar niemand weet het.
Nee, maar als je dingen gaat achterhouden, en niet wilt dat iemand in je GSM kijkt, geef je wel degelijk een aanleiding. Je wilt iets verbergen, maar waarom? Zodat je altijd een eventueel vreemdgaan kan achterhouden?

En wat vrouwen betreft, ach, het is al langer bekend dat ze net zoveel vreemdgaan als mannen. What's new? Gewoon ervoor zorgen dat ze nooit in die gelegenheid komt. Het zal dan ook wel een reden hebben dan denk ik.

Er is dan iets mis in de relatie, zoals jij nu hebt met TS... oh eh dat mocht niet gezegd worden toch?
pi_72492438
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:
Lekker handig in iemand z'n telefoon neuzen
Dat dus.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 6 september 2009 @ 18:57:03 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_72493520
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Er is dan iets mis in de relatie, zoals jij nu hebt met TS... oh eh dat mocht niet gezegd worden toch?
geloof me, ik ben echt niet de vriend van TS, maar je kan het ook zo bekijken, hoe tevreden is hij met zijn huidige vriendin, als hij contact zoekt met zijn ex?
misschien is de TS toch wel niet zo goed als ze denkt?
pi_72513652
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

geloof me, ik ben echt niet de vriend van TS, maar je kan het ook zo bekijken, hoe tevreden is hij met zijn huidige vriendin, als hij contact zoekt met zijn ex?
misschien is de TS toch wel niet zo goed als ze denkt?
Mijn vriend doet nog van alles met zijn ex - sms-en, bellen, afspreken. Soms kan dat een beetje veel voor mij zijn, maar over het algemeen gesproken vind ik het leuk dat ze goed met elkaar omgaan. Ik heb niet het idee dat hij geen vrienden kan zijn met zijn ex of dat zijn contact met haar iets zegt over de kwaliteit van onze relatie of zo
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_72513675
ow, en TS - beetje respect voor de privacy van je partner zou je niet misstaan. Ik zou nooit iemands mail of telefoon checken. Als ik ergens mee zit praat ik er gewoon over
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_72513933
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef Elfy het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ofwel erg dom ofwel gewoon wat kinds.
Ik zie nergens staan dat hij heeft uitgelegd waarom hij zo boos werd als jij erover begon, terwijl hij degene was die stiekem deed.

En dat jij zelf dat meiske moet bellen als de jaloerse vriendin vind ik ook maar matig. Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte, your a disgrace for the feminine kind. Wat voor mán is dat nou?
Dan belt hij haar toch zelf waar je bij bent, dat het klaar is.
Dat dus. Laat hem haar bellen dat het klaar is. Je kan geen vrienden blijven met een ex die je terug wil.
Ik begrijp dat hele sms verhaal ook niet hoor. Mijn vriend mag gewoon in mijn mobiel kijken en ik in de zijne gek genoeg hebben we daar dus helemaal geen behoefte aan.
Haters gonna hate.
pi_72514819
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Mijn vriend doet nog van alles met zijn ex - sms-en, bellen, afspreken. Soms kan dat een beetje veel voor mij zijn, maar over het algemeen gesproken vind ik het leuk dat ze goed met elkaar omgaan. Ik heb niet het idee dat hij geen vrienden kan zijn met zijn ex of dat zijn contact met haar iets zegt over de kwaliteit van onze relatie of zo
ik vermoed ook dat jij een anders soort relatie hebt, dan de TS
  maandag 7 september 2009 @ 12:20:35 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72515554
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Wij meisjes kunnen er niks aan doen dat we altijd alles willen weten en zo ook in andermans mobieltjes zitten (maar jullie vragen er dan ook om!)
Wat een kutinstelling. M'n telefoon blijf je af, klaar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72519799
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een kutinstelling. M'n telefoon blijf je af, klaar.
idd, die stelling had ik ff gemist zeg, alsof ze door een geest worden bestuurd dat meiden zulke dingen moeten doen.
pi_72519844
Ja, maar wij vragen er om!!!

(hoe weet ik dan even niet, maar het is iig ONZE schuld, wij mannen...)
pi_72520570
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef stbabylon het volgende:

Gek!
pi_72533017
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef stbabylon het volgende:

Dat sowieso, wij hebben het altijd gedaan
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:17:05 #116
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_72563509
quote:
Misschien is hij onzeker over julluie relatie en wilt een backup hebben?. Ten eerste... het is echt heel erg fout dat je "per ongeluk" zijn smsje leest. Kan je niet maken, ik zou ook boos worden en zeggen niet zo zeuren. Maar aan de andere kant, misschien heeft hij ook het idee dat hij gewoon goed met haar kan opschieten ook al is het zijn ex. 4,5 is niet niks.
Groetjes,
Swagger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')