Geen relatie is hetzelfde. Hetzelfde woord 'relatie' wordt gebruikt voor elke verbintenis, maar dat is dan ook het enige wat verschillende relaties met elkaar delen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onzin, het betekent niet dat als je een relatie hebt, dat je alles met elkaar moet (mede)delen.
Onzin. GSM valt niet onder briefgeheim, want is er nou zo geheimzinnig aan die SMSjes dan? Of beter gezegd, je wilt gewoon een kans creeeren dat je de mogelijkheid hebt om eventueel vreemd te gaan? Want als je elkaar vertrouwt heb je ook geen geheimen voor elkaar.quote:Op zondag 6 september 2009 17:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gsm valt gewoon onder briefgeheim, dus de privacy is geschonden. misschien is hij daar kwaad over?
Nee, want eventueel vreemdgaan moet je enigzins af kunnen schermen toch? Of althans die mogelijkheid. Smeerpijpje.quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onzin, het betekent niet dat als je een relatie hebt, dat je alles met elkaar moet (mede)delen.
Als ik die reacties zo achter elkaar bekijk ga je gelijk krijgenquote:
whaha, je hebt het steeds over vreemdgaan, terwijl dat in dit topic niet aan de orde is.quote:Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Onzin. GSM valt niet onder briefgeheim, want is er nou zo geheimzinnig aan die SMSjes dan? Of beter gezegd, je wilt gewoon een kans creeeren dat je de mogelijkheid hebt om eventueel vreemd te gaan? Want als je elkaar vertrouwt heb je ook geen geheimen voor elkaar.
GSM briefgeheim, pff....
[..]
Nee, want eventueel vreemdgaan moet je enigzins af kunnen schermen toch? Of althans die mogelijkheid. Smeerpijpje.
[..]
Als ik die reacties zo achter elkaar bekijk ga je gelijk krijgen![]()
Ze heeft vast vertelt over dat topic uit misschien wel schuldgevoel nadat alles was bijgelegd tijdens dat etentje. Nu moet vriendlief constateren dat zijn 'zeikwijf' alles met de rest van de wereld deelt. Voor hem eventueel weer aanleiding om ook maar eens weer een topic onder een kloon over haar te openen.
Kijk, zo hou je iets als fok in leven.Maar ik geef die 'relatie' niet heel lang meer. Dit kan nooit goedgaan.....
Nee, maar als je dingen gaat achterhouden, en niet wilt dat iemand in je GSM kijkt, geef je wel degelijk een aanleiding. Je wilt iets verbergen, maar waarom? Zodat je altijd een eventueel vreemdgaan kan achterhouden?quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, je hebt het steeds over vreemdgaan, terwijl dat in dit topic niet aan de orde is.
de TS heeft nu alles goed gepraat en moet oppassen dat ze zelf niet in de verleiding komt om vreemd te gaan, want de meeste vrouwen zijn er goed in, sneaky,sneaky, als een echte spion gaan ze vreemd,maar niemand weet het.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:
Lekker handig in iemand z'n telefoon neuzen
geloof me, ik ben echt niet de vriend van TS, maar je kan het ook zo bekijken, hoe tevreden is hij met zijn huidige vriendin, als hij contact zoekt met zijn ex?quote:Op zondag 6 september 2009 18:16 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Er is dan iets mis in de relatie, zoals jij nu hebt met TS... oh eh dat mocht niet gezegd worden toch?
Mijn vriend doet nog van alles met zijn ex - sms-en, bellen, afspreken. Soms kan dat een beetje veel voor mij zijn, maar over het algemeen gesproken vind ik het leuk dat ze goed met elkaar omgaan. Ik heb niet het idee dat hij geen vrienden kan zijn met zijn ex of dat zijn contact met haar iets zegt over de kwaliteit van onze relatie of zoquote:Op zondag 6 september 2009 18:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geloof me, ik ben echt niet de vriend van TS, maar je kan het ook zo bekijken, hoe tevreden is hij met zijn huidige vriendin, als hij contact zoekt met zijn ex?
misschien is de TS toch wel niet zo goed als ze denkt?
Dat dus. Laat hem haar bellen dat het klaar is. Je kan geen vrienden blijven met een ex die je terug wil.quote:Op zondag 6 september 2009 17:41 schreef Elfy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ofwel erg dom ofwel gewoon wat kinds.
Ik zie nergens staan dat hij heeft uitgelegd waarom hij zo boos werd als jij erover begon, terwijl hij degene was die stiekem deed.
En dat jij zelf dat meiske moet bellen als de jaloerse vriendin vind ik ook maar matig. Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte, your a disgrace for the feminine kind. Wat voor mán is dat nou?
Dan belt hij haar toch zelf waar je bij bent, dat het klaar is.
ik vermoed ook dat jij een anders soort relatie hebt, dan de TSquote:Op maandag 7 september 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vriend doet nog van alles met zijn ex - sms-en, bellen, afspreken. Soms kan dat een beetje veel voor mij zijn, maar over het algemeen gesproken vind ik het leuk dat ze goed met elkaar omgaan. Ik heb niet het idee dat hij geen vrienden kan zijn met zijn ex of dat zijn contact met haar iets zegt over de kwaliteit van onze relatie of zo
Wat een kutinstelling. M'n telefoon blijf je af, klaar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Wij meisjes kunnen er niks aan doen dat we altijd alles willen weten en zo ook in andermans mobieltjes zitten (maar jullie vragen er dan ook om!)
idd, die stelling had ik ff gemist zeg, alsof ze door een geest worden bestuurd dat meiden zulke dingen moeten doen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een kutinstelling. M'n telefoon blijf je af, klaar.
Gek!quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar wij vragen er om!!!
(hoe weet ik dan even niet, maar het is iig ONZE schuld, wij mannen...)
Dat sowieso, wij hebben het altijd gedaanquote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar wij vragen er om!!!
(hoe weet ik dan even niet, maar het is iig ONZE schuld, wij mannen...)
Misschien is hij onzeker over julluie relatie en wilt een backup hebben?. Ten eerste... het is echt heel erg fout dat je "per ongeluk" zijn smsje leest. Kan je niet maken, ik zou ook boos worden en zeggen niet zo zeuren. Maar aan de andere kant, misschien heeft hij ook het idee dat hij gewoon goed met haar kan opschieten ook al is het zijn ex. 4,5 is niet niks.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:21 schreef Sunshine89 het volgende:
Hallo, ik ben een meid van 20 jaar en ik zit een beetje met een probleem..
ik heb nu bijna een jaar een relatie met een schat van een jongen (hij is 21). Hiervoor heeft hij een relatie van 4,5 jaar gehad, best lang dus.
Het probleem is: ik was bij hem thuis alleen, hij was stappen. Ik vond zijn werktelefoon want er kwam een sms binnen (ik wist niet dat hij die telefoon gebruikte), ik las uit nieuwsgierigheid het smsje, het bleek van zijn ex-vriendin. Ik keek verder en heel de berichten inbox stond vol met smsjes van haar. Het komt er dus op neer dat zij hem terugwilt. Dat weet mijn vriend ook. Mijn vriend stuurde haar ook smsjes. Toen hij thuis kwam heb ik hem hiermee geconfontreerd en hij werd heel kwaad en hij zei dat IK niet zo moest zeiken. Ik helemaal over de rooie natuurlijk.
Nou nu gaat het wel weer goed tussen ons maar we hebben het nog niet uitgepraat want elke keer als ik erover begin word hij kwaad. Hij zegt wel dat hij van mij houd en niks met haar wil maar waarom doet hij dit dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |