SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
Zolang hij geen berichten heeft gestuurd zoals: "Ik wil je vanavond aan mijn dikke schwanz priemen" kan je hem moeilijk wat verwijten hè!quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:21 schreef Sunshine89 het volgende:
Hallo, ik ben een meid van 20 jaar en ik zit een beetje met een probleem..
ik heb nu bijna een jaar een relatie met een schat van een jongen (hij is 21). Hiervoor heeft hij een relatie van 4,5 jaar gehad, best lang dus.
Het probleem is: ik was bij hem thuis alleen, hij was stappen. Ik vond zijn werktelefoon want er kwam een sms binnen (ik wist niet dat hij die telefoon gebruikte), ik las uit nieuwsgierigheid het smsje, het bleek van zijn ex-vriendin. Ik keek verder en heel de berichten inbox stond vol met smsjes van haar. Het komt er dus op neer dat zij hem terugwilt. Dat weet mijn vriend ook. Mijn vriend stuurde haar ook smsjes. Toen hij thuis kwam heb ik hem hiermee geconfontreerd en hij werd heel kwaad en hij zei dat IK niet zo moest zeiken. Ik helemaal over de rooie natuurlijk.
Nou nu gaat het wel weer goed tussen ons maar we hebben het nog niet uitgepraat want elke keer als ik erover begin word hij kwaad. Hij zegt wel dat hij van mij houd en niks met haar wil maar waarom doet hij dit dan?
Volgens mij had je je dan beter gevoeld dan nu toch?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:38 schreef Sunshine89 het volgende:
Ik vind het beter dat ik dit nu weet dan dat ik dit nooit geweten zou hebben toch????
Maar doet ie dat dan? Stond er iets in die smsjes van zijn kant dat je dacht? _>quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Sunshine89 het volgende:
Ja maar je moet toch eerlijk kunnen zijn tegen elkaar als je een relatie hebt? Stel nou dat hij echt vreemd gaat dat heb je toch liever dat je het weet (zodat je hem kan dumpen) dan dat hij het stiekem doet??
Hij is ook op de hoogte van het bestaan van dit topic?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:41 schreef Sunshine89 het volgende:
Ja maar je moet toch eerlijk kunnen zijn tegen elkaar als je een relatie hebt? Stel nou dat hij echt vreemd gaat dat heb je toch liever dat je het weet (zodat je hem kan dumpen) dan dat hij het stiekem doet??
Hahaquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hij is ook op de hoogte van het bestaan van dit topic?
90% zeker dat hij haar heeft gebatst.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef Sunshine89 het volgende:
Ja ik weet bijna zeker dat hij bij haar heeft geslapen toen wij een keertje ruzie hadden (haha) maarja dat vind ik nog geen vreemd gaan. Het is gwoon een kutwijf die ex van hem.
WTF.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef Sunshine89 het volgende:
Ja ik weet bijna zeker dat hij bij haar heeft geslapen toen wij een keertje ruzie hadden (haha) maarja dat vind ik nog geen vreemd gaan. Het is gwoon een kutwijf die ex van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |