abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72468850
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:02 schreef Mute_Me het volgende:
Ik zou ook boos worden als mn vriendin mn smsjes leest. Je geeft daarmee aan dat je hem niet vertrouwt. Als je er niet tegen kan dat hij met andere mensen smst zonder dat je dat mag lezen zou ik je relatie maar beindigen en nooit meer iets beginnen
Ach hou toch op zeg, dit slaat natuurlijk nergens op
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_72479444
als ie er niet over wilt praten zegt het al genoeg lijkt me... sorry meisje
pi_72479535
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef Sunshine89 het volgende:
Ja ik weet bijna zeker dat hij bij haar heeft geslapen toen wij een keertje ruzie hadden (haha) maarja dat vind ik nog geen vreemd gaan. Het is gwoon een kutwijf die ex van hem.
Geslapen als in.. echt slápen?
pi_72479587
Ik snap dat nooit zo goed, als je een (lange) relatie hebt en je hebt niets te verbergen, waarom zou je vriend/vriendin dan de smsjes niet mogen lezen? Ik zou er in elk geval geen probleem mee hebben. je hebt toch geen geheimen voor elkaar? En alsof smsjes zó bijzonder en prive zijn, iets wat je vriend/vriendin echt niet mag lezen.

Tja, in dit geval snap ik dat de vriend van TS er niet blij mee is, maar hij moet zelf toch ook wel snappen dat dit niet helemaal kan.
pi_72479600
ik zie het probleem niet in hoor...

Ik spreek nog zo vaak af met een ex van me (zelfs dagjes weggaan enzo), en mijn vriendin vindt dat niet erg (sterker nog, ik ben zelfs met een goede vriendin van haar naar een week op reis geweest terwijl zij thuis gebleven is). Omgekeerd ook; zij gaat ook nog naar vrienden waar ze heel close mee was. Ik zie daar écht geen probleem in, het gaat om vertrouwen in elkaar hebben in een relatie. Als ik me elke keer dat ze de gelegenheid heeft om me te bedriegen zou moeten druk maken, dan heb je pas geen leven meer.
Wat er in de SMSjes naar haar staat maakt uit, wat er in de SMS'jes staat die zij naar hem stuurt is toch totaal irrelevant.

@Strawberry; gaat er hem om dat er geen basis van vertrouwen is als zij achter zijn rug zijn smsjes begint te lezen. Als ze dat ook doet als hij erbij is lijkt me dat niet erg, aangezien hij het dan wel weet dat ze het doet en ermee akoord gaat. Hier is dat blijkbaar duidelijk iets anders
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_72479604
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:35 schreef Athmozz het volgende:
ik zie het probleem niet in hoor...

Ik spreek nog zo vaak af met een ex van me (zelfs dagjes weggaan enzo), en mijn vriendin vindt dat niet erg (sterker nog, ik ben zelfs met een goede vriendin van haar naar een week op reis geweest terwijl zij thuis gebleven is). Omgekeerd ook; zij gaat ook nog naar vrienden waar ze heel close mee was. Ik zie daar écht geen probleem in, het gaat om vertrouwen in elkaar hebben in een relatie. Als ik me elke keer dat ze de gelegenheid heeft om me te bedriegen zou moeten druk maken, dan heb je pas geen leven meer.
Wat er in de SMSjes naar haar staat maakt uit, wat er in de SMS'jes staat die zij naar hem stuurt is toch totaal irrelevant.
Het lijkt me dat je toch wel anders naar een vriendschap tussen vriend en ex kijkt op het moment dat er bij die ex nog duidelijk gevoelens zijn.
pi_72479614
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je toch wel anders naar een vriendschap tussen vriend en ex kijkt op het moment dat er bij die ex nog duidelijk gevoelens zijn.
zelfde situatie hier
pi_72479648
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:37 schreef Athmozz het volgende:

[..]

zelfde situatie hier
En jij hebt nu niet het gevoel dat je die ex van je valse hoop geeft en dat ze vroeg of laat een move zal maken?
pi_72479652
Als je mijn vriendin was, en je las mijn smsjes, dan was je sowieso mijn ex geworden, want dan vertrouw je me niet. Zodra het vertrouwen weg is, verdwijnt de rest vanzelf.
pi_72479657
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En jij hebt nu niet het gevoel dat je die ex van je valse hoop geeft en dat ze vroeg of laat een move zal maken?
niet als ik ze al eens uitgelegd heb hoe het voor mij ineen zit. Ze wéét dat het van mijn kant toch nooit meer iets wordt, en dat ik enkel goede vrienden wil blijven. Van haar kant is het (na 2 jaar) trouwens al serieus aan het afzwakken, dus dat verdwijnt wel weer hoor.

Mijn vriendin leest sowieso soms mijn smsjes, aangezien ik soms geen zin heb om naar mijn gsm te lopen en ze ze dan gewoon voor mag voorlezen. Als ze al mijn SMSjes in mijn inbox wil lezen mag ze ook, maar dan krijgt ze van mij een prijs voor doorzetting

10.000+ smsjes lezen waarvan 90% totaal geen inhoud heeft lijkt me niet de meest interessante bezigheid.
pi_72479664
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Als je mijn vriendin was, en je las mijn smsjes, dan was je sowieso mijn ex geworden, want dan vertrouw je me niet. Zodra het vertrouwen weg is, verdwijnt de rest vanzelf.
Smsjes lezen betekent niet persé dat ze je niet vertrouwt.
pi_72479675
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed, als je een (lange) relatie hebt en je hebt niets te verbergen, waarom zou je vriend/vriendin dan de smsjes niet mogen lezen? Ik zou er in elk geval geen probleem mee hebben. je hebt toch geen geheimen voor elkaar? En alsof smsjes zó bijzonder en prive zijn, iets wat je vriend/vriendin echt niet mag lezen.

Tja, in dit geval snap ik dat de vriend van TS er niet blij mee is, maar hij moet zelf toch ook wel snappen dat dit niet helemaal kan.
Het gaat erom dat ze stiekem mijn sms leest. Als mijn vriendin (als ik er op het moment één had), zou vragen aan mij of ze mijn smsjes mag lezen, moet ze klaar zijn om mijn telefoon te vangen, zo rap gaat dat. Maar dan wel met mij erbij zodat ik eventuele contexten uit kan leggen, want smsjes zijn kort en daar hoort een context bij die je niet hebt als je stiekem gaat lezen. En daardoor ga je zelf dingen invullen zoals TS nu doet.
pi_72479680
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Smsjes lezen betekent niet persé dat ze je niet vertrouwt.
WEL als ze het stiekem wordt gedaan.
pi_72479712
Wat een gezeik toch altijd over dat SMSjes lezen
compact en kleverig.
pi_72479714
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

WEL als ze het stiekem wordt gedaan.
Ik vind dat niet stiekem, in een relatie moet je best elkaars smsjes kunnen lezen.
Maar het is natuurlijk beter om het in bijzijn met je vriend/vriendin te doen, dat is waar.
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ze stiekem mijn sms leest. Als mijn vriendin (als ik er op het moment één had), zou vragen aan mij of ze mijn smsjes mag lezen, moet ze klaar zijn om mijn telefoon te vangen, zo rap gaat dat. Maar dan wel met mij erbij zodat ik eventuele contexten uit kan leggen, want smsjes zijn kort en daar hoort een context bij die je niet hebt als je stiekem gaat lezen. En daardoor ga je zelf dingen invullen zoals TS nu doet.
Daar heb je inderdaad gelijk in.
pi_72479716
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een gezeik toch altijd over dat SMSjes lezen
Inderdaad. Niet te geloven.
pi_72479733
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:43 schreef Athmozz het volgende:

[..]

niet als ik ze al eens uitgelegd heb hoe het voor mij ineen zit. Ze wéét dat het van mijn kant toch nooit meer iets wordt, en dat ik enkel goede vrienden wil blijven. Van haar kant is het (na 2 jaar) trouwens al serieus aan het afzwakken, dus dat verdwijnt wel weer hoor.

Mijn vriendin leest sowieso soms mijn smsjes, aangezien ik soms geen zin heb om naar mijn gsm te lopen en ze ze dan gewoon voor mag voorlezen. Als ze al mijn SMSjes in mijn inbox wil lezen mag ze ook, maar dan krijgt ze van mij een prijs voor doorzetting

10.000+ smsjes lezen waarvan 90% totaal geen inhoud heeft lijkt me niet de meest interessante bezigheid.
Dan snap ik het, maar waarschijnlijk ben jij toch een uitzondering wat ex-en betreft.
pi_72479741
Wel grappig trouwens, in mn vorige relatie verwachtte ik helemaal niet dat mn vriend eerlijk was tegen me
Nu wel en ik zou het hem erg kwalijk nemen als hij loog.

Ik heb geen idee wat ik zou doen als ik achterdochtig werd en hij kon dat niet wegnemen
compact en kleverig.
pi_72479755
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik zou doen als ik achterdochtig werd en hij kon dat niet wegnemen
Ik weet wel wat ik heb gedaan toen mijn ex in die situatie kwam...
pi_72479791
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Uhu, want het ligt altijd alleen maar aan degene die achterdochtig is.
Als mijn vriend om dingen heen blijft draaien en niet direct antwoord geeft en ik heb daardoor het idee dat ie niet eerlijk is, is dat anders dan wanneer je je maar dingen in je hoofd haalt die hij gewoon kan en wil weerleggen lijkt me.

Ik heb mijn ex "betrapt" op vreemdgaan, ging ineens regelmatig bij zijn broer slapen, wat hij daarvoor nooit deed, als zij belde, veranderde zijn manier van praten en hij had geen duidelijke redenen en uitleg voor die zaken.
Uiteindelijk (na 5 weken ontkennen ) gaf hij het toe.
compact en kleverig.
pi_72479811
quote:
Op zondag 6 september 2009 09:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Aangezien veel mensen vreemd gaan is die achterdocht soms onvermijdelijk, helemaal als vriend/vriendin in kwestie geen uitleg geeft.
pi_72479986
Ligt niet altijd aan degene die achterdochtig is, maar in mijn geval wel. Ik ga niet vreemd, punt. En als ik dan maanden lang om de haverklap mijzelf tot in den treure moet blijven verdedigen, hou ik er mee op.
pi_72480043
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Ligt niet altijd aan degene die achterdochtig is, maar in mijn geval wel. Ik ga niet vreemd, punt. En als ik dan maanden lang om de haverklap mijzelf tot in den treure moet blijven verdedigen, hou ik er mee op.
Maanden lang...ja, dan wordt het een ander verhaal.
pi_72480074
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maanden lang...ja, dan wordt het een ander verhaal.
Nee, tuurlijk, een keertje wat moeten uitleggen geen probleem. Snap ik ook nog goed, ik ben veel weg voor feestjes, bezoekjes, en ook met veel vrouwen, heb veel vriendinnen, heck, mijn ex past op de poes als ik op vakantie ben en heeft de sleutel. Maar het moet niet continue tot ruzie leiden.
pi_72480130
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk, een keertje wat moeten uitleggen geen probleem. Snap ik ook nog goed, ik ben veel weg voor feestjes, bezoekjes, en ook met veel vrouwen, heb veel vriendinnen, heck, mijn ex past op de poes als ik op vakantie ben en heeft de sleutel. Maar het moet niet continue tot ruzie leiden.
Als je heel open bent hoeft dat geen probleem te zijn inderdaad, maar als je niets vertelt, kan ik me best voorstellen dat je als vrouw daar moeite mee hebt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat doet overigens
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')