abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72462761

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Eerdere delen:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 13
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 16
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 17
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 18
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 19
[Centraal] TPG Medewerkerstopic - Deel 20
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 21
Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 22
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 23
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 24
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 25
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 26

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

En, ook niet geheel onbelangrijk voor onze postbodes, de weersvoorspelling:

De OP is hier te vinden.
pi_72462779
Ik quote mezelf:
quote:
3X HAH C1000, AH en die zak (wat een kutaanbieding, binnenin zie je dat het maar om 5 groente gaat...) en geadreseerde mailing van de gemeente, Makro, en veel post.

Anyway, Ik had 4 tassen extra met HAH, en nog kwam ik voor 5 straten alle HAH tekort...
En de AH bonussen plakten aan elkaar vast (dus 2x AH bonusfolder, C1000 en de Zak combinaties), dat hebben ze bij het HAH insteken niet gemerkt, mocht ik alle dubbele AH folders er ook nog tussen uit gaan lopen vissen, tijdens het rondbrengen....
pi_72463078
Ik had ook een paar dubbele AH Bonussen ertussen idd.
pi_72463279
Vandaag voor de verandering eens 7 binnentassen in plaats van de gebruikelijke 2.
pi_72463341
In de bonusfolder:
''Of pak de tas bij uw AH''

...

Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2009 @ 17:04:44 #6
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72464373
Geen AH
pi_72464638
Is bij jullie de nut/slip periode al voorbij?
Als ik volgende week zaterdag weer werk; wil ik niet nog extra lopen voor niks.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72464929
Als je met Nut/slip periode t zelfde bedoelt als wat hier "oplos" heet (deeltje van extra wijk overnemen), ja dat was van week 28 t/m 35. Hier dus god zei dank weer voorbij \0/

Afgelopen week enkel op de donderdag het TNT lijfblaadje als HAH gehad, verder niets \0/

*klopt vast af voor komende week, "na het zoet komt het zuur" etc... :/
Pomtiedomtiedom...
pi_72465105
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had ook een paar dubbele AH Bonussen ertussen idd.
Ja hier zaten ze ook aan elkaar geplakt, maar wel opgemerkt bij het invouwen dus het meeste is wel goed gegaan. Maar had bij een van m'n wijken wel tekort (normaal nooit), dus zal toch wel een paar dubbelen erbij gehad hebben

Wel een lange dag gemaakt vandaag (7.00 tot 16.00) want we hadden weinig mensen...maarja heb 't weer overleefd
pi_72465734
Er waren inderdaad extreem veel dubbele AH's. Hier kwamen we meer dan duizend stuks tekort, daardoor (Er staat hier een HAH-samenvoegmachine, dus de C1000 en AH-folder waren al samengevoegd, moest alleen die tas nog bij). En ook gewoon aan elkaar vastgeplakt, waardoor het niet opviel bij het samenvoegen. Maar wat een drama, vandaag. Ik had een wijk waar veel van die ouderwetse smalle busjes zitten... Vouwen en proppen.

Nog mazzel dat ik een rekje voorop de fiets heb en dat die HAH niet zo zwaar was, zodat ik 140 adressen extra mee kon nemen. Vanmorgen om zeven uur begonnen (er moest nog HAH worden samengevoegd) en pas om tien voor vijf de laatste brief in de bus gedrukt. En dan ben ik een van de snellere postbodes, dus ik leef mee met de wat minder ervaren zaterdagwerkers, want die zullen wel vloekend en tierend door de wijk slenteren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72468094
Wie weet de TNT post Huis aan Huis planning voor volgende week? (week 37)
pi_72468483
Dunno, zal sowieso wel verschillen, aangezien iedereen vandaag de AH en C1000 had, en ik de Plus.

Bahbah, verschrikkelijk vandaag zeg. Zat weer in een regenbui te lopen. Was btw wel grappig, kwam zo'n vrouw langs die ik vaker zag, en ze zei "en altijd blijft ze lachen", dat vond ik wel geinig. :p
Maarrrr vakantie werk heb ik nu gehad, maandag weer naar school en dus weer alleen de zaterdagen. ^^
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_72469501
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:22 schreef JMT het volgende:
Als je met Nut/slip periode t zelfde bedoelt als wat hier "oplos" heet (deeltje van extra wijk overnemen), ja dat was van week 28 t/m 35. Hier dus god zei dank weer voorbij \0/
Dat is bij ons structureel. Ook als er dubbel HAH en veel post is. Vadnaag hadden we dubbel, veel post en te weinig VOS-sers. Op een gegeven moment waren we met 2 vaste postbodes over en een beperkt aantal zaterdagwerkers. Dan voel je de bui al hangen. 17u45 klokte ik af. Gelukkig ben ik deze week reserve, dus geen discussie over uren.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 september 2009 @ 20:28:26 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72469937
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:55 schreef Deezertje het volgende:
3X HAH C1000, AH en die zak (wat een kutaanbieding, binnenin zie je dat het maar om 5 groente gaat...) en geadreseerde mailing van de gemeente, Makro, en veel post.

Anyway, Ik had 4 tassen extra met HAH, en nog kwam ik voor 5 straten alle HAH tekort...
En de AH bonussen plakten aan elkaar vast (dus 2x AH bonusfolder, C1000 en de Zak combinaties), dat hebben ze bij het HAH insteken niet gemerkt, mocht ik alle dubbele AH folders er ook nog tussen uit gaan lopen vissen....
Ik heb ze gewoon bezorgd hoor. Boeie dat het niet goed gegaan is. Had trouwens beter niet kunnen werken. Was wat ziekjes en dat heb ik geweten. Was mede daardoor pas om 17:30 klaar
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:33:16 #15
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72473407
Tering, wat een klote HAH.. had ook een overshot aan die zakken.. mijn collega wist er wel iets moois mee..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')