abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:23:31 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72461927
Figuurlijk dus natuurlijk.
Ik zit in de IT, en heb wel eens door een fout (verkeerd geklikt) op de server een belangrijke rekensessie van een gebruiker gecanceled.
3 dagen rekenwerk weg, en dat vlak voor het moeten genereren van de kwartaalcijfers
Toen toch maar even mijn excuses aangeboden.

Ook wel eens (ook al weer verkeerd klikken) een verkeerde versie op produktie uitgerold, waarbij de enige fix was het restoren van de complete database. Dat was ook wel even spannend. Behoorlijk wat mensen hebben toen in het weekend moeten werken.

Ander voobeelden: ik zit te denken aan dingen als het per ongeluk beschadigen van de modelboot van je pa, waar hij al vele weken mee bezig was.
Of het van de computer verwijderen van de map met het megabelangrijke proefschrift van je zus, die, naief als ze is, natuurlijk nergens een backup van heeft.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:24:36 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72461946
Ik ben, zoals een echt FOK!ker betaamt, perfect, dus ik maak nooit fouten.
pi_72461997
Ik heb een keer alle foto's van m'n broertje z'n vakantie naar Londen gewist. Hij had gevraagd of ik de foto's er even af wilde halen, en ik begreep dat ik ze moest verwijderen. De bedoeling was echter om ze op de computer te zetten. Weg met zo'n 1000 mooie vakantie kiekjes..
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:27:05 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_72462004
Een nieuwsbrief van een klant verstuurd naar 10000 adressen terwijl de plaatjes schijnbaar niet werkten.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:27:38 #5
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_72462015
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:24 schreef TNA het volgende:
Ik ben, zoals een echt FOK!ker betaamt, perfect, dus ik maak nooit fouten.
ik zit hard te denken maar er komt niks in me op
pi_72462025
Een keer per ongeluk de telefoonlijn van mijn afdeling doorgesneden, dacht dat het een stuk touw was die ergens aan vast zat .
Daarna waren we een uur onbereikbaar voor klanten en leveranciers, die normaal elke minuut wel bellen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:28:32 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72462037
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Een keer per ongeluk de telefoonlijn van mijn afdeling doorgesneden, dacht dat het een stuk touw was die ergens aan vast zat .
Daarna waren we een uur onbereikbaar voor klanten en leveranciers, die normaal elke minuut wel bellen.
!
pi_72462389
Ik ben braaf , nee, kan me echt niets herinneren.

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 05-09-2009 15:53:22 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72462421
10.000 liter van een of ander chemisch goedje gemorst, thats it wel denk ik.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_72462514
een complete database verwijderd van weken werk, wel me excuse aangeboden
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:53:05 #11
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_72462655
Verkeerde map in Kazaa geshared. Vervolgens alles geselecteerd en verwijderd. Wist ik veel dat alles van je schijf af werd gehaald. Volgende dag gezegd dat ik van niets wist toen mijn vader zich afvroeg waar o.a. zijn werkbestanden waren gebleven....
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_72462710
tvp! even denken...
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:09:40 #13
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72463063
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:26 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb een keer alle foto's van m'n broertje z'n vakantie naar Londen gewist. Hij had gevraagd of ik de foto's er even af wilde halen, en ik begreep dat ik ze moest verwijderen. De bedoeling was echter om ze op de computer te zetten. Weg met zo'n 1000 mooie vakantie kiekjes..
Oeh, herkenbaar.
Alleen betrof het van 1 dagje uit, geen 1000 foto's.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2009 @ 16:25:47 #15
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72463415
Ooit bij een bijbaantje is een container bier omgedonderd - niet door mij - en dat heeft wel wat flesjes en opruimtijd gekost.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:27:06 #16
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_72463447
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:22 schreef RHCPeter het volgende:
TVP
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_72463729
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Ooit bij een bijbaantje is een container bier omgedonderd - niet door mij - en dat heeft wel wat flesjes en opruimtijd gekost.
Jaaa ja......
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2009 @ 16:37:58 #18
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72463743
Nee ik heb een halve doos appelmoespotten laten donderen. Daar had vooral ik zelf werk van
With four other people
And aliens
pi_72463864
Bij ons op de middelbare school stond de kast van de pc naast de monitor van je buurman/vrouw. Dus naast mijn monitor stond de kast van het meisje dat naast me zat. Mijn pc was vastgelopen, dus ik druk per ongeluk op reset bij de pc van dat meisje. Ze had net een paar A4 getikt in Word en niet opgeslagen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:47:00 #20
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_72463924
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
-
Ik zit in de IT, en heb wel eens door een fout (verkeerd geklikt) op de server een belangrijke rekensessie van een gebruiker gecanceled.-
klikken op een server?

een GUI op een server
pi_72465134
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:47 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

klikken op een server?

een GUI op een server
Uhhh ja, wat is er zo raar aan een Windows 2000/2003/2008 server

Wel een keer op een netwerk een package uitgerold waardoor het hele netwerk ineens niet meer kon inloggen (package had een registerinstelling van de netwerkkaart overschreven waardoor de netwerkkaart dus niet meer functioneerde), kon dus alle computers opnieuw gaan imagen, ook excuses aangeboden, maar klant vond het gelukkig geen probleem aangezien dat het eerste was dat ooit fout was gegaan
Don't let my username fool you...
pi_72465137
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef mrbombastic het volgende:
Bij ons op de middelbare school stond de kast van de pc naast de monitor van je buurman/vrouw. Dus naast mijn monitor stond de kast van het meisje dat naast me zat. Mijn pc was vastgelopen, dus ik druk per ongeluk op reset bij de pc van dat meisje. Ze had net een paar A4 getikt in Word en niet opgeslagen.
Volgens mij als je opnieuw opstart vraagt word om te herstellen.
pi_72465158
quote:

[..]

klikken op een server?

een GUI op een server
Ja, dat bestaat tegenwoordig
Niet alles hoeft via een terminal.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_72465542
Eh, de kraan per ongeluk vol open laten staan, terwijl het putje niet goed doorliep. Het was in een flat op de tweede verdieping. Vervolgens ben ik de hele morgen en middag weg geweest. Ik was ook de eerste die thuis kwam en ik zag nog net de brandweer wegrijden. Bij de onderburen was onder andere behang van de muren gekomen. Heel wat mensen hebben er werk aan gehad.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2009 @ 17:43:21 #25
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72465571
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
Eh, de kraan per ongeluk vol open laten staan, terwijl het putje niet goed doorliep. Het was in een flat op de tweede verdieping. Vervolgens ben ik de hele morgen en middag weg geweest. Ik was ook de eerste die thuis kwam en ik zag nog net de brandweer wegrijden. Bij de onderburen was onder andere behang van de muren gekomen. Heel wat mensen hebben er werk aan gehad.
With four other people
And aliens
pi_72465601
En bij een bakker een bakplaat vol taarten verkeerd wegschuiven, waardoor de bovenkant van de taarten eraf werd geschraapt. Er zat een heel mooie verjaardagstaart tussen, speciaal gemaakt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_72465679
quote:
Serieus

Je verzekering was blij met je?
pi_72465860
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Serieus

Je verzekering was blij met je?
De verzekering van m'n moeder. Ik heb nooit gehoord om hoeveel geld het nou gegaan is, maargoed, zelfs in de kelder/ schuur van de flat stond water dus 't zal wel een behoorlijk bedrag geweest zijn.

In elk geval waren alle vloeren bij ons drijfnat en de brandweer heeft heel veel water weg moeten pompen stond in een brief. Hoeveel liter weet ik niet meer, maar de kraan heeft dus de hele ochtend en middag aan gestaan voor iemand er achter kwam.
pi_72465914
quote:
Arme onderburen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:35:37 #30
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72466879
quote:

[..]

klikken op een server?

een GUI op een server
tssss.
Nee niet op de server zelf, maar gewoon relaxt vanaf mijn werkplek via beheertools.
Ik ga niet zonder noodzaak in die koude lawaaierige serverruimte staan, zonder koffie.
pi_72469074
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

De verzekering van m'n moeder. Ik heb nooit gehoord om hoeveel geld het nou gegaan is, maargoed, zelfs in de kelder/ schuur van de flat stond water dus 't zal wel een behoorlijk bedrag geweest zijn.

In elk geval waren alle vloeren bij ons drijfnat en de brandweer heeft heel veel water weg moeten pompen stond in een brief. Hoeveel liter weet ik niet meer, maar de kraan heeft dus de hele ochtend en middag aan gestaan voor iemand er achter kwam.
Hoe merk je niet dat 'n kraan vol openstaat? Ik probeer me stunts van mij te herinneren. Ik heb volgens mij nog nooit mensen echt (onopzettelijk) ellende bezorgd maar goed kan er naast zitten.
Hallon!
pi_72469515
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:00 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Hoe merk je niet dat 'n kraan vol openstaat?

Ik had haast. Kraan open gedraaid, handen afgedroogd en ben vervolgens weggelopen zonder de kraan dicht te draaien, gelijk de deur uit.
Zo moeilijk is het niet om de kraan vergeten dicht te draaien.

En niemand anders heeft het gemerkt, omdat ze (waarschijnlijk) aan het werk waren.
pi_72469555
Niet echt dikke shit, maar achteraf wel gelachen.

Ging als volgt,

Collega van een ander filiaal belt om een doos cup a soup op te sturen via de bode. (DHL)
Klant belt op om een gaskoppeling op te laten sturen.

Mooi, ik ga het magazijn in, pak 2 doosjes, in de een een koppeling, in de ander een doos cup a soup.
Loop terug naar de PC, print 2 labels uit, plak ze erop.

Ik ga naar huis, volgende ochtend, telefoon...
Collega, wat moet ik met een koppeling...?

Heb ik die klant blij gemaakt met een doos cup a soup
pi_72470990
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef fotostarter het volgende:

Ging als volgt,

Collega van een ander filiaal belt om een doos cup a soup op te sturen via de bode. (DHL)

Mooi, ik ga het magazijn in, pak 2 doosjes, in de een een koppeling, in de ander een doos cup a soup.

Held
AFCA!
pi_72471440
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef fotostarter het volgende:

Ging als volgt,

Hehe
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72471626
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een stel knuppels bij elkaar. Iedere boerenlul kan dat binnen 5 minuten fixen.
pi_72471770
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:26 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Wat een stel knuppels bij elkaar. Iedere boerenlul kan dat binnen 5 minuten fixen.
Boerenlullen werken doorgaans niet op kantoor. Op een kantoor werkt eigenlijk niemand, tenzij op elkaars zenuwen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_72688205
Nachtwerk...
Tijdens een stage bij serveronderhoud een UTP-kabel in het verkeerde gat douwen, waarna de server onbereikbaar was, en die nacht de klant (Amerika, dus 7 uur eerder) de server nodig had voor een presentatie.

Kon een van de mensen die het bedrijf runden 's nachts zijn bed uit gaan gaan om een oplossing te zoeken (SLA-overeenkomst). De server gaf nog een onduidelijke foutmelding ook waardoor de beste medewerker moest bellen naar MS in Amerika voor een betaald advies.
na een uur daagde het hem dat er aan de configuratie niks aangepast was, en dat het inderdaad iets met de bekabeling kon zijn.
Leukste was dat hij geen systeembeheerder was .
  zondag 13 september 2009 @ 00:15:53 #39
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_72688447
Heb wel is een schroevendraaier in een server laten vallen met het gevolg dat dat ding kapot ging waardoor een groot gedeel van ons bedrijf een hele stillag omdat het budget te klein was voor een backup
pi_72688597
Vakantie baantje in de haven.

Een stang van 45 kilo en 3 meter lang laten vallen op iemands hoofd. (hij had wel helm op)

Hij was ongeveer 3 weken thuis.
pi_72688663
Uhh, Extra multi-pack Cola bestellen, ik moest er 8 hebben. Had ik de 8 te lang ingedrukt dus daar kwamen 88 coca cola. Was opzich geen ramp, coca cola is toch weg als een tierelier.

Verder niet veel kunnen bedenken..
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
  zondag 13 september 2009 @ 10:02:32 #42
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72692404
Laatste dag op stage. Kwam er een blad binnen dat doorgestuurd moest worden naar iedereen in kantoor. Ok, dus ik dat blad scannen.. pdf bestand gemaakt en versturen maar

Kreeg niet veel later een telefoontje met de melding dat alle computers vast waren gelopen door het mailtje

alhoewel ik het nog steeds vreemd vind, aangezien het niet belachelijk groot was en het aantal MB vergelijkbaar was met de andere keren dat dat blad werd rondgestuurd..maar goed
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 september 2009 @ 10:07:44 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72692448
Ik heb een keer aan een afdelingshoofd een mail gestuurd waarom ik een medewerker van hem op haar nummer had gezet, compleet met verwijzingen naar het vermeende intellect van desbetreffende medewerker en heb vervolgens onnadenkend die medewerker in de cc gezet.

Dus eigenlijk is dat mijn eigen shit
  zondag 13 september 2009 @ 10:27:46 #44
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_72692647
Is moest in een serverruimte airco vervangen. ik ging er vanuit dat het koudemiddel er al uit was omdat de klant al klaagde dat de airco niet meer koud werd. Dus ik zo die ouwe unit loskoppelen, bleek er nog koudemiddel in te zitten Gevolg: 1 telefooncentrale en een ups naar de klote
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 13 september 2009 @ 10:37:55 #45
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_72692779
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:27 schreef cvboer het volgende:
Is moest in een serverruimte airco vervangen. ik ging er vanuit dat het koudemiddel er al uit was omdat de klant al klaagde dat de airco niet meer koud werd. Dus ik zo die ouwe unit loskoppelen, bleek er nog koudemiddel in te zitten Gevolg: 1 telefooncentrale en een ups naar de klote
aah gut, jij gelooft nog alles wat je klanten zeggen?
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  Donald Duck held zondag 13 september 2009 @ 10:49:24 #46
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72692973
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef First het volgende:
Heb wel is een schroevendraaier in een server laten vallen met het gevolg dat dat ding kapot ging waardoor een groot gedeel van ons bedrijf een hele stillag omdat het budget te klein was voor een backup
wat voor gaar bedrijf ligt nou stil door een kapotte schroevendraaier?
en geen backup? in die eurobakken bij de bouwmarkt heb je zo een heel setje bij elkaar
en hoe ging dat vantevoren dan?
"He kees waarom zit je zo te niksen"
-"Ja Piet is nu even met de schroevendraaier bezig he"

[ Bericht 7% gewijzigd door __Saviour__ op 13-09-2009 13:24:29 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_72696323
Ooit moest ik in de kubuswoningen (R'dam) isoleren met armaflex.
Dat vat met lijm (hardnekkige lijm) zag ik niet staan, dus dat schopte ik zo om
over de pas nieuw aangelegde vloer.
Heb de meeste bizarre dingen gedaan om het eraf te krijgen, met geen resultaat.
Geen idee hoe het is afgelopen eigenlijk, de klus was bijna klaar dus ik ben maar naar huis gegaan
met mijn collega.
Life is Music
  zondag 13 september 2009 @ 13:41:01 #48
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_72697244
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

en geen backup? in die eurobakken bij de bouwmarkt heb je zo een heel setje bij elkaar
Idk waarom ze geen Backup hadden systeembeheerder was een pool die de hele dag tv lag te kijken .

[ Bericht 0% gewijzigd door First op 13-09-2009 14:01:46 ]
pi_72697665
quote:

[..]

ROFL.
  zondag 13 september 2009 @ 14:02:27 #50
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_72698028
quote:

[..]

En de server was kapot de schroevendraaier niet blijkbaar was ik iets te vaag
pi_72706983
Het valt me wel op dat veel mensen die hier posten met computers werken, zijn er ook mensen die andere dingen hebben meegemaakt dan een server laten crashen of een kop koffie over een toetsenbord hebben laten vallen?

Bij mijn oude werkgever was ik bezig met een freesbank en ik had de X en de Y as per ongeluk verwisseld.
Ik zie nog net die grote kopfrees zich vol in de klemmen vliegen en daarna meteen vol uit elkaar spatten.
Gevolg: Kopfrees van ¤300; naar de kloten,2 klemmen van ¤200, ruitjes van de freesbank aan diggelen en een hele dag werk verpest.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 september 2009 @ 19:29:00 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72707249
Toen ik nog klokkenmaker was en net een 150 jaar oud uurwerk gerepareerd had, reed ik even met mijn stoel naar de andere werkbank om een tangetje ofzo te pakken, en de snaar van de gewichten blijft in die wieltjes van mijn stoel hangen.

Uurwerk op de stenen vloer, grondrad volkomen naar de klote. En de vertandingen van zo'n uurwerk zijn niet even na te frezen...
pi_72710249
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:21 schreef Almelovakr het volgende:
Het valt me wel op dat veel mensen die hier posten met computers werken, zijn er ook mensen die andere dingen hebben meegemaakt dan een server laten crashen of een kop koffie over een toetsenbord hebben laten vallen?

Bij mijn oude werkgever was ik bezig met een freesbank en ik had de X en de Y as per ongeluk verwisseld.
Ik zie nog net die grote kopfrees zich vol in de klemmen vliegen en daarna meteen vol uit elkaar spatten.
Gevolg: Kopfrees van ¤300; naar de kloten,2 klemmen van ¤200, ruitjes van de freesbank aan diggelen en een hele dag werk verpest.
Ai

Gelijk vol uit elkaar gespat, kwam die tegen de machine zelf aan? Of gewoon te diep in het materiaal?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72711657
Alweer een tijdje terug, in de tijd dat ik nog op Schiphol werkte..

Een NWA vlucht met +- 170 pax ruim een uur vertraagd.

Kan niet precies op het hoe of wat ingaan, maar door een fout van mij moest een kwartier voor de off-blocks tijd iedereen het toestel weer uit voor een nieuwe veiligheidscontrole

Stond er nog bij toen iedereen het toestel weer uitkwam, dan kan je ook wel een aantal meter door de grond zakken..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 13 september 2009 @ 21:17:36 #55
136730 PiRANiA
pi_72711782
Ooit ben ik achter de wachtwoorden van alle gebruikers op school gekomen.
Toen moesten ze ongeveer meerdere duizenden mensen nieuwe wachtwoorden sturen.
Netwerkbeheer had nog nooit zo hard gewerkt
  zondag 13 september 2009 @ 21:19:10 #56
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72711834
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Toen ik nog klokkenmaker was en net een 150 jaar oud uurwerk gerepareerd had, reed ik even met mijn stoel naar de andere werkbank om een tangetje ofzo te pakken, en de snaar van de gewichten blijft in die wieltjes van mijn stoel hangen.

Uurwerk op de stenen vloer, grondrad volkomen naar de klote. En de vertandingen van zo'n uurwerk zijn niet even na te frezen...
Hee Swets hoe is dit afgelopen? Heb je die eigenaar de volle waarde van die klok vergoed? Dat kan een aardig bedrag wezen
  zondag 13 september 2009 @ 21:20:40 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72711886
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:17 schreef PiRANiA het volgende:
Ooit ben ik achter de wachtwoorden van alle gebruikers op school gekomen.
Toen moesten ze ongeveer meerdere duizenden mensen nieuwe wachtwoorden sturen.
Netwerkbeheer had nog nooit zo hard gewerkt
Da's niet jouw schuld, maar meer door het gebrekkige beveiligings beleid dat is gevoerd.
pi_72714063
Valt best mee volgens mij, kan me niet erg veel dingen herinneren..
pi_72716032
Servertje klaar maken met verschillende speciale software voor een demonstratie voor een belangrijke klant. Opdracht van de baas zelf gekregen en op de laatste dag een uur voordat de klant kwam een kleine fix nog doen. Waarna de helft van de applicaties niet meer werkte .

Weet nou nog niet waarom, had er gelukkig wel een paar dingen weer snel werkend gekregen. Maar wil niet weten hoe de demonstratie in zijn geheel is gegaan . (Zat ik zelf niet bij)

En ook eens een backupje verkeerd ingesteld van een productie server. Een tijd nadat ik er weg was was net die server gecrashed en hadden ze niet zoveel aan de backup . Daar zijn ook wat ex-collega's in de nacht voor aan het werk geweest om het te herstellen.
  zondag 13 september 2009 @ 22:57:16 #60
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_72716262
Hier valt het ook wel mee, alleen toen ik als 15-jarige bij de V&D werkte een keer 10 kilo eiersalade laten vallen in de koeling... ik hoefde in ieder geval geen broodjes meer te smeren
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_72716523
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ai

Gelijk vol uit elkaar gespat, kwam die tegen de machine zelf aan? Of gewoon te diep in het materiaal?
Doordat ik de X en de Y as had verwisseld doet die machine alles wat wat er maar fout kan gaan, dan gaan die bank en de frees een eigen leven leiden.
Wat ik er nog zo snel van heb kunnen zien is dat die kopfrees zich vol in de klauwen liep te boren en te vreten en meteen uit elkaar spatte.
Echt, het leek wel of er een kanon werd afgeschoten in de werkplaats!
pi_72772259
Heerlijk leesvoer weer hier, haha.
Zelf heb ik nog weinig rampen veroorzaakt eigenlijk, alleen wat kleine dingetjes.

Zoals in de supermarkt een grote kist aardappelen (achteruit) omver rijden met m'n scootmobiel (waarna iedereen direct behulpzaam gaat lopen oprapen, inclusief de bedrijfsleider, omdat ik zelf niet zo mobiel ben...)
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_72772785
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:34 schreef Scootmobiel het volgende:
Heerlijk leesvoer weer hier, haha.
Zelf heb ik nog weinig rampen veroorzaakt eigenlijk, alleen wat kleine dingetjes.

Zoals in de supermarkt een grote kist aardappelen (achteruit) omver rijden met m'n scootmobiel (waarna iedereen direct behulpzaam gaat lopen oprapen, inclusief de bedrijfsleider, omdat ik zelf niet zo mobiel ben...)
Een kist aardappelen is niet zo'n ramp. Als je nou het wijnpad aanreed...
What Would Goku Do
pi_72773492
In een korte tijd ¤40.000 aan boetes voor ATR formulieren opgespaard bij m'n werk. Waren bijna vergunning kwijt om nog goederen te mogen exporteren. Daar werden onze salarissen van betaald, niet van de import.
Budget per jaar was ¤100k om aan boetes te spenderen. Ging ineens heel hard zo.

Oeps.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:23:54 #65
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72773997
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:49 schreef viagraap het volgende:

[..]

Ik heb wel eens in de bibliotheek tegen zo'n boekenkast aangeleund. Je kent 't wel, tientallen rijen boekenkasten van 8 meter lang, en met van die 2 meter brede gangpaden ertussen. De bovenkant ging al een halve tot een meter meter opzij, en viel gelukkig weer terug.... Vielen maar een paar boeken uit die kast.
Maar moet er niet aan denken hoe het zou zijn als al die rijen boekenkasten als dominostenen tegen elkaar aan om zouden zijn gevallen.... Wat een schade, wat een zooi zou dat zijn geweest.
Ben me echt wild geschrokken toen.
pi_72774858
heerlijke verhalen..
en dat van die boekenkasten
je zou toch denken dat ze ze aan de grond vastmaken oid?
pi_72774914
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:26 schreef Maravilla het volgende:
Het grappige is dat bestanden die je verwijdert in de prullenbak voor meer dan 90% kunnen worden teruggehaald met gratis programma's van internet
pi_72774975
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef janvks het volgende:

[..]

Het grappige is dat bestanden die je verwijdert in de prullenbak voor meer dan 90% kunnen worden teruggehaald met gratis programma's van internet
Op USBSticks/DS kaartjes werkt dat anders.
pi_72775213
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef veda het volgende:

[..]

Heb je dan geformatteerd? Dat is wel meer dan alleen verwijderen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:15:35 #70
136730 PiRANiA
pi_72775730
quote:

[..]

Werkt niet wezenlijk anders hoor.
pi_72776026
Zelf eigenlijk weinig gedaan maar wel een keer met plaatsvervangende schaamte iemand een toren van chicken-tonight potten omver zien rijden.
Als er 12 kuikens in een baksteen passen, hoeveel pingpongballen moet een krokodil dan eten om sneller te kunnen zwemmen dan een wasmachine?
pi_72776180
Werk bij een autoverhuurbedrijf....hoevaak collega's wel niet auto's in puin rijden, zelf ook de 2e week dat ik er werkte hele zijkant van een bus eruit gereden
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_72776306
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef boskameel het volgende:

[..]

Volgens mij als je opnieuw opstart vraagt word om te herstellen.
School = 9 van de 10 keer novell, en die doet meestal als je inlogt "clean alles (cookies, temp files enzo)"
Hmpf.
pi_72777207
quote:

[..]

Het gaat om de server niet om de schroevendraaier
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_72777790
quote:

[..]

Absoluut niet. Als je alles eraf gooit en je zet er geen nieuwe data voor in de plaats is alles met recovery software terug te halen. Vaak zelfs nog na een keiharde format.
'And I called your name,
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:25:20 #76
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_72779064
In de bouwmarkt waar ik werk een pot Hammerite op de betonnen vloer laten kletteren. Natuurlijk schiet de deksel open, dus een halve liter met donkergroene metaalverf siert de vloer. Met karton van de grond geschraapt en met terpentine het meeste weg kunnen halen, maar nu zit er nog steeds een vlek van een meter breed
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_72782000
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:49 schreef viagraap het volgende:
Precies, daarom noemde ik het ook 'alleen kleine dingetjes'.
Gelukkig nog nooit het wijnpad geraakt inderdaad, haha.
En dan die boekenkasten.... Ik zie het al vóór me...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_72785300
Ik heb het zelf niet veroorzaakt maar was er wel bij.
Ik was zo aan het vakkenvullen bij AH, komt er een colega met een hele kar vol bierkratten, rijdt die gast ergens tegen aan (weet niet meer precies wat) donderd zo'n hele stapel kratten om. hele vloer onder het bier en glas, rest van de dag rook de winkel naar bier, en heleboel bier was verspilt, geen enkel flesje was nog heel...
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_72787109
Een ARRI fixture van een paar duizend euro van +- 3 meter op de grond tiefen.. Kon wel door de grond zakken
pi_72787216
Ook leuk: een half decor voor een slechte soap in elkaar laten storten door een balk weg te trekken die ik nodig had om een ander deel van datzelfde decor te stutten Stond echt midden in een wolk van stof en houtsplinters, ben toen snel weggerend en niemand heeft ooit doorgehad dat ik het was
pi_72787488
Ik werk bij een uitgeverij en was oa verantwoordelijk voor het checken van de drukproef. Dit boek was al tig maanden vertraagd en door allerlei omstandigheden was er super stress toen ik de proeven kreeg. Snel doorgekeken, ja ziet er prima uit en voor okay gegeven.

Boeken gedrukt, kreeg ze op mijn bureau, zagen er mooi uit, aan andere laten zien. Vonden dat het er ook okay uitzag. Dus gelijk per courier naar de author gestuurd in Amerika. Die 2 dagen later woedend op mijn voicemail stond, de titel was verkeerd

Er stond Conversation ipv Conservation. In een boek over Natuurgebieden geeft het de titel een erg vreemde lading

Gelukkig was er nog niets naar klanten verzonden, behalve de auteur dan, maar alles wat in warehouse lag kon verpulverd worden en er moest opnieuw gedrukt worden. Een groot formaat wetenschappelijk boek met +/- 150 full colour figuren drukken, is niet bepaald goedkoop..........
pi_72788411
In het magazijn van een supermarkt heb een keer met de vorken van een heftruck een hele hoop 10kg wasmiddelpoeder dozen kapot "geprikt". Ik ging omhoog en omlaag terwijl de vorken niet helemaal naar beneden stonden maar een beetje halverwege, een paar lagen en een paar dozen diep kapot. Heb snel alles weggegooid, en de vloer geveegd maar er bleef nog maanden een witte vlek in het magazijn achter. Die dingen zijn iets van 15 euro per stuk maar zijn er nog nooit achter gekomen .
pi_72792460
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Da's niet jouw schuld, maar meer door het gebrekkige beveiligings beleid dat is gevoerd.
Klopt, ik vind het ook heerlijk beveiliging van onze school te testen

Gisteren al weer even beheerdersrechten gehad.
Ze maken je het hier zo enorm simpel..
Hmpf.
pi_72792827
Ik heb een keer in mijn vakkenvul periode een container met sierplanten totalloss gereden. Ik kwam iets te enthousiast het magazijn uitrennen en er blokkeerde een wieltje. Hopaaa, zo 30 planten + potten op de grond.

En ik zo van "Ok, daar moeten ze niet " Chef was best boos en ik kreeg een preek dat ik de schade die ik berokkend had niet serieus nam..

En ik heb toen ik 10 was ofzo de nieuwe PC van een buurman laten crashen door Wolfenstein 3D automagisch op te laten starten door in de autoexec.bat te klieren Daar was meneer helemaal niet blij mee, omdat het zijn werk pc was.

Oh ja, ook een keer een superbreitwand (kreidlercylinder) gemonteerd met al eerder gebruikte circlipjes, dus na 100 meter rijden was 1 clipje een halve centimeter in de cylinderwand gevreten en heb ik 450 gulden verrampeneerd.

Keer een samen met een maatje een schuur in de fik gezet omdat ik ging lassen aan een brommer, maar er stond een bak wasbenzine onder vervolgens gooide mijn vriend een doek IN de bak in plaats van er overheen en pikte hem er weer uit en gooide hem tegen mijn rug stond ik in de fik Nu ik er zo over nadenk zijn er in mijn brommertijd wel meer rampen gebeurd, maar daar kom ik nog wel op terug.
  woensdag 16 september 2009 @ 09:10:18 #85
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72792985
Een betonmixer van 4.30 hoog een loods ingereden van 3.90 meter
Lepels van de heftruck door twee 200 ltr. drums met thinner gestoken.
Trekker met losgekoppeld remsysteem met veel te veel bravoure de werkplaats ingereden
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 16 september 2009 @ 10:07:50 #86
81894 godigita
Trollercoaster
pi_72794257
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:27 schreef mstx het volgende:
Een nieuwsbrief van een klant verstuurd naar 10000 adressen terwijl de plaatjes schijnbaar niet werkten.
Ik ook.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:29:21 #87
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_72794872
Voor m'n vakantiebaantje moest ik een keer stalen buizen zagen. Uiteindelijk heel blij dat ik er 466 klaar had, maar die blijheid was van korte duur.
Uiteindelijk bleek dat ik ze 20 cm te kort had afgezaagd. Daardoor kon ik zelf nog uit de resten 466 keer 20 cm afzagen en iemand anders kon ze aan elkaar lassen.
pi_72796543
Een brief van ongeveer 15.000 exemplaren op briefpapier van de klant printen en vervolgens achter komen dat de handtekening verkeerd staat/compleet verkeerde handtekening.. resultaat: 15.000 vel briefpapier de papiercontainer in en nogmaals moeten printen..
Bij grotere printers betaal je per tik. Waarbij een enkelzijdige print 1 tik is en een dubbelzijdige 2 tikken.
Het was een dubbelzijdige printjob..
pi_72797455
Op marktplaats 9 kittens aangeboden die binnen een week wegmoesten zijn omdat ze anders van de brug afgingen. En dan met het telefoonnummer van een vriend erbij die had wat uit te leggen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 16 september 2009 @ 12:01:20 #90
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_72797763
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef numero_uno het volgende:
Op marktplaats 9 kittens aangeboden die binnen een week wegmoesten zijn omdat ze anders van de brug afgingen. En dan met het telefoonnummer van een vriend erbij die had wat uit te leggen
Hehe, die is te slecht

Ik heb zelf in het buitenland een auto ongeluk gehad bij een bergje-af. Remde aan tijdens de afdaling, maar de auto blokkeerde volledig en brak uit. Gevolg: 2 auto's total loss. Gelukkig alleen materiele schade, want het had slechter af kunnen lopen. Oom agent meldde dat er op dezelfde locatie een paar maand eerder 2 auto's eraf gevlogen waren en 60 meter lager in het ravijn terecht gekomen waren. Dan slik je wel even...

Maar het mooiste was nog dat dat de tegenpartij een belangrijke persoon van Dolce en Gabbana was. Ze had haast om op tijd bij een modeshow te zijn en had de bak volliggen met designer kleding. Gevolg: modeshow afgeblazen. Geen idee wat dit uiteindelijk allemaal heeft gekost, wil het niet weten ook. Uiteindelijk heeft het mij alleen 300,- aan telefoonkosten met de leasemaatschappij etc. gekost.
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_72797780
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef MMUFC het volgende:
Een brief van ongeveer 15.000 exemplaren op briefpapier van de klant printen en vervolgens achter komen dat de handtekening verkeerd staat/compleet verkeerde handtekening.. resultaat: 15.000 vel briefpapier de papiercontainer in en nogmaals moeten printen..
Bij grotere printers betaal je per tik. Waarbij een enkelzijdige print 1 tik is en een dubbelzijdige 2 tikken.
Het was een dubbelzijdige printjob..
30.000 tikken, wat kost dat nou?
'And I called your name,
pi_72798274
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

30.000 tikken, wat kost dat nou?
Om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet.. volgens mij valt het wel mee..
pi_72803421
In de tijd dat ik nog als meubelmaker werkte bij een grote jachtwerf heb ik een keer een koelkastdeur uit mijn hand laten glijden waardoor er een grote deuk zat in de wand van een net afgelakte keuken.
Gevolg: eerst moest ik de deuk uit het hout werken en daarna moest de schilder de hele wand weer een paar keer opnieuw lakken. Twee en een halve dag later zag je er niets meer van.
And than you wake up dead and your dick falls off!!
pi_72803722
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet.. volgens mij valt het wel mee..
Als we uitgaan van de tarieven die hier vermeld worden:
http://www.rug.nl/student(...)rkplek/printen/index

246 tikken = 10 euro
30000 = dus ongeveer 1219 euro
  woensdag 16 september 2009 @ 18:17:43 #95
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72812093
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:03 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Als we uitgaan van de tarieven die hier vermeld worden:
http://www.rug.nl/student(...)rkplek/printen/index

246 tikken = 10 euro
30000 = dus ongeveer 1219 euro
En als het kleurendruk is nog meer.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:47:25 #96
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_72813359
Mijn vriendin zwanger gemaakt
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:59:58 #97
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_72813885
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het gaat om de server niet om de schroevendraaier
No shit Sherlock.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:00:24 #98
107531 Dark_Prince
pi_72813899
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:47 schreef Biefstuk het volgende:
Mijn vriendin zwanger gemaakt
Daar bezorg je alleen shit voor jezelf mee?
  woensdag 16 september 2009 @ 19:06:04 #99
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_72814121
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:00 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Daar bezorg je alleen shit voor jezelf mee?
Het was tijdens een groepsverkrachting
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:17:42 #100
107531 Dark_Prince
pi_72814631
Hoe weet je dan dat jij het was?
  woensdag 16 september 2009 @ 19:18:10 #101
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_72814646
ik vind die met die kittens echt geniaal.

zoiets heb ik ook wel eens gedaan met zo'n wij bellen u terug service.

ik heb ook weleens een vuilnisbak met water schuin tegen iemands voordeur aangezet en daarna aangebeld. We waren 2 straten verder maar je kon die hoer daar horen schreeuwen.
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
  woensdag 16 september 2009 @ 19:19:11 #102
251404 sanderman112
Zie je Sanderman dan bel je112
pi_72814691
100 gram shit door de brievenbus
pi_72818028
Laatst op een verjaardag nog...

pi_72820550
Bij de AH de vrachtwagen lossen. De afstandsbediening van de laadklep was kapot, dus de vrachtwagen chauffeur vroeg aan mij of ik even met de vaste bediening de klep wilde bedienen. Prima, gebeurd wel vaker. Maar juist als er 2 pallets bier op de klep gezet worden tik ik zonder het door te hebben de schakelaar om waardoor de klep niet zakt, maar kantelt. Gevolg, 2 pallets bier over de elektrische pallet wagen en vloer, collega kon net op tijd wegspringen om er niet onder te komen.

Duurde even voordat we verder konden met lossen....

Bier is lekker, maar dat gaat stinken joh, midden in de zomer.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  woensdag 16 september 2009 @ 22:40:57 #105
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_72823568
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef dopy14 het volgende:
ik vind die met die kittens echt geniaal.

zoiets heb ik ook wel eens gedaan met zo'n wij bellen u terug service.

ik heb ook weleens een vuilnisbak met water schuin tegen iemands voordeur aangezet en daarna aangebeld. We waren 2 straten verder maar je kon die hoer daar horen schreeuwen.
Bedankt voor de tip, leuk voor met oud en nieuw
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_72825384
Niet dat ik iemand veel shit heb bezorgd maar kan wel iets herinneren dat iemand ons veel shit heeft bezorgd. In een supermarkt kwam de zoon van de baas een dag werken ( geen idee waarom ) maar hij moest de vloer schoonmaken met zo'n vloer schrobber. Hij zat een beetje te crossen met dat ding totdat hij ineens een halve kop ( 2 etages van de 4 ) met rode wijn meenam . Hele vloer onder de rode wijn uiteraard. Wij als een gek alles opruimen omdat de rode wijn anders in de tegelvloer trok. Zakken zout erop gestrooid zodat alle wijn geabsorbeerd werd. Had een collega van mij maar de machine overgenomen.

Was ook meteen de laatste dag voor hem
  donderdag 17 september 2009 @ 07:38:10 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72829284
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:22 schreef greatchampion het volgende:
Was ook meteen de laatste dag voor hem
Meestal kan de zoon van de baas wel een potje breken voordat er sancties komen.
pi_72845121
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef MrManiak het volgende:
In de bouwmarkt waar ik werk een pot Hammerite op de betonnen vloer laten kletteren. Natuurlijk schiet de deksel open, dus een halve liter met donkergroene metaalverf siert de vloer. Met karton van de grond geschraapt en met terpentine het meeste weg kunnen halen, maar nu zit er nog steeds een vlek van een meter breed
Ik heb ook zo vaak emmers latex laten vallen. (Kun je trouwens het best opruimen door er een bak zaagsel overheen te gooien zodat het daarin absorbeert.)

Collega van mij had een hele palet roze verf om laten kantelen in het magazijn/AG. Was daar helaas niet bij.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72846644
een keer samen met mijn broer een bos in de fik gestoken. (moest een half jaar later toch weg voor een wijk maarja)
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_72846825
Moet het persé werkgerelateerde shit zijn?

Ik heb eens op 10 jarige leeftijd samen met een vriendje fikkie lopen stoken in een ongebruikt weiland terwijl midden in de zomer alles kurkdroog was. Niet zo verstandig met harde wind....richting de plek waar ze woningen aan het bouwen waren.

Uiteindelijk niet al te grote schade aan slechts 1 woning, maar ja, dat maakt het niet minder erg...

Volgens mij sta ik in de woonplaats van m'n ouders nu nog steeds nu nog steeds op de zwarte lijst van de brandweer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:15:56 #111
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72849281
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef dopy14 het volgende:

Dat heb je gewoon uit de Dumpert van GeenStijl gejat! Hehe, dingen overnemen van een website en doen alsof je het zelf hebt meegemaakt
pi_72849305
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Dat heb je gewoon uit de Dumpert van GeenStijl gejat! Hehe, dingen overnemen van een website en doen alsof je het zelf hebt meegemaakt
als dat waar is, is dat echt kansloos
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_72849593
Bij het lossen van een vrachtwagen (ik was vakkenvuller) een karretje tegen die vrachtwagen aangereden. Ik was aan het opscheppen dat het mij wel zou lukken dat karretje erlangs te krijgen, lukte toch niet

Chauffeur boos, ik :$
pi_72849818
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Bij het lossen van een vrachtwagen (ik was vakkenvuller) een karretje tegen die vrachtwagen aangereden. Ik was aan het opscheppen dat het mij wel zou lukken dat karretje erlangs te krijgen, lukte toch niet

Chauffeur boos, ik :$
Soweeh!! Echt waar?
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72849850
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Yozzz het volgende:

[..]

http://www.dumpert.nl/med(...)met_kliko_water.html

Misschien was hij wel de maker van t filmpje .
pi_72849969
Inbreken bij een transport bedrijf en met de vrachtwagens die daar binnen staan rondjes over het terrein buiten gaan rijden

Ruiten ingooien ofcourse.

Elke week op precies dezelfde voorruit bij iemand een ei gooien, omdat we daar niet mochten voetballen van die man.

Strontcontainer die niet goed afgesloten was, vervolgens wat van die zakjes er uit gehaald en daar rotjes ingestopt, aangestoken en snel door een brievenbus gegooid.

Als iemand bumperkleeft expres voor groen afremmen en bij oranje doorrijden zodat ie rood krijgt.

Joyriding, alhoewel dat bij één keer zal blijven.

En heb nog wel wat dingetjes, maar was iig niet lief
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72850161
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Soweeh!! Echt waar?
Er zat een kras van een meter of 5 op zijn zijkant (bijna nieuwe vrachtwagen). Ernstig zat, kostte wel aardig wat doekoe om dat te fixen.
  donderdag 17 september 2009 @ 20:20:44 #118
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_72851925
Rond het uitkomen van de PS3 zo'n 50 klanten met reservering telefonisch de verkeerde afhaaldatum doorgegeven.
Op het moment dat ik bedacht de agenda één week te vroeg lag opengeslagen stond er al een woedende menigte voor de deur.
  donderdag 17 september 2009 @ 20:27:38 #119
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72852203
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:32 schreef UncleSam het volgende:

[..]

http://www.dumpert.nl/med(...)met_kliko_water.html

Misschien was hij wel de maker van t filmpje .
Die man is geen 'hoer' en hij is geen Amerikaan
pi_72852751
Een vriend van mij heeft een eigen werkplaats, waar ik mijn auto regelmatig langs breng voor controle etc.. Nu is het zo dat die kerel van die grote 50liter vaten met motorolie koopt, en daar met een soort van pomp de olie uitpompt.
Toen hij eens aan mijn auto bezig was vroeg hij aan mij of ik de pomp op een nieuw vat kon zetten en op de een of andere manier laat ik dat vat van de pallet af vallen, waarna er 50liter motorolie over zijn garagevloer stroomt :S Het zat echt overal, aan onderdelen die op de grond lagen, dozen, gereedschapkisten, autobanden, velgen en wat er verder allemaal wel niet in een garage kan liggen :s Ik heb de week daarop maar vrijgenomen om het allemaal op te ruimen
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72853446
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:40 schreef S2Madness het volgende:
Een vriend van mij heeft een eigen werkplaats, waar ik mijn auto regelmatig langs breng voor controle etc.. Nu is het zo dat die kerel van die grote 50liter vaten met motorolie koopt, en daar met een soort van pomp de olie uitpompt.
Toen hij eens aan mijn auto bezig was vroeg hij aan mij of ik de pomp op een nieuw vat kon zetten en op de een of andere manier laat ik dat vat van de pallet af vallen, waarna er 50liter motorolie over zijn garagevloer stroomt :S Het zat echt overal, aan onderdelen die op de grond lagen, dozen, gereedschapkisten, autobanden, velgen en wat er verder allemaal wel niet in een garage kan liggen :s Ik heb de week daarop maar vrijgenomen om het allemaal op te ruimen
. wat een teringzooi moet dat geweest zijn.
pi_72853555
Collega van mij heeft jaren geleden een email van de hoofddirektie met zijn commentaar 'wat een slappe lullen' geforward naar mij, maar mailadres globalmail@company laten staan. Gevolg 18000 medewerkers kregen deze email.

Nu een ex-collega.
pi_72854143
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef Dark_Prince het volgende:
Hoe weet je dan dat jij het was?
Hij is zwart en de rest blank
en je raad wat voor kleur kindje het is geworden

Ok wel een leuke

z'n 1200 formulieren
pagina 1 met naam adres etc
pagina 2 met naam adres etc

blijkt er ergens een witte pagina tussen te zitten
dus klanten met pagina 1 krijgen andere naam met pgina 2

We hadden geluk dat het maar 250 formulieren waren , aangezien we per 250 gingen uitdraaien
Nu zeggen we pagina 1 kan met naam/adres maar pagina 2 doen we zonder willen ze dit wel dan gaan ze maar handmatig vouwen

[ Bericht 15% gewijzigd door AlwaysConnected op 17-09-2009 21:11:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')