ik zit hard te denken maar er komt niks in me opquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:24 schreef TNA het volgende:
Ik ben, zoals een echt FOK!ker betaamt, perfect, dus ik maak nooit fouten.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Een keer per ongeluk de telefoonlijn van mijn afdeling doorgesneden, dacht dat het een stuk touw was die ergens aan vast zat.
Daarna waren we een uur onbereikbaar voor klanten en leveranciers, die normaal elke minuut wel bellen.
Oeh, herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:26 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb een keer alle foto's van m'n broertje z'n vakantie naar Londen gewist. Hij had gevraagd of ik de foto's er even af wilde halen, en ik begreep dat ik ze moest verwijderen. De bedoeling was echter om ze op de computer te zetten. Weg met zo'n 1000 mooie vakantie kiekjes..
quote:
Jaaa ja......quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Ooit bij een bijbaantje is een container bier omgedonderd - niet door mij- en dat heeft wel wat flesjes en opruimtijd gekost.
klikken op een server?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
-
Ik zit in de IT, en heb wel eens door een fout (verkeerd geklikt) op de server een belangrijke rekensessie van een gebruiker gecanceled.-
Uhhh ja, wat is er zo raar aan een Windows 2000/2003/2008 serverquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
klikken op een server?
een GUI op een server
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef mrbombastic het volgende:
Bij ons op de middelbare school stond de kast van de pc naast de monitor van je buurman/vrouw. Dus naast mijn monitor stond de kast van het meisje dat naast me zat. Mijn pc was vastgelopen, dus ik druk per ongeluk op reset bij de pc van dat meisje. Ze had net een paar A4 getikt in Word en niet opgeslagen.
Ja, dat bestaat tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
klikken op een server?
een GUI op een server
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
Eh, de kraan per ongeluk vol open laten staan, terwijl het putje niet goed doorliep. Het was in een flat op de tweede verdieping. Vervolgens ben ik de hele morgen en middag weg geweest. Ik was ook de eerste die thuis kwam en ik zag nog net de brandweer wegrijden. Bij de onderburen was onder andere behang van de muren gekomen. Heel wat mensen hebben er werk aan gehad.
Serieusquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
Eh, de kraan per ongeluk vol open laten staan, terwijl het putje niet goed doorliep. Het was in een flat op de tweede verdieping. Vervolgens ben ik de hele morgen en middag weg geweest. Ik was ook de eerste die thuis kwam en ik zag nog net de brandweer wegrijden. Bij de onderburen was onder andere behang van de muren gekomen. Heel wat mensen hebben er werk aan gehad.
De verzekering van m'n moeder. Ik heb nooit gehoord om hoeveel geld het nou gegaan is, maargoed, zelfs in de kelder/ schuur van de flat stond water dus 't zal wel een behoorlijk bedrag geweest zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus![]()
Je verzekering was blij met je?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
tssss.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
klikken op een server?
een GUI op een server
Hoe merk je niet dat 'n kraan vol openstaat?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
De verzekering van m'n moeder. Ik heb nooit gehoord om hoeveel geld het nou gegaan is, maargoed, zelfs in de kelder/ schuur van de flat stond water dus 't zal wel een behoorlijk bedrag geweest zijn.![]()
In elk geval waren alle vloeren bij ons drijfnat en de brandweer heeft heel veel water weg moeten pompen stond in een brief. Hoeveel liter weet ik niet meer, maar de kraan heeft dus de hele ochtend en middag aan gestaan voor iemand er achter kwam.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe merk je niet dat 'n kraan vol openstaat?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef fotostarter het volgende:
Niet echt dikke shit, maar achteraf wel gelachen.
Ging als volgt,
Collega van een ander filiaal belt om een doos cup a soup op te sturen via de bode. (DHL)
Klant belt op om een gaskoppeling op te laten sturen.
Mooi, ik ga het magazijn in, pak 2 doosjes, in de een een koppeling, in de ander een doos cup a soup.
Loop terug naar de PC, print 2 labels uit, plak ze erop.
Ik ga naar huis, volgende ochtend, telefoon...
Collega, wat moet ik met een koppeling...?
Heb ik die klant blij gemaakt met een doos cup a soup
Hehequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:16 schreef fotostarter het volgende:
Niet echt dikke shit, maar achteraf wel gelachen.
Ging als volgt,
Collega van een ander filiaal belt om een doos cup a soup op te sturen via de bode. (DHL)
Klant belt op om een gaskoppeling op te laten sturen.
Mooi, ik ga het magazijn in, pak 2 doosjes, in de een een koppeling, in de ander een doos cup a soup.
Loop terug naar de PC, print 2 labels uit, plak ze erop.
Ik ga naar huis, volgende ochtend, telefoon...
Collega, wat moet ik met een koppeling...?
Heb ik die klant blij gemaakt met een doos cup a soup
Wat een stel knuppels bij elkaar. Iedere boerenlul kan dat binnen 5 minuten fixen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Een keer per ongeluk de telefoonlijn van mijn afdeling doorgesneden, dacht dat het een stuk touw was die ergens aan vast zat.
Daarna waren we een uur onbereikbaar voor klanten en leveranciers, die normaal elke minuut wel bellen.
Boerenlullen werken doorgaans niet op kantoor. Op een kantoor werkt eigenlijk niemand, tenzij op elkaars zenuwen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een stel knuppels bij elkaar. Iedere boerenlul kan dat binnen 5 minuten fixen.
aah gut, jij gelooft nog alles wat je klanten zeggen?quote:Op zondag 13 september 2009 10:27 schreef cvboer het volgende:
Is moest in een serverruimte airco vervangen. ik ging er vanuit dat het koudemiddel er al uit was omdat de klant al klaagde dat de airco niet meer koud werd. Dus ik zo die ouwe unit loskoppelen, bleek er nog koudemiddel in te zittenGevolg: 1 telefooncentrale en een ups naar de klote
wat voor gaar bedrijf ligt nou stil door een kapotte schroevendraaier?quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef First het volgende:
Heb wel is een schroevendraaier in een server laten vallen met het gevolg dat dat ding kapot ging waardoor een groot gedeel van ons bedrijf een hele stillag omdat het budget te klein was voor een backup
Idk waarom ze geen Backup hadden systeembeheerder was een pool die de hele dag tv lag te kijkenquote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wat voor gaar bedrijf ligt nou stil door een kapotte schroevendraaier?
en geen backup? in die eurobakken bij de bouwmarkt heb je zo een heel setje bij elkaar
en hoe ging dat vantevoren dan?
"He kees waarom zit je zo te niksen"
-"Ja Piet is nu even met de schroevendraaier bezig he"
ROFL.quote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en geen backup? in die eurobakken bij de bouwmarkt heb je zo een heel setje bij elkaar
En de server was kapot de schroevendraaier nietquote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |