abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 19:18:10 #101
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_72814646
ik vind die met die kittens echt geniaal.

zoiets heb ik ook wel eens gedaan met zo'n wij bellen u terug service.

ik heb ook weleens een vuilnisbak met water schuin tegen iemands voordeur aangezet en daarna aangebeld. We waren 2 straten verder maar je kon die hoer daar horen schreeuwen.
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
  woensdag 16 september 2009 @ 19:19:11 #102
251404 sanderman112
Zie je Sanderman dan bel je112
pi_72814691
100 gram shit door de brievenbus
pi_72818028
Laatst op een verjaardag nog...

pi_72820550
Bij de AH de vrachtwagen lossen. De afstandsbediening van de laadklep was kapot, dus de vrachtwagen chauffeur vroeg aan mij of ik even met de vaste bediening de klep wilde bedienen. Prima, gebeurd wel vaker. Maar juist als er 2 pallets bier op de klep gezet worden tik ik zonder het door te hebben de schakelaar om waardoor de klep niet zakt, maar kantelt. Gevolg, 2 pallets bier over de elektrische pallet wagen en vloer, collega kon net op tijd wegspringen om er niet onder te komen.

Duurde even voordat we verder konden met lossen....

Bier is lekker, maar dat gaat stinken joh, midden in de zomer.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  woensdag 16 september 2009 @ 22:40:57 #105
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_72823568
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef dopy14 het volgende:
ik vind die met die kittens echt geniaal.

zoiets heb ik ook wel eens gedaan met zo'n wij bellen u terug service.

ik heb ook weleens een vuilnisbak met water schuin tegen iemands voordeur aangezet en daarna aangebeld. We waren 2 straten verder maar je kon die hoer daar horen schreeuwen.
Bedankt voor de tip, leuk voor met oud en nieuw
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_72825384
Niet dat ik iemand veel shit heb bezorgd maar kan wel iets herinneren dat iemand ons veel shit heeft bezorgd. In een supermarkt kwam de zoon van de baas een dag werken ( geen idee waarom ) maar hij moest de vloer schoonmaken met zo'n vloer schrobber. Hij zat een beetje te crossen met dat ding totdat hij ineens een halve kop ( 2 etages van de 4 ) met rode wijn meenam . Hele vloer onder de rode wijn uiteraard. Wij als een gek alles opruimen omdat de rode wijn anders in de tegelvloer trok. Zakken zout erop gestrooid zodat alle wijn geabsorbeerd werd. Had een collega van mij maar de machine overgenomen.

Was ook meteen de laatste dag voor hem
  donderdag 17 september 2009 @ 07:38:10 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_72829284
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:22 schreef greatchampion het volgende:
Was ook meteen de laatste dag voor hem
Meestal kan de zoon van de baas wel een potje breken voordat er sancties komen.
How can I make this topic about me?
pi_72845121
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef MrManiak het volgende:
In de bouwmarkt waar ik werk een pot Hammerite op de betonnen vloer laten kletteren. Natuurlijk schiet de deksel open, dus een halve liter met donkergroene metaalverf siert de vloer. Met karton van de grond geschraapt en met terpentine het meeste weg kunnen halen, maar nu zit er nog steeds een vlek van een meter breed
Ik heb ook zo vaak emmers latex laten vallen. (Kun je trouwens het best opruimen door er een bak zaagsel overheen te gooien zodat het daarin absorbeert.)

Collega van mij had een hele palet roze verf om laten kantelen in het magazijn/AG. Was daar helaas niet bij.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72846644
een keer samen met mijn broer een bos in de fik gestoken. (moest een half jaar later toch weg voor een wijk maarja)
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_72846825
Moet het persé werkgerelateerde shit zijn?

Ik heb eens op 10 jarige leeftijd samen met een vriendje fikkie lopen stoken in een ongebruikt weiland terwijl midden in de zomer alles kurkdroog was. Niet zo verstandig met harde wind....richting de plek waar ze woningen aan het bouwen waren.

Uiteindelijk niet al te grote schade aan slechts 1 woning, maar ja, dat maakt het niet minder erg...

Volgens mij sta ik in de woonplaats van m'n ouders nu nog steeds nu nog steeds op de zwarte lijst van de brandweer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:15:56 #111
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72849281
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef dopy14 het volgende:

Dat heb je gewoon uit de Dumpert van GeenStijl gejat! Hehe, dingen overnemen van een website en doen alsof je het zelf hebt meegemaakt
pi_72849305
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Dat heb je gewoon uit de Dumpert van GeenStijl gejat! Hehe, dingen overnemen van een website en doen alsof je het zelf hebt meegemaakt
als dat waar is, is dat echt kansloos
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_72849593
Bij het lossen van een vrachtwagen (ik was vakkenvuller) een karretje tegen die vrachtwagen aangereden. Ik was aan het opscheppen dat het mij wel zou lukken dat karretje erlangs te krijgen, lukte toch niet

Chauffeur boos, ik :$
pi_72849818
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Bij het lossen van een vrachtwagen (ik was vakkenvuller) een karretje tegen die vrachtwagen aangereden. Ik was aan het opscheppen dat het mij wel zou lukken dat karretje erlangs te krijgen, lukte toch niet

Chauffeur boos, ik :$
Soweeh!! Echt waar?
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72849850
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Yozzz het volgende:

[..]

http://www.dumpert.nl/med(...)met_kliko_water.html

Misschien was hij wel de maker van t filmpje .
pi_72849969
Inbreken bij een transport bedrijf en met de vrachtwagens die daar binnen staan rondjes over het terrein buiten gaan rijden

Ruiten ingooien ofcourse.

Elke week op precies dezelfde voorruit bij iemand een ei gooien, omdat we daar niet mochten voetballen van die man.

Strontcontainer die niet goed afgesloten was, vervolgens wat van die zakjes er uit gehaald en daar rotjes ingestopt, aangestoken en snel door een brievenbus gegooid.

Als iemand bumperkleeft expres voor groen afremmen en bij oranje doorrijden zodat ie rood krijgt.

Joyriding, alhoewel dat bij één keer zal blijven.

En heb nog wel wat dingetjes, maar was iig niet lief
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72850161
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:31 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Soweeh!! Echt waar?
Er zat een kras van een meter of 5 op zijn zijkant (bijna nieuwe vrachtwagen). Ernstig zat, kostte wel aardig wat doekoe om dat te fixen.
  donderdag 17 september 2009 @ 20:20:44 #118
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_72851925
Rond het uitkomen van de PS3 zo'n 50 klanten met reservering telefonisch de verkeerde afhaaldatum doorgegeven.
Op het moment dat ik bedacht de agenda één week te vroeg lag opengeslagen stond er al een woedende menigte voor de deur.
  donderdag 17 september 2009 @ 20:27:38 #119
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72852203
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:32 schreef UncleSam het volgende:

[..]

http://www.dumpert.nl/med(...)met_kliko_water.html

Misschien was hij wel de maker van t filmpje .
Die man is geen 'hoer' en hij is geen Amerikaan
pi_72852751
Een vriend van mij heeft een eigen werkplaats, waar ik mijn auto regelmatig langs breng voor controle etc.. Nu is het zo dat die kerel van die grote 50liter vaten met motorolie koopt, en daar met een soort van pomp de olie uitpompt.
Toen hij eens aan mijn auto bezig was vroeg hij aan mij of ik de pomp op een nieuw vat kon zetten en op de een of andere manier laat ik dat vat van de pallet af vallen, waarna er 50liter motorolie over zijn garagevloer stroomt :S Het zat echt overal, aan onderdelen die op de grond lagen, dozen, gereedschapkisten, autobanden, velgen en wat er verder allemaal wel niet in een garage kan liggen :s Ik heb de week daarop maar vrijgenomen om het allemaal op te ruimen
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_72853446
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:40 schreef S2Madness het volgende:
Een vriend van mij heeft een eigen werkplaats, waar ik mijn auto regelmatig langs breng voor controle etc.. Nu is het zo dat die kerel van die grote 50liter vaten met motorolie koopt, en daar met een soort van pomp de olie uitpompt.
Toen hij eens aan mijn auto bezig was vroeg hij aan mij of ik de pomp op een nieuw vat kon zetten en op de een of andere manier laat ik dat vat van de pallet af vallen, waarna er 50liter motorolie over zijn garagevloer stroomt :S Het zat echt overal, aan onderdelen die op de grond lagen, dozen, gereedschapkisten, autobanden, velgen en wat er verder allemaal wel niet in een garage kan liggen :s Ik heb de week daarop maar vrijgenomen om het allemaal op te ruimen
. wat een teringzooi moet dat geweest zijn.
pi_72853555
Collega van mij heeft jaren geleden een email van de hoofddirektie met zijn commentaar 'wat een slappe lullen' geforward naar mij, maar mailadres globalmail@company laten staan. Gevolg 18000 medewerkers kregen deze email.

Nu een ex-collega.
pi_72854143
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef Dark_Prince het volgende:
Hoe weet je dan dat jij het was?
Hij is zwart en de rest blank
en je raad wat voor kleur kindje het is geworden

Ok wel een leuke

z'n 1200 formulieren
pagina 1 met naam adres etc
pagina 2 met naam adres etc

blijkt er ergens een witte pagina tussen te zitten
dus klanten met pagina 1 krijgen andere naam met pgina 2

We hadden geluk dat het maar 250 formulieren waren , aangezien we per 250 gingen uitdraaien
Nu zeggen we pagina 1 kan met naam/adres maar pagina 2 doen we zonder willen ze dit wel dan gaan ze maar handmatig vouwen

[ Bericht 15% gewijzigd door AlwaysConnected op 17-09-2009 21:11:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')