Bedankt voor de tip, leuk voor met oud en nieuwquote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef dopy14 het volgende:
ik vind die met die kittens echt geniaal.
zoiets heb ik ook wel eens gedaan met zo'n wij bellen u terug service.
ik heb ook weleens een vuilnisbak met water schuin tegen iemands voordeur aangezet en daarna aangebeld. We waren 2 straten verder maar je kon die hoer daar horen schreeuwen.
Meestal kan de zoon van de baas wel een potje breken voordat er sancties komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:22 schreef greatchampion het volgende:
Was ook meteen de laatste dag voor hem
Ik heb ook zo vaak emmers latex laten vallen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:25 schreef MrManiak het volgende:
In de bouwmarkt waar ik werk een pot Hammerite op de betonnen vloer laten kletteren. Natuurlijk schiet de deksel open, dus een halve liter met donkergroene metaalverf siert de vloer. Met karton van de grond geschraapt en met terpentine het meeste weg kunnen halen, maar nu zit er nog steeds een vlek van een meter breed
Dat heb je gewoon uit de Dumpert van GeenStijl gejat!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef dopy14 het volgende:
ik heb ook weleens een vuilnisbak met water schuin tegen iemands voordeur aangezet en daarna aangebeld. We waren 2 straten verder maar je kon die hoer daar horen schreeuwen.
als dat waar is, is dat echt kansloosquote:Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon uit de Dumpert van GeenStijl gejat!Hehe, dingen overnemen van een website en doen alsof je het zelf hebt meegemaakt
![]()
Soweeh!! Echt waar?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef Scorpie het volgende:
Bij het lossen van een vrachtwagen (ik was vakkenvuller) een karretje tegen die vrachtwagen aangereden. Ik was aan het opscheppen dat het mij wel zou lukken dat karretje erlangs te krijgen, lukte toch niet
Chauffeur boos, ik :$
http://www.dumpert.nl/med(...)met_kliko_water.htmlquote:Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon uit de Dumpert van GeenStijl gejat!Hehe, dingen overnemen van een website en doen alsof je het zelf hebt meegemaakt
![]()
Er zat een kras van een meter of 5 op zijn zijkant (bijna nieuwe vrachtwagen). Ernstig zat, kostte wel aardig wat doekoe om dat te fixen.quote:
Die man is geen 'hoer' en hij is geen Amerikaanquote:Op donderdag 17 september 2009 19:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)met_kliko_water.html
Misschien was hij wel de maker van t filmpje.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:40 schreef S2Madness het volgende:
Een vriend van mij heeft een eigen werkplaats, waar ik mijn auto regelmatig langs breng voor controle etc.. Nu is het zo dat die kerel van die grote 50liter vaten met motorolie koopt, en daar met een soort van pomp de olie uitpompt.
Toen hij eens aan mijn auto bezig was vroeg hij aan mij of ik de pomp op een nieuw vat kon zetten en op de een of andere manier laat ik dat vat van de pallet af vallen, waarna er 50liter motorolie over zijn garagevloer stroomt :S Het zat echt overal, aan onderdelen die op de grond lagen, dozen, gereedschapkisten, autobanden, velgen en wat er verder allemaal wel niet in een garage kan liggen :s Ik heb de week daarop maar vrijgenomen om het allemaal op te ruimen
Hij is zwart en de rest blankquote:Op woensdag 16 september 2009 19:17 schreef Dark_Prince het volgende:
Hoe weet je dan dat jij het was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |