Vak GG. Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Welk vak is dat dan waar niemand terecht kan ? En doet afellay nou mee of niet?

Aldus Omroep Brabant.quote:EINDHOVEN - Ibrahim Afellay lijkt op tijd hersteld om zaterdag met PSV mee te kunnen doen in de wedstrijd tegen Roda JC. De middenvelder meldde zich vorige week vanwege een hamstringblessure af voor de interlands die het Nederlands elftal tegen Japan en Schotland speelde.
Donderdag trainde Afellay voor het eerst weer volop mee met PSV.

Is die kaart ergens terug te zien?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef dndiek het volgende:
Die rode kaart voor Lazovic

Wat een idioot die scheidsrechter

Volgens PSV.nl zou dat wel het geval moeten zijn, maar het kan ook zijn dat het om de betreffende supporters gaat, die op het afgesloten deel zitten. Ik weet niet in hoeverre GG niet te gebruiken is.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zit in vak GG maar heb nog geen bericht gehad

ongeveer 200 plaatsen niet volgens de link die je in je post gebruikt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:39 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Volgens PSV.nl zou dat wel het geval moeten zijn, maar het kan ook zijn dat het om de betreffende supporters gaat, die op het afgesloten deel zitten. Ik weet niet in hoeverre GG niet te gebruiken is.

Ik zag vanmiddag een samenvatting op Eurosport, ik heb het moment nog niet online gevonden.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is die kaart ergens terug te zien?

Ik kwam dit gifje tegen op het PN:quote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is die kaart ergens terug te zien?

Trakteer mij maar op zo'n reisje...quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Dan maar nogmaals vragen:
Nog Fokkers die de reis mee naar Cobenhaven gaan maken ?

Valt best mee Day-V qua kostenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Trakteer mij maar op zo'n reisje...

).
 ).

Maar ik ben een arme studentquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt best mee Day-V qua kosten
Voor 230 euro heb je reisje, hotel 2 nachten en wedstrijdkaartje.
Wel excl. drank en eten dan. (ontbijt wel).
 Maar idd wel goedkoop
 Maar idd wel goedkoop 

Valt wel mee ja. Maar dan moet je ook een leuk groepje hebben om mee te gaan. Dat heb ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt best mee Day-V qua kosten
Voor 230 euro heb je reisje, hotel 2 nachten en wedstrijdkaartje.
Wel excl. drank en eten dan. (ontbijt wel).

Seconds that.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:39 schreef MMUFC het volgende:
Reisje Cobenhaven zit er voor mij niet in.. Heb er momenteel het geld niet voor over.

Goals van Nijland en Koevermans zitten er lekker in.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:47 schreef Cyber2003 het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6764
Vukovic

Best een pijnlijke opmerking van Ronaldquote:"Als je bij Isaksson uitkomt, heb je als club zitten slapen"
De kritiek op PSV-doelman Andreas Isaksson is niet van de lucht. Voetbal International peilde wat meningen van mensen die Isaksson hebben meegemaakt.
9 sep. 2009 15:07:15
Isaksson staat ook vanavond weer in het doel bij Zweden wanneer Malta moet worden bestreden. In het nationale team is de doelman onomstreden.
Toch wordt er niet overal hetzelfde over gedacht. "Hij is stil, verlegen. Hij doet me erg denken aan de skiërs hier, die ook erg op zichzelf gericht zijn", zegt Simon Bank, voetbaljournalist van de Zweedse krant Aftonbladet.
"Zijn moeizame uittrappen moeten met stress te maken hebben, hij was altijd heel kalm en stabiel", denkt zijn toenmalige jeugdtrainer bij Trelleborgs, Alf Westerberg.
Ronald Waterreus is in het programma Studio Voetbal ook altijd kritisch op Isaksson. In het artikel in VI laat hij zich ook niet onbetuigd. "Als je bij hem terecht komt, heb je als club zitten slapen."
Bron

Een miljoen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Toch nog een miljoen schade door de brand las ik in de krant.
 Voor een paar stoelen?
 Voor een paar stoelen?

Mag toch hopen dat we daar voor verzekerd zijn...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Toch nog een miljoen schade door de brand las ik in de krant.

Denk toch dat in eerste instantie het uitvoerde bedrijf de lul is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we daar voor verzekerd zijn...

Snap dat niet. Telkens dat gelul. Roda is gewoon een degradatiekandidaat die met 4-0 opgerold moet worden.quote:Rutten waarschuwt voor lastige wedstrijd tegen Roda JC
Op de officiële website waarschuwt Fred Rutten voor een zware wedstrijd tegen Roda JC. "Ze hebben vrij veel body, hier en daar wat creativiteit, dat zijn elementen die het ons lastig kunnen maken. Een vervelende tegenstander, want zulke ploegen kunnen in Eindhoven alleen maar winnen."

quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Snap dat niet. Telkens dat gelul. Roda is gewoon een degradatiekandidaat die met 4-0 opgerold moet worden.

.
.

Ach, zo kan je zeggen: Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor in de toekomst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tja psv heeft al enkele jaren niet meer gewonnen van deze "degradatiekandidaat". Nu jij weer
 .
. .
.

Volgens mij zeggen we dat elk jaar als roda op bezoek komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, zo kan je zeggen: Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor in de toekomst.
Nu jij weer.

Hij heeft wel gelijk, Roda kan alleen maar winnen in Eindhoven. Dat blijkt ieder jaar weer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Snap dat niet. Telkens dat gelul. Roda is gewoon een degradatiekandidaat die met 4-0 opgerold moet worden.

Volgens mij is het niet alleen een paar stoelen naast elkaar krijgen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef -SG- het volgende:
Jezus, het is nog moeilijk om 3 stoelen naast elkaar te krijgen zeg.

De vorige degradatiekandidaat die we op bezoek kregen ging weg met een gelijkspel may I remind you.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]

Het uitvoerende bedrijf zal daar ook wel voor verzekerd zijn mag ik hopen voor ze. Anders kan zo'n incident de nekslag voor je bedrijf zijn (en blijft PSV met de schade zitten).quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk toch dat in eerste instantie het uitvoerde bedrijf de lul is.
Welke malloot laat dan ook lassen zonder brandremmende doeken etc.
Het gevaar bestond er dus

quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet alleen een paar stoelen naast elkaar krijgen..
Ze kiezen voor veiligheid.
En voor sommigen is het niet goed als ze dat doen, maar gooien ze het wel open en zou er iets gebeuren dan ben je nog verder van huis.. dan kan je beter voor de zekerheid die 200 plaatsen een duel leeghouden..
en sowieso waar gaat het over.. 200 plaatsen.. kijk voor de mensen die daar zitten is het niet leuk dat ze naar een andere plaats moeten.. maar het gaat om 200 plaatsen en niet enkele duizenden
 ?
?

quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef ErikT het volgende:
Jongens, we gaan winnen vanavond.

quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Simons, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Toivonen, Wuytens, Nijland, Marcellis en Jonathan.

zoals het hoort!
 zoals het hoort!

Hij kreeg ook weer een tikje te verduren van een Roda-speler. Dus misschien (helaas) een nieuwe blessure.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:36 schreef ErikT het volgende:
Afellay is alweer gewisseld. Blijkbaar toch niet helemaal hersteld...

Ach morgen gaat Feyenoord ons op doelsaldo wel voorbij.quote:

Twente vanavond wel alquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach morgen gaat Feyenoord ons op doelsaldo wel voorbij.

Nee toch.quote:

nee joh, waarschijnlijk blijven jullie (gedeeld) op de eerste plaats die jullie niet meer weg gaan geven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]

Volgende week wat aan doen dan als dat mocht gebeuren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]

Inderdaad. Goed gecontroleerd...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef dndiek het volgende:
Degelijke pot. Weinig weggegeven en net voor rust een prima actie van een attente Isaksson!

Ok, gelukkig dan maar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee toch.
WIj hebben +8 en hun +5
of klopt teletekst niet/ik moet naar de oogarts

QFTquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het eigenlijk best mooi, PSV weer waar het hoort... op #1

Daarnaquote:Op zondag 13 september 2009 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
Nu de kakkerlakken.
Voor het eerst in 4 jaar moet ik de Kuip laten schieten

Zal lastig worden iig... Gok op 1-1.
quote:za 17-10 20:45 PSV - SC Heerenveen ERE
zo 25-10 16:30 NEC - PSV ERE
za 31-10 19:45 PSV - Vitesse ERE
zo 8-11 14:30 ADO Den Haag - PSV ERE
zo 22-11 16:30 PSV - Heracles Almelo ERE
vr 27-11 20:45 Sparta Rotterdam - PSV ERE
zo 6-12 14:30 RKC Waalwijk - PSV ERE

Ik niet en anders had ik je toch niet herkend.quote:

Tegenstander voor wie men een angstcomplex heeft omdat men er vaak van verliestquote:Op zondag 13 september 2009 05:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mooi voorspeld Boswachter.
En wtf is angstgegner?

quote:
Weet iemand overigens of het verslag ergens online te bekijken is? Op uitzendinggemist staan ze nooit.quote:angstgegner
´ angst - geg - ner
[ - g ee g n ´ r]
(
de -woord (mannelijk)
angstgegners
sport zwakkere tegenstander die angst inboezemt omdat men er in het verleden herhaaldelijk van heeft verloren

Dat had ik dus ook, op PSV.tv staan ze ook ngo niet.quote:Op zondag 13 september 2009 08:50 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
[..]
Weet iemand overigens of het verslag ergens online te bekijken is? Op uitzendinggemist staan ze nooit.
Anders moet ik wachten tot vanavond voor alleen maar de doelpunten...

Ik ben ontzettend fan van Bakkal. Ik geloof dat ik vorig seizoen iedere week hier postte of Bakkal niet ipv Mendez kon.quote:Op zondag 13 september 2009 10:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lekkere opstelling zo hoor, vooral dat middenveld. Of zijn jullie hier geen fan van Bakkal? jongen met diepgang en overzicht 14.gif

quote:Op zondag 13 september 2009 10:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, op PSV.tv staan ze ook ngo niet.

Pieters doet het ook aardig. Hopelijk komt Salcido ook niet meer in de basis...quote:Op zondag 13 september 2009 10:33 schreef ErikT het volgende:
Ik ben ontzettend fan van Bakkal. Ik geloof dat ik vorig seizoen iedere week hier postte of Bakkal niet ipv Mendez kon.
Rutten

Lievvquote:Op zondag 13 september 2009 02:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet en anders had ik je toch niet herkend.

En de scheids maar zeggen dat het geen elleboog was.quote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat een smerige elleboog v/d week zeg

Beetje meer vertrouwen he!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]

Zoals het hoortquote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN JA WIJ STAAN BOVENAAN!!!

[ afbeelding ]

Als het gelijk staat krijgt degene met meer voordoelpunten het voordeelquote:Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Op basis van wat staan we nu bovenaan ? Meer doelpunten gescoord ? Want puntenaantal en doelsaldo is hetzelfde.

quote:Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Saaie pot voetbal maar het zijn weer 3 punten...

Ik word er door het vertoonde spel alleen maar in gesterktquote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Begin je niet een beetje terug te komen op je mening dat er voorin kwaliteit bij moet? Het lijkt er toch echt op dat de spelers beter zijn geworden.
 . Doedel is de enige die merkbaar beter is geworden. Koef is nog steeds dezelfde ideale 12e man, Lazovic is als hij dienend op rechts speelt soms een nuttige kracht. Al met al moet er dus gewoon een topspits bij, dan heb je wel een fatsoenlijke aanval
 . Doedel is de enige die merkbaar beter is geworden. Koef is nog steeds dezelfde ideale 12e man, Lazovic is als hij dienend op rechts speelt soms een nuttige kracht. Al met al moet er dus gewoon een topspits bij, dan heb je wel een fatsoenlijke aanval  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |