Een miljoen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Toch nog een miljoen schade door de brand las ik in de krant.
Mag toch hopen dat we daar voor verzekerd zijn...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Toch nog een miljoen schade door de brand las ik in de krant.
Denk toch dat in eerste instantie het uitvoerde bedrijf de lul is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 05:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we daar voor verzekerd zijn...
Snap dat niet. Telkens dat gelul. Roda is gewoon een degradatiekandidaat die met 4-0 opgerold moet worden.quote:Rutten waarschuwt voor lastige wedstrijd tegen Roda JC
Op de officiële website waarschuwt Fred Rutten voor een zware wedstrijd tegen Roda JC. "Ze hebben vrij veel body, hier en daar wat creativiteit, dat zijn elementen die het ons lastig kunnen maken. Een vervelende tegenstander, want zulke ploegen kunnen in Eindhoven alleen maar winnen."
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Snap dat niet. Telkens dat gelul. Roda is gewoon een degradatiekandidaat die met 4-0 opgerold moet worden.
Ach, zo kan je zeggen: Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor in de toekomst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tja psv heeft al enkele jaren niet meer gewonnen van deze "degradatiekandidaat". Nu jij weer
Volgens mij zeggen we dat elk jaar als roda op bezoek komtquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, zo kan je zeggen: Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor in de toekomst.
Nu jij weer.
Hij heeft wel gelijk, Roda kan alleen maar winnen in Eindhoven. Dat blijkt ieder jaar weer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Snap dat niet. Telkens dat gelul. Roda is gewoon een degradatiekandidaat die met 4-0 opgerold moet worden.
Volgens mij is het niet alleen een paar stoelen naast elkaar krijgen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef -SG- het volgende:
Jezus, het is nog moeilijk om 3 stoelen naast elkaar te krijgen zeg.
De vorige degradatiekandidaat die we op bezoek kregen ging weg met een gelijkspel may I remind you.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Het uitvoerende bedrijf zal daar ook wel voor verzekerd zijn mag ik hopen voor ze. Anders kan zo'n incident de nekslag voor je bedrijf zijn (en blijft PSV met de schade zitten).quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk toch dat in eerste instantie het uitvoerde bedrijf de lul is.
Welke malloot laat dan ook lassen zonder brandremmende doeken etc.
Het gevaar bestond er dus
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:31 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet alleen een paar stoelen naast elkaar krijgen..
Ze kiezen voor veiligheid.
En voor sommigen is het niet goed als ze dat doen, maar gooien ze het wel open en zou er iets gebeuren dan ben je nog verder van huis.. dan kan je beter voor de zekerheid die 200 plaatsen een duel leeghouden..
en sowieso waar gaat het over.. 200 plaatsen.. kijk voor de mensen die daar zitten is het niet leuk dat ze naar een andere plaats moeten.. maar het gaat om 200 plaatsen en niet enkele duizenden
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef ErikT het volgende:
Jongens, we gaan winnen vanavond.
quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Simons, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Toivonen, Wuytens, Nijland, Marcellis en Jonathan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |