Tegenstander voor wie men een angstcomplex heeft omdat men er vaak van verliestquote:Op zondag 13 september 2009 05:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Mooi voorspeld Boswachter.
En wtf is angstgegner?![]()
quote:
Weet iemand overigens of het verslag ergens online te bekijken is? Op uitzendinggemist staan ze nooit.quote:angstgegner
´ angst - geg - ner
[ - g ee g n ´ r]
(
de -woord (mannelijk)
angstgegners
sport zwakkere tegenstander die angst inboezemt omdat men er in het verleden herhaaldelijk van heeft verloren
Dat had ik dus ook, op PSV.tv staan ze ook ngo niet.quote:Op zondag 13 september 2009 08:50 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
[..]
Weet iemand overigens of het verslag ergens online te bekijken is? Op uitzendinggemist staan ze nooit.
Anders moet ik wachten tot vanavond voor alleen maar de doelpunten...
Ik ben ontzettend fan van Bakkal. Ik geloof dat ik vorig seizoen iedere week hier postte of Bakkal niet ipv Mendez kon.quote:Op zondag 13 september 2009 10:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lekkere opstelling zo hoor, vooral dat middenveld. Of zijn jullie hier geen fan van Bakkal? jongen met diepgang en overzicht 14.gif
quote:Op zondag 13 september 2009 10:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, op PSV.tv staan ze ook ngo niet.
Pieters doet het ook aardig. Hopelijk komt Salcido ook niet meer in de basis...quote:Op zondag 13 september 2009 10:33 schreef ErikT het volgende:
Ik ben ontzettend fan van Bakkal. Ik geloof dat ik vorig seizoen iedere week hier postte of Bakkal niet ipv Mendez kon.
Rutten
Lievvquote:Op zondag 13 september 2009 02:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet en anders had ik je toch niet herkend.
En de scheids maar zeggen dat het geen elleboog was.quote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef appelsientje het volgende:
Jemig wat een smerige elleboog v/d week zeg
Beetje meer vertrouwen he!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach morgen gaat Feyenoord ons op doelsaldo wel voorbij.
Zoals het hoortquote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef FL_Freak het volgende:![]()
WIJ STAAN BOVENAAN JA WIJ STAAN BOVENAAN!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als het gelijk staat krijgt degene met meer voordoelpunten het voordeelquote:Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Op basis van wat staan we nu bovenaan ? Meer doelpunten gescoord ? Want puntenaantal en doelsaldo is hetzelfde.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Saaie pot voetbal maar het zijn weer 3 punten...
Ik word er door het vertoonde spel alleen maar in gesterktquote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Begin je niet een beetje terug te komen op je mening dat er voorin kwaliteit bij moet? Het lijkt er toch echt op dat de spelers beter zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |