Het is meer om zijn eigen hachje te redden als hij weer supporters tegenkomt, maar toch... het blijft een heldquote:Op woensdag 16 september 2009 13:56 schreef Frenkel het volgende:
Wat een Held is Berry van Aarle toch he:
De shirt doe ik nie aan! (1:20 min)

Rij 32 is vrij vooraan op de bovenste ringquote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef BarbaRob het volgende:
Vraagje aan de PSV'ers. Binnenkort zit ik in het PSV-stadion en dan op rij 32. Dat is als het goed is 2e ring. Maar is dit helemaal bovenaan of ergens vooraan?
Alvast bedankt
 24 is namelijk onderin op de eerste ring, dus reken maar uit.
 24 is namelijk onderin op de eerste ring, dus reken maar uit.

Alvast bedanktquote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Rij 32 is vrij vooraan op de bovenste ring24 is namelijk onderin op de eerste ring, dus reken maar uit.

Dat is nummer 45quote:Op woensdag 16 september 2009 18:52 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Alvast bedankt
Het vak is BB, dus sowieso de bovenste ring.
Maar 24 is dus de 1ste rij op de bovenste ring?
En welk nummer heeft de allerlaatste rij?

Moet ik dat gezeur op PSV van jou nog nader uitleggen gaan dan.quote:

ik vind het ook erg wennenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:32 schreef jpg97 het volgende:
Blijft toch raar, voor het eerst sinds lange tijd het begin van de Champions League... zonder PSV

Hopelijk volgend jaar weerquote:

quote:Psv gaat er keihard uit. Waardeloos en inspiratieloos elftal. Ontbeert elke kwaliteit. Heb ze tegen Groningen zien spelen, nou echt waardeloos. Vooral die Manolev. Gaat geen goede bal van zijn voet. Engelaar is ook dramatisch, zwalkt enkel wat doelloos over het veld. Hoe Psv tot nu toe zoveel punten heeft vergaard is mij een raadsel.

Je moest eens weten hoe lang het gezeur dat ik zou zeuren mij verveelt....quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moet ik dat gezeur op PSV van jou nog nader uitleggen gaan dan.
Het verveelt me al veel te lang.

.
.

Oh sorry, je hebt gelijk, het was allemaal fantastisch heur!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:19 schreef neilpad het volgende:
Wat maken die voorrondes nou uit? Geen tegendoelpunten, niet al te veel inspanning hoeven leveren, prima toch?

AZIJNPISSER!1!!!quote:Sowieso speelt het team altijd slecht aan het begin van de competitie, als ze er donderdag maar staan. Niet dat ik daar in geloof maar ik geef ze voorlopig iig het voordeel van de twijfel.

Ge-wel-dig. 'Da gaot nie aon.' 'Doede gij ut? Moete wij ruile dan? Doede gij een ajax shirt aon dan?' 'Dan loop ik deur'quote:Op woensdag 16 september 2009 13:56 schreef Frenkel het volgende:
Wat een Held is Berry van Aarle toch he:
De shirt doe ik nie aan! (1:20 min)

Op Oost en West is rij 34 helemaal bovenin volgens mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Rij 32 is vrij vooraan op de bovenste ring24 is namelijk onderin op de eerste ring, dus reken maar uit.

Dit is toch wel wel verrassend te noemen.quote:Nguyen mag meetrainen bij Arsenal
De 22-jarige Lee Nguyen mag voor twee of drie weken meetrainen bij Arsenal. De Amerikaanse Vietnamees kwam twee jaar uit voor PSV. Mede door blessures slaagde hij er niet in zich te bewijzen bij PSV. Hij trok vervolgens naar de Vietnamese competitie. Via de stage bij Arsenal hoopt hij zich weer in beeld te spelen bij Europese clubs.

Zit zelf op rij 37 en volgens mij zijn er nog twee rijen boven bij. Dus is rij 39 helemaal boveninquote:Op donderdag 17 september 2009 00:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op Oost en West is rij 34 helemaal bovenin volgens mij.
 .
.

Ik zit op oost 2e ring helemaal boven in, rij 34, en ik kan je verzekeren dat er geen rijen achter mij zitten.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zit zelf op rij 37 en volgens mij zijn er nog twee rijen boven bij. Dus is rij 39 helemaal bovenin.

Zoiezo...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voetbalzone
[..]
Geen kwaliteit maar toch de eerste plaats? grappig
 voetbalzone
 voetbalzone

Zeur dan niet , lijkt me erg simpel.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang het gezeur dat ik zou zeuren mij verveelt....
De feiten zijn: PSV heeft povere resultaten neergezet tegen absolute nobodies in de voorronde. Of wil je dat soms ontkennen? Zo nee, dan ben je zelf dus ook een zeikerd of je kwatst uit je nek.

quote:
 !
!

Oh jee, weer iemand die niet snapt dat hoe je iets benoemt niet uitmaakt, het is wat het is.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zeur dan niet , lijkt me erg simpel.
Zoals je zegt, voorseizoen tegen ook wel erg motiverende tegenstanders. Wat dan voor mij telt, is dat ze door zijn gegaan.
En waarom terug kijken dan?
Als ik van jou "hoge" dunk van PSV moet uitgaan, hadden we 10-de gestaan ofzo.
Maar goed blijf maar een azijnpisser.
Dan vraag je om zulke reakties.
Ik lees vaak gewoon over je reakties heen, maar soms dus ook niet.
Het half lege glas voor jou, en het halfvolle voor mij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |