quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kaartjes zijn nog niet eens uitverkocht voor Feyenoord - PSV. Oh wat is het legioen trouw.
quote:
Zal wel een bloedeloze wedstrijden worden dus.quote:Afellay niet met PSV naar Praag
Ibrahim Afellay reist niet met PSV mee af naar Praag, voor het duel in de Europa League met Sparta Praag. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag.
De international heeft last van een liesblessure. Hij verrekte de spier afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Roda JC (3-0). Zijn inzetbaarheid voor de topper tegen Feyenoord, zondag in De Kuip, is ook niet zeker.
Ook Nordin Amrabat en Jan Kromkamp blijven achter in Eindhoven. Amrabat, die net als Afellay liesklachten heeft, ontbreekt ook tegen Feyenoord vrijwel zeker. De Servische aanwinst Jagos Vukovic reist wel mee naar Tsjechië, maar zal op de tribune plaatsnemen.
PSV-trainer Fred Rutten weet wat zijn ploeg te wachten staat in Praag. "Het is een ploeg die in thuiswedstrijden offensiever voetbalt dan uit. Net als bijna alle Tsjechische elftallen, of het nou clubteams zijn of de nationale ploeg, beschikt ook Sparta Praag over twee of drie aanvallers met specifieke kwaliteiten", zei de coach daags voor het vertrek naar Tsjechië, waar het duel met Sparta Praag donderdagavond wordt gespeeld.
Nee dat niet maar ik denk dat Feyenoord zondag iets belangrijker is dan Sparta Praag.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want Sparta Praag loop je omver?
Mooi.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef dndiek het volgende:
Geen Afellay donderdag.
Dan is het nog jammer.quote:
Lijkt me niet. In de eredivisie heb je nog meer dan een half jaar om eventueel iets recht te zetten, in de EL maar een paar wedstrijden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik denk dat Feyenoord zondag iets belangrijker is dan Sparta Praag..
Zal Engelaar spelen, met Simons en Bakkal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef Ritmo het volgende:
Verrekte spier is meestal wel snel hersteld geloof ik. Denk dat Affelay er wel bij is zondag (helaas), maar dat is een mooie test voor Fer. Wie is z'n directe vervanger?
[..]
Lijkt me niet. In de eredivisie heb je nog meer dan een half jaar om eventueel iets recht te zetten, in de EL maar een paar wedstrijden.
Puur sportief gezien vind ik het niet erg. Nu heb je meer tegenstanders van het niveau van PSV tegenwoordig. Afgelopen seizoen had PSV bijvoorbeeld helemaal niks in de CL te zoeken imo...quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:32 schreef jpg97 het volgende:
Blijft toch raar, voor het eerst sinds lange tijd het begin van de Champions League... zonder PSV
En of we in de EL iets te zoeken hebben betwijfel ik ook aangezien onze povere resultaten tegen een stel nobodiesquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Puur sportief gezien vind ik het niet erg. Nu heb je meer tegenstanders van het niveau van PSV tegenwoordig. Afgelopen seizoen had PSV bijvoorbeeld helemaal niks in de CL te zoeken imo...
PSV is natuurlijk zelf ook een stuk sterker dan afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Puur sportief gezien vind ik het niet erg. Nu heb je meer tegenstanders van het niveau van PSV tegenwoordig. Afgelopen seizoen had PSV bijvoorbeeld helemaal niks in de CL te zoeken imo...
Dat denk ik ook...Maar CL waardig?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
PSV is natuurlijk zelf ook een stuk sterker dan afgelopen seizoen.
No offense, maar dat zijn ze kwalitatief gezien al jaren niet geweest, het was vooral het enorm hechte team en een van de beste trainers waardoor ze mee konden doen op het hoogste niveau. Maar je kunt natuurlijk ook niet verwachten dat ze een kwalitatief gelijkwaardige selectie aan die van Manchester United of Barcelona hebben dus niets mis mee hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...Maar CL waardig?
Ja daarom is dit ook de EL en niet de CL. Dan kom je veel van die nietszeggende clubs tegen voor de winter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En of we in de EL iets te zoeken hebben betwijfel ik ook aangezien onze povere resultaten tegen een stel nobodies
Dit vind ik dan wel weer orgineel/leukquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En of we in de EL iets te zoeken hebben betwijfel ik ook aangezien onze povere resultaten tegen een stel nobodies
Inhoudelijk sterke postquote:
Welke club in Nederland is dat wel?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer orgineel/leuk![]()
en PSV cl waardig? Bij lange na niet. We zullen dat morgen wel zien.
Geen enkele club.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Welke club in Nederland is dat wel?
Dat dan gelukkig weer wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het gaat dan ook weer de goede kant op gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |